-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
Капітальний ремонт харчоблоку та їдальні з придбанням нового технологічного обладнання для закладу загальної середньої освіти "Онуфріївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів" Онуфріївської селищної ради Кіровоградської області за адресою: вул. Центральна,24, смтОнуфріївка Кіровоградської області
Завершена
3 564 592.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 822.96 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 822.96 UAH
Номер:
7923622dd2cd440ca62d9ed09ddbd691
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-08-11-000096
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.08.2025 00:00
Період моніторингу:
11.08.2025 17:53 - 02.09.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.08.2025 № 75-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 11.08.2025 № 75-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2025-07-11-011216-a 11.07.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівелью
Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Афінацентр», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, відповідності умов тендерної документації та проекту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 серпня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, відповідності умов тендерної документації та проекту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21.05.2024 року у м. Києві та 22.05.2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX (далі – Рамкова угода), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти Онуфріївської селищної ради Олександрійського району Кіровоградської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 27.07.2025 № 07/12, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Афінацентр» (далі – ТОВ «Афінацентр»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 31.07.2025 № 08/07, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 31.07.2025, договір про закупівлю на суму 3 564 329,64 грн, укладений між Замовником та ТОВ «Афінацентр», пояснення надані 18.08.2025 та 20.08.2025 Замовником через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
22.08.2025 10:11 - 28.08.2025 00:00
Дата публікації висновку:
22.08.2025 10:11
Запити/Пояснення
Номер:
6ed5845a750648f5ab443c4446de85d8
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
13.08.2025 15:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт харчоблоку та їдальні з придбанням нового технологічного обладнання для закладу загальної середньої освіти "Онуфріївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів" Онуфріївської селищної ради Кіровоградської області за адресою: вул. Центральна,24, смтОнуфріївка Кіровоградської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-07-11-011216-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або на офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
078c379d4d2f4d618a80cd5a2361fdd6
Назва:
Надана пояснення на запит ДАСУ від 13 серп 15:42
Дата опублікування:
15.08.2025 09:31
Опис:
На Запит ДАСУ від 13 серп 15:42 щодо того яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість повідомляємо наступне.
Закупівля робіт за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт харчоблоку та їдальні з придбанням нового технологічного обладнання для закладу загальної
середньої освіти; Онуфріївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів ; Онуфріївської селищної ради Кіровоградської області за адресою: вул. Центральна,24,смтОнуфріївка Кіровоградської області» здійснюсновалося з метою забезпечення наданої освітньої Субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів освіти.
Очікувана вартість закупівлі робіт закупівлі його технічні та якісні характеристики складено на підставі проектно-кошторисної документації на виконання робіт «Капітальний ремонт харчоблоку та їдальні з придбанням нового технологічного обладнання для закладу загальної середньої освіти "Онуфріївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів" Онуфріївської селищної ради Кіровоградської області за адресою: вул. Центральна,24, смтОнуфріївка Кіровоградської області» з урахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 (зі змінами).
Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі
https://osv.org.ua/rada/44108409/subvenciya-z-derzhavnogo-bjudzhetu-miscevim-bjudzhetam-na-realizaciju-publichnogo-investicijnogo-proektu-na-pridbannya-obladnannya-stvorennya-ta-moder/
https://rada.info/upload/users_files/44108409/ea4633fba612037ae3f422e3d89394a5.pdf
Номер:
dfb74803d9654e5da573d3173259ddfc
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
18.08.2025 13:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт харчоблоку та їдальні з придбанням нового технологічного обладнання для закладу загальної середньої освіти "Онуфріївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів" Онуфріївської селищної ради Кіровоградської області за адресою: вул. Центральна,24, смтОнуфріївка Кіровоградської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-07-11-011216-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
Відповідно до пп. 2.2 п. 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати документи про освіту (дипломи, свідоцтва про присвоєння кваліфікаційного рівня з робітничих професій, сертифікатів та інших документів підвищення кваліфікації, після дипломної освіти або проходження навчальних курсів, які мають безпосереднє відношення до надання даних послуг, завірені підписом та печаткою учасника.
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Афінацентр» надано довідку про наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 23.05.2025 № 1000, відповідно до якої працівниками, що залучені до виконання робіт, зокрема є Кайнога Р.О., Соні О.С., Ашуров М.Р., Черкасова Т.Г., Караул В.В., Меленчук М.М., Демянішин О.В., Самгородський В.В., Карапка А.І.
У якому файлі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Афінацентр» містяться документи про освіту зазначених працівників, як це передбачено вимогами пп. 2.2. п.2 Додатку 1 до тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
850bc62b558e4d699df5f43c7dd896b6
Назва:
Надана пояснення на запит ДАСУ від 18 серп 13:41
Дата опублікування:
20.08.2025 09:18
Опис:
На Запит ДАСУ від 18 серп 13:41 щодо того у якому файлі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Афінацентр» містяться документи про освіту працівників, як це передбачено вимогами пп. 2.2. п.2 Додатку 1 до тендерної документації повідомляємо наступне.
Згідно тендерної пропозицій Учасника та документів наданих у складі пропозицій запитувані документи містяться у наступних документах: 3. Дозволи та декларації.rar; 1. працівники.rar також учасником додатково надано:; Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації.pdf; 2. Довідка про підтвердження професійної кваліфікації.pdf; Протоколи підс. роб..PDF; Протоколи щодо підтвердж. кваліф. прац..pdf.