-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
25П-253_63520000-0 – Послуги транспортних агентств (Послуги з перевезення метанолу технічного)
Завершена
12 431 934.75
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 124 320.00 UAH
мін. крок: 1% або 124 320.00 UAH
Номер:
6a69a88322534293aa7d4e5f23e44c20
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-08-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.10.2025 00:00
Період моніторингу:
08.10.2025 13:55 - 29.10.2025 23:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.10.2025 Київ № 271
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 25 вересня 2025 року № 140-к «Про закордонне відрядження»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
35 UA-2025-07-09-003716-a 09.07.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «АГРО СОЛЮШНЗ», ТОВ «ТРАНС-СЕРВІС-1», ФОП ЛЯЛЮКА Степана Дмитровича., своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 жовтня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель акціонерного товариства «Укргазвидобування» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 09 липня 2025 року №634), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АГРО СОЛЮШНЗ» (далі – ТОВ «АГРО СОЛЮШНЗ»), протокол/повідомлення продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 22 липня 2025 року, вимогу про усунення невідповідностей до 27 липня 2025 року, протокол про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АГРО СОЛЮШНЗ» від 31 липня 2025 року № 726, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ТРАНС-СЕРВІС-1» (далі – ТОВ «ТРАНС-СЕРВІС-1»), протокол/повідомлення продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 01 серпня 2025 року, вимогу про усунення невідповідностей до 05 серпня 2025 року, протокол про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТРАНС-СЕРВІС-1» від 06 серпня 2025 року №747, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця ЛЯЛЮКА Степана Дмитровича (далі – ФОП ЛЯЛЮК Степан Дмитрович), протокол/повідомлення продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 07 серпня 2025 року, вимогу про усунення невідповідностей до 13 серпня 2025 року, протокол про визначення переможцем закупівлі ФОП ЛЯЛЮКА Степана Дмитровича від 25 серпня 2025 року, повідомлення про намір укласти договір від 25 серпня 2025 року, договір перевезення вантажів автомобільним транспортом від 02 вересня 2025 року №УГВ 394/30/25 на суму 10 498 000,00 грн з ПДВ, пояснення Замовника від 14 жовтня 2025 року, отримані через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
22.10.2025 18:14 - 27.10.2025 23:00
Дата публікації висновку:
22.10.2025 18:14
Запити/Пояснення
Номер:
742deb1f3d6044f5bf07e1b37eb4b82b
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
09.10.2025 13:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі 25П-253_63520000-0 – Послуги транспортних агентств (Послуги з перевезення метанолу технічного) (Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 63520000-0 — Послуги транспортних агентств) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-09-003716-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
cf89c247f89447788e1a13171d68ab34
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
14.10.2025 10:43
Опис:
Предметом закупівлі є «Послуги з перевезення метанолу технічного» для потреб АТ «Укргазвидобування».
Згідно процедури закупівлі 25Т-142_24320000-3 - Основні органічні хімічні речовини (Метанол) ( UA-2025-02-10-015288-a) був укладений договір № UGV 124/30-25 від 24.03.2025р. з контрагентом «Solvachem sp. z o.o» на поставку метанолу для потреб АТ «Укргазвидобування». Згідно з договором на поставку метанолу № UGV 124/30-25 від 24.03.2025р. поставка метанолу здійснюється на умовах FCA-Щецин (Польща), тобто поставка товару з Щецина (Польща) до виробничих об’єктів АТ «Укргазвидобування» (Україна) здійснюється за рахунок покупця- АТ «Укргазвидобування».
Для забезпечення виконання договору поставки метанолу № UGV 124/30-25 від 24.03.2025р. на умовах FCA- ІНКОТЕРМС 2010 – (склад постачальника): Щецин, Польща та для забезпечення безперебійного постачання метанолу, а також для розширення можливості конкуренції учасників закупівлі та враховуючи можливі ризики з блокадою кордонів та спроможність перевізників забезпечити необхідну кількість транспортних засобів для перевезення метанолу, потребувалася закупівля послуг з перевезення метанолу у кількості 2000т.
Також інформую, що згідно розділу 14 транспортної інформації паспорту безпеки на продукт метанол (MSDS), даний продукт відноситься до 3 класу небезпечного вантажу ADR з вимогами до цистерн за кодом L4BH.
Розмір витрат та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено у відповідності до діючого в Товаристві Порядку здійснення закупівель товарів, робіт і послуг на період дії правового режиму воєнного стану в Україні: методом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну, шляхом направлення електронною поштою та через комерційну на площадку zakupivli.pro – посилання: https://zakupivli.pro/commercial/tenders/r-ua-2025-06-25-1000087-k запитів до потенційних Учасників, а також аналізу раніше укладених договорів та процедур закупівель (Ідентифікатори закупівлі: UA-2025-02-26-004562-a; UA-2025-02-27-001999-a; UA-2025-02-28-001312-a; UA-2025-03-03-007289-a) .
Додатки:
1. Договір № UGV 124/30-25 від 24.03.2025р
2. Паспорт безпеки метанол (MSDS);
3. Розрахунок ОВ 25П-250;
4. Комерційні пропозиції;
5. Договори по закупівлі з аналогічними технічними характеристиками