• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Виносна антена ACASOM ROC-6 N-Type 2.4G/5.2G/5.8G 20W в комплекті з коаксіальними кабелями по 20 м та кріпленням (або еквівалент) для потреб Сил оборони України

Завершена

10 957 350.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 109 573.50 UAH
Номер: dfcf188a7a4245a3bd0450d1d5a05b45
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-08-26-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.08.2025 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 26.08.2025 11:51 - 17.09.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 25.08.2025 № 93-З Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 25.08.2025 № 93-З Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг 5) UA-2025-07-14-011424-a, яка проведена управлінням оборонної роботи Запорізької обласної державної адміністрації;
Адреса: Ukraine, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 331-53-64, n.o.seliavina@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції, відповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, дотримання принципів публічних закупівель – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: «08» вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, відповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, дотримання принципів публічних закупівель. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління оборонної роботи Запорізької обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол уповноваженої особи від 14.07.2025 №360); тендерну пропозицію учасника ФОП "Чайківська Ольга Михайлівна" (далі – Учасник); повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 09 серпня 2025 року; пояснення Замовника на запит органу державного фінансового контролю, отримані через електронну систему закупівель 01.09.2025.
Період усунення порушень: 08.09.2025 18:13 - 12.09.2025 00:00
Дата публікації висновку: 08.09.2025 18:13

Запити/Пояснення