• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Костюм літній польовий (тип 1) (тип 4/клас 7)

Завершена

18 250 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 182 500.00 UAH
Номер: 74aaa1fd59144c1b89e181305b2a7aca
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-08-12-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.08.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 12.08.2025 12:02 - 03.09.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 11.08.2025 Київ № 212 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, Розподілу обов’язків між Головою Державної аудиторської служби України та заступниками Голови, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 01 червня 2021 року № 165 (в редакції наказу Держаудитслужби від 06 січня 2025 року № 4), на період тимчасової непрацездатності Голови Державної аудиторської служби України БАСАЛАЄВОЇ Алли Валентинівни, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 6 UA-2025-07-07-004588-a 07.07.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, pashkova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду пропозиції ТОВ «ЕКСТРІМ-ТЕКС» установлено порушення пункту 8 Особливостей № 1275. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостям № 1275, розгляду пропозицій учасників ТОВ «УКРВАЙТ», ТОВ «Текстиль-Контакт», ТОВ «АнВа», ТОВ «ШВЕЙНА ФАБРИКА «ПРОФІ ТЕКС»», ТОВ «ШВЕЙНА ФАБРИКА «ГАЛАНТ» своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінетів Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 (в редакції станом на дату проведення закупівлі) (далі – Особливості № 1275), Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості № 1178), розгляду пропозицій учасників, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) головного центру капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України (далі – Замовник), реєстр отриманих пропозицій, протокол розкриття пропозицій, пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «УКРВАЙТ» (далі – ТОВ «УКРВАЙТ»), товариства з обмеженою відповідальністю «Текстиль-Контакт» (далі – ТОВ «Текстиль-Контакт»), товариства з обмеженою відповідальністю «АнВа» (далі – ТОВ «АнВа»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКСТРІМ-ТЕКС» (далі – ТОВ «ЕКСТРІМ-ТЕКС»), товариства з обмеженою відповідальністю «ШВЕЙНА ФАБРИКА «ПРОФІ ТЕКС»» (далі – ТОВ «ШВЕЙНА ФАБРИКА «ПРОФІ ТЕКС»») та товариства з обмеженою відповідальністю «ШВЕЙНА ФАБРИКА «ГАЛАНТ» (далі – ТОВ «ШВЕЙНА ФАБРИКА «ГАЛАНТ»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 18.07.2025 року № 823, від 21.07.2025 № 829, від 22.07.2025 № 834, від 23.07.2025 № 847, від 24.07.2025 №858 про відхилення пропозиції та від 29.07.2025 № 875 про визначення переможця, вимога про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір від 29.07.2025, договір про закупівлю костюмів літніх (польових) (тип 1) (тип 4/клас 7) від 07.08.2025 № 395-25 на загальну суму 18 250 000,00 гривень з ПДВ (далі – Договір № 395-25), пояснення та документи, надані Замовником на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель 21.08.2025 та 29.08.2025 року. В ході моніторингу встановлено, що відповідно до пункту 3 Оголошення учасники спрощеної закупівлі повинні надати у складі пропозицій документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у додатку № 2 до Оголошення. Згідно з додатком №2 до Оголошення, відповідність товару технічним вимогам замовника повинна бути підтверджена документами, що подаються у складі пропозиції, а саме: сертифікат(-и) або протокол(-и) випробувань, видані випробувальною лабораторією, акредитованою на технічну компетентність та незалежність, які підтверджують відповідність пропонованого товару вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України або відповідність товару вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України згідно обсягу перевірки. Допускається надання протоколу(-ів) випробувань про відповідність товару вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України або відповідність товару вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України згідно обсягу перевірки із зазначенням маркування (зображень емблем, написів (посилання) на власність) для ЗСУ, НГУ, ДПСУ та інших військових формувань. На виконання зазначених вимог учасником ТОВ «ЕКСТРІМ-ТЕКС» у складі пропозиції надано протоколи випробувань, зокрема: від 22.01.2025 № 25/1 виданий випробувальною лабораторією ТОВ «ВЛ «ХАРПЛАСТМАС», метою випробувань була оцінка відповідності матеріалів вимогам ТС A01XJ.33387-422:2023 (01) (файл Протокол ХП.pdf); від 28.01.2025 № 38:025 виданий аналітично-дослідною випробувальною лабораторією «Текстиль-ТЕСТ» Київського національного університету технологій та дизайну, зразки випробувань для виготовлення костюмів літніх польових (тип 1) з тканини Тип 4 Клас 7 (файл Протокол КНУТД.pdf); від 30.01.2025 № 139-Л виданий лабораторією хіміко-аналітичних випробувань Криворізької філії Державного підприємства «Дніпропетровський регіональний державний науково-технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації», випробування матеріалів і комплектуючих, для виготовлення літніх польових костюмів (файл Протокол КР.pdf); від 23.06.2025 №1577-Л виданий випробувальним центром Криворізької філії Державного підприємства «Дніпропетровський регіональний державний науково-технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації», результати випробувань літніх польових костюмів, які були виготовлені ТОВ «ЕКСТРІМ-ТЕКС» (файл Протокол ГП КР.pdf); від 24.06.2025 № 64328.25 виданий Державним підприємством «Харківський регіональний науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації», зразки літнього польового костюма (тип 1) з тканини типу 4, клас 7, розміром 68/4, виробництва ТОВ «ЕКСТРІМ-ТЕКС» (файл Протокол ГП Харків.pdf). Однак, у вищезазначених протоколах випробувань, на товарному ярлику та етикетці не зазначено назву підприємства-виробника відповідно до вимог п. 3.1.8 ТС А01XJ.33387-422:2023 (01), в частині підтвердження назви підприємства виробника та країна виробництва. Проте, надані протоколи випробувань, що вищенаведені, а саме від 24.06.2025 № 64328.25 та від 23.06.2025 №1577-Л підтверджують, що ТОВ «ЕКСТРІМ-ТЕКС» є виробником костюма літнього польового (тип 1) з тканини тип 4, клас 7. Разом з тим, учасник ТОВ «ЕКСТРІМ-ТЕКС» на виконання пункту 14.2. Оголошення надав у складі пропозиції заповнену цінову пропозицію згідно з формою, що викладена в додатку №1, та зазначив, що країна походження, виробник: Україна, ТОВ «ЕКСТРІМ-ТЕКС». Відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 23.07.2025 № 847 пропозицію ТОВ «ЕКСТРІМ-ТЕКС» відхилено керуючись пунктом 1 частини 13 статті 14 Закону, обґрунтовуючи що у складі пропозиції учасника надано протоколи випробувань, які не містять підтвердження наявності на етикетці та товарному ярлику предметів назви виробника. Відповідно до пункту 8 Особливостей № 1275 у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 Особливостей № 1178. Держаудитслужба, керуючись положеннями частини п’ятої статті 8 Закону 26.08.2025 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень, інформації та документів. Замовник 29.08.2025 на запит Держаудитслужби, надав пояснення, що «…У свою чергу, у складі пропозиції Учасника надано протоколи випробувань, зокрема, протоколи випробувань від 23.06.2025 №1577-Л (файл Протокол ГП КР.pdf) та від 24.06.2025 № 64328.25 (файл Протокол ГП Харків.pdf), які не містять підтвердження наявності на етикетці та товарному ярлику предметів назви виробника. У свою чергу, Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі чітко визначено якими документами повина підтверджуватись відповідність товару вимогам Замовника. Тому листи вих. №2398/1/160 від 09.01.2025 і вих №220/61/501 від 17.04.2024 не є належним підтвердженням відповідності товару вимогам Замовника і не врахований Замовником під час розгляду пропозиції Учасника. ….надані ТОВ "Екстрім-текс" протоколи випробувань не містять підтвердження наявності на етикетці та товарному ярлику предметів назви виробника, що вимагається ТС А01XJ.33387-422:2023 (01). При цьому відсутність підтвердження відповідності товару вимогам замовника, в частині відсутності на етикетці та товарному ярлику назви виробника, що вимагається ТС А01XJ.33387-422:2023 (01), є відсутністю інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його пропозиції. Зважаючи на вишевикладене, у Замовника відсутні підстави для застосування до ТОВ "Екстрім-текс" вимогу пункту 8 Постанови КМУ від 11.11.2022 р. № 1275 «Особливості здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану». Вищезазначені пояснення не спростовують того, що учасником ТОВ «ЕКСТРІМ-ТЕКС» надано документи про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі. Таким чином, Замовник на порушення пункту 8 Особливостей № 1275 не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, не надавши ТОВ «ЕКСТРІМ-ТЕКС» можливості усунути такі невідповідності.
Період усунення порушень: 03.09.2025 16:46 - 18.09.2025 00:00
Дата публікації висновку: 03.09.2025 16:46

Оскарження висновку в суді

Опис: Позовна заява від 12.09.2025
Дата публікації: 12.09.2025 12:37

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Вих №1044 від 09.09.2025 Аргументовані заперечення до висновку від 03.09.2025 про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2025-07-07-004588-a Відповідно до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2025-07-07-004588-a, за результатами аналізу питання розгляду пропозиції учасника ТОВ «Екстрім Текс» установлено порушення вимог п. 8 Особливостей № 1275. Так, відповідно до висновку Замовник здійснив порушення вимог п. 8 Особливостей № 1275, а саме не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, не надавши ТОВ «ЕКСТРІМ-ТЕКС» можливості усунути такі невідповідності. Замовник не погоджується з висновком від 03.09.2025 про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2025-07-07-004588-a (далі – висновок про результати моніторингу) та подає ці аргументовані заперечення про наступне. Замовник вважає, що твердження органу державного фінансового контролю про те, що зазначення назви виробника в протоколах випробувань та ціновій пропозиції, що подані у складі пропозиції ТОВ «Екстрім-Текс» (далі – Учасник) є достатнім підтвердженням виконання Учасником вимог Замовника, що викладені в Додатку №2 до Оголошення про проведення закупівлі (далі – Оголошення), а саме п. 3.1.8.2 та п. 3.1.8.3 ТС А01ХJ.33387-422:2023 (01) не відповідає вимогам Оголошення та законодавству у сфері закупівель. Відповідно до положень Додатку №2 до Оголошення, відповідність Товару, що планується до поставки, технічним вимогам Замовника, що викладені у оголошенні, повинна бути підтверджена наданням у складі пропозиції наступних документів, зокрема, Сертифікат(-и) або протокол(-и) випробувань, видані випробувальною лабораторією, акредитованою на технічну компетентність та незалежність, які підтверджують відповідність пропонованого товару вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України або відповідність товару вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України згідно обсягу перевірки. Допускається надання протоколу(-ів) випробувань про відповідність товару вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України або відповідність товару вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України згідно обсягу перевірки із зазначенням маркування (зображень емблем, написів (посилання) на власність) для ЗСУ, НГУ, ДПСУ та інших військових формувань. Відповідно до Обсягу перевірки костюму літнього польового на відповідність вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України "Костюм літній польовий (тип 1)" ТС А01ХJ.33387-422:2023 (01) (далі – ТС), у готовому предметі перевіряється, зокрема, маркування. Згідно з п. 3.1.8.1. ТС, для маркування застосовується етикетка предметів, товарні ярлики та пакувальний лист (для групи спакованих предметів). Згідно з п. 3.1.8.2 ТС, піктограму, виконану у відповідності з ДСТУ EN 13402-1; розмір НАТО, відповідно до додатку 6. Етикетка тип 2 розміром (7,0 ± 0,5) см × (12,0 ± 0,5) см в готовому вигляді нашивається: на внутрішню накладну кишеню предмета 1 на відстані (3,0 ± 0,3) см від верхнього краю кишені та по центру від бокових зрізів кишені з допуском на відхилення ± 0,5 см; на внутрішню сторону лівої бокової кишені предмета 2 паралельно на відстані (0,6 ± 0,5) см від лінії згину кишені та (3,0 ± 0,7) см від нижнього зрізу. Етикетка тип 2 повинна містити таку інформацію: назва предметів: для предмета 1 – “Куртка костюму літнього польового (тип 1) з тканини тип Х, клас Y ТС А01XJ.33387-422:2023 (01)”; для предмета 2 – “Штани костюму літнього польового (тип 1) з тканини тип Х, клас Y ТС А01XJ.33387-422:2023 (01)”; емблема Збройних Сил України; ННН: (національний номенклатурний номер); розмір предмета; розмір НАТО, відповідно до додатку 6; сировинний склад; назва підприємства-виробника, країна виробництва; назва постачальника, країна виробництва (зазначається у випадку, якщо постачальник не є виробником); дата виготовлення у форматі - мм.рррр (мм - номер місяця, рррр - рік); номер договору про закупівлю, дата у форматі – дд.мм.рррр; номер партії; напис “ВЛАСНІСТЬ ЗСУ, НЕ ДЛЯ ПРОДАЖУ”; маркування символами щодо догляду (згідно з ДСТУ ISO 3758). Відповідно до п. 3.1.8.3. ТС, товарний ярлик повинен містити таку інформацію: назва комплекта або предмета 2 (відповідно до пункту ІІІ Передмови цієї ТС Міноборони); емблема Збройних Сил України; ННН (номенклатурний номер НАТО); розмір предмета; розмір НАТО, відповідно до додатку 6; сировинний склад; назва підприємства-виробника, країна виробництва; назва постачальника, країна виробництва (зазначається у випадку, якщо постачальник не є виробником); дата виготовлення у форматі - мм.рррр (мм - номер місяця, рррр - рік); номер договору про закупівлю, дата у форматі – дд.мм.рррр; номер партії; напис “ВЛАСНІСТЬ ЗСУ, НЕ ДЛЯ ПРОДАЖУ”. При цьому, як зазначено у висновку про результати проведення моніторингу на виконання зазначених вимог Учасником у складі пропозиції надано протоколи випробувань, зокрема: від 22.01.2025 № 25/1 виданий випробувальною лабораторією ТОВ «ВЛ «ХАРПЛАСТМАС», метою випробувань була оцінка відповідності матеріалів вимогам ТС A01XJ.33387-422:2023 (01) (файл Протокол ХП.pdf); від 28.01.2025 № 38:025 виданий аналітично-дослідною випробувальною лабораторією «Текстиль-ТЕСТ» Київського національного університету технологій та дизайну, зразки випробувань для виготовлення костюмів літніх польових (тип 1) з тканини Тип 4 Клас 7 (файл Протокол КНУТД.pdf); від 30.01.2025 № 139-Л виданий лабораторією хіміко-аналітичних випробувань Криворізької філії Державного підприємства «Дніпропетровський регіональний державний науково-технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації», випробування матеріалів і комплектуючих, для виготовлення літніх польових костюмів (файл Протокол КР.pdf); від 23.06.2025 №1577-Л виданий випробувальним центром Криворізької філії Державного підприємства «Дніпропетровський регіональний державний науково-технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації», результати випробувань літніх польових костюмів, які були виготовлені Учасником (файл Протокол ГП КР.pdf); від 24.06.2025 № 64328.25 виданий Державним підприємством «Харківський регіональний науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації», зразки літнього польового костюма (тип 1) з тканини типу 4, клас 7, розміром 68/4, виробництва ТОВ «ЕКСТРІМ-ТЕКС» (файл Протокол ГП Харків.pdf). Однак, у вищезазначених протоколах випробувань, на товарному ярлику та етикетці не зазначено назву підприємства-виробника відповідно до вимог п. 3.1.8.2 та п. 3.1.8.3 ТС, в частині підтвердження назви підприємства виробника та країна виробництва. Проте, надані протоколи випробувань, що вищенаведені, а саме від 24.06.2025 № 64328.25 та від 23.06.2025 №1577-Л підтверджують, що Учасник є виробником костюма літнього польового (тип 1) з тканини тип 4, клас 7. Разом з тим, Учасник на виконання пункту 14.2. Оголошення надав у складі пропозиції заповнену цінову пропозицію згідно з формою, що викладена в додатку №1, та зазначив, що країна походження, виробник: Україна, ТОВ «ЕКСТРІМ-ТЕКС». При цьому, зазначення назви виробника в наданих протоколах випробувань та ціновій пропозиції не є підтвердженням відповідності товару вимогам, що викладені в Додатку №2 до Оголошення, а саме п.п. 3.1.8.2 та 3.1.8.3 ТС. До того ж такий висновок Замовника підтверджується Учасником, а саме листами №220/61/601 від 17.04.2024 та №2398/1/160 від 09.01.2025, які додані Учасником до вимоги №UA-2025-07-07-004588-a.a1 від 24.07.2025 та в яких зазначається, що «…не заперечує щодо маркування предметів речового майна без нанесення на етикетку/товарний ярлик/пакувальний лист чутливої інформації (назви виробника, назви постачальника, місця їх знаходження)…»; «не заперечує щодо відсутності на маркуванні виробів назви виробника (постачальника) та місця знаходження виробника (постачальника)…». У свою чергу, відповідно до п. 8 Особливостей №1275, у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Згідно з п. 43 Особливостей № 1178, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Виходячи з норм законодавства у сфері публічних закупівель, невідповідність товару технічним та якісним вимогам Замовника або відсутність інформації про відповідність не є підставою для застосування п. 8 Особливостей №1275 щодо оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей протягом 24 годин. Тому відсутність підтвердження в протоколах випробувань відповідності товару вимогам, що викладені в Додатку №2 до Оголошення, в частині відповідності п. 3.1.8.2 та п. 3.1.8.3 ТС, не є підставою для оприлюднення повідомлення з вимогою до Учасника про усунення таких невідповідностей протягом 24 годин. Зважаючи на вищевикладене, висновок органу державного фінансового контролю щодо порушення Замовником п. 8 Особливостей № 1275 через те, що Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, не надавши Учаснику можливості усунути такі невідповідності, є неправомірним та необґрунтованим. Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України наголошує, що ми – як Замовник, здійснюємо закупівлі згідно з нормами чинного законодавства Україна, в тому числі у сфері публічних закупівель, та у своїй діяльності сумліно дотримуємось принципів публічних закупівель, передбачених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Уповноважена особа Максим БОЙКО
Дата публікації звіту: 09.09.2025 11:46

Запити/Пояснення