-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Куртка вітровологозахисна зимова (тип 2, вид 1)
Завершена
22 400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 224 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 224 000.00 UAH
Номер:
84bfe25f90074ba1b43ae60f96400dce
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-08-06-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.08.2025 00:00
Період моніторингу:
06.08.2025 14:51 - 28.08.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.08.2025 № 53-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 04.08.2025 №003100-18/9610-2025, доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава ЩЕРБЕНКА від 06.08.2025.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
06.08.2025 №53-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-07-07-007832-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостям №1275, розгляду поданих пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 серпня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (далі – Особливості №1275); розгляду поданих пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі Головного центру капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України (далі – Замовник); реєстр отриманих пропозицій; протокол розкриття пропозицій; пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ ХАРКІВ»; вимога про усунення невідповідностей; протокол про визначення переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ ХАРКІВ» від 18.07.2025 №821; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; договір про закупівлю курток вітровологозахисних зимових (тип 2, вид 1) від 31.07.2025 №382-25 ціною 22 320 000,00 гривень; пояснення та документи надані Замовником 11.08.2025 через електронну систему закупівель на запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області від 07.08.2025 (далі – Управління).
Період усунення порушень:
25.08.2025 10:45 - 29.08.2025 00:00
Дата публікації висновку:
25.08.2025 10:45
Запити/Пояснення
Номер:
08778a53041f4f1da0153431b2a2cdb4
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
07.08.2025 17:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Курток вітровологозахисних зимових (тип 2, вид 1) (ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-07-07-007832-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Просимо надати інформацію та документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Поряд з тим інформуємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
3d12a8cb0662416e856c099b8046e652
Назва:
Про надання пояснення органу державного фінансового контролю щодо процедури закупівлі " Куртка вітровологозахисна зимова (тип 2,вид 1) " (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-07-007832-a.
Дата опублікування:
11.08.2025 08:28
Опис:
На виконання норми ч. 5 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі", на запит органу державного фінансового контролю повідомляємо наступне. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався методом порівняння ринкових цін. Очікувана ціна за одиницю товару була визначена згідно з вимогами законодавства та наказу Адміністрації Державної прикордонної служби України від 09.09.2019 №480-АГ «Про моніторинг цін під час здійснення закупівель» (зі змінами) з урахуванням листа Адміністрації Державної прикордонної служби України від 03.07.2025 №17/51448-25-Вих. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно до потреб визначених Адміністрацією Державної прикордонної служби України. Відповідно до Указу Президента України від 15 квітня 2025 року № 235/2025 та Закону України «Про затвердження Указу Президента України "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні"» від 16 квітня 2025 року № 4356-IX, на усій території України діє правовий режим воєнного стану. Зважаючи на це, а також з метою нерозголошення інформації про місцезнаходження виробників та потенційних постачальників, місця поставки товару, інформація в наданих документах частково прихована, оскільки її розголошення та загальний доступ до неї може створити передумови для використання такої інформації ворогом.