-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Труба кругла
Завершена
10 448 352.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 104 483.52 UAH
мін. крок: 1% або 104 483.52 UAH
Номер:
e306807e61b34bcea091c0ab9cb34db0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-08-11-000062
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.08.2025 00:00
Період моніторингу:
11.08.2025 16:46 - 02.09.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.08.2025 Одеса № 161
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 11.08.2025.
В. о. начальника Валентина КОРОЛЬ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 11.08.2025 № 161
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
2 UA-2025-07-15-000225-a 15.07.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 43 та підпункту 2 пункту 44 Особливостей та частини першої статті 5 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, надання роз’яснень на звернення щодо ТД, внесення змін до ТД, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 25 серпня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), надання роз’яснень на звернення щодо ТД, внесення змін до ТД, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Військової частина 1474 (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 15.07.2025 № 213, звернення за роз’ясненнями щодо ТД, оприлюднені в електронній системі закупівель 15.07.2025, 16.07.2025, 18.07.2025, 22.07.2025, відповіді Замовника на звернення, оприлюднені в електронній системі закупівель 16.07.2025, 21.07.2025 та 23.07.2025, ТД зі змінами, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 21.07.2025р № 216, перелік змін, що вносяться до ТД, тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «ОБ'ЄДНАННЯ ЄВРОТРЕЙД» (далі – ТОВ «ОБ'ЄДНАННЯ ЄВРОТРЕЙД») та товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬТАІР-Д» (далі – ТОВ «АЛЬТАІР-Д»), протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 30.07.2025 № 229 та від 31.07.2025 № 231, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 31.07.2025, договір про закупівлю від 13.08.2025 № 272-25 (далі – Договір), пояснення та документи Замовника, отримані 13.08.2025, 20.08.2025 через електронну систему закупівель на запити Південного офісу Держаудитслужби.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено.
Відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи від 30.07.2025 № 229 Замовником відхиллено тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «ОБ'ЄДНАННЯ ЄВРОТРЕЙД» згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Також у протокольному рішенні уповноваженої особи Замовника від 30.07.2025 № 229 зазначено, що під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ОБ'ЄДНАННЯ ЄВРОТРЕЙД» було виявлено недоліки, зокрема, зазначений учасник у складі тендерної пропозиції не надав такі документи, а саме: «-лист-гарантію про гарантійний строк на товар від виробника. Якщо Учасник не є виробником товару в складі документів тендерної пропозиції надається лист –гарантія від виробника товару що підтверджує право учасника торгів постачати запропонований товар на території України, відповідальність виробника запропонованого товару про відповідність технічним вимогам Замовника. Лист надається із зазначенням найменування Замовника, найменування запропонованого Товару, номера оголошення та дати оприлюднення в електронній системі закупівель ProZorro.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації».
Аналізом підстави відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ОБ'ЄДНАННЯ ЄВРОТРЕЙД», зазначеної у протокольному рішенні уповноваженої особи Замовника від 30.07.2025 № 229, встановлено.
У підпункті 3.1 пункту 3 Додатка № 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (далі – Додаток № 1) до ТД Замовником визначено, що учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозицій документально підтверджену інформацію про відповідність якісним характеристикам предмета закупівлі, відповідно до вимог Замовника, викладених у Додатку № 2 до тендерної документації.
Відповідно до Додатку № 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до ТД Замовник у межах цієї процедури закупівлі закуповує: Труба кругла за кодом ДК 021:2015 44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби та визначено відповідні технічні вимоги до предмета закупівлі.
Також у Додатку № 2 до ТД Замовником визначено, що учасник процедури закупівлі на підтвердження відповідності технічним і якісним вимогам у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати наступні документи (оригінали або завірені належним чином копії документів що підтверджують якість товару), а саме:
- сертифікати відповідності та/або інші документи, що засвідчують якість Товару, чинні на дату подання тендерної пропозиції. Якість Товару повинна відповідати нормам, сертифікатам виробника, чинним стандартам (ГОСТ,ТУУ, ДСТУ) для даного виду Товару;
- лист-гарантія про гарантійний строк на товар від виробника. Якщо учасник не є виробником товару в складі документів тендерної пропозиції надається лист–гарантія від виробника товару що підтверджує право учасника торгів постачати запропонований товар на території України, відповідальність виробника запропонованого товару про відповідність технічним вимогам Замовника. Лист надається із зазначенням найменування Замовника, найменування запропонованого товару, номера оголошення та дати оприлюднення в електронній системі закупівель ProZorro;
- інформацію із зазначенням найменування, технічних та/або інші характеристик запропонованого товару в повному обсязі, що підтверджують відповідність Товару вимогам Замовника (у разі надання еквіваленту товару, вказати технічні характеристики запропонованого еквіваленту товару).
Учасник ТОВ «ОБ'ЄДНАННЯ ЄВРОТРЕЙД» у складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності запропонованого товару необхідним технічним і якісним вимогам до предмета закупівлі надав сертифікат відповідності № UA.1О190.00426-23 (термін дії з 29.12.2023 до 28.12.2025) виданий на продукцію труби сталеві електрозварні круглі та профільні, неоцинковані та оцинковані, яка відповідає вимогам, а саме: ДСТУ 8936:2019 «Труби сталеві водогазопровідні. Технічні умови», ДСТУ 8940:2019 «Труби сталеві профільні. Технічні умови», ДСТУ 8943:2019 «Труби сталеві електрозварні. Технічні умови», ТУ У 27.2-05393062-006-2004 «Труби сталеві круглі та профільні оцинковані. Технічні умови», сертифікат видано виробнику товару товариству з обмеженою відповідальністю «ДМЗ КОМІНМЕНТ».
Також учасник ТОВ «ОБ'ЄДНАННЯ ЄВРОТРЕЙД» у складі тендерної пропозиції надав технічну специфікацію від 25.07.2025 № 118 у якій зазначив інформацію щодо найменування (асортимент) та технічних характеристик (креслення, марка, ГОСТ, ДСТУ, ТУ, ТУ У тощо), а саме: труба електрозварна 57х3 мм (труба кругла, діаметр труби – 57 мм, товщина стінки труби – 3 мм, ДСТУ 8943:2019, довжина труби – 6 м).
Проте учасником ТОВ «ОБ'ЄДНАННЯ ЄВРОТРЕЙД» у складі тендерної пропозиції не надано листи-гарантії від виробника товару про гарантійний строк на товар та що підтверджує право учасника торгів постачати запропонований товар на території України, відповідальність виробника запропонованого товару про відповідність технічним вимогам Замовника із зазначенням найменування Замовника, найменування запропонованого товару, номера оголошення та дати оприлюднення в електронній системі закупівель ProZorro, що не відповідає вимогам підпункту 3.1 пункту 3 Додатка № 1 та Додатка № 2.
Відповідно до пункту 43 Особливостей замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Отже, невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «ОБ'ЄДНАННЯ ЄВРОТРЕЙД» у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, в частині ненадання листів-гарантій від виробника товару про гарантійний строк на товар та що підтверджує право учасника торгів постачати запропонований товар на території України, відповідальність виробника запропонованого товару про відповідність технічним вимогам Замовника із зазначенням найменування Замовника, найменування запропонованого товару, номера оголошення та дати оприлюднення в електронній системі закупівель ProZorro, може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, оскільки виправлення зазначеної невідповідності не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник розглянув тендерну пропозицію учасника ТОВ «ОБ'ЄДНАННЯ ЄВРОТРЕЙД» та 30.07.2025 відхилив його тендерну пропозицію на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей та не розмістив відповідно до пункту 43 Особливостей повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками процедури закупівлі у тендерних пропозиціях та/або подання яких передбачалося тендерною документацією.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 18.08.2025 щодо обґрунтування рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ОБ'ЄДНАННЯ ЄВРОТРЕЙД» відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей та нерозміщення відповідно до пункту 43 Особливостей повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками процедури закупівлі у тендерних пропозиціях та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, Замовник 20.08.2025 надав пояснення, в якому зазначив, зокрема, що «…Товариство з обмеженою відповідальністю «ОБ'ЄДНАННЯ ЄВРОТРЕЙД» як учасник закупівлі (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-07-15-000225-a) поданням своєї пропозиції підтвердило відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмета закупівлі, технічній специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі, що містяться в тендерній документації, в т.ч. у Додатку 1 тендерної документації. Разом з тим, у складі пропозиції учасника - товариства з обмеженою відповідальністю «ОБ'ЄДНАННЯ ЄВРОТРЕЙД», відсутній лист-гарантія про гарантійний строк на товар від виробника товару, що підтверджує право учасника торгів постачати запропонований товар на території України, відповідальність виробника запропонованого товару про відповідність технічним вимогам Замовника із зазначенням гарантійного строку саме на запропонований учасником за Процедурою закупівлі товар. Лист має містити наступну інформацію: найменування Замовника, найменування запропонованого Товару, номер оголошення та дату оприлюднення в електронній системі закупівель ProZorro.
Під час розгляду та оцінки тендерної пропозиції учасника замовником встановлено відсутність в складі документів його тендерної пропозиції відповідного листа-гарантії.
Враховуючи наведене, пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ОБ'ЄДНАННЯ ЄВРОТРЕЙД» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей…
З огляду на вказані в Додатку 2 до тендерної документації вимоги щодо надання учасником на підтвердження відповідності технічним і якісним вимогам товару, що є предметом закупівлі документів, серед яких, в тому числі і лист –гарантія від виробника товару що підтверджує право учасника торгів постачати запропонований учасником товар на території України, відповідальність виробника запропонованого товару технічним вимогам Замовника, який за своїм змістом мав в тому числі містити інформацію про найменування Замовника, найменування запропонованого Товару, номер оголошення та дату оприлюднення в електронній системі закупівель ProZorro, …».
Проте надане Замовником пояснення не обґрунтовує прийняте Замовником рішення про відхилення тендерної пропозицій учасника ТОВ «ОБ'ЄДНАННЯ ЄВРОТРЕЙД» згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей та нерозміщення відповідно до пункту 43 Особливостей повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, оскільки виявлені Замовником невідповідності в частині ненадання листів-гарантій від виробника товару про гарантійний строк на товар, з урахуванням сертифіката відповідності № UA.1О190.00426-23, та що підтверджує право учасника торгів постачати запропонований товар на території України, відповідальність виробника запропонованого товару про відповідність технічним вимогам Замовника із зазначенням найменування Замовника, найменування запропонованого товару, номера оголошення та дати оприлюднення в електронній системі закупівель ProZorro, може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, оскільки виправлення зазначеної невідповідності не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, а розміщення Замовником повідомлення з вимогою про усунення виявлених ним під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, є його обов’язком.
Крім того, у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Отже, на порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник безпідставно відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ОБ'ЄДНАННЯ ЄВРОТРЕЙД» із зазначених у протокольному рішенні (протоколі) уповноваженої особи від 30.07.2025 № 229 підстав, з урахуванням пункту 43 Особливостей, чим недотримався принципів здійснення публічних закупівель, визначених частиною першою статті 5 Закону, зокрема щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця закупівлі.
Період усунення порушень:
25.08.2025 12:41 - 09.09.2025 00:00
Дата публікації висновку:
25.08.2025 12:41
Оскарження висновку в суді
Опис:
Замовником у порядку визначеному ч. 10 ст. 8 Закону до Одеського окружного адміністративного суду подано позовну заяву про про визнання протиправним та скасування висновку від 25.08.2025 про результати моніторингу процедури закупівлі
№ UA-2025-07-15-000225-a. Справа № 420/30004/25 (проважєення № П/420/31095/25). Документи та інформація додаються.
Дата публікації:
03.09.2025 09:07
Дата відкриття провадження:
22.09.2025 00:00
Номер відкриття провадження:
420/30004/25
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
3e1b71fe53334a4eb0928719c482e19c
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
12.08.2025 16:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації та/або документів може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
8d344ccb06d54e46be9074740f2c2c3f
Назва:
Відповідь на Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
13.08.2025 11:30
Опис:
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 11.08.2025 № 161, розпочато моніторинг процедури закупівлі за оголошенням UA-2025-07-15-000225-a з описом підстав вказаних в ньому.
За результатами Запиту замовнику на пояснення, щодо порушених в ньому питань Замовник повідомляє наступне.
1. Розмір бюджетного призначення здійснено відповідно до Довідки про зміни до кошторису №7303 від 4 липня 2025 року (додається) за якою, з урахуванням залишку коштів за Кошторисом на 2025 рік (додається), Військовій частині 1474, як розпоряднику коштів затверджено кошти за КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар (джерело фінансування – державний бюджет - загальний фонд) у відповідному розмірі. про що відповідно зазначено в річному плані за № UA-P-2025-07-15-000179-a ae852b56f1914d1495ca59f0f58dcb14, опублікованому на сайті уповноваженого органу у порядку встановленому Законом та Особливостями за посиланням https://prozorro.gov.ua/uk/plan/UA-P-2025-07-15-000179-a.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначено відповідно до потреби Замовника в закупівлі труби круглої, що в свою чергу визначена з метою нарощення обороноздатності прикордонного загону та зменшення порушень державного кордону, зокрема заходів облаштування інженерних невибухових загороджень в межах відповідальності Замовника у відповідності до наказів Адміністрації Державної прикордонної служби України від 19.12.2024 № 1426- АГ та від 22.02.2025 № 168-АГ. (обґрунтування доцільності та необхідності закупівлі та документи, що містять інформацію про предмет закупівлі додаються)
3. Очікувана вартість закупівлі визначена з урахуванням порядку проведення моніторингу при здійсненні закупівель за бюджетні кошти, затвердженого наказом Адміністрації державної прикордонної служби України від 09 вересня 2019 року № 480 АГ та методики визначення очікуваної вартості, затвердженої наказом міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275.
4. Посилання на сторінку власного вебсайту/вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) - https://dpsu.gov.ua/uk/1752735078561-obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-magistrali-truboprovodi-trubi-obsadni-trubi-tyubingi-ta-suputni-virobi.
Документи що містять інформацію опубліковану Замовником у відповіді на Запит Держаудитслужби додаються.
Номер:
ce8158a249204501af241a8a8e9f09e6
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.08.2025 16:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів):
1. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ОБ'ЄДНАННЯ ЄВРОТРЕЙД» відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), та нерозміщення відповідно до пункту 43 Особливостей повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, в частині ненадання зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції листа – гарантії від виробника товару, що підтверджує право учасника торгів постачати запропонований товар на території України, відповідальність виробника запропонованого товару про відповідність технічним вимогам Замовника, яка може бути усунена зазначеним учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, оскільки виправлення зазначеної невідповідності в інформації та/або документах не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
2. Надайте інформацію про стан виконання договору про закупівлю від 13.08.2025 № 272-25 із зазначенням обсягів поставок та сум оплат.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації та/або документів може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
07aff62f9af54aa1ba109c1bcc149d87
Назва:
Щодо надання пояснень на запит Держаудитслужби
Дата опублікування:
20.08.2025 11:40
Опис:
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 11.08.2025 № 161, розпочато моніторинг процедури закупівлі за оголошенням UA-2025-07-15-000225-a з описом підстав вказаних в ньому.
За результатами Запиту замовнику на пояснення, щодо порушених в ньому питань
Замовник повідомляє наступне.
1. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ОБ'ЄДНАННЯ ЄВРОТРЕЙД» відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), та нерозміщення відповідно до пункту 43 Особливостей повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, в частині ненадання зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції листа – гарантії від виробника товару, що підтверджує право учасника торгів постачати запропонований товар на території України, відповідальність виробника запропонованого товару про відповідність технічним вимогам Замовника, яка може бути усунена зазначеним учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, оскільки виправлення зазначеної невідповідності в інформації та/або документах не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі - товариства з обмеженою відповідальністю «ОБ'ЄДНАННЯ ЄВРОТРЕЙД» замовником прийнято рішення про відхилення його тендерної пропозиції на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), про що відповідно зазначено в протоколі уповноваженої особи від 30 липня 2025 року за №229.
Тендерною документацією до закупівлі товару за предметом: Труба кругла за кодом ДК 021:2015 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби, затвердженої рішенням уповноваженої особи замовника від «15» липня 2025 р., протокол № 213, зі змінами від 21.07.2025р., протокол № 216 встановлено вимоги до товару, що є предметом закупівлі.
Відтак, відповідно до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону «тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.»
Також відповідно до пункту 33 частини 1 статті 1 Закону «технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.»
Закупівля товару - Труба кругла проводиться відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) та Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі — Закон).
Замовником з урахуванням вимог Закону та Особливостей визначено технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які в свою чергу містяться в Додатку 2 до тендерної документації.
В Додатку 2 до тендерної документації, замовником встановлено наступне: Для підтвердження відповідності технічним і якісним вимогам Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає наступні документи (оригінали або завірені належним чином копії документів що підтверджують якість товару), а саме:
- сертифікати відповідності та/або інші документи, що засвідчують якість Товару, чинні на дату подання тендерної пропозиції. Якість Товару повинна відповідати нормам, сертифікатам виробника, чинним стандартам (ГОСТ,ТУУ, ДСТУ) для даного виду Товару
-лист-гарантія про гарантійний строк на товар від виробника. Якщо Учасник не є виробником товару в складі документів тендерної пропозиції надається лист –гарантія від виробника товару що підтверджує право учасника торгів постачати запропонований товар на території України, відповідальність виробника запропонованого товару про відповідність технічним вимогам Замовника. Лист надається із зазначенням найменування Замовника, найменування запропонованого Товару, номера оголошення та дати оприлюднення в електронній системі закупівель ProZorro.
-інформацію із зазначенням найменування, технічних та/або інші характеристик запропонованого Товару в повному обсязі, що підтверджують відповідність Товару вимогам Замовника (у разі надання еквіваленту Товару, вказати технічні характеристики запропонованого еквіваленту Товару).
Товариство з обмеженою відповідальністю «ОБ'ЄДНАННЯ ЄВРОТРЕЙД» як учасник закупівлі (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-07-15-000225-a) поданням своєї пропозиції підтвердило відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмета закупівлі, технічній специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі, що містяться в тендерній документації, в т.ч. у Додатку 1 тендерної документації. Разом з тим, у складі пропозиції учасника - товариства з обмеженою відповідальністю «ОБ'ЄДНАННЯ ЄВРОТРЕЙД», відсутній лист-гарантія про гарантійний строк на товар від виробника товару, що підтверджує право учасника торгів постачати запропонований товар на території України, відповідальність виробника запропонованого товару про відповідність технічним вимогам Замовника із зазначенням гарантійного строку саме на запропонований учасником за Процедурою закупівлі товар. Лист має містити наступну інформацію: найменування Замовника, найменування запропонованого Товару, номер оголошення та дату оприлюднення в електронній системі закупівель ProZorro.
Під час розгляду та оцінки тендерної пропозиції учасника замовником встановлено відсутність в складі документів його тендерної пропозиції відповідного листа-гарантії.
Враховуючи наведене, пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ОБ'ЄДНАННЯ ЄВРОТРЕЙД» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Тож, абзацом 2 підпункту 2 Пункту 41 Особливостей встановлено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та / або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей. Тобто, дана підстава містить декілька складових, які мають бути враховані замовником, а саме: тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідностей у інформації та/або документах що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей.
Відповідно до Постанови, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо
З огляду на вказані в Додатку 2 до тендерної документації вимоги щодо надання учасником на підтвердження відповідності технічним і якісним вимогам товару, що є предметом закупівлі документів, серед яких, в тому числі і лист –гарантія від виробника товару що підтверджує право учасника торгів постачати запропонований учасником товар на території України, відповідальність виробника запропонованого товару технічним вимогам Замовника, який за своїм змістом мав в тому числі містити інформацію про найменування Замовника, найменування запропонованого Товару, номер оголошення та дату оприлюднення в електронній системі закупівель ProZorro, а також усталену практику Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема у рішенні № 8673-р/пк-пз від 30.05.2025 р за яким Комісія Антимонопольного комітету України зобов’язала замовника – ВЧ 1474 скасувати рішення про визначення переможця за процедурою закупівлі товару за предметом: Труба кругла за кодом ДК 021:2015 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби за номером в електронній системі закупівель UA-2025-05-07-000668-a, ідентифікатор 3b2416f174c04eef9b5c76294dd1613a через відсутність в складі документів тендерної пропозиції відповідного листа-гарантії від виробника товару, та з огляду на перелік обставин, за наявності яких учаснику не може бути надано можливості виправити невідповідності в порядку пункту 43 особливостей, що стосується інформації та документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, сформованої з урахуванням позиції органу оскарження в тому числі за рішеннями Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі- Комісія) №8875-р/пк-пз від 19.06.2023, № 8673-р/пк-пз від 30.05.2025 р., пропозиція учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ОБ'ЄДНАННЯ ЄВРОТРЕЙД» була відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Разом з тим, відповідно до положень Закону, Особливостей та практики Комісії слід зазначити, що під визначення, встановлене пунктом 43 Особливостей підпадають всі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, окрім двох випадків:
- відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
- відсутності та/або невідповідності документів, які стосуються безпосередньо предмета закупівлі, його технічних, якісних та кількісних характеристик. Відтак, лист- гарантія від виробника товару що підтверджує право учасника торгів постачати запропонований товар на території України, відповідальність виробника запропонованого товару про відповідність технічним вимогам Замовника, який у тому числі вимагався серед переліку документів, поданих на підтвердження відповідності технічним і якісним вимогам до товару є документом який безпосередньо стосується предмета закупівлі та його характеристик (серед яких він визначає: конкретну назву товару, що пропонується учасником до постачання, відповідність запропонованого товару технічним вимогам та гарантійний строк на запропонований товар).
Враховуючи наведене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції, визначені абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
2. Надайте інформацію про стан виконання договору про закупівлю від 13.08.2025 № 272-25 із зазначенням обсягів поставок та сум оплат.
За результатами проведення закупівлі за предметом: Труба кругла за кодом ДК 021:2015 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби за номером в електронній системі закупівель UA-2025-07-15-000225-a ● 9254efb78bc54f009a80204b60bef80c укладено Договір № 272-25 від 13.08.2025 року (надалі- Договір).
За умовами Договору поставка товару здійснюється партіями у порядку та строки, встановлені в п. 4 Додатку 1 до Договору. Станом на час та дату проведення моніторингу процедури закупівлі за оголошенням UA-2025-07-15-000225-a, Постачальником здійснено поставку товару в кількості 5928,00 м., що підтверджується видатковою накладною № 1352 від 14 серпня 2025 року (додається). Оплата за поставлений у визначеному розділом 4 Договору подяку товар, здійснена в сумі 699 978,24 грн з ПДВ, що підтверджується відповідною платіжною інструкцією (додається).
Документи що містять інформацію опубліковану Замовником у відповіді на Запит Держаудитслужби додаються.