Код за ДК 021:2015 – 0921 (09210000-4) Мастильні засоби (оливи трансмісійні, олива моторна)
Закупівля оголошена з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівлель товарів робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178. Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами абзацу першого цього пункту тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Переклад (або справжність підпису перекладача) засвідчується нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
Завершена
556 926.02UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 569.00 UAH
Період моніторингу:26.08.2025 11:49 - 17.09.2025 00:00
Статус:Порушення не виявлені
Опис:УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.08.2025 № 92-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 25.08.2025 № 92-З
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
4) UA-2025-07-08-005918-a, яка проведена Запорізьким комунальним підприємством міського електротранспорту «Запоріжелектротранс».
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України, укладання договору у відповідності з умовами тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: «03» вересня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Запорізького комунального підприємства міського електротранспорту «Запоріжелектротранс» (далі - Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі – ТД), затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 11.07.2025 № 215 (зі змінами); тендерну пропозицію учасника – товариства з обмеженою відповідальністю «СП ЮКОЙЛ»; протокольні рішення уповноваженої особи; рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 01.08.2025 № 11933-р/пк-пз; укладений договір від 14.08.2025 № 255; запит на надання пояснень від 28.08.2025; відповідь Замовника від 02.09.2025.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався.
Період усунення порушень:03.09.2025 17:52 - 09.09.2025 00:00
Дата публікації висновку:03.09.2025 17:52
Запити/Пояснення
142371
Номер:ff4e7d985fac4b72831e9b9b97663197
Назва:ДІАЛОГ ДЛЯ МОНІТОРИНГУ
Дата опублікування:28.08.2025 10:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:03.09.2025 00:00
Опис:Про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: Мастильні засоби (оливи трансмісійні, олива моторна) (ДК 021:2015:09210000-4: Мастильні засоби) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-08-005918-a), яка проведена Запорізьким комунальним підприємством міського електротранспорту «Запоріжелектротранс», та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з питання надання інформації та відповідних документів, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Головний державний аудитор Надія СЕЛЯВІНА
p7s
sign.p7s
142846
Номер:02c566a12c18429d91cd3b4e38cde4b6
Назва:пояснення на запит
Дата опублікування:02.09.2025 15:23
Автор:Запорізьке комунальне підприємство міського електротранспорту "Запоріжелектротранс"
69095, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вул. Шкільна, 2
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Опис:На Ваш запит від 28.08.2025 у межах проведення моніторингу за предметом закупівлі: «Код за ДК 021:2015 – 0921 (09210000-4) Мастильні засоби (оливи трансмісійні, олива моторна) повідомляємо наступне.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
У липні 2025 року, підприємство «Запоріжелектротранс» оголосило процедуру закупівлі за предметом: «Код за ДК 021:2015 – 0921 (09210000-4) Мастильні засоби (оливи трансмісійні, олива моторна)», очікуваною вартістю 556 926,02 грн. (UA-2025-07-08-005918-a).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначалися Замовником самостійно, відповідно до вимог, які встановлюються до даного виду товару.
Перед оголошенням процедури закупівлі, спеціалісти підприємства «Запоріжелектротранс» визначили основні характеристики оливи та оцінили, як кожна характеристика впливає на захист деталей, тривалість служби оливи та ефективність роботи механізму в конкретних умовах експлуатації транспортних засобів.
Так, основними характеристиками оливи є в'язкість, температура спалаху та застигання, зольність, лужне число, що забезпечують належний захист від зносу, утворення нагару та корозії.
Виходячи з вищезазначеного та виробничих потреб, підприємство визначило наступні технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі:
№з/п Найменування Опис (каталожний номер, ТУ, ДСТУ, тех.вимоги, тощо)
1 2 3
1 Олива 5W30 (бочка) SAE 5W-30, АРІ СК-4
Кінематична в'язкість (100°C, сСт) - не менше 11,7;
Індекс в'язкості – не менш 165;
Точка займання(°C) – не менше 228;
Точка застигання(°C) – не вище мінус 45;
TBN (мгКОН/г) – не менше 11;
Сульфатна зола (%wt) – не більше 0,89
2 Олива трансмісійна ATF III
(каністра) ATF III
Щільність в 15°C – 0,82 - 0,84;
Кінематична в'язкість при 100°C - не менше 6,6 мм2/с;
Індекс в'язкості – не менш 170;
Температура спалаху у відкритій чашці – не менш 225°C
3 Олива в картер головної передачі моста SAE 75w90 (бочка) SAE 75w90
Кінематична в'язкість (100°C, сСт) - 13.5-18.5;
Індекс в'язкості – не менш 140;
Точка спалаху (°C) – не менше 210;
Точка застигання(°C) – не вище мінус 35.
Очікувана вартість закупівлі визначалася Замовником, відповідно Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (далі-Наказ) . Відповідно до абз.1 п.п.2 пункту 1 розділу 3 Наказу одним з варіантів для отримання інформації про ціну товарів та послуг є направлення не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару, надавачам послуг. Замовник визначає очікувану ціну за одиницю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних з цінових пропозицій.
Замовником було отримано 3 комерційні пропозиції з наступними цінами:
№ з/п Найменування організації, що надала моніторинг Вартість 1 бочки, оливи 5W30, грн.. Вартість 1 каністри, оливи ATF III, грн.. Вартість 1 бочки оливи SAE 75w90, грн..
1 ТОВ «Трейдзапчастина» 65 250,00 з ПДВ 4 620,00 з ПДВ 73 560,00 з ПДВ
2 ТОВ «ПСК – СТРОЙГРУП» 64 982,40 з ПДВ 4 788,00 з ПДВ 75 249,60 з ПДВ
3 ФОП Курілов А.О. 59 612,00 без ПДВ 3990,00 без ПДВ 61 350,00 без ПДВ
Середньоарифметичні ціни розраховані наступним чином:
1) середньоарифметична ціна 1 бочки оливи 5W30 становить 63 281,47 грн. з ПДВ та розрахована за формулою: (65 250,00 грн.+ 64 982,40 грн. + 59 612,00 грн.)/3.
Очікувана вартість оливи 5W30 становить 379 688,82 грн. з ПДВ, виходячи з розрахунку: 63 281,47 грн. х 6 бочок.
2) середньоарифметична ціна 1 бочки оливи SAE 75w90 становить 70 053,20 грн. з ПДВ та розрахована за формулою: (73 560,00 грн.+ 75 249,60 грн. + 61 350,00 грн.)/3.
Очікувана вартість оливи SAE 75w90 становить 70 053,20 грн. з ПДВ, виходячи з розрахунку: 70 053,20 грн. х 1 бочка.
3) середньоарифметична ціна 1 каністри оливи ATF III становить 4 466,00 грн. з ПДВ та розрахована за формулою: (4 620,00 грн.+ 4 788,00 грн. + 3 990,00 грн.)/3.
Очікувана вартість оливи ATF III становить 107 184,00 грн. з ПДВ, виходячи з розрахунку: 4 466,00 грн. х 24 каністри.
Таким чином, очікувана вартість закупівлі становить 556 926,02 грн. з ПДВ та розрахована за формулою: 379 688,82 + 70 053,20 + 107 184,00.
Звертаємо увагу, що підприємство «Запоріжелектротранс» з метою не завищення очікуваної вартості закупівлі не приводило комерційну пропозицію ФОП Курілова А.О. до однакових вимог щодо системи оподаткування по відношенню до інших отриманих комерційних пропозицій (не нарахувало податок на додану вартість), хоча очікувана вартість визначена Замовником з ПДВ.
Додатково повідомляємо, що за результатами процедури закупівлі, підприємство «Запоріжелектротранс» уклало договір постачання з ТОВ «СП Юкойл» на загальну вартість 300 000,00 з ПДВ.
Додатки: 3 арк.
Генеральний директор Геннадій СОРОКІН
Теплицька Наталя, 050 01 00 515