-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт вхідних груп з облаштуванням пандусів житлового будинку за адресою: Харківське шосе, 21/6 Дарницького району м. Києва (облаштування безбар'єрного середовища для маломобільних груп населення) ДК 021:2015 - 45453000-7— Капітальний ремонт і реставрація
Завершена
4 030 256.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 151.28 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 151.28 UAH
Номер:
94aa564e649b484aa98a66d8d6ee7326
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-08-28-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.08.2025 00:00
Період моніторингу:
28.08.2025 17:11 - 19.09.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.08.2025 № 58-З
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу процедур закупівель»
Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3. UA-2025-07-04-010895-a 04.07.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА КЕПІТАЛС» з урахуванням вимог Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 вересня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління будівництва та житлово-комунального господарства Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 04.07.2025 № 7 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА КЕПІТАЛС» (далі – ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА КЕПІТАЛС»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 22.07.2025 № 7/1, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 22.07.2025, договір підряду від 12.08.2025 № 230, укладений Замовником з ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА КЕПІТАЛС» (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронні системі закупівель 15.08.2025, пояснення та документи Замовника на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області оприлюднені в електронній системі закупівель 03.09.2025 та 04.09.2025.
Період усунення порушень:
10.09.2025 12:19 - 16.09.2025 00:00
Дата публікації висновку:
10.09.2025 12:19
Запити/Пояснення
Номер:
0356df6d461e407987e31d85389584a5
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
29.08.2025 14:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт вхідних груп з облаштуванням пандусів житлового будинку за адресою: Харківське шосе, 21/6 Дарницького району м. Києва (облаштування безбар'єрного середовища для маломобільних груп населення) ДК 021:2015 - 45453000-7— Капітальний ремонт і реставрація», очікуваною вартістю 4 030 256,40 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-04-010895-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Надати інформацію та відповідні документи (зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів, експертний звіт, дефектні акти, технічне завдання, протоколи/рішення засідання тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Надати інформацію щодо фактичного стану виконання договору закупівлі від 12.08.2025 № 230, укладеного Замовником з ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА КЕПІТАЛС» з наданням підтверджуючих документів.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
15acc52126e54804860c389f0aa28ac3
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
03.09.2025 13:29
Опис:
1. Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість на підставі Робочого проекту PD01:8377-3033-8760-4772, затвердженого експертним звітом № 01/0712Ю-04/25 від 01 квітня 2025.
2. https://darn.kyivcity.gov.ua/news/opryliudnennia-obgruntuvannia-tekhnichnykh-ta-iakisnykh-kharakterystyk-predmeta-zakupivli-rozmiru-biudzhetnoho-pryznachennia-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli
3. Повідомляємо, що Договір від 12.08.2025 № 230 знаходиться у стадії виконання у повній відповідності до Календарного плану виконання робіт.
Номер:
5c0e27d6fc054ae98a7744a7ce88ac43
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
01.09.2025 16:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт вхідних груп з облаштуванням пандусів житлового будинку за адресою: Харківське шосе, 21/6 Дарницького району м. Києва (облаштування безбар'єрного середовища для маломобільних груп населення) ДК 021:2015 - 45453000-7— Капітальний ремонт і реставрація», очікуваною вартістю 4 030 256,40 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-04-010895-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Відповідно до абзацу другого пункту 17 Особливостей визначено, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. Разом з тим, вищезазначена вимога Замовником передбачена частиною 3 Розділу 6 тендерної документації.
Згідно з документами тендерної пропозиції (наказ від 21.10.2024 № 04, рішення єдиного учасника від 21.10.2025 № 2l/10/2024) директором ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА КЕПІТАЛС» є Воронько Віктор Володимирович.
Згідно з даними, розміщеними на сайті за посиланням https://usr.minjust.gov.ua, за результатами запиту у розділі «Відомості про керівника юридичної особи, про інших осіб, які можуть вчиняти дії від імені юридичної особи, у тому числі підписувати договори, подавати документи для державної реєстрації тощо: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дані про наявність обмежень щодо представництва юридичної особи» наявна інформація про одну особу – «Воронько Віктор Володимирович, Директор – керівник», який може вчиняти дії від імені юридичної особи, у тому числі підписувати договори тощо.
Надати пояснення (разом з підтвердними документами: наказ про призначення Гречки Сергія Володимировича, довіреність на Гречку Сергія Володимировича, статут та ін.), якими документами підтверджено повноваження Гречки Сергія Володимировича на право підписання договору закупівлі після визначення Замовником ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА КЕПІТАЛС» переможцем процедури закупівлі.
2. Надати пояснення та підтверджуючі документи, з яких причин договір закупівлі від 12.08.2025 № 230, підписаний Замовником з ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА КЕПІТАЛС» за результатами проведення торгів, укладено з порушенням строків на 21-й день з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
8371a308324345b2a2b8fbd990fdb392
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
04.09.2025 12:33
Опис:
1. Повідомляємо, що повноваження Гречки Сергія Володимировича на право підписання договору закупівлі після визначення Замовником ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА КЕПІТАЛС» переможцем процедури закупівлі, підтверджується Довіреністю № 0808-02Д від 08.08.2025 та Наказом про прийняття на роботу Гречко Сергія Володимировича від 07.08.2025 № 15.
2. Договір закупівлі від 12.08.2025 № 230, підписаний Замовником з ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА КЕПІТАЛС» за результатами проведення торгів, укладено на 21-й день з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, у повній відповідності до чинного законодавства, зокрема: Відповідно до пункту 49 Особливостей замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. Рішення про продовження строку для укладання договору про закупівлю оформлено протоколом № 7/2 від 06.08.2025р.