-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Реконструкція приміщень корпусу реабілітації Комунального підприємства "2-а міська клінічна лікарня Полтавської міської ради" з улаштуванням ліфта та здійсненням заходів доступності будівлі для маломобільних груп населення за адресою: вул. Миколи Духова, 6Б, м. Полтава», ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт
Завершена
8 514 402.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 42 572.01 UAH
мін. крок: 0.5% або 42 572.01 UAH
Номер:
5be3def944154128a3921d8f9c691dcd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-08-22-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.08.2025 00:00
Період моніторингу:
22.08.2025 17:00 - 13.09.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.08.2025 № 91-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
22.08.2025 № 91-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10. UA-2025-07-09-011137-a, 09.07.2025, інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону № 922 та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення абзацу 1 пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостей; внесення змін до тендерної документації; усунення невідповідностей; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; дотримання вимог Постанови № 710; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 вересня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178, Особливості); внесення змін до тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону № 922 та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника; усунення невідповідностей; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; своєчасності надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Полтавського міськвиконкому (далі − Замовник) на 2025 рік UA-P-2025-07-09-013636-a; оголошення про проведення відкритих торгів UA-2025-07-09-011137-a; звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2025-07-09-011137-a від 06.08.2025; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 09.07.2025 № 21-2; тендерну документацію, із змінами, затверджену протоколом уповноваженої особи від 14.07.2025 № 21-3; перелік змін до тендерної документації; реєстр отриманих тендерних пропозицій/пропозицій UA-2025-07-09-011137-a; протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій UA-2025-07-09-011137-a; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ПСВ-ІНЖИНІРИНГ»; вимогу про усунення невідповідностей ТОВ «ПСВ-ІНЖИНІРИНГ»; протокольне рішення уповноваженої особи від 31.07.2025 № 21-4; повідомлення про намір укласти договір від 31.07.2025; договір підряду від 06.08.2025 № 65-юр/25 на суму 8283505,09 грн, у тому числі ПДВ – 1380584,18 грн; додаткову угоду № 1 від 13.08.2025 до договору підряду від 06.08.2025 № 65-юр/25; відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені 27.08.2025. 04.09.2025 та 10.09.2025 в електронній системі закупівель.
Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону № 922 та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення замовником абзацу 1 пункту 43 Особливостей в частині не розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Відповідно до абзацу 2 пункту 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником встановлено вимогу щодо способу подання тендерної пропозиції учасника, зокрема, підтвердженням відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям є надання документів згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації.
Пунктом 5 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником встановлено один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 1 до цієї тендерної документації. Спосіб підтвердження відповідності учасника критеріям і вимогам згідно із законодавством наведено в Додатку 1 до цієї тендерної документації.
Так, моніторингом встановлено, що Замовник в тендерній документації (пункт 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» до тендерної документації) зазначив, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, зокрема, у довідці обов’язково зазначити інформацію щодо наявності офісного та складського приміщень (власне/орендоване; мета використання складського приміщення; місцезнаходження; площа). Для документального підтвердження надати документ, що підтверджує право власності на складське приміщення/офісне приміщення або діючий договір, що підтверджує наявність права користування офісним/складським приміщенням (договір оренди/суборенди).
На виконання вказаної вимоги, учасником ТОВ «ПСВ-ІНЖИНІРИНГ» в складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Вих. № 157 від 15.07.2025 та Договір оренди від 01.01.2023 № 01 (далі – Договір) на нежитлове приміщення загальною площею 52,3 м.кв. у м. Полтава, вул. Ковпака, 17. Договір скріплений підписами сторін та містить відбиток печатки орендаря. (файл «ОСВ_листи.pdf» та файл «Договір оренди складу 2025.pdf»).
Пунктом 2.1 розділу 2 Договору, визначено, приміщення що орендується, передається орендодавцем та приймається орендарем протягом (п’яти) днів з моменту підписання даного Договору за актом прийому-передачі, підписання якого свідчить про фактичну передачу об’єкта оренди (акт прийому-передачі нежитлового приміщення складено та підписано сторонами 01.01.2023).
Пунктом 7.1 розділу 7 «Строк дії та умови зміни, розірвання Договору» визначено, що Договір набуває чинності з 01.01.2023 і діє до 31.12.2025.
Відповідно до частини 3 статті 180 Господарського кодексу України визначено, що при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору.
Частиною 1 статті 284 Господарського кодексу України унормовано, що істотними умовами договору оренди є: об'єкт оренди (склад і вартість майна з урахуванням її індексації); строк, на який укладається договір оренди; орендна плата з урахуванням її індексації; порядок використання амортизаційних відрахувань; відновлення орендованого майна та умови його повернення або викупу.
Згідно із частиною 2 статті 793 Цивільного кодексу України визначено, що договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню.
Так, моніторингом установлено, що Договір оренди від 01.01.2023 № 01, наданий в тендерній пропозиції учасника ТОВ «ПСВ-ІНЖИНІРИНГ», нотаріально не посвідчений, що суперечить частині 2 статті 793 Цивільного кодексу України.
Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 02.09.2025 через електронну систему закупівель надано відповідний запит замовнику. Замовником 04.09.2025 в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує виявленого порушення. Зокрема, у своїй відповіді замовник зазначив, що «…На вимогу Замовника підпункт 1.2 пункту 1 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації) зазначено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документ, що підтверджує право власності Учасника на складське приміщення/офісне приміщення, зокрема, діючий договір, що підтверджує наявність в учасника права користування офісним/ складським приміщеннями (договір оренди/суборенди). Учасником надано у складі пропозиції Договір оренди від 01.01.2023 № 01 на користування нежитлового приміщення загальною площею 52,3 м.кв. у м. Полтава, вул. Ковпака, 17, де в п.7.1. зазначено, що «7.1. Цей Договір набуває чинності з 01.01.2023 р. і діє до 31.12.2025р.», враховуючи, що в тесті даного пункту використовується прийменник «до», граничним днем строку оренди є 30.12.2025 р., тому перебіг строку оренди не перевищує 3 (три) роки.
Враховуючи п. 2 Ст. 793 ЦКУ 2. Договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню, крім договору, предметом якого є майно державної або комунально власності, який підлягає нотаріальному посвідченню у разі, якщо він укладений на строк більше п’яти років.
Крім того, Сторонами вищезазначеного договору не передбачено вимоги нотаріально посвідчувати договір. При укладенні договору, зауваження Сторін відсутні про, що свідчить акт-прийому передачі нежитлового приміщення засвідчене підписами Сторін.
Тому, уповноваженою особою було прийнято рішення кваліфікувати даного Учасника ТОВ "ПСВ-ІНЖИНІРИНГ" відповідно до вимоги..».
Отже, Замовник на порушення абзацу 1 пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ТОВ «ПСВ-ІНЖИНІРИНГ» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції.
Період усунення порушень:
11.09.2025 17:09 - 26.09.2025 00:00
Дата публікації висновку:
11.09.2025 17:09
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Виконання висновку від 11вересня 17:09 щодо ID моніторингу:
UA-M-2025-08-22-000024
1. Відповідно до Висновку Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 11 вересня 2025 року 17:09 надаємо інформацію та повідомляємо наступне:
- з відповідальними особами, якими допущено порушення, здійснено заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, проведено роз’яснювальну роботу та направлено на онлайн-навчання з підвищення кваліфікації. Також винесено усне попередження відповідно до Наказу №119 від 16.09.2025 р.
Дата публікації звіту:
17.09.2025 11:14
Запити/Пояснення
Номер:
c66938f511e54b07a8ba7928bb513dc4
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
25.08.2025 15:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.08.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 8 514 402,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-07-09-011137-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- Надати інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо). У разі фінансування закупівлі за кошти державного/місцевого бюджетів зазначити КПКВ.
- Надати інформацію та відповідні документи (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій на товар/матеріали/обладнання що є у складі предмета закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
- Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
ca4118e9ce3946039f6d6c72639e02fb
Назва:
«Реконструкція приміщень корпусу реабілітації Комунального підприємства "2-а міська клінічна лікарня Полтавської міської ради" з улаштуванням ліфта та здійсненням заходів доступності будівлі для маломобільних груп населення за адресою: вул. Миколи Духова, 6Б, м. Полтава», ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт
Дата опублікування:
27.08.2025 15:17
Опис:
Розглянувши Ваш запит від 25 серпня 15:22 на пояснення щодо ID моніторингу:
UA-M-2025-08-22-000024
1. Дана закупівля оголошена за кошти місцевого бюджету, відповідно до Рішення виконавчого комітету Полтавської міської ради №304 від 09 жовтня 2024 року «Про організацію реконструкції об’єкта» (Рішення додається додатково), КПКВКМБ 1512170 «Будівництво закладів охорони здоров’я».
2. Обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно до Розділу V Настанови з визначення вартості будівництва, для визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі щодо реконструкції/ будівництва/ реставрації/ капітального ремонту замовник повинен застосувати відомість обсягів робіт і підсумкову відомість ресурсів проектно-кошторисної документації, яка має позитивну експертизу. На основі виготовленого проекту, який пройшов експертизу і було визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та його очікувану вартість. Додатково слід зазначити, що очікувана вартість предмету закупівлі, а саме: робіт визначається за статтями витрат, які зазначені у зведеному кошторисному розрахунку, окрім витрат передбачених Главою 10 та Главою 12 вказаної проектної документації і наявного у відповідних главах ПДВ. Розмір бюджетного призначення складає 8 514 402, 00 грн. (вісім мільйонів п’ятсот чотирнадцять тисяч чотириста дві грн. 00 коп.) з ПДВ згідно експертного звіту філія ТОВ «Експерт Лайн» (Експертний звіт №02-1202-25/ЕП/КО/ПЛ від 09.05.2025р., реєстраційний номер ЕХ01:6037-8189-1385-1306 і затверджений проектною документацією (Наказ №69-з від 04.05.2025 року).
3. Надаємо пояснення, що забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на офіційному сайті Полтавської міської ради у Розділі Публічна інформація – Державні закупівлі https://www.rada-poltava.gov.ua/documents/ https://www.rada-poltava.gov.ua/document/28632
Номер:
295ea78c088444d2bd7300a818289bf6
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
02.09.2025 13:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.09.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 8 514 402,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-07-09-011137-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
1.Замовником в тендерній документації (підпункт 1.2 пункту 1 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації) зазначено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документ, що підтверджує право власності Учасника на складське приміщення/офісне приміщення, зокрема, діючий договір, що підтверджує наявність в учасника права користування офісним/ складським приміщеннями (договір оренди/суборенди). Так, учасником ТОВ "ПСВ-ІНЖИНІРИНГ" на виконання даної вимоги в тендерній пропозиції завантажено документ «Договір оренди складу 2025» в якому міститься Договір оренди від 01.01.2023 № 01 на користування нежитлового приміщення загальною площею 52,3 м.кв. у м. Полтава, вул. Ковпака, 17. Термін дії договору – з 01.01.2023 до 31.12.2025. Поряд з цим, вказаний Договір нотаріально не посвідчений, як це передбачено частиною 2 статті 793 Цивільного кодексу України. Яким чином замовником здійснювалась перевірка відповідності тендерної пропозиції учасника даній вимозі?
2. Замовником в тендерній документації (підпункт 2.3 пункту 2 додатку 2 до тендерної документації) зазначено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати чинний договір або належним чином завірену копію договору укладеного з Учасником щодо вивезення твердих будівельних відходів (будівельного сміття) або договір на послуги з управління промисловими відходами IV-класу небезпеки, в тому числі відходів комунальних змішаних – іншими безпечними відходами крім побутових (захоронення) або договір на послуги з управління відходами, що не є небезпечними (змішаними побутовими відходами) для видалення (захоронення), термін дії вказаного договору повинен бути не меншим ніж до 31 грудня 2025 року, якщо термін дії даного договору менший ніж передбачений умовами тендерної документації – надати лист-гарантію продовження співпраці з контрагентом на весь термін виконання робіт по закупівлі. Так, учасником ТОВ "ПСВ-ІНЖИНІРИНГ" на виконання даної вимоги в тендерній пропозиції завантажено документ «КАТП_1628.pdf» в якому міститься Договір від 12.06.2025 № Т/1161/4к на послуги з управління відходами, що не є небезпечними (змішаними побутовими відходами) для видалення (захоронення). Термін дії договору – до 31.12.2025. Поряд з цим, у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ "ПСВ-ІНЖИНІРИНГ" не надано лист-гарантію продовження співпраці за вказаним договором на весь термін виконання робіт по закупівлі? Яким чином замовником здійснювалась перевірка відповідності тендерної пропозиції учасника даній вимозі?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
91e333c3b73f4802bd54f6ecea318e21
Назва:
«Реконструкція приміщень корпусу реабілітації Комунального підприємства "2-а міська клінічна лікарня Полтавської міської ради" з улаштуванням ліфта та здійсненням заходів доступності будівлі для маломобільних груп населення за адресою: вул. Миколи Духова, 6Б, м. Полтава», ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт
Дата опублікування:
04.09.2025 15:52
Опис:
Розглянувши Ваш запит від 2 вересня 13:24 на пояснення щодо ID моніторингу:
UA-M-2025-08-22-000024
1. На вимогу Замовника підпункт 1.2 пункту 1 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації) зазначено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документ, що підтверджує право власності Учасника на складське приміщення/офісне приміщення, зокрема, діючий договір, що підтверджує наявність в учасника права користування офісним/ складським приміщеннями (договір оренди/суборенди). Учасником надано у складі пропозиції Договір оренди від 01.01.2023 № 01 на користування нежитлового приміщення загальною площею 52,3 м.кв. у м. Полтава, вул. Ковпака, 17, де в п.7.1. зазначено, що «7.1. Цей Договір набуває чинності з 01.01.2023 р. і діє до 31.12.2025р.», враховуючи, що в тесті даного пункту використовується прийменник «до», граничним днем строку оренди є 30.12.2025 р., тому перебіг строку оренди не перевищує 3 (три) роки.
Враховуючи п. 2 Ст. 793 ЦКУ 2. Договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню, крім договору, предметом якого є майно державної або комунально власності, який підлягає нотаріальному посвідченню у разі, якщо він укладений на строк більше п’яти років.
Крім того, Сторонами вищезазначеного договору не передбачено вимоги нотаріально посвідчувати договір. При укладенні договору, зауваження Сторін відсутні про, що свідчить акт-прийому передачі нежитлового приміщення засвідчене підписами Сторін.
Тому, уповноваженою особою було прийнято рішення кваліфікувати даного Учасника ТОВ "ПСВ-ІНЖИНІРИНГ" відповідно до вимоги.
2. Відповідно до Додатку 2 тендерної документації пункту 2.3. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідно до Технічного завдання передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Учасник надає у складі тендерної пропозиції чинний договір або належним чином завірену копію договору укладеного з Учасником щодо вивезення твердих будівельних відходів (будівельного сміття) або договір на послуги з управління промисловими відходами IV-класу небезпеки, в тому числі відходів комунальних змішаних – іншими безпечними відходами крім побутових (захоронення) або договір на послуги з управління відходами, що не є небезпечними (змішаними побутовими відходами) для видалення (захоронення), термін дії вказаного договору повинен бути не меншим ніж до 31 грудня 2025 року, якщо термін дії даного договору менший ніж передбачений умовами тендерної документації – надати лист-гарантію продовження співпраці з контрагентом на весь термін виконання робіт по закупівлі.
Учасником у складі тендерної пропозиції надано Договір від 12.06.2025 року № Т/1161/4к на послуги з управління відходами, що не є небезпечними (змішаними побутовими відходами) для видалення (захоронення). Термін дії договору – до 31.12.2025 року, що відповідає вимозі Замовника. У разі, якщо б термін дії вищезазначеного договору був меншим від дати 31 грудня 2025 року, в тому б випадку Учасник повинен надати лист-гарантію продовження співпраці за вказаним договором на весь термін виконання робіт по закупівлі.
Номер:
8023b896cb91482e938d6635bca9983e
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
08.09.2025 17:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.09.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 8 514 402,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-07-09-011137-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
1. У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ "ПСВ-ІНЖИНІРИНГ" надано документи, а саме: локальні кошториси та підсумкові відомості ресурсів до них, які не містять матеріалів зазначених у підсумковій відомості ресурсів (Додаток 5 до тендерної документації) замовника, зокрема: рядки: 124, 126, 129, 130, 131, 133, 134, 135, 137, 138, 139, 142, 143, 144, 145, 146, 147,3 149, 150, 151, 152, 154, 156,157,158, 162, 163, 166, 167, 168, 171, 175, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 194, 195, 196, 198, 200, 201, 202, 222, 223, 224,225,227, 237, 246, 247, 253, 254, 255, 263, 264, 272, 274, 276, 277, 279, 280, 281, 282, 289, 290, 291, 292, 293, 294, 377, 378, 381, 387, 406, 408, 409, 411, 457, 466, 500, 501, 508. Разом з цим, Додаток 4 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси по об’єкту: Реконструкція приміщень корпусу реабілітації Комунального підприємства "2-а міська клінічна лікарня Полтавської міської ради" з улаштуванням ліфта та здійсненням заходів з доступності будівлі для маломобільних груп населення за адресою: вул. Миколи Духова, 6Б, м. Полтава ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт» до Договору, також не містить вищевказаних матеріалів. Поясніть розбіжність.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
537e3a39a7b44bc8a19b0dc722a02aea
Назва:
«Реконструкція приміщень корпусу реабілітації Комунального підприємства "2-а міська клінічна лікарня Полтавської міської ради" з улаштуванням ліфта та здійсненням заходів доступності будівлі для маломобільних груп населення за адресою: вул. Миколи Духова, 6Б, м. Полтава», ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт
Дата опублікування:
10.09.2025 15:38
Опис:
Розглянувши Ваш запит від 8 вересня 17:29 на пояснення щодо ID моніторингу:
UA-M-2025-08-22-000024
1. У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ "ПСВ-ІНЖИНІРИНГ" надано документи, а саме: локальні кошториси та підсумкові відомості ресурсів до них, які не містять матеріалів зазначених у підсумковій відомості ресурсів (Додаток 5 до тендерної документації) замовника, зокрема: рядки: 124, 126, 129, 130, 131, 133, 134, 135, 137, 138, 139, 142, 143, 144, 145, 146, 147,3 149, 150, 151, 152, 154, 156,157,158, 162, 163, 166, 167, 168, 171, 175, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 194, 195, 196, 198, 200, 201, 202, 222, 223, 224,225,227, 237, 246, 247, 253, 254, 255, 263, 264, 272, 274, 276, 277, 279, 280, 281, 282, 289, 290, 291, 292, 293, 294, 377, 378, 381, 387, 406, 408, 409, 411, 457, 466, 500, 501, 508. Разом з цим, Додаток 4 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси по об’єкту: Реконструкція приміщень корпусу реабілітації Комунального підприємства "2-а міська клінічна лікарня Полтавської міської ради" з улаштуванням ліфта та здійсненням заходів з доступності будівлі для маломобільних груп населення за адресою: вул. Миколи Духова, 6Б, м. Полтава ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт» до Договору, також не містить вищевказаних матеріалів.
Хочемо зазначити, що згідно п. 2.5. КНУ «Кошторисні норми України», вартість будівництва визначається на стадії визначення ціни пропозиції учасника процедури закупівель (договірної ціни, яка може встановлюватися твердою або (динамічною).
Так як договірна ціна – динамічна, тобто кошторис, що підлягає уточненню у разі змінення поточних цін на ресурси, що враховані у договірній ціні, а також з інших підстав, визначених умовами договору, то ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва.
Згідно п. 5.12, якщо внаслідок об’єктивних причин виникає необхідність заміни будь-яких матеріальних ресурсів, передбачених кошторисними нормами України на інші матеріальні ресурси, і при такій заміні матеріальних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм (крім витрати змінених матеріальних ресурсів) не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за тими самими КНУ РЕКН із заміненими матеріальними ресурсами.