• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Реконструкція приміщень корпусу реабілітації Комунального підприємства "2-а міська клінічна лікарня Полтавської міської ради" з улаштуванням ліфта та здійсненням заходів доступності будівлі для маломобільних груп населення за адресою: вул. Миколи Духова, 6Б, м. Полтава», ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт

Завершена

8 514 402.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 42 572.01 UAH
Номер: 5be3def944154128a3921d8f9c691dcd
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-08-22-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.08.2025 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 22.08.2025 17:00 - 13.09.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 22.08.2025 № 91-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 22.08.2025 № 91-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 10. UA-2025-07-09-011137-a, 09.07.2025, інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 790-17-02, v.a.berehova@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону № 922 та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення абзацу 1 пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостей; внесення змін до тендерної документації; усунення невідповідностей; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; дотримання вимог Постанови № 710; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178, Особливості); внесення змін до тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону № 922 та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника; усунення невідповідностей; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; своєчасності надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Полтавського міськвиконкому (далі − Замовник) на 2025 рік UA-P-2025-07-09-013636-a; оголошення про проведення відкритих торгів UA-2025-07-09-011137-a; звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2025-07-09-011137-a від 06.08.2025; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 09.07.2025 № 21-2; тендерну документацію, із змінами, затверджену протоколом уповноваженої особи від 14.07.2025 № 21-3; перелік змін до тендерної документації; реєстр отриманих тендерних пропозицій/пропозицій UA-2025-07-09-011137-a; протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій UA-2025-07-09-011137-a; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ПСВ-ІНЖИНІРИНГ»; вимогу про усунення невідповідностей ТОВ «ПСВ-ІНЖИНІРИНГ»; протокольне рішення уповноваженої особи від 31.07.2025 № 21-4; повідомлення про намір укласти договір від 31.07.2025; договір підряду від 06.08.2025 № 65-юр/25 на суму 8283505,09 грн, у тому числі ПДВ – 1380584,18 грн; додаткову угоду № 1 від 13.08.2025 до договору підряду від 06.08.2025 № 65-юр/25; відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені 27.08.2025. 04.09.2025 та 10.09.2025 в електронній системі закупівель. Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону № 922 та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення замовником абзацу 1 пункту 43 Особливостей в частині не розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Відповідно до абзацу 2 пункту 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником встановлено вимогу щодо способу подання тендерної пропозиції учасника, зокрема, підтвердженням відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям є надання документів згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації. Пунктом 5 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником встановлено один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 1 до цієї тендерної документації. Спосіб підтвердження відповідності учасника критеріям і вимогам згідно із законодавством наведено в Додатку 1 до цієї тендерної документації. Так, моніторингом встановлено, що Замовник в тендерній документації (пункт 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» до тендерної документації) зазначив, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, зокрема, у довідці обов’язково зазначити інформацію щодо наявності офісного та складського приміщень (власне/орендоване; мета використання складського приміщення; місцезнаходження; площа). Для документального підтвердження надати документ, що підтверджує право власності на складське приміщення/офісне приміщення або діючий договір, що підтверджує наявність права користування офісним/складським приміщенням (договір оренди/суборенди). На виконання вказаної вимоги, учасником ТОВ «ПСВ-ІНЖИНІРИНГ» в складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Вих. № 157 від 15.07.2025 та Договір оренди від 01.01.2023 № 01 (далі – Договір) на нежитлове приміщення загальною площею 52,3 м.кв. у м. Полтава, вул. Ковпака, 17. Договір скріплений підписами сторін та містить відбиток печатки орендаря. (файл «ОСВ_листи.pdf» та файл «Договір оренди складу 2025.pdf»). Пунктом 2.1 розділу 2 Договору, визначено, приміщення що орендується, передається орендодавцем та приймається орендарем протягом (п’яти) днів з моменту підписання даного Договору за актом прийому-передачі, підписання якого свідчить про фактичну передачу об’єкта оренди (акт прийому-передачі нежитлового приміщення складено та підписано сторонами 01.01.2023). Пунктом 7.1 розділу 7 «Строк дії та умови зміни, розірвання Договору» визначено, що Договір набуває чинності з 01.01.2023 і діє до 31.12.2025. Відповідно до частини 3 статті 180 Господарського кодексу України визначено, що при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Частиною 1 статті 284 Господарського кодексу України унормовано, що істотними умовами договору оренди є: об'єкт оренди (склад і вартість майна з урахуванням її індексації); строк, на який укладається договір оренди; орендна плата з урахуванням її індексації; порядок використання амортизаційних відрахувань; відновлення орендованого майна та умови його повернення або викупу. Згідно із частиною 2 статті 793 Цивільного кодексу України визначено, що договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню. Так, моніторингом установлено, що Договір оренди від 01.01.2023 № 01, наданий в тендерній пропозиції учасника ТОВ «ПСВ-ІНЖИНІРИНГ», нотаріально не посвідчений, що суперечить частині 2 статті 793 Цивільного кодексу України. Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 02.09.2025 через електронну систему закупівель надано відповідний запит замовнику. Замовником 04.09.2025 в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує виявленого порушення. Зокрема, у своїй відповіді замовник зазначив, що «…На вимогу Замовника підпункт 1.2 пункту 1 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації) зазначено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документ, що підтверджує право власності Учасника на складське приміщення/офісне приміщення, зокрема, діючий договір, що підтверджує наявність в учасника права користування офісним/ складським приміщеннями (договір оренди/суборенди). Учасником надано у складі пропозиції Договір оренди від 01.01.2023 № 01 на користування нежитлового приміщення загальною площею 52,3 м.кв. у м. Полтава, вул. Ковпака, 17, де в п.7.1. зазначено, що «7.1. Цей Договір набуває чинності з 01.01.2023 р. і діє до 31.12.2025р.», враховуючи, що в тесті даного пункту використовується прийменник «до», граничним днем строку оренди є 30.12.2025 р., тому перебіг строку оренди не перевищує 3 (три) роки. Враховуючи п. 2 Ст. 793 ЦКУ 2. Договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню, крім договору, предметом якого є майно державної або комунально власності, який підлягає нотаріальному посвідченню у разі, якщо він укладений на строк більше п’яти років. Крім того, Сторонами вищезазначеного договору не передбачено вимоги нотаріально посвідчувати договір. При укладенні договору, зауваження Сторін відсутні про, що свідчить акт-прийому передачі нежитлового приміщення засвідчене підписами Сторін. Тому, уповноваженою особою було прийнято рішення кваліфікувати даного Учасника ТОВ "ПСВ-ІНЖИНІРИНГ" відповідно до вимоги..». Отже, Замовник на порушення абзацу 1 пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ТОВ «ПСВ-ІНЖИНІРИНГ» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції.
Період усунення порушень: 11.09.2025 17:09 - 26.09.2025 00:00
Дата публікації висновку: 11.09.2025 17:09

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Виконання висновку від 11вересня 17:09 щодо ID моніторингу: UA-M-2025-08-22-000024 1. Відповідно до Висновку Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 11 вересня 2025 року 17:09 надаємо інформацію та повідомляємо наступне: - з відповідальними особами, якими допущено порушення, здійснено заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, проведено роз’яснювальну роботу та направлено на онлайн-навчання з підвищення кваліфікації. Також винесено усне попередження відповідно до Наказу №119 від 16.09.2025 р.
Дата публікації звіту: 17.09.2025 11:14

Запити/Пояснення