-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Підмітально-прибиральна машина
Завершена
8 949 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 44 745.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 44 745.00 UAH
Номер:
809f22d880ab4206aa4ec3539691ef48
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-09-05-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.09.2025 00:00
Період моніторингу:
05.09.2025 11:49 - 27.09.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.09.2025 № 55-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 25.08.2025 №003100-18/10589-2025, доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Вікторії ТЕРЕЩЕНКО від 05.09.2025.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
05.09.2025 №55-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-07-10-003099-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 вересня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані закупівель; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 в редакції від 17.05.2025 (далі - Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Жилсервіс» Златопільської міської ради Харківської області (далі - Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протоколом Уповноваженої особи від 10.07.2025; протокол розкриття тендерних пропозицій від 18.07.2025; протокольне рішення уповноваженої особи щодо визначення переможцем торгів ТОВ «СОЛЛІ ПЛЮС» від 21.07.2025; повідомлення про намір укласти договір від 21.07.2025; договір від 29.07.2025 № 148 ціною 8 949 000,00 гривень; пояснення Замовника, надані 10.09.2025 на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
15.09.2025 16:28 - 19.09.2025 00:00
Дата публікації висновку:
15.09.2025 16:28
Запити/Пояснення
Номер:
dd645d6f0df9452eb28b7e487b549a8b
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
08.09.2025 11:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Підмітально-прибиральна машина, ДК 021:2015: 34140000-0 – Великовантажні мототранспортні засоби, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-07-10-003099-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Просимо надати інформацію та документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Поряд з тим інформуємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
4f5960ebc37348a1ab5a9ad2893b8b36
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
10.09.2025 14:29
Опис:
На ваш запит про надання пояснень повідомляєм:
У відповідь на вимогу надати інформацію та документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, повідомляємо наступне.
1.Щодо бюджетних призначень.
Видатки на закупівлю підмітально-прибиральної машини передбачені у витягу з рішення сесії Златопільської міської ради Харківської області від «26» червня 2025 року № 1483-69/8, яким затверджено відповідні бюджетні призначення за КЕКВ 3210 «Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям)».
Планова сума закупівлі становить 8 949 000,00 грн.
2. Щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Вимоги до предмета закупівлі викладені у Додатку 3 до тендерної документації (технічна специфікація), яка є невід’ємною частиною тендерної документації.
Також у Додатку 1 передбачено перелік документів, які учасники зобов’язані надати на підтвердження відповідності технічним та якісним характеристикам, а саме:
- технічна специфікація у вигляді порівняльної таблиці;
- гарантійні листи щодо відповідності ступеня локалізації (не менше 25% у 2025 р.);
- сертифікати ISO 9001;
- сертифікат типу транспортного засобу або інші документи відповідності;
- гарантійний лист про те, що товар новий, не був у використанні та відповідає чинним державним стандартам з безпеки та екології.
3.Щодо визначення очікуваної вартості.
Очікувана вартість закупівлі визначена на підставі аналізу середніх ринкових цін на аналогічну техніку та врахована у плані закупівель.
Відповідно до тендерної документації, тендерні пропозиції, ціна яких перевищує очікувану вартість, не підлягають розгляду.
Таким чином, обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості підтверджується:
- витягом з рішення сесії Златопільської міської ради;
- тендерною документацією (із змінами);
- Додатком 1 та Додатком 3 до тендерної документації.
Додатки:
Обгрунтування щодо закупівлі Підмітально-прибиральна машина від 10.07.2025
Витяг з рішення сесії ради від «26» червня 2025 року № 1483-69/8
Тендерна документація із змінами;
Додаток 1 (вимоги до документів учасників);
Додаток 3 (технічна специфікація).