-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
34920000-2 Дорожне обладнання (Огороджувальний блок ІБ-1Д)
Завершена
25 865 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 258 650.00 UAH
мін. крок: 1% або 258 650.00 UAH
Номер:
a2f4d411ad7f469bb61a5aaea6601125
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-07-28-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.07.2025 00:00
Період моніторингу:
28.07.2025 11:59 - 19.08.2025 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.07.2025 Київ № 198
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
18 UA-2025-07-07-000225-a 07.07.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «МІСТІНДУСТРІЯ» встановлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 серпня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Шляхово - експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Оболонського району» м. Києва (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 23 червня 2025 року № МІ-504/25), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «МІСТІНДУСТРІЯ» (далі – ТОВ «МІСТІНДУСТРІЯ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21 липня 2025 року № МІ-505/25, повідомлення про намір укласти договір від 21 липня 2025 року, договір про закупівлю товару від 30 липня 2025 року № 300725 на суму 25 863 522,00 грн з ПДВ (далі – Договір), додаткову угоду від 01 серпня 2025 року № 1 до Договору, пояснення Замовника від 04 серпня 2025 року, отримане через електронну систему закупівель.
Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «МІСТІНДУСТРІЯ» вимогам тендерної документації встановлено наступне.
Згідно з пунктом 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник установив вимогу, що учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі згідно з пунктом третім частиною другою статті 22 Закону, викладеним у Додатку 3 до тендерної документації та перелік яких наведено у Додатку 5 до цієї тендерної документації.
Так, відповідно до вимог пункту 6 розділу ІІІ Додатку 3 до тендерної документації, для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, встановлених замовником, учасник при подачі пропозиції повинен надати Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), що виданий Учаснику.
Моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «МІСТІНДУСТРІЯ» відсутній Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), що виданий Учаснику, який передбачений Переліком документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (пункт 20 Додатку 5 та пункту 6 розділу ІІІ Додатку 3 до тендерної документації).
Відповідно до пункту 44 Особливостей, тендерна пропозиція підлягає відхиленню у разі її невідповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Однак, Замовник на порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «МІСТІНДУСТРІЯ», визнав його переможцем та уклав з ним Договір,.
На запит Держаудитслужби від 31 липня 2025 року стосовно відсутності вищезазначеного документу у складі тендерної пропозиції ТОВ «МІСТІНДУСТРІЯ», Замовник 01 серпня 2025 року оприлюднив додаткову угоду від 01.08.2025 № 1 до Договору, якою зобов’язання за Договором припинено. Згідно зі звітом про виконання Договору – оплата за договором про закупівлю відсутня.
Період усунення порушень:
07.08.2025 15:05 - 22.08.2025 00:00
Дата публікації висновку:
07.08.2025 15:05
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Комунальним підприємством «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Оболонського району» м. Києва вжито відповідні заходи з метою усунення виявленого порушення та попередження його повторення в майбутньому.
Дата публікації звіту:
08.08.2025 11:59
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
12.08.2025 12:21
Запити/Пояснення
Номер:
5197af635be84316a2b528ecd9368c20
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
30.07.2025 09:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «34920000-2 Дорожне обладнання (Огороджувальний блок ІБ-1Д)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-07-000225-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо підстав здійснення вами обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо).
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
412f7965228c4e40a3821f1bb36ea2fe
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
31.07.2025 09:44
Опис:
Кількість товару, технічні та якісні характеристики товару, розмір витрат по вищезазначеній закупівлі визначені КП «ШЕУ Оболонського району» на підставі такого.
Одним із завдань КП «ШЕУ Оболонського району» є забезпечення безпечного та безперебійного руху на вулицях, дорогах, місцевих проїздах, тротуарах, що, зокрема, включає у себе поточний ремонт об’єктів вулично-дорожньої мережі на території Оболонського району м. Києва.
Товар по даній закупівлі використовується для виконання робіт з поточного ремонту об’єктів вулично-дорожньої мережі на території Оболонського району м. Києва. Кошти на покриття витрат з поточного ремонту передбачені у складі загальновиробничих витрат у кошторисних розрахунках по об’єктах поточного ремонту, які надаються при формуванні бюджетних запитів та планів поточного ремонту на відповідний період.
Обґрунтування необхідних об’ємів товару здійснені з урахуванням вищезазначених потреб на підставі проведеного обстеження і складеного акту комісійного обстеження.
Якісні та технічні вимоги до предмету закупівлі прописані у Додатку 3 до тендерної документації згідно з заявкою відповідальної особи підприємства, яка складена з урахуванням реальних потреб та попереднього досвіду використання даного типу товару, згідно з вимогами відповідних діючих нормативних документів.
Очікувану вартість закупівлі, яка склала 25 865 000,00 грн з ПДВ, визначено виходячи з середньої ціни комерційних пропозицій постачальників товару, який є предметом закупівлі, на підставі розрахунку очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін, беручи до уваги наказ Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Також зазначаємо, що середня вартість товару відповідно до пропозицій постачальників становила – 27 143 470,00 грн, у той час як ми вирахували очікувану вартість у бік зменшення. На підтвердження надаємо, як додатки, документи, що обґрунтовують визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме:
- Заявка на проведення закупівлі;
- Конкурентний лист станом на 23.06.2025;
- Комерційна пропозиція ТОВ «МІСТІНДУСТРІЯ»;
- Комерційна пропозиція ТОВ «МОСТОБУДЗАГІН»;
- Акт комісійного обстеження.
Номер:
9c8ebdefc2394499a164132019c70cbd
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
31.07.2025 15:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «34920000-2 Дорожне обладнання (Огороджувальний блок ІБ-1Д)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-07-000225-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо:
1. Відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «МІСТІНДУСТРІЯ» (далі – Учасник) вимогам пункту 20 Додатку 5 та пункту 6 розділу ІІІ Додатку 3 тендерної документації стосовно підтвердження технічних та якісних характеристики предмета закупівлі при подачі пропозиції в частині надання сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), що виданий Учаснику (зазначити назву файлу(ів) та номер сторінки).
2. Яким чином Учасником під час подання тендерної пропозиції було підтверджено підстави, визначені підпунктом 10 пункту 47 Особливостей, щодо наявності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, враховуючи, що вартість закупівлі перевищує 20 млн грн.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
9dbb92f1fb314fbfbf33c73823b93d38
Назва:
Надання пояснень
Дата опублікування:
04.08.2025 08:10
Опис:
Щодо врахування вимог підпункту 10 пункту 47 Особливостей (затверджених постановою КМУ №1178).
У межах процедури публічної закупівлі за ідентифікатором ID: UA-2025-07-07-000225-a повідомляємо, що Замовником було дотримано вимоги, передбачені підпунктом 10 пункту 47 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), а саме — щодо наявності в учасника антикорупційної програми або уповноваженого з реалізації такої програми у випадках, передбачених законодавством.
Зокрема, в проєкті договору, який є невід’ємною частиною тендерної документації та був оприлюднений у складі документації процедури закупівлі в електронній системі Prozorro, було передбачено положення, що зобов’язує переможця (учасника) у разі, якщо це вимагається законодавством, мати антикорупційну програму або уповноваженого з її реалізації.
Учасник-переможець, подаючи тендерну пропозицію, погодився з усіма умовами тендерної документації, включно з умовами проєкту договору, у тому числі зобов’язанням дотримання вимог антикорупційного законодавства.
Таким чином, вимоги підпункту 10 пункту 47 Особливостей є виконаними, оскільки відповідна умова була належним чином передбачена в тендерній документації, а учасник-переможець, погодившись з умовами проєкту договору, підтвердив свою готовність їх виконати.
У той же час, в подальшому в тендерну документацію по закупівлях з очікуваною вартістю більше 20 мільйонів гривень окремо буде включатися вимога щодо наявності антикорупційної програми та уповноваженого з її реалізації.