-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Додаткові роботи по об'єкту: "Будівництво загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів зі спортивною спорудою по вулиці Зоряній в селі Софіївська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської області. "Коригування в частині влаштування споруди подвійного призначення – укриття" з захисними властивостями ПРУ"
Завершена
91 592 046.79
UAH з ПДВ
Номер:
1dbedcbdc9674ec5b753291fb2e6c7bd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-08-06-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.08.2025 00:00
Період моніторингу:
06.08.2025 13:06 - 28.08.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
06.08.2025 № 54-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114 та на виконання доручення Держаудитслужби від 04 серпня 2025 року № 003100-18/9610-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій КРАСИЛЕНКО
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 06.08.2025 № 54-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2025-07-10-011157-a 10.07.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, наявність підстав щодо застосування закупівлі без використання електронної системи та обґрунтування здійснення закупівлі, своєчасності оприлюднення договору про закупівлю та додатків до нього, укладання додаткових угод та їх оприлюднення, оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 серпня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, наявність підстав щодо застосування закупівлі без використання електронної системи та обґрунтування здійснення закупівлі передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 17.08.2025, що діяла станом на період проведення закупівлі, далі – Особливості), оприлюднення договору про закупівлю та додатків до нього, укладання додаткових угод та їх оприлюднення, оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Борщагівської сільської ради Бучанського району Київської області (далі – Замовник); звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2025-07-10-011157-a; обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі без використання електронної системи закупівель; договір від 10.07.2025 № 254; додаткова угода №1 від 10.07.2025; пояснення та документи Замовника, надані через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 07 серпня 2025 року.
Період усунення порушень:
19.08.2025 09:50 - 23.08.2025 00:00
Дата публікації висновку:
19.08.2025 09:50
Запити/Пояснення
Номер:
7292bc0895e7460eb55835910186336c
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
07.08.2025 15:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Додаткові роботи по об'єкту: "Будівництво загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів зі спортивною спорудою по вулиці Зоряній в селі Софіївська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської області. "Коригування в частині влаштування споруди подвійного призначення – укриття" з захисними властивостями ПРУ"» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-10-011157-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1) Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2) Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення, надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3) Просимо надати інформацію чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility та обсяг виділених коштів в розрізі місцевого та державного бюджету?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
3dd66043faca4003ad52d266223d2814
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
12.08.2025 22:10
Опис:
Надаємо пояснення на Ваш запит, який створено в системі прозоро 07.08.2025 року о 15:25 год.
1. Через введення в дію нових нормативних вимог, виникла необхідність у коригуванні проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Будівництво загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів зі спортивною спорудою по вулиці Зоряній в селі Софіївська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської області. Коригування в частині влаштування споруди подвійного призначення-укриття» відповідно до ДБН В.2.2-5:2023 «Захисні споруди цивільного захисту». Додаткові роботи, що виникли при коригуванні проектно-кошторисної документації окремо неможливо виділити в розділі зведеного кошторису, тому що зміни торкнулися усіх основних розділів проекту, а саме «Конструктивно- будівельні рішення» (КБ), «Архітектурні рішення»(АР), «Технологічні рішення»(ТХ), внутрішні мережі: «Вода та каналізація (ВК)» Опалення та вентиляція (ОВ), «Електротехнічні рішення (ЕТР) та інші, оскільки обов’язковою наявністю станом на сьогоднішній день в об’єктах будівництва є протирадіаційне укриття. Після коригування проектно-кошторисної документації основний договір неможливо виконати, оскільки додаткові роботи є невід’ємною обов’язковою частиною основних та технічно та економічно пов’язаними у зв’язку зі змінами будівельних норм в частині захисних споруд цивільного захисту.
Очікувана вартість по об’єкту розрахована відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва наказ № 281 від 01.11.2021 року. На підставі скоригованої проектної документації (позитивний експертний звіт ТОВ «Перша будівельна експертиза» № 241212-21/А від 21 лютого 2025 року (реєстраційний номер EX01:5993-1737-0228-1146)) затвердженої рішенням виконавчого комітету Борщагівської сільської ради № 185 від 21.02.2025 року.
Розмір бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість визначено на підставі зведеного кошторисного розрахунку та позитивного експертного звіту (додаються).
2. Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту - https://brada.gov.ua/publichni-zakupivli/
3. Фінансування даної закупівлі не здійснюється відповідно до інструменту Ukraine Facility.