-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт приміщень виробничої будівлі по транспортній службі за адресою: пров. Електриків, 17
Завершена
1 123 824.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 238.00 UAH
мін. крок: 1% або 11 238.00 UAH
Номер:
b281960a239f4d1db28104287aac9e49
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2018-10-31-000594
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.02.2019 00:00
Період моніторингу:
11.02.2019 17:31 - 05.03.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.02.2019 № 33
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови О. ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 07.02.2019 № 33
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2018-09-28-000302-b 28.09.2018 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення норм частини третьої статті 17 та пунктів 2 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції переможця установлено порушення вимог частини четвертої статті 28 Закону.
За результатами аналізу питання щодо відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця установлено порушення абзацу першого частини четвертої статті 36 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 лютого 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київтеплоенерго» (далі – Замовник) від 27.09.2018 № 449, тендерну пропозицію переможця торгів товариства з обмеженою відповідальністю «Спец-Монтаж Київ» (далі – ТОВ «Спец-Монтаж Київ»), витяг з протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 26.10.2018 № 625, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю послуг від 15.11.2018 № 273/33-18, звіт про виконання договору.
За результатами моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника не містить вимоги щодо надання учасниками торгів інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пункті 8 частини першої статті 17 Закону та щодо надання учасником-переможцем торгів інформації про відсутність підстав, передбачених пунктом 2 частини першої статті 17 Закону, чим порушено вимоги частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
Також за результатами моніторингу установлено, що оцінка тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично здійснена 18.10.2018. При цьому Замовником лише 26.10.2018 прийнято рішення щодо визначення переможця ТОВ «Спец-Монтаж Київ» (протокол від 26.10.2018
№ 625), чим порушено вимоги частини четвертої статті 28 Закону, в частині перевищення строків, передбачених для розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Також моніторингом установлено, що Замовник 15.11.2018 уклав договір про закупівлю послуг № 273/33-18 (далі – Договір) з переможцем
ТОВ «Спец-Монтаж Київ» вартістю 817 993,20 грн з ПДВ.
При цьому відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, остаточна пропозиція переможця ТОВ «Спец-Монтаж Київ» становить 865 892,68 грн з ПДВ. Повідомлення про внесення змін до договору відсутні.
Зважаючи на викладене, Замовник уклав Договір умови якого відрізняються від змісту тендерної пропозиції ТОВ «Спец-Монтаж Київ», чим порушив вимоги абзацу першого частини четвертої статті 36 Закону.
Відповідно до статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладання з порушенням вимог частини четвертої статті 36 Закону.
Ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких спрацювали автоматичні індикатори ризиків (RISK-1-12, RISK-1-5-2, RISK-1-8-1, RISK-2-13_1, RISK-2-17-2п, RISK-1-13-1 RISK-1-13-2, RISK-1-14, RISK-1-2-2, RISK-1-3-1, RISK-1-3-2, RISK-1-8-2) не підтверджено.
Період усунення порушень:
05.03.2019 19:52 - 21.03.2019 00:00
Дата публікації висновку:
05.03.2019 19:52
Оскарження висновку в суді
Опис:
На підставі норми частини десятої статті 7-1 Закону України "Про публічні закупівлі", враховуючи незгоду замовника з інформацією, викладеною у висновку, висновок оскаржено до суду 19.03.2019.
Дата публікації:
20.03.2019 13:42
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Надаємо у прикріплених файлах:
Заперечення до висновку від 05.03.2019
за результатами моніторингу № UA-M-2018-10-31-000594
Інформацію, що свідчить про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку від 05.03.2019
за результатами моніторингу № UA-M-2018-10-31-000594
Інформацію, про причини неможливості усунення виявленого порушення, викладеного у висновку від 05.03.2019
за результатами моніторингу № UA-M-2018-10-31-000594
Дата публікації звіту:
12.03.2019 17:04