-
Спрощена закупівля
-
Мультилотова
-
КЕП
- 1
Посуд одноразовий (комплект) (ДК 021:2015: 39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування)
Завершена
176 225 828.88
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 111 000.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 111 000.00 UAH
Номер:
f49ce38c7fdf47908584a5204940ae38
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-08-12-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.08.2025 00:00
Період моніторингу:
12.08.2025 12:01 - 03.09.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.08.2025 Київ № 212
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, Розподілу обов’язків між Головою Державної аудиторської служби України та заступниками Голови, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 01 червня 2021 року № 165 (в редакції наказу Держаудитслужби від 06 січня 2025 року № 4), на період тимчасової непрацездатності Голови Державної аудиторської служби України БАСАЛАЄВОЇ Алли Валентинівни,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
38 UA-2025-07-10-011460-a 10.07.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостям № 1275, визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду пропозиції учасника ТОВ «ВК «ПГУ», своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 серпня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (в редакції станом на дату проведення закупівлі) (далі – Особливості № 1275); роз’яснення до процедури; розгляду пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі затверджене рішенням уповноваженої особи Державного підприємства Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» (далі – ДП «ДОТ») від 10.07.2025 № 1007-10 (далі – Оголошення); роз’яснення до процедури; реєстр пропозицій; протокол розкриття пропозицій; пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «ПЕКЕДЖІНГ ГРУП Україна»») (далі – ТОВ «ВК «ПГУ») (Лот 1, 2, 3); повідомлення про намір укласти договір (Лот 1, 2, 3); протоколи уповноваженої особи від 23.07.2025 №№ 2307-2, 2307-3, 2307-4 про визначення переможця; державний контракт (договір) про закупівлю від 29.07.2025 № 40/07-25-МПС на суму 176 225 828,88 грн; пояснення ДП «ДОТ» надані 20.08.2025, 21.08.2025 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
01.09.2025 17:54 - 05.09.2025 00:00
Дата публікації висновку:
01.09.2025 17:54
Запити/Пояснення
Номер:
79d354a1c88a4d98a9ad77f61e85f87b
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
15.08.2025 15:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі посуду одноразового (комплект) (ДК 021:2015: 39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-10-011460-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Відповідно до вимог пункту 6 статті 14 Закону замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону. З яких причин ДП «ДОТ» не встановив в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до вимог Закону?
3. Надати інформацію з підтвердними документами щодо виконання вимог пункту 4.1 договору від 29.07.2025 № 40/07-25-МС в частині поставки товару до 15.08.2025.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
fe37b9d9c4d242a19c009e9fab23d788
Назва:
Відповідь на запит за моніторингом UA-M-2025-08-12-000041
Дата опублікування:
20.08.2025 14:19
Опис:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідно до пункту 1 наказу Міністерства оборони України від 02.12.2023 № 716/нм (зі змінами), ДП «ДОТ» уповноважено на здійснення оборонних закупівель та укладення державних контрактів (договорів) на закупівлю товарів, робіт і послуг, коштів, передбачених у державному бюджеті за бюджетною програмою КПКВК 2101020 “Забезпечення діяльності Збройних Сил України, підготовка кадрів і військ, медичне забезпечення особового складу, ветеранів військової служби та членів їхніх сімей, ветеранів війни”.
За змістом положень частини 2 статті 23 Бюджетного кодексу України, бюджетні призначення встановлюються законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет) у порядку, визначеному Бюджетним кодексом України. Головний розпорядник бюджетних коштів Міністерство оборони України, в свою чергу, отримує бюджетні призначення шляхом їх затвердження у законі про Державний бюджет України та приймає рішення щодо делегування повноважень на виконання бюджетної програми ДП «ДОТ» як одержувачу бюджетних коштів, розподіляє та доводить до Підприємства у встановленому порядку обсяги бюджетних асигнувань.
Порядком взаємодії Міністерства оборони України із службою державного замовника – державним підприємством Міністерства оборони України “Державний оператор тилу” щодо здійснення оборонних закупівель під час дії правового режиму воєнного стану, затвердженим наказом Міністерства оборони України від 27 грудня 2023 року № 780 (із змінами) (далі - Порядок), передбачено процедуру визначення розміру бюджетного призначення для закупівель в межах бюджетних підпрограм.
Згідно з пунктом 4.1. Порядку перелік та обсяги закупівель (зміни до них), а також вимоги до предмета закупівлі доводяться до ДП «ДОТ» відповідальними за формування та виконання бюджетної програми (підпрограм), з урахуванням нагальності потреби. Згідно з пунктом 4.4. Порядку ДП «ДОТ» проводить закупівлі на підставі Переліку та обсягів закупівель, отриманих від відповідальних за формування та виконання бюджетної програми (підпрограм).
Щодо визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі
Уповноваженим органом з розробки технічних специфікацій Міністерства оборони України згідно з Наказом Міністерства оборони України від 02.11.2021 № 344 є Центральне управління розвитку матеріального забезпечення Збройних Сил України.
Технічні та якісні характеристики до предмета закупівлі визначені в технічній специфікації Міністерства оборони України. Розроблені технічні специфікації на майно продовольчої служби за напрямком продовольчого забезпечення Збройних Сил України оприлюднені на офіційному сайті Міністерства оборони України в розділі «Технічні специфікації на майно продовольчої служби» (https://mod.gov.ua/diyalnist/normativno-pravova-baza/type-tehnichni-speczifikacziyi-majno-prodovolchoyi-sluzhbi ), а також на офіційному сайті Уповноваженого органу з розробки технічної специфікації Партнер Міністерства оборони України (https://partner.mod.gov.ua/useful-info/food-service-specs ).
Очікувана вартість закупівлі визначена відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, та Наказу ДП “ДОТ” від 17.10.2024 № 232-ОД «Про затвердження Методики визначення орієнтовної вартості номенклатурної позиції та очікуваної вартості предмета закупівлі в Державному підприємстві Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» (зі змінами). Протокол засідання робочої групи, витяг з Додатку 1 до протоколу з інформацією, яка стосується формування очікуваної вартості, додається.
2. Відповідно до вимог пункту 6 статті 14 Закону замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону. З яких причин ДП «ДОТ» не встановив в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до вимог Закону?
Відповідно до частини першої статті 27 Закону Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Тобто, визначення вимог щодо надання забезпечення виконання договору є правом, а не обов’язком замовника. В зазначеній закупівлі Замовником не вимагалося надання забезпечення виконання договору.
3. Надати інформацію з підтвердними документами щодо виконання вимог пункту 4.1 договору від 29.07.2025 № 40/07-25-МС в частині поставки товару до 15.08.2025. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пунктом 5 Додатку № 1 до державного контракту (договору) про закупівлю від 29.07.2025 № 40/07-25-МПС передбачено, що до 15.08.2025 має бути поставлено 2 345 251 компл. одноразового посуду.
Згідно з заявкою на поставку від 30.07.2025 № M000051, 14.08.2025 було відвантажено 1 345 251 компл. одноразового посуду на одну з точок поставки (акт приймання товару від 14.08.2025 № 1), 20.08.2025 відвантажено 1 000 000 компл. одноразового посуду на іншу точку поставки (акт приймання товару від 20.08.2025 № 2).
Звертаємо Вашу увагу, що згідно з п. 6.7 державного контракту (договору про закупівлю), у разі відсутності зауважень Отримувача до Товару, Постачальник та Отримувач підписують Акт приймання товару, що підтверджує перехід права власності на Товар від Постачальника до Отримувача, та Постачальник передає Замовнику протягом 10 (десяти) календарних днів нижчезазначені документи:
- підписаний Акт приймання Товару
- оригінал Акта приймального контролю товару за якістю
- оригінал товарно-транспортної накладної, підписаної Отримувачем
- оригінал видаткової накладної, підписаної Отримувачем
- оригінал повідомлення-підтвердження, яке оформлюється ОТРИМУВАЧЕМ відповідно до Порядку розподілу та доведення до військ виділених асигнувань, здійснення централізованої оплати товарів, робіт і послуг у Міністерстві оборони України, затвердженого наказом Міністерства оборони України від 31 грудня 2016 року № 757;
- лист-запрошення, Оголошення згідно з Додатками № 3.1, № 3.2 до Договору.
Номер:
ff7d72a77b2b42b1ad593c0914cacea5
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
20.08.2025 09:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі посуду одноразового (комплект) (ДК 021:2015: 39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-10-011460-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Надайте пояснення та посилання на назву файлу, поданого ТОВ «ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «ПЕКЕДЖІНГ ГРУП Україна»» (із зазначенням номеру сторінок), в якому надано підтвердження щодо виконання вимог пунктів 3.3, 3.4, 3.5.2, 3.6 до виробу «Технічної специфікації Міністерства оборони України на майно продовольчої служби TC A01XJ.31940-618:2025(02)», а саме: правил приймання, методів контролю за якістю, пакування, умови транспортування та зберігання.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
5e3cf2b3ff334f1791386e2f4e185238
Назва:
Відповідь на запит від 20.08.2025 за моніторингом UA-M-2025-08-12-000041
Дата опублікування:
21.08.2025 12:25
Опис:
Надайте пояснення та посилання на назву файлу, поданого ТОВ «ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «ПЕКЕДЖІНГ ГРУП Україна»» (із зазначенням номеру сторінок), в якому надано підтвердження щодо виконання вимог пунктів 3.3, 3.4, 3.5.2, 3.6 до виробу «Технічної специфікації Міністерства оборони України на майно продовольчої служби TC A01XJ.31940-618:2025(02)», а саме: правил приймання, методів контролю за якістю, пакування, умови транспортування та зберігання.
Відповідно до вимог пункту 3 Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасник у складі пропозиції має надати документи, що підтверджують відповідність пропозиції учасника вимогам до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі згідно з ДОДАТКОМ № 3 до Оголошення.
Відповідно до вимог Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, товар повинен відповідали вимогам TC A01XJ.31940-618:2025(02), для підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі Учасник має завантажити наступні документи у складі пропозиції:
Гарантійний лист в довільній формі щодо відповідності запропонованого товару вимогам до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі згідно з ДОДАТКОМ № 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі;
Сертифікат відповідності (оригінали або завірені копії) або декларацію відповідності (оригінали або завірені копії) або довідку в довільній формі про те, що отримання сертифікату та декларації відповідності не є обов’язковим згідно з чинним законодавством.
На виконання вимог документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасник на підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (у тому числі вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України на майно продовольчої служби TC A01XJ.31940-618:2025(02)) надав за Лотом № 1 файли “гарант лист лот1_180725.pdf”, “серт відповідності_230525.PDF”. За Лотом 2 було надано файли “гарант лист лот2_180725.pdf”, “серт відповідності_230525.PDF”. За Лотом 3 надано файли “гарант лист лот1_180725.pdf”, “серт відповідності_230525.PDF”.
Звертаємо Вашу увагу, що вимогами документації Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не вимагалося надання учасником окремого підтвердження відповідності пропозиції пунктам 3.3, 3.4, 3.5.2, 3.6 Технічної специфікації Міністерства оборони України на майно продовольчої служби TC A01XJ.31940-618:2025(02), тому окремий документ Учасником не надавався.