-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
Нейтральне обладнання для Навчально-практичного центру ДК 021:2015: 39310000-8 «Обладнання для закладів громадського харчування» (проєкт: «Модернізація майстерень і лабораторій закладів професійної освіти»)
Завершена
615 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 076.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 076.00 UAH
Номер:
8ef58901f20a4627818dad3804405106
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-08-04-000134
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.08.2025 00:00
Період моніторингу:
05.08.2025 13:25 - 27.08.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.08.2025 № 279
Київ
Про початок моніторингу процедур
закупівель/ закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2025-07-14-003957-a 14.07.2025
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону
№ 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, а також вимогам Рамкової угоди, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Фірма «Ювента», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 серпня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату оголошення торгів (далі – Особливості № 1178), відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо реалізації спеціальних механізмів фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у місті Брюссель та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 14.07.2025 № 31 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 23.07.2025, тендерну пропозицію ТОВ «Фірма «Ювента» (далі – Переможець), вимога про усунення невідповідностей в документах тендерної пропозиції ТОВ «Фірма «Ювента», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця від 28.07.2025 № 39, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 28.07.2025, договір від 12.08.2025 № 63, пояснення та документи надані Замовником від 08.08.2025 на запит органу державного фінансового контролю.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано ТОВ «Фірма «Ювента» з остаточною ціновою пропозицією 529 700,00 гривень з ПДВ та укладено договір від 12.08.2025 № 63.
Період усунення порушень:
19.08.2025 17:36 - 23.08.2025 00:00
Дата публікації висновку:
19.08.2025 17:36
Запити/Пояснення
Номер:
659a20e486d74be6bcc7c9e17e31f9f1
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
06.08.2025 12:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якого є нейтральне обладнання для Навчально-практичного центру ДК 021:2015: 39310000-8 «Обладнання для закладів громадського харчування» (проєкт: «Модернізація майстерень і лабораторій закладів професійної освіти») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-07-14-003957-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та долучити відповідні документи на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
4. Надати інформацію та/або документальне підтвердження щодо обсягів фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility (у разі передбаченого фінансування).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
de2a04a2e4a943ac98c65385551a17e1
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
08.08.2025 22:41
Опис:
Державний навчальний заклад «Богуславський центр професійно-технічної освіти»
Код ЄДРПОУ: 26078726
Адреса: 09701, Київська область, Обухівський р-н, м. Богуслав, вул. Франка Івана,31
08 серпня 2025року
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ.
Пояснення щодо проведення моніторингу закупівлі №UА-2025-07-14-003957-а
Закупівля: Нейтральне обладнання для Навчально-практичного центру ДК 021:2015: 39310000-8 «Обладнання для закладів громадського харчування» (проєкт: «Модернізація майстерень і лабораторій закладів професійної освіти»)
1.Обгрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі визначалося на підставі аналізу ринкових цін, отриманих з відкритих джерел, зокрема з офіційних веб-сайтів виробників та дистриб’ютерів та інформації з електронної системи Прозоро. (п.п.І пункт 1 розділу ІІІ наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275). Перелік обладнання з посиланням додається.
2. Посилання на сторінку власного вебсайту на якій розміщено обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі Згідно з чинним законодавством, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також очікуваної вартості, оприлюднюється на офіційному веб-сайті замовника https://boguslavcpto.kyiv.ua/pro-nas/prozorist-ta-informatsiyna-vidkrytist/publichni-zakupivli ДНЗ «Богуславський ЦПТО» опубліковано.
3. Фінансування здійснюється за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проєкту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору (Цей крок фінансується Європейським Союзом - Ukraine Facility) та за рахунок коштів обласного бюджету (на умовах спів фінансування). Оплата за договором здійснюється:
- 615 200 грн - за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проєкту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору (Цей крок фінансується Європейським Союзом - Ukraine Facility).
0611222 - Виконання заходів щодо реалізації публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам. Документи, що додаються: 1. Наказ № 79В від 29.05.2025 "Про затвердження паспорту бюджетних програм на 2025 piк" 2. Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2025 рік .
4. Кошторис ДНЗ «Богуславський ЦПТО» на 2025 рік.