• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП
  • 2

Код ДК 021:2015 – 33180000-5 «Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму»

Завершена

26 983 610.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 3 720.00 UAH
Номер: 4d557380b79c4ae7b9e9993c956ecfb5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-08-12-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.08.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 12.08.2025 11:57 - 03.09.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 11.08.2025 Київ № 212 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, Розподілу обов’язків між Головою Державної аудиторської служби України та заступниками Голови, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 01 червня 2021 року № 165 (в редакції наказу Держаудитслужби від 06 січня 2025 року № 4), на період тимчасової непрацездатності Голови Державної аудиторської служби України БАСАЛАЄВОЇ Алли Валентинівни, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 5 UA-2025-07-07-011542-a 07.07.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, pashkova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Калі Нова» (лоти 5 та 6) встановлено порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Українська ортопедична група», ПП «НВФ «Като», ТОВ «Королівська Скеля», ТОВ «Імплантс Груп», своєчасності укладання договорів про закупівлю товарів та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців – порушення не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Держаудитслужба зобов’язує вжити заходи направлені на недопущення встановленого порушення в подальшому, зокрема, шляхом проведення навчань та роз’яснювальної роботи, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості) (в редакції станом на дату проведення торгів), розгляду тендерних пропозицій учасників, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозиції переможців та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Київська міська клінічна лікарня № 7» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник) на 2025 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням № 353 від 30.06.2025; пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Українська ортопедична група» (далі – ТОВ «Українська ортопедична група») (за лотами 1,4), приватного підприємства «Науково-виробнича фірма «Като» (далі - ПП «НВФ «Като») (за лотом 2), товариства з обмеженою відповідальністю «Королівська Скеля» (далі – ТОВ «Королівська Скеля» (за лотами 3,9,10), товариства з обмеженою відповідальністю «Калі Нова» (далі – ТОВ «Калі Нова») (за лотами 5,6), товариства з обмеженою відповідальністю «Імплантс Груп» (далі – ТОВ «Імплантс Груп») (за лотом 7); протокольні рішення Замовника про визнання переможця від 23.07.2025 № 393, № 394, № 395, № 396, № 397, № 398, № 399, № 400, № 401 (за лотами 1,2,3,4,5,6,7,9,10); вимогу до ТОВ «Королівська Скеля» про усунення невідповідностей (за лотом 3), вимогу до ТОВ «Калі Нова» про усунення невідповідностей (за лотом 6); повідомлення про намір укласти договір (за лотами 1,2,3,4,5,6,7,9,10) від 23.07.2025; договір про закупівлю товарів № 151 від 30.07.2025 укладений із ТОВ «Українська ортопедична група» на суму 1 151 999,45 грн з ПДВ (за лотом 1), договір про закупівлю товарів № 145 від 29.07.2025 укладений із ПП «НВФ «Като» на суму 4 399 968,4 грн з ПДВ (за лотом 2), договір про закупівлю товарів № 146 від 29.07.2025 укладений із ТОВ «Королівська Скеля» на суму 4 820 000,0 грн без ПДВ (за лотом 3), договір про закупівлю товарів № 152 від 30.07.2025 укладений із ТОВ «Українська ортопедична група» на суму 744 000,0 грн з ПДВ (за лотом 4), договір про закупівлю товарів № 149 від 30.07.2025 укладений із ТОВ «Калі Нова» на суму 7 490 000,0 грн з ПДВ (за лотом 5), договір про закупівлю товарів № 150 від 30.07.2025 укладений із ТОВ «Калі Нова» на суму 1 079 630,0 грн з ПДВ (за лотом 6), договір про закупівлю товарів № 153 від 30.07.2025 укладений із ТОВ «Імплантс Груп» на суму 782 250,0 грн з ПДВ (за лотом 7), договір про закупівлю товарів № 147 від 29.07.2025 укладений із ТОВ «Королівська Скеля» на суму 985 000,0 грн без ПДВ (за лотом 9), договір про закупівлю товарів № 148 від 29.07.2025 укладений із ТОВ «Королівська Скеля» на суму 3 944 500,0 грн без ПДВ (за лотом 10); пояснення та документи Замовника надані 15.08.2025 року на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель. За лотом 8 Замовником відмінено торги через відсутність пропозицій. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено наступне. Перелік документів та спосіб підтвердження переможцем відсутності підстав, визначених у пункті 47 Особливостей встановлені Замовником у Додатку 2 до тендерної документації, а саме: «Переможець процедури закупівлі повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує 4 (чотири) дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 та 12 пункту 47 Особливостей: 1) витяг з інформаційно-аналітичної системи “Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості”, сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості щодо фізичної особи, яка є учасником або керівника учасника; 2) витяг або довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, на підтвердження відсутності підстави для відмови, передбаченої підпунктом 3 пункту 47 Особливостей щодо керівника учасника процедури закупівлі. У разі якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених Особливостями, або надав документи, які не відповідають вимогам, визначеним у тендерній документації, або надав їх з порушенням строків, визначених тендерною документацією, замовник відхиляє його на підставі абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей…» Згідно наявної в електронній системі закупівель інформації повідомлення про намір укласти договори про закупівлю за лотами 5 та 6 Замовником оприлюднено 23.07.2025, однак переможцем (за лотами 5 та 6) ТОВ «Калі Нова», документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей надано на п’ятий день – 28.07.2024. Абзацом третім підпункту 3 пункту 44 Особливостей визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Однак, Замовником на порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей не відхилено тендерні пропозиції переможця торгів за лотами 5 та 6 ТОВ «Калі Нова» та укладено з ним договори про закупівлю товарів від 30.07.2025 № 149 на суму 7 490 000,00 грн з ПДВ (за лотом 5) та № 150 на суму 1 079 630,00 грн з ПДВ (за лотом 6).
Період усунення порушень: 01.09.2025 17:40 - 16.09.2025 00:00
Дата публікації висновку: 01.09.2025 17:40

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 31/21/2025пр

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська клінічна лікарня №7" Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) зобов’язується здійснювати заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та дотримуватися чинного законодавства у сфері публічних закупівель в частині порядку здійснення закупівлі, також додатково, уповноважену особу буде відправлено на навчання в найближчі терміни.
Дата публікації звіту: 03.09.2025 15:22

Запити/Пояснення