• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

25П-253_63520000-0 – Послуги транспортних агентств (Послуги з перевезення метанолу технічного)

Завершена

12 431 934.75 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 124 320.00 UAH
Номер: 6a69a88322534293aa7d4e5f23e44c20
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-08-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.10.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 08.10.2025 13:55 - 29.10.2025 23:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 07.10.2025 Київ № 271 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 25 вересня 2025 року № 140-к «Про закордонне відрядження» НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 35 UA-2025-07-09-003716-a 09.07.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, t.s.hereha@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «АГРО СОЛЮШНЗ», ТОВ «ТРАНС-СЕРВІС-1», ФОП ЛЯЛЮКА Степана Дмитровича., своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель акціонерного товариства «Укргазвидобування» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 09 липня 2025 року №634), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АГРО СОЛЮШНЗ» (далі – ТОВ «АГРО СОЛЮШНЗ»), протокол/повідомлення продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 22 липня 2025 року, вимогу про усунення невідповідностей до 27 липня 2025 року, протокол про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АГРО СОЛЮШНЗ» від 31 липня 2025 року № 726, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ТРАНС-СЕРВІС-1» (далі – ТОВ «ТРАНС-СЕРВІС-1»), протокол/повідомлення продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 01 серпня 2025 року, вимогу про усунення невідповідностей до 05 серпня 2025 року, протокол про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТРАНС-СЕРВІС-1» від 06 серпня 2025 року №747, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця ЛЯЛЮКА Степана Дмитровича (далі – ФОП ЛЯЛЮК Степан Дмитрович), протокол/повідомлення продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 07 серпня 2025 року, вимогу про усунення невідповідностей до 13 серпня 2025 року, протокол про визначення переможцем закупівлі ФОП ЛЯЛЮКА Степана Дмитровича від 25 серпня 2025 року, повідомлення про намір укласти договір від 25 серпня 2025 року, договір перевезення вантажів автомобільним транспортом від 02 вересня 2025 року №УГВ 394/30/25 на суму 10 498 000,00 грн з ПДВ, пояснення Замовника від 14 жовтня 2025 року, отримані через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 22.10.2025 18:14 - 27.10.2025 23:00
Дата публікації висновку: 22.10.2025 18:14

Запити/Пояснення