-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги рекрутингових агенцій щодо пошуку персоналу
Завершена
22 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 110 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 110 000.00 UAH
Номер:
d4cf9b32533c458889c47f63da5f9439
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2018-11-23-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.11.2018 00:00
Період моніторингу:
23.11.2018 17:06 - 15.12.2018 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.11.2018 № 268
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Голова Л. ГАВРИЛОВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 21.11.2018 № 268
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2018-09-14-001942-c 14.09.2018 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
В.о. директора Департаменту контролю у сфері закупівель С. ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу установлено порушення вимог частини третьої статті 17, пункту 2 частини другої статті 22, пункту 4 частини першої статті 30 та абзацу сьомого частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись пунктом 7 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 16 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 грудня 2018 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету публічного акціонерного товариства "Національна акціонерна компанія "Нафтогаз України" (далі – Замовник) від 13.09.2018 № 107; тендерні пропозиції учасників ТОВ "Педерсен енд Партнерс", ТОВ "Уорд Хауел Україна", ТОВ "Телент Едвайзор", ТОВ "Ворлд Екзекьютів Партнерз", ТОВ "Аванта Кадрові Рішення"; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол засідання тендерного комітету Замовника від 26.10.2018 № 107/1; повідомлення про намір укласти договір; договір від 15.11.2018 № 14/3309/18; пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 13.12.2018.
За результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) тендерна документація не містить обов'язкової вимоги щодо способу документального підтвердження переможцем торгів відсутності підстав, передбачених пунктом 2 частини першої статті 17 Закону.
Щодо тендерних пропозицій учасників ТОВ "Педерсен енд Партнерс", ТОВ "Уорд Хауел Україна" та ТОВ "Телент Едвайзор", яких Замовник допустив до оцінки, установлено таке.
Аналізом тендерної пропозицій учасника ТОВ "Педерсен енд Партнерс" установлено її невідповідність вимогам тендерної документації, а саме:
у тендерній пропозиції документально не підтверджено наявності офісів у країнах Південної Америки, а саме: Бразилії (Сан-Пауло), Колумбії (Богота), Мексиці (Мехіко) та Перу (Ліма), а також інших офісів, які він зазначив у таблиці 1 до листа про відповідність кваліфікаційним критеріям, що не відповідає умовам пункту 5 розділу ІІІ та пункту 1.1 додатка 7 тендерної документації;
у тендерній пропозиції відсутні копій трудових книжок та/або трудових контрактів Готьє Вассера, Кріса Баррета та Скотта Еверсмана, що не відповідає умовам пункту 5 розділу ІІІ та пункту 1.2 додатка 7 тендерної документації;
надана банківська гарантія не підписана (не скріплена) електронним цифровим підписом, що не відповідає умовам пункту 2 розділу ІІ та абзацу другого додатка 10 тендерної документації.
Аналізом тендерної пропозицій учасника ТОВ "Уорд Хауел Україна" установлено її невідповідність вимогам тендерної документації, а саме:
у складі тендерної пропозиції відсутня інформація щодо країн Південної Америки, в яких розміщені його офіси, та їх документальне підтвердження, що не відповідає умовам пункту 5 розділу ІІІ та пункту 1.1 додатка 7 тендерної документації;
у складі тендерної пропозиції відсутні копії трудової книжки та/або трудового контракту на Хайдера Асада та Вільяма Потвіна, а предметом наданої угоди на Томаса У. Довді є пошук керівників вищої ланки виключно для ПАТ "Укрнафта", що не відповідає умовам пункту 5 розділу ІІІ та пункту 1.2 додатка 7 тендерної документації.
Аналізом тендерної пропозицій учасника ТОВ "Телент Едвайзорс" установлено її невідповідність вимогам тендерної документації, а саме:
у тендерній пропозиції документально не підтверджено наявності офісу в Україні (Odgers Berndtson згідно з ліцензійною угодою між ТОВ "Телент Едвайзорс" та OB International search limited), що не відповідає умовам пункту 5 розділу ІІІ та пункту 1.1 додатка 7 тендерної документації.
у складі тендерної пропозиції відсутні резюме Комліченка Олексія та Бондаря Романа, що не відповідає умовам пункту 5 розділу ІІІ та пункту 1.2 додатка 7 тендерної документації.
Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації.
Згідно з вимогами абзацу сьомого частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги в разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно із Законом.
Отже, Замовник, в особі тендерного комітету, на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив та допустив до оцінки тендерні пропозиції учасників ТОВ "Педерсен енд Партнерс", ТОВ "Уорд Хауел Україна" та ТОВ "Телент Едвайзор", які не відповідали вимогам тендерної документації та всупереч вимог абзацу сьомого частини першої статті 31 Закону не відмінив торги.
Період усунення порушень:
19.12.2018 19:44 - 05.01.2019 00:00
Дата публікації висновку:
19.12.2018 19:44
Оскарження висновку в суді
Опис:
Висновок ДАСУ оскаржено Замовником до окружного адміністративного суду міста Києва (позовна заява про визнання протиправним та скасування індивідуального акта від 03.01.2019 №14/3-26)
Дата публікації:
04.01.2019 15:39
Запити/Пояснення
Номер:
d0966ae6ba7645e6ac79e48e95010771
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
11.12.2018 16:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.12.2018 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг рекрутингових агенцій щодо пошуку персоналу (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-09-14-001942-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні", частини п’ятої статті 71 Закону України "Про публічні закупівлі" та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із такого питання:
Яким чином тендерний комітет ПАТ НАК "Нафтогаз України" підтвердив, що АТ "Альфа-банк" та ПАТ "Комерційний банк "Глобус" відповідають вимогам до вітчизняних банків зазначених у пункті 2 розділу ІІІ тендерної документації, чиї банківські гарантії у своїх тендерних пропозиціях подали учасники ТОВ "Педерсен енд Партнерс" та ТОВ "Уорд Хауел Україна" відповідно?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
457a2c49e2d645b2be9bad751676fa84
Назва:
ПРО НАДАННЯ ВІДПОВІДІ
Дата опублікування:
13.12.2018 17:43
Опис:
На Ваш запит від 11.12.18 повідомляємо наступне.
Пунктом 2 розділу ІІІ тендерної документації передбачено такі вимоги до вітчизняних банків:
- банківська гарантія має бути надана банком, в якому держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або банком, який має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче "uaAA" (у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody's, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А-, або вищий)) та
- банк не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції.
Щодо перевірки статутного капіталу та кредитного рейтингу банку.
Структури власності банків знаходяться у відкритому доступі на сайті Національного банку України (Банківський нагляд/Реєстрація та ліцензування/Структури власності банків України) за посиланням https://bank.gov.ua/control/uk/publish/article?art_id=6738234&cat_id=51342.
Для перевірки кредитного рейтингу вітчизняного банку використовуються офіційні сайти банків та/або сайти незалежних рейтингових агентств. Зокрема, інформація про довгострокові кредитні рейтинги за національною шкалою АТ "АЛЬФА-БАНК" (uaAАА) та ПАТ "КБ "ГЛОБУС" (uaAА) міститься на офіційному сайті Товариства з обмеженою відповідальністю «РЕЙТИНГОВЕ АГЕНТСТВО «ЕКСПЕРТ–РЕЙТИНГ» - www.expert-rating.com.
Щодо перевірки застосування санкцій до банку.
Відсутність спеціальних економічних чи інших обмежувальних заходів України, США та ЄС щодо АТ "Альфа-банк" та ПАТ "Комерційний банк "Глобус" перевірено за офіційно оприлюдненими списками санкцій Ради національної безпеки і оборони України (список осіб, до яких Радою національної безпеки і оборони України застосовані персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції), відповідно до статті 5 Закону України “Про санкції” рішеннями, які введені в дію чинними Указами Президента України), Управління по контролю за іноземними активами Міністерства фінансів Сполучених Штатів Америки (список осіб, включених в “Consolidated Sanctions List Data Files”, що сформований the Office of Foreign Assets Control (OFAC) of the US Department of the Treasury), Європейської комісії Європейського Союзу (список осіб, включених в “Consolidated list of persons, groups and entities subject to EU financial sanctions”, що ведеться Європейською комісією Європейського Союзу), Державного департаменту США (список певних осіб, включених Державним секретарем США в List of Specified Persons, на виконання Countering America’s Adversaries Through Sanctions Act of 2017 та відповідно до US Chemical and Biological Weapons Control and Warfare Elimination Act of 1991), Ради безпеки ООН (зведений список санкцій Ради Безпеки Організації Об’єднаних Націй (Consolidated United Nations Security Council Sanctions List), в який включені всі фізичні та юридичні особи, щодо яких застосовані санкційні заходи Ради Безпеки ООН) та Королівської Скарбниці (список осіб, включених в “Consolidated list of financial sanctions targets in the UK” та в “List of persons subject to restrictive measures in view of Russia's actions destabilising the situation in Ukraine”, що ведеться the UK Office of Financial Sanctions Implementation (OFSI) of the Her Majesty's Treasury).
Номер:
36aa778043364747bf22d60c737dd49c
Назва:
Заперечення на Висновок ДАСУ від 19.12.18
Дата опублікування:
27.12.2018 17:08
Опис:
У відповідь на Висновок Державної аудиторської служби України від 19.12.18 про результати моніторингу закупівлі послуг рекрутингових агенцій щодо пошуку персоналу (ідентифікатор закупівлі UA-2018-09-14-001942-c) надаємо заперечення, які викладені у Листі від 27.12.18 (додається).