-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
Комплект навчального обладнання для спеціальності G3 Електрична інженерія та G9 Прикладна механіка (проєкт: «Модернізація майстерень і лабораторій закладів фахової передвищої освіти»)
Закупівля Товару здійснюється в межах обсягів кошторисних призначень та відповідних бюджетних асигнувань на 2025 рік в рамках виконання заходів Плану України щодо реалізації фінансування Європейського Союзу згідно з інструментом UkraineFacility, передбаченого Рамковою Угодою(реалізація заходів Плану України - пункт 7.12 «Забезпечення доступу до безпечної та якісної освіти»). Ідентифікаційний номер в Єдиній цифровій інтегрованій інформаційно-аналітичній системі управління процесом відбудови об’єктів нерухомого майна, будівництва та інфраструктури- 150824-E2CE4CF2
Завершена
8 410 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 84 100.00 UAH
мін. крок: 1% або 84 100.00 UAH
Номер:
3fbb74de7dc34e3bad728b5003402ec4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-08-04-000135
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.08.2025 00:00
Період моніторингу:
05.08.2025 11:44 - 27.08.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.08.2025 № 279
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2025-07-10-012109-a 10.07.2025
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності умов договору про закупівлю вимогам законодавства, установлено недотримання вимог положень додатку 4 до Постанови № 1318, підпункту 9 пункту 9 Порядку № 1318 та статті 16 Рамкової угоди.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднені інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178 та вимогам Рамкової угоди, розгляді тендерної пропозиції ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЕНЕРГО-ПЛЮС», відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесенні змін до договору про закупівлю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, а також вимог Рамкової угоди щодо реалізації спеціальних механізмів фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо врахування в подальшому вимог статті 16 Рамкової угоди в умовах договору про закупівлю, недопущення у подальшому не дотримання вимог Рамкової Угоди, а також здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 серпня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 у редакції чинній на дату оголошення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 10.07.2025 № 6 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 21.07.2025, тендерну пропозицію ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЕНЕРГО-ПЛЮС» (далі – Учасник, Переможець), вимогу про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЕНЕРГО-ПЛЮС», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЕНЕРГО-ПЛЮС» від 24.07.2025 № 12 та повідомлення про намір укласти договір від 24.07.2025, договір від 04.08.2025 № 85, додаткову угоду від 19.08.2025 № 1, додаткову угоду від 22.08.2025 № 2, пояснення та документи надані Замовником від 08.08.2025, від 19.08.2025 та від 22.08.2025 на запити органу державного фінансового контролю.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем процедури закупівлі обрано єдиного учасника ̶ ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЕНЕРГО-ПЛЮС» з остаточною ціною пропозиції 8 409 990,00 гривень та укладено договір від 04.08.2025 № 85.
З метою здійснення фінансової підтримки України від Європейського Союзу, спрямованої, зокрема на фінансування державного бюджету, стимулювання інвестицій, між Україною та Європейським Союзом підписана Рамкова угода. Для реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility» розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р схвалено План України (далі – План України).
Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 15 листопада 2024 року № 1318 Держаудитслужбу визначено органом, який здійснює в установленому законодавством порядку державний фінансовий контроль за видатками, передбаченими у межах виконання Плану України, зокрема під час здійснення публічних закупівель, виплати компенсацій та кредитів.
Під час моніторингу встановлено, що відповідно до пояснень Замовника, наданих на запит Північного офісу Держаудитслужби, закупівля комплекту навчального обладнання для спеціальності G3 Електрична інженерія та G9 Прикладна механіка (проєкт: «Модернізація майстерень і лабораторій закладів фахової передвищої освіти»), за кодом ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі, здійснюється в рамках реалізації заходів, а саме п. 7.12: «Забезпечення доступу до безпечної та якісної освіти» Плану України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 листопада 2024 року № 1318 «Деякі питання реалізації інструменту UkraineFacility» на виконання вимог Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом UkraineFacility, ратифікованої Законом України від 6 червня 2024 року № 3786-IX за КПКВК 0611222 - Виконання заходів щодо реалізації публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової перед вищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам.
Враховуючи вищевказане, на закупівлю за ID: UA-2025-07-10-012109-a поширюються умови Рамкової угоди.
Відповідно до пункту 1 статті 16 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо публічності:
- зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility», зокрема, допущення до участі учасника та укладення договору про закупівлю без аналогічних умов щодо зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility».
Також, згідно з вимогами пункту 2 статті 16 Рамкової угоди заходи із забезпечення публічності, комунікацій, оприлюднення та поширення інформації повинні здійснюватися в доступному форматі та відповідати Вимогам щодо комунікації та забезпечення публічності зовнішніх дій ЄС, викладених і опублікованих Європейською Комісією, у редакції, чинній на момент виконання заходів.
Відповідно до підпункту 9 пункту 9 Порядку управління, моніторингу та контролю за виконанням Плану України, затвердженого Постановою № 1318 (далі – Порядок № 1318) відповідальні органи під час виконання Плану України забезпечують публічність інформування щодо реалізації інструменту Ukraine Facility та виконання Плану України, зокрема тендерної документації та договорів, відповідно до вимог, визначених додатком 4.
Так, вимогами додатку 4 до Постанови № 1318 щодо інформування про реалізацію інструменту Ukraine Facility та виконання Плану України визначено, що відповідальні органи та реципієнти у всіх публікаціях, інформаційних та комунікаційних матеріалах, розроблених у межах виконання кроків Плану України, повинні використовувати емблему Європейського Союзу до якої також обов’язково зазначається інформація про джерело фінансування та що конкретний крок Плану України фінансується/співфінансується Європейським Союзом, з використанням таких формулювань: «Цей крок фінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility» або «Цей крок співфінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility».
Моніторингом установлено, що укладений за результатами проведення процедури закупівлі договір від 04.08.2025 № 85 не містить емблему Європейського Союзу, чим відповідно не дотримано вимог додатку 4 до Постанови № 1318, підпункту 9 пункту 9 Порядку № 1318 та статті 16 Рамкової угоди.
Період усунення порушень:
26.08.2025 16:32 - 10.09.2025 00:00
Дата публікації висновку:
26.08.2025 16:32
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
26.08.2025 отримано Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-07-10-012109-a, проведеного Державною аудиторською службою України Північний офіс, яким встановлено порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме вимог Рамкової угоди щодо реалізації спеціальних механізмів фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility
Керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має:
здійснити заходи щодо врахування в подальшому вимог статті 16 Рамкової угоди в умовах договору про закупівлю, недопущення у подальшому не дотримання вимог Рамкової Угоди
здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо)
та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Враховуючи вищевикладене на виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-07-10-012109-a від 26.08.2025 Замовником здійснено заходи щодо недопущення встановлених порушень в подальшому а саме: проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою з детального вивчення законодавства у сфері публічних закупівель, яке регулює порушене питання у висновку, для запобігання випадків порушення законодавства з питань публічних закупівель на вересень 2025 року заплановане навчання (підвищення кваліфікації) уповноваженої особи Замовника. Оформлено підписку Е-Журнал «Радник у сфері державних закупівель».
Дата публікації звіту:
29.08.2025 22:53
Запити/Пояснення
Номер:
cdb249f324ee4556985772fa5f0f1d31
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
06.08.2025 16:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є комплект навчального обладнання для спеціальності G3 Електрична інженерія та G9 Прикладна механіка (проєкт: «Модернізація майстерень і лабораторій закладів фахової передвищої освіти»), за кодом ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-07-10-012109-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
4. Надати інформацію та/або документальне підтвердження щодо обсягів фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility (у разі якщо таке фінансування передбачено).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
1d445b0e98564efe9cc4c65d0a5c1766
Назва:
Розгляд запиту та надання пояснення органу державного фінансового контролю
Дата опублікування:
08.08.2025 19:17
Опис:
Виходячи зі змісту Запиту надаю наступне пояснення:
По першому питанню
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі було здійснено на підставі пункту І розділу ІІІ вартість Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, а саме «порівняння ринкових цін». Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. З метою визначення вартості товару було направлено запити цінових пропозицій (електронною поштою) офіційним представникам, дилерам, постачальникам аналогічних товарів. За результатами направлених запитів було отримано комерційні пропозиції що додаються. Визначення потреби в товарах, роботах, послугах (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснювалося виключно в межах потреб закладу у навчальному обладнанні. Якісні характеристики визначено відповідно до особливостей використання обладнання, та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі.
По другому питанню
Інформація про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщена на сайті Білоцерківського механіко-енергетичного фахового коледжу https://bmet.org.ua/в розділі Фінансово-господарська діяльність за посиланням https://bmet.org.ua/finansovo-gospodarska-diyalnist/
По третьому питанню
Код та назва програмної кваліфікації видатків та кредитування місцевих бюджетів: КПКВК 0611222 - Виконання заходів щодо реалізації публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової перед вищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, затверджена наказом Департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації «Про затвердження паспортів бюджетних програм на 2025 рік» № 79В від 29.05.2025. (додається). Довідкою про зміни до кошторису на 2025 рік №101 від 20.05.2025 (додається) доведено надходження на суму 10 4944 700,00 грн.Т.в.о. директора Білоцерківського механіко-енергетичного фахового коледжу за погодженням з Департаментом освіти і науки Київської обласної державної адміністрації затверджено Перелік техніки, обладнання, матеріалів та устаткування для навчально-практичного центру електромеханічного виробництв з елементами комп’ютеризації придбання якого планується в рамках виконання заходів щодо реалізації публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової перед вищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам.
З четвертого питання.
Конкретні коди видатків, які підпадають під фінансування за програмоюUkraineFacility , що є фінансовою програмою ЄС, спрямованою на підтримку України у 2024-2027 роках, з метою забезпечення макрофінансової стабільності, економічного відновлення та проведення реформ чітко вказані у Плані України, документі, що визначає, які конкретні заходи та реформи Україна має виконати, щоб отримати фінансування від ЄС за програмою UkraineFacility.Кошти UkraineFacility надходять напряму до державного бюджету.
Закупівля комплекту навчального обладнання для спеціальності G3 Електрична інженерія та G9 Прикладна механіка (проєкт: «Модернізація майстерень і лабораторій закладів фахової передвищої освіти») код ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні мебліздійснюється в рамках реалізації заходів, а саме п. 7.12: «Забезпечення доступу до безпечної та якісної освіти» Плану України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 листопада 2024 року № 1318 «Деякі питання реалізації інструменту UkraineFacility» на виконання вимог Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом UkraineFacility, ратифікованої Законом України від 6 червня 2024 року № 3786-IX за КПКВ 0611222 - Виконання заходів щодо реалізації публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової перед вищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам.Ідентифікаційний номер в Єдиній цифровій інтегрованій інформаційно-аналітичній системі управління процесом відбудови об’єктів нерухомого майна, будівництва та інфраструктури - 150824-E2CE4CF2".
Документи та матеріали, що додаються :
- Лист про надання комерційних пропозицій
- Комерційна пропозиція ТОВ "МЕТСОЛ" щодо вартості навчального лабораторного обладнання;
- Комерційна пропозиція ТОВ «ІНМАШ УКРАЇНА»
- Комерційна пропозиція ТОВ «НВП «ЕНЕРГО – ПЛЮС»
- Наказ Департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації «Про затвердження паспортів бюджетних програм на 2025 рік» № 79В від 29.05.2025.
- Довідка про зміни до кошторису на 2025 рік №101 від 20.05.2025
- Паспорт бюджетної програми місцеого бюджету на 2025 рік
- Перелік техніки, обладнання, матеріалів та устаткування для навчально-практичного центру електромеханічного виробництв з елементами комп’ютеризації.
Номер:
97626e2e484c47e6acd6ae23aa06a1f2
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
15.08.2025 15:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, постала потреба в отриманні додаткових пояснень.
1. Яким чином Замовником виконано вимоги пункту 1 статті 16 Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility (далі - Рамкова угода), зокрема, в частині забезпечення емблемою Союзу в укладеному за результатами проведених відкритих торгів договорі від 04.08.2025 № 85?
2. Надати пояснення щодо причин невідхилення тендерної пропозиції ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЕНЕРГО-ПЛЮС» (далі – Учасник, Переможець), з огляду на невідповідність запропонованого Учасником модуля опорних сигналів у комплектації комп’ютеризованого блоку для вивчення регулювання та керування вимогам пункту 3(навчально-дослідницький комп’ютеризований блок для вивчення регулювання та керування) у таблиці «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 2 до тендерної пропозиції, а саме: модуль опорних сигналів, який дозволяє генерувати чотири різні типи сигналів: ступінчасті, прямокутні, 35м.35жать свою та синусоїдальні. Враховуючи, що у складі тендерної пропозиції Учасник у порівняльній таблиці (файл «3.2 - Порівняльна таблиця характеристик.pdf») зазначив: модуль опорних сигналів, який дозволяє генерувати чотири різні типи сигналів: ступінчасті, прямокутні, 8м.8жать свою та синусоїдальні.
3. Надати пояснення щодо укладення договору від 04.08.2025 № 85 з ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЕНЕРГО-ПЛЮС» не у відповідності до умов тендерної документації (п.3 в таблиці Додатку 2 до ТД) та змісту тендерної пропозиції Переможця, враховуючи, що в пункті 3 таблиці Додатку 2 (технічні, якісні та кількісні характеристики Товару) до укладеного договору від 04.08.2025 № 85 зазначено: модуль опорних сигналів, який дозволяє генерувати чотири різні типи сигналів: ступінчасті, прямокутні, 22м.22жать свою та синусоїдальні.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
2ef29919941a4bfa8a04fae8a37a913e
Назва:
Розгляд запиту та надання пояснення органу державного фінансового контролю
Дата опублікування:
19.08.2025 20:42
Опис:
Виходячи зі змісту Запиту надаю наступне пояснення:
По першому питанню
Пунктом 1.11 Договору визначено: «1.11. З метою дотримання вимог статті 16 Рамкової угоди Продавець забезпечує візуалізацію інформації про співфінансуванняЄС (Співфінансується Європейським Союзом – UkraineFacilityз емблемоюЄС)на Товарі, який буде придбано та на об'єктах, в яких було виконано ремонтні роботив рамках виконання заходів Плану.
Емблеми ЄС в контексті інструменту «UkraineFacility» розміщено за посиланнямhttps://me.gov.ua/Tags/DocumentsByTag?lang=uk-UA&id=5a74cd67-dee8-4adf-a880-9579eaf8c188&tag=RealizatsiiaInitsiativisukraineFacility»
Згідно п 5.7 Договору: «5.7. У разі виявлення невідповідності Товару вимогам Договору, видаткової накладної на отримання Товару, уповноваженим представником Покупця не підписується, при цьому Покупець зобов’язаний в присутності та за підписом уповноваженого представника Продавця скласти Акт про невідповідність Товару у двох примірниках, який підписується уповноваженими представниками сторін по одному для кожної із Сторін. У випадку відмови представника Продавця від підписання відповідного Акту про невідповідність, такий Акт складається комісійно представниками Покупця у складі не менше 3-х осіб. При цьому обидві сторони мають право у 5-ти денний термін, залучати незалежні організації, які мають дозволи/ліцензії/сертифікати для проведення відповідних робіт на визначення відповідної якості Товару. Якщо у 5-ти денний термін жодна із сторін не звернулася до відповідної організації, сторони домовились, що Акт про невідповідність, є підставою для усунення дефектів та недоліків або заміни Товару. Продавець зобов’язаний усунути всі виявлені дефекти та недоліки протягом 15-ти календарних днів з дати підписання (отримання) Акту про невідповідність».
Враховуючи вище викладене вважаю, що Замовником виконано вимоги пункту 1 статті 16 Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility (далі - Рамкова угода), зокрема, в частині забезпечення емблемою Союзу в укладеному за результатами проведених відкритих торгів договорі від 04.08.2025 № 85.
По другому питанню.
В абзаці 5 пункту 3 Інформаціі про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Додатку 2 до тендерної документації встановлені зокрема характеристики до Навчально-дослідницького комп’ютеризованого блоку для вивчення регулювання та керування, а саме: «Модуль опорних сигналів, який дозволяє генерувати чотири різні типи сигналів: ступінчасті, прямокутні, 35м.35жать свою та синусоїдальні. Частоту та амплітуду сигналів можна регулювати за допомогою комп’ютера. Східчастий вихід. Прямокутний вихід. Вихід з рампою. Синусоїдальний вихід».
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі формувалась Замовником на основі даних розміщених на офіційному сайті виробника обладнання https://www.edibon.com/en/computer-controlled-teaching-unit-for-the-study-of-regulation-and-control
Символи 35м.35жать є формальною помилкою, що виникла під час копіювання даних та їх перекладу за допомогою https://translate.google.com/ та по своєму змісту є автоматично згенерованим гіперпосилання на номер сторінки/аркуша документа, створеного у програмі Microsoft Word, що підтверджується, розміщенням даної інформації саме на 35 сторінці тендерної документації.
Учасник ТОВ «НВП ЕНЕРГО-ПЛЮС» є офіційним, авторизованим партнером компанії EDIBON International, S.A. про що свідчить наданий у складі тендерної пропозиції учасника авторизаційний лист (файл 3.3 Лист от Виробника LLC NVP ENERGO-PLUS.pdf).
Відповідно під час підготовки тендерної пропозиції зокрема інформації про технічні якісні характеристик обладнання яке пропонується, у формі порівняльної таблиці (файл 3.2 - Порівняльна таблиця характеристик.pdf) Учасник ТОВ «НВП ЕНЕРГО-ПЛЮС» використав дані зазначені замовником в додатку 2 до тендерної документації, що містили формальну помилку, що виникла під час копіювання даних та їх перекладу які по своєму змісту є автоматично згенерованим гіперпосилання на номер сторінки/аркуша документа, створеного у програмі Microsoft Word, про що свідчить зміна Символів 35м.35жать на 8м.8жать, так як інформація про Навчально-дослідницький комп’ютеризований блок для вивчення регулювання та керування в частині Модуля опорних сигналів, який дозволяє генерувати чотири різні типи сигналів розміщена 8 сторінці файлу: 3.2 - Порівняльна таблиця характеристик.pdf)
Враховуючи вищевикладене у Замовника відсутні підстави, щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЕНЕРГО-ПЛЮС» оскільки запропоноване Учасником обладнання, а саме: модуль опорних сигналів у комплектації комп’ютеризованого блоку для вивчення регулювання та керування відповідає вимогам пункту 3 (навчально-дослідницький комп’ютеризований блок для вивчення регулювання та керування) таблиці «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 2
З третього питання
Вважаю, що Договір від 04.08.2025 № 85 з ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЕНЕРГО-ПЛЮС» укладено відповідно до умов тендерної документації (п.3 в таблиці Додатку 2 до ТД) та змісту тендерної пропозиції Переможця.
Неточність інформації зазначеної в модулі опорних сигналів, який дозволяє генерувати чотири різні типи сигналів: ступінчасті, прямокутні, 22м.22жать свою та синусоїдальні обумовлено формальною помилкою, що виникла під час копіювання даних та по своєму змісту є автоматично згенерованим гіперпосилання на номер сторінки/аркуша документа, створеного у програмі Microsoft Word, що підтверджується, розміщенням даної інформації саме на 22 сторінці договору.
З метою усунення формальної помилки, яка не є істотною умовою договору Замовником підписано Додаткову угоду №1 від 19.08.2025 (додається) до Договору від 04.08.2025 № 85 в частині видалення із тексту гіперпосилання на нумерацію сторінки/аркушу у пункті 3 та викладення Додатку 2 Договору Технічні, якісні та кількісні характеристики Товару в новій редакції.
Додатки: Додаткова угода № 1 від 19.08.2025 до Договору від 04.08.2025 № 85
Номер:
2c2e03a4a8d94c86b933eb621b842908
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
20.08.2025 18:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, постала потреба в отриманні додаткових пояснень.
Відповідно до умов пункту 3 таблиці (навчально-дослідницький комп’ютеризований блок для вивчення регулювання та керування) «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 2 до тендерної документації, Замовником визначено, зокрема: модуль опорних сигналів, який дозволяє генерувати ЧОТИРИ різні типи сигналів: ступінчасті, прямокутні, 35м.35жать свою та синусоїдальні. Додатковою угодою від 19.08.2025 № 1 до договору від 04.08.2025 № 85 Замовником внесено зміни у Додаток 2 «Технічні, якісні та кількісні характеристики Товару», а саме, видалив із тексту технічну (механічну) помилку та зазначив: «модуль опорних сигналів, який дозволяє генерувати чотири різні типи сигналів: СТУПІНЧАСТІ, ПРЯМОКУТНІ ТА СИНУСОЇДАЛЬНІ».
Враховуючи вищевказане, надати підтверджуючі документи на підставі яких Замовником змінено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а саме: «модуль опорних сигналів, який дозволяє генерувати ЧОТИРИ різні типи сигналів: ступінчасті, прямокутні, 35м.35жать свою та синусоїдальні» на модуль опорних сигналів, який дозволяє генерувати ТРИ різні типи сигналів: СТУПІНЧАСТІ, ПРЯМОКУТНІ ТА СИНУСОЇДАЛЬНІ.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
c16a9a76e38848ff81d3a39f193bcfd8
Назва:
Відповідь замовника на пояснення
Дата опублікування:
22.08.2025 20:30
Опис:
20.08.2025 Замовник отримав черговий запит про надання пояснення / інформації та документів у межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є комплект навчального обладнання для спеціальності G3 Електрична інженерія та G9 Прикладна механіка (проєкт: «Модернізація майстерень і лабораторій закладів фахової передвищої освіти»), за кодом ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівельProzorro за номером ID: UA-2025-07-10-012109-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів:
1. Відповідно до умов пункту 3 таблиці (навчально-дослідницький комп’ютеризований блок для вивчення регулювання та керування) «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 2 до тендерної документації, Замовником визначено, зокрема: модуль опорних сигналів, який дозволяє генерувати ЧОТИРИ різні типи сигналів: ступінчасті, прямокутні, 35м.35жать свою та синусоїдальні. Додатковою угодою від 19.08.2025 № 1 до договору від 04.08.2025 № 85 Замовником внесено зміни у Додаток 2 «Технічні, якісні та кількісні характеристики Товару», а саме, видалив із тексту технічну (механічну) помилку та зазначив: «модуль опорних сигналів, який дозволяє генерувати чотири різні типи сигналів: СТУПІНЧАСТІ, ПРЯМОКУТНІ ТА СИНУСОЇДАЛЬНІ». Враховуючи вищевказане, надати підтверджуючі документи на підставі яких Замовником змінено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а саме: «модуль опорних сигналів, який дозволяє генерувати ЧОТИРИ різні типи сигналів: ступінчасті, прямокутні, 35м.35жать свою та синусоїдальні» на модуль опорних сигналів, який дозволяє генерувати ТРИ різні типи сигналів: СТУПІНЧАСТІ, ПРЯМОКУТНІ ТА СИНУСОЇДАЛЬНІ. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Виходячи зі змісту Запиту надаю наступне пояснення:
З даного питання Замовник листом № 245 від 21.08.2025 звернувся до виробника даного обладнання компанії EDIBON International, S.A.
Компанією EDIBON International, S.A. було розглянуте дане звернення та надано відповідь. Лист від 21.08.2025 додається
Відповідно до наданої відповіді модуль опорних сигналів у складі навчально-дослідницького комп’ютеризованого блоку для вивчення регулювання та керування дозволяє генерувати ЧОТИРИ різні типи сигналів: ступінчасті, прямокутні, лінійні та синусоїдальні. Частоту та амплітуду сигналів можна регулювати за допомогою комп’ютера. Східчастий вихід. Прямокутний вихід. Вихід з рампою. Синусоїдальний вихід. Крок: амплітуда: від 0 В до 5 В, частота: від 0 Гц до 200 Гц. Квадрат: амплітуда: ±10 В, частота: від 0 Гц до 200 Гц. Напруження: амплітуда: ±10 В, частота: від 0 Гц до 200 Гц. Синусоїдальний сигнал: амплітуда: ±10 В, частота: від 0 Гц до 200 Гц. Частотна розгортка: цей модуль виконує частотну розгортку, необхідну для розрахунку графіка Боде.
У складі відповіді надаємо переклад повних технічних характеристик (для основних позицій) згідно інформації з сайту виробника.
Компанія EDIBON International, S.A. надала офіційне право протягом одного року розповсюджувати асортимент навчального обладнання EDIBON International, S.A. відповідно до його технічного каталогу та комерційних умов на території України ТОВ "НВП "ЕНЕРГО-ПЛЮС" код ЄДРПОУ 38655518.
Як вбачається з вищевикладене ТОВ НВП "ЕНЕРГО-ПЛЮС" код ЄДРПОУ 38655518 має офіційне право на РОЗПОВСЮДЖЕНЯ навчального обладнання компанії EDIBON International, S.A. ВІДПОВІДНО ДО ЙОГО ТЕХНІЧНОГО КАТАЛОГУ та комерційних умов на території України.
З метою приведення у відповідність до технічного каталогу виробника, змісту вимог тендерної документації та фактичного функціоналу модуля опорних сигналів у складі навчально-дослідницького комп’ютеризованого блоку для вивчення регулювання та керування внесено зміни в договір від 04.08.2025 № 85. Додаткова угода №2 від 22.08.2025 додається.
Враховуючи вищевикладене Замовником не змінено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі в частині модуля опорних сигналів у складі навчально-дослідницького комп’ютеризованого блоку для вивчення регулювання та керування, який дозволяє генерувати ЧОТИРИ різні типи сигналів: ступінчасті, прямокутні, лінійні та синусоїдальні.
Просимо врахувати надані пояснення, документи виробника та фактичний функціонал даного модуля, що дозволяє генерувати ЧОТИРИ різні типи сигналів: СТУПІНЧАСТІ, ПРЯМОКУТНІ, ЛІНІЙНІ та СИНУСОЇДАЛЬНІ
Додатки:
1. Лист №245 від 21.08.2025 Керівнику підприємства EDIBON International. S.A.
2. Лист від 21.08.2025
3. Технічний опис - RYC_T - стенд контролю та регулювання різних систем
4. Додаткова угода № 2 від 21.08.2025 до Договору від 04.08.2025 № 85