-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Придбання елементів дитячого майданчика для встановлення в с. Підлужжя на вул. Довженка, 85-А Івано-Франківської міської територіальної громади за (ДК 021:2015–37530000-2 – вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор) Єдиного закупівельного словника.
Завершена
220 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 200.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 200.00 UAH
Номер:
15fb67acb5a34a7ab586b6fbab57d211
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-08-11-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.08.2025 00:00
Період моніторингу:
11.08.2025 11:48 - 02.09.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.08.2025 №55-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Андрій ТИМОФІЙЧУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 11.08.2025 №55-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2025-07-09-010649-a 09.07.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Ігор ГАМУЛЯК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ПП «ВКВ-Сервіс», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень, із врахуванням пояснення Замовника, не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 26 серпня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту інфраструктури, житлової та комунальної політики Івано-Франківської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 09.07.2025 №б/н (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Приватного підприємства «ВКВ-Сервіс» (далі – ПП «ВКВ-Сервіс»), протокольне рішення уповноваженої особи від 22.07.2025 №б/н, повідомлення про намір укласти договір від 22.07.2025 року, договір про надання послуг від 05.08.2025 №206/25, відповіді Замовника на запити про надання пояснення від 15.08.2025 та від 22.08.2025 року.
Період усунення порушень:
26.08.2025 12:04 - 30.08.2025 00:00
Дата публікації висновку:
26.08.2025 12:04
Запити/Пояснення
Номер:
d296920beba54e24a2b5c6aada5f4da1
Назва:
Запит замовнику про надання пояснень
Дата опублікування:
12.08.2025 11:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Придбання елементів дитячого майданчика для встановлення в с. Підлужжя на вул. Довженка, 85-А Івано-Франківської міської територіальної громади за (ДК 021:2015–37530000-2 – вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор) Єдиного закупівельного словника» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-07-09-010649-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
b250ad750eca48a6b98ea52ddab0c997
Назва:
Пояснення з приводу рішення про моніторинг
Дата опублікування:
15.08.2025 13:11
Опис:
Виходячи зі змісту Запиту, необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит такого змісту:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
Наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» зокрема передбачено: визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі може здійснюватися методом порівняння ринкових цін. Метод порівняння ринкових цін – це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни. Способи, що рекомендуються для отримання інформації про ціну товарів та послуг: здійснити пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках та інше.
Замовником здійснено пошук та збір загальнодоступної інформації, проаналізовані ціни на аналогічні товари, в телефонному режимі просили комерційні пропозиції у багатьох виробників товарів даного предмета закупівлі, але надали тільки ТОВ «Енергоекобуд», ФОП Озарука Василя Михайловича, ПП «ВКВ-Сервіс» (копії яких додаються).
Відповідно до плану бюджету Івано-Франківської міської територіальної громади на 2025 рік, затвердженого рішенням Івано-Франківської міської ради від 19.12.2024 № 287-48 зі змінами, Департамент визначено головним розпорядником бюджетних коштів на придбання елементів дитячого майданчика для встановлення в с. Підлужжя на вул. Довженка, 85-А Івано-Франківської міської територіальної громади.
На підставі моніторингу цін визначено розмір бюджетного призначення у сумі 220000,00 грн. (витяг з плану бюджету на 2025 рік додається).
За аналізом вищенаведеного Департамент прийняв рішення оголосити відкриті торги на закупівлю елементів дитячого майданчика для встановлення в с. Підлужжя на вул. Довженка, 85-А Івано-Франківської міської територіальної громади за (ДК 021:2015–37530000-2 – вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор) Єдиного закупівельного словника, на очікувану вартість 220000,00 грн. згідно бюджетних призначень і визначених технічних вимог (копія яких додається).
Технічні та якісні характеристики визначено відповідно вимог діючих стандартів, а саме: НПАОП 92.7-1.01-06 «Правила будови і безпечної експлуатації атракціонної техніки» затвердженого наказом Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи № 110 від 01.03.2006 р, ДСТУ EN 1176:2019 - український національний стандарт, який встановлює загальні вимоги безпеки та методи випробування для обладнання та покриттів дитячих ігрових майданчиків. Він охоплює широкий спектр обладнання, включаючи гойдалки, гірки, каруселі тощо, а також вимоги до безпеки покриттів, таких як ударопоглинальні матеріали: визначає загальні вимоги безпеки та методи випробування для обладнання дитячих ігрових майданчиків; встановлює додаткові спеціальні вимоги щодо безпеки та методи випробування для певних видів обладнання, наприклад, гойдалок; стосується вимог безпеки та методів випробування для ударопоглинальних покриттів дитячих ігрових майданчиків.
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено за посиланням на сторінку власного веб-сайту http://www.komynalka.com.ua/ (розділ «публічні закупівлі» «оголошення про проведення торгів»).
До відповіді на запит додаються скановані наступні підтверджувальні документи:
- витяг з плану бюджету на 2025 рік;
- комерційні пропозиції: ТОВ «Енергоекобуд», ФОП Озарук Василь Михайлович,
ПП «ВКВ-Сервіс»;
- технічні вимоги.
Номер:
3eae4f5d17184bc291b72707c2a12e12
Назва:
Запит замовнику про надання пояснень
Дата опублікування:
19.08.2025 16:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Придбання елементів дитячого майданчика для встановлення в с. Підлужжя на вул. Довженка, 85-А Івано-Франківської міської територіальної громади за (ДК 021:2015–37530000-2 – вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор) Єдиного закупівельного словника» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-07-09-010649-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
У пункті 2 Додатку №3 до ТД «Інші вимоги та інформація встановлені відповідно до законодавства (для ПЕРЕМОЖЦІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» замовником зазначено, що переможець торгів повинен надати документи на кожну одиницю товару, що підтверджують відповідність запропонованого товару технічним вимогам, а саме:
- технічний паспорт згідно стандартів «Правилами будови і безпечної експлуатації атракціонної техніки затвердженого наказом Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи № 110 від 01.03.2006 р»;
- сертифікат відповідності з додатками на обладнання та устаткування для дитячих майданчиків та занять спортом, який відповідає вимогам ДСТУ EN 1176:2019;
сертифікат на відповідність вимогам НПАОП 92.7-1.01-06 Правила будови і безпечної експлуатації атракціонної техніки.
Однак, в складі тендерної пропозиції ПП «ВКВ-Сервіс» документи на кожну одиницю товару, що підтверджують відповідність запропонованого товару технічним вимогам відсутні.
Водночас, в тендерній пропозиції учасника надано довідку від 17.07.2025 №10 в якій зазначено, що: «в разі визнання нас переможцем, підприємство гарантує надання документів на кожну одиницю товару, що підтверджують відповідність запропонованого товару технічним вимогам...».
Чи враховано замовником, при укладенні договору про закупівлю, що переможцем ПП «ВКВ-Сервіс» не надано вищевказані документи на кожну одиницю товару, що підтверджують відповідність запропонованого товару технічним вимогам?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
dfbb811a8ad64cd1af9c92860a3b729e
Назва:
Пояснення з приводу рішення про моніторинг
Дата опублікування:
22.08.2025 12:18
Опис:
Виходячи зі змісту нового Запиту, необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит такого змісту:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на новий запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
Відповідно до частини ІІ Додатку № 3 Тендерної документації Замовником встановлені інші вимоги для ПЕРЕМОЖЦІВ, зокрема:
«2. Вимоги до документів на кожну одиницю товару, що підтверджують відповідність запропонованого товару технічним вимогам:
2.1. Технічний паспорт згідно стандартів «Правилами будови і безпечної експлуатації атракціонної техніки затвердженого наказом Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи № 110 від 01.03.2006 р»,
2.2. Сертифікат відповідності з додатками на обладнання та устаткування для дитячих майданчиків та занять спортом, який відповідає вимогам ДСТУ EN 1176:2019.
2.3. Сертифікат на відповідність вимогам НПАОП 92.7-1.01-06 Правила будови і безпечної експлуатації атракціонної техніки».
Як видно із вищенаведеного ця вимога встановлена для ПЕРЕМОЖЦІВ, тому у складі тендерної пропозиції, яка надається УЧАСНИКАМИ, не повинні бути вищезазначені документи. Також Замовником не встановлені вимоги у який спосіб і коли Переможець повинен надати ці документи, зазвичай на товар усі документи надаються під час укладення договору або при поставці товару, оскільки уповноважені особи на приймання товару повинні все звірити: і товар і документи.
Згідно документів тендерної пропозиції ПП «ВКВ-Сервіс» є виробником товарів даного предмета закупівлі.
Переможець даної процедури закупівлі ПП «ВКВ-Сервіс» у своїй тендерній пропозиції надав сканований з оригіналу документ відповідно до вимог підпункту 2.2. Сертифікат відповідності з додатками на обладнання та устаткування для дитячих майданчиків та занять спортом, який відповідає вимогам ДСТУ EN 1176:2019 (файл «Сертифікат відповідності майданчики») (копія додається), надав Довідку № 10 від 17.07.2025 про те, що в разі визнання їх переможцем, підприємство гарантує надання документів на кожну одиницю товару, що підтверджують відповідність запропонованого товару технічним вимогам (файл «10 Документи в разі перемоги») (копія додається), надав Довідку № 14/9 від 17.07.2025 про те, що «ПП «ВКВ-Сервіс» у разі визнання нас переможцем, повідомляє Замовника, що при поставці Товару надасть наступні документи: - інструкцію про використання та/або експлуатаційну документацію українською мовою. - документи, передбачені чинним законодавством України, які підтверджують відповідні якісні характеристики товару (висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів). Товар (упаковка) буде містити маркування відповідно до стандартів виробника, яке надає змогу: ідентифікувати Товар, його походження, дату виробництва.» (файл 14 Довідки, листи). Крім того ПП «ВКВ-Сервіс у своїй тендерній пропозиції надало: сертифікат на систему екологічного управління, висновок Торгово-промислової палати про виробництво товарів/виконання робіт/надання послуг (копії документів додаються).
Під час укладання Договору ПП «ВКВ-Сервіс» надало завірені належним чином копії документів, які вимагалися Замовником згідно частини ІІ Додатку № 3 Тендерної документації, встановлені для ПЕРЕМОЖЦІВ (копії додаються). Враховуючи те, що у паспорті на кожну одиницю товару є гарантійні зобов’язання і гарантійний талон, які заповняються під час передання товару Постачальником Замовнику, оригінали паспортів будуть надані при поставці товару. Ці факти враховано Замовником при укладанні Договору на придбання елементів дитячого майданчика для встановлення в с. Підлужжя на вул. Довженка, 85-А Івано-Франківської міської територіальної громади.
До відповіді на запит додаються скановані наступні підтверджувальні документи:
- сертифікат відповідності з додатками, який відповідає вимогам ДСТУ EN 1176:2019 та вимогам НПАОП 92.7-1.01-06,
- довідка № 10 від 17.07.2025,
- довідка № 14/9 від 17.07.2025,
- сертифікат на систему екологічного управління,
- сертифікат на систему управління якістю,
- висновок Торгово-промислової палати,
- паспорти на кожну одиницю товару,
- висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи.