• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Плитка в асортименті

Завершена

477 259.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 386.30 UAH
Номер: e796def7f84642db9591e68311fbd6bf
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-08-26-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.08.2025 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 26.08.2025 10:09 - 17.09.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 25.08.2025 № 62-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 25.08.2025 № 62-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 8 UA-2025-07-10-006934-a 10.07.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків Швець І.Ю. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса: Ukraine, Хмельницький
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 38) 265-15-33, i.y.shvets@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРІНСТАЛ ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ» встановлено порушення абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує врахувати виявлені порушення та здійснити заходи щодо недопущення таких порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 вересня 2025 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік 1 державного пожежно-рятувального загону Головного управління ДСНС України у Хмельницькій області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену уповноваженою особою Замовника від 10.07.2025 № 43, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 21.07.2025, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Решетняка Володимира Володимировича (далі - ФОП Решетняк В.В.), протокол уповноваженої особи Замовника про відхилення учасника ФОП Решетняк В.В. від 31.07.2025 № 82, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «УКРІНСТАЛ ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ» (далі - ТОВ «УКРІНСТАЛ ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ»), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 01.08.2025 № 96, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 01.08.2025, договір про постачання товару від 14.08.2025 № 153 (далі – Договір), пояснення та документи від 01.09.2025, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «УКРІНСТАЛ ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ» встановлено наступне. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до вимог абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. При цьому згідно абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Згідно вимог зазначених у Додатку 4 до тендерної документації «Перелік документів та інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі» переможець на виконання вимоги згідно п. 47 Особливостей повинен надати таку інформацію: 1) по підпункту 3 пункту 47 Особливостей: - Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі. 3) по підпунктах 6,12 пункту 47 Особливостей: - Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі. Документ повинен бути датований не більше трьохмісячної давнини відносно дати подання тендерних пропозицій. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «УКРІНСТАЛ ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ» оприлюднене в електронній системі закупівель 01 серпня 2025. Водночас, згідно інформації, розміщеної в електронній системі закупівель ТОВ «УКРІНСТАЛ ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ», як переможець процедури закупівлі, не надав Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 6 і 12 пункту 47 Особливостей протягом строку, який визначений абзацом п’ятнадцятим пункту 47 Особливостей та Додатком 4 до тендерної документації. На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби Замовник 01.09.2025 надав пояснення, в якому, зокрема, зазначив: «Повідомляємо, що переможець процедури закупівлі – ТОВ «УКРІНСТАЛ ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ» – на дату оприлюднення наміру укласти договір (01.08.2025) не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених пунктом 47 Особливостей, у спосіб, зазначений у Додатку 4 до тендерної документації. Згідно з абзацом третім підпункту 3 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі ненадання таких документів. Пояснюємо причину, чому тендерна пропозиція не була відхилена: • Під час оприлюднення результатів визначено переможця, було враховано строки надання документів та надано додаткові запити на уточнення документів у переможця. • У зв’язку з технічними труднощами при завантаженні файлів в електронну систему закупівель, переможець надав необхідні документи особисто (наручно) до Замовника. • Замовником здійснено перевірку наданих документів та підтверджено їх відповідність вимогам тендерної документації.». Водночас, надане Замовником пояснення не спростовує факту зазначеного порушення, оскільки Законом та Особливостями встановлено імперативну норму, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей. Враховуючи вищевикладене, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що в порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ «УКРІНСТАЛ ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ» в зв’язку з тим, що переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей, натомість згідно протокольного рішення уповноваженої особи Замовника від 01.08.2025 № 96 визначив ТОВ «УКРІНСТАЛ ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ» переможцем торгів та уклав з ним Договір на суму 467 890,58 грн. з ПДВ. Станом на дату завершення моніторингу процедури закупівлі (03.09.2025) Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель звіт про виконання договору про закупівлю.
Період усунення порушень: 04.09.2025 14:45 - 19.09.2025 00:00
Дата публікації висновку: 04.09.2025 14:45

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання вимог висновку про результати моніторингу процедури закупівлі «Плитка в асортименті» (код ДК 021:2015: 44110000-4 – Конструкційні матеріали), розміщеного в електронній системі закупівель 04.09.2025, повідомляємо , що відповідно до проведеного аналізу та висновку було встановлено факт порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей, а саме: не відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРІНСТАЛ ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ» через ненадання ним в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 6 та 12 пункту 47 Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Далі- Особливостей). Замовником, 1 державним пожежно-рятувальним загоном Головного управління ДСНС України у Хмельницькій області з метою усунення виявлених порушень та недопущення їх у подальшому, вжито наступних заходів: 1. З уповноваженою особою проведено роз’яснювальну роботу щодо суворого дотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей, зокрема, щодо обов'язковості відхилення тендерної пропозиції у разі ненадання переможцем документів, передбачених тендерною документацією. 2. З метою підвищення рівня кваліфікації та запобігання подібним порушенням, планується подальше направлення на додаткове навчання з питань публічних закупівель уповноваженої особи. 3. Наказом начальника 1 державного пожежно-рятувального загону ГУ ДСНС України у Хмельницькій області від 09.09.2025 № НС-205/67 31 «Про призначення службового розслідування» розпочате службове розслідування по факту порушення вимог законодавства з питань діяльності органів і підрозділів цивільного захисту, метою якого є повне встановлення обставин та причин допущення порушення.
Дата публікації звіту: 09.09.2025 18:49

Запити/Пояснення