-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Цемент глиноземнистий ГЦ-40;70
Завершена
654 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 9 810.00 UAH
мін. крок: 1.5% або 9 810.00 UAH
Номер:
641c642241a347849d75eb310b97f7f5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-08-05-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.08.2025 00:00
Період моніторингу:
05.08.2025 16:04 - 27.08.2025 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.08.2025 №197
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 05.08.2025 №197.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-07-04-002677-a, 04.07.2025. Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПВКП «КЕРАМІКА-ДТ», визначення його переможцем тендеру та укладення з ним договору про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 43, підпункту 3 пункту 44 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, а саме – вжити заходи щодо припинення зобов’язань за укладеним за результатами процедури закупівлі договором з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 серпня 2025 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцем тендеру документів; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівського міського комунального підприємства «Львівтеплоенерго» (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-07-04-003434-a); оголошення про проведення відкритих торгів; звіт про результати проведення процедури закупівлі; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 15.07.2025 №169 та від 17.07.2025 №171; тендерну пропозицію ПП «ТНВ» (щодо правомірності її відхилення Замовником); тендерну пропозицію ПВКП «КЕРАМІКА-ДТ», опубліковане Замовником повідомлення про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ПВКП «КЕРАМІКА-ДТ» та опубліковані вказаним учасником документи на усунення таких невідповідностей; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; договір від 28.07.2025 №07-25-376; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Також згідно з абзацом першим частини третьої статтті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Замовником у пункті 4.5 Додатку №1 до тендерної документації від учасника вимагається надати копію або скан-копію з оригіналу Виписки або Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб і фізичних осіб — підприємців або Свідоцтва про державну реєстрацію (для юридичних осіб та суб’єктів підприємницької діяльності).
Моніторингом встановлено, що учасником ПВКП «КЕРАМІКА-ДТ» у складі тендерної пропозиції не надано жодних документів на вимогу пункту 4.5 Додатку №1 до тендерної документації.
Відповідно до норм пункту 43 Особливостей №1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Однак, Замовником при розгляді тендерної пропозиції ПВКП «КЕРАМІКА-ДТ» в опублікованому повідомленні з вимогами про усунення невідповідностей у документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, не було зазначено про наявність вищезазначених невідповідностей та не вказано вимоги щодо виправлення таких невідповідностей, чим порушено норми пункту 43 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178.
У наданому під час моніторингу поясненні Замовником зазначено, що дійсно в складі пропозиції ПВКП «КЕРАМІКА-ДТ» не було подано документів, передбачених пунктом 4.5 Додатку №1 до тендерної документації та що Замовником у повідомленні про усунення невідповідностей було помилково не включено дану вимогу.
Згідно з пунктом 47 Особливостей №1178 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту.
При цьому, відповідно до норм пункту 47 Особливостей №1178 замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Вимога щодо надання переможцем тендеру Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей №1178, міститься також у розділі І Додатку №4 «Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі» 4 до тендерної документації, де також наведено спосіб (перелік документів та інформації) підтвердження переможцем процедури закупівлі відсутності підстав, визначених у відповідних підпунктах пункту 47 Особливостей №1178.
Моніторингом встановлено, що ПВКП «КЕРАМІКА-ДТ» як переможцем тендеру, якому Замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель жодних документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених підпунктами 3, 6 і 12 пункту 47 Особливостей №1178, чим недотримано норм пункту 47 Особливостей №1178 та вимог розділу І Додатку №4 до тендерної документації Замовника.
Відповідно до вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей.
Однак, на порушення вимог підпункту 3 пункту 44 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ПВКП «КЕРАМІКА-ДТ», а укладено з ним договір від 28.07.2025 №07-25-376.
У наданому під час моніторингу поясненні Замовником підтверджено невиконання переможцем вимог пункту 47 Особливостей №1178 та Додатку №4 тендерної документації та зазначено, що уповноваженою особою ведеться робота щодо можливого розірвання договору (поставка по договору не відбувалась).
Період усунення порушень:
15.08.2025 14:19 - 30.08.2025 00:00
Дата публікації висновку:
15.08.2025 14:19
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ЛМКП "Львівтеплоенерго" припиняє зобов'язання за укладеним договором з ПВКП «КЕРАМІКА-ДТ» шляхом його розірвання з 18.08.2025року
Дата публікації звіту:
19.08.2025 10:44
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Розірвано договір
Дата публікації:
01.09.2025 09:40
Запити/Пояснення
Номер:
e04c3a94c73f4ce4969f7cb8343d00ba
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
08.08.2025 09:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.08.2025 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-07-04-002677-a, яка проведена Львівським міським комунальним підприємством «Львівтеплоенерго» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Моніторингом встановлено, що відповідно до пункту 4.5 Додатку №1 до тендерної документації учасник повинен надати копію або скан-копію з оригіналу Виписки або Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб і фізичних осіб — підприємців або Свідоцтва про державну реєстрацію (для юридичних осіб та суб'єктів підприємницької діяльності).
Водночас, учасником ПВКП «КЕРАМІКА-ДТ» у складі тендерної пропозиції не надано жодних документів на вимогу пункту 4.5 Додатку №1 до тендерної документації.
Також, відповідно до пункту 4.7 Додатку №1 до тендерної документації у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання.
Водночас, учасником ПВКП «КЕРАМІКА-ДТ» у складі тендерної пропозиції не надав жодних документів на вимогу пункту 4.7 Додатку №1 до тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
2. Чому Замовником у розміщеному в електронній системі закупівель повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей у документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією, не зазначено виправлення вищевказаних невідповідностей?
Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178.
Згідно з пунктом 47 Особливості №1178 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту.
При цьому, відповідно до норм пункту 47 Особливостей №1178 замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Аналогічна вимога міститься у Додатку №4 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі» до тендерної документації Замовника, у якому також наведено спосіб (перелік документів та інформації) підтвердження переможцем процедури закупівлі відсутності підстав, визначених у відповідних підпунктах пункту 47 Особливостей №1178.
Під час моніторингу встановлено, що переможцем процедури закупівлі
ПВКП «КЕРАМІКА-ДТ» не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель жодних документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених підпунктами 3, 6 і 12 пункту 47 Особливостей №1178 після оприлюднення Замовником повідомлення про намір укласти договір.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
4. Чи враховано Замовником не оприлюднення в електронній системі закупівель переможцем торгів ПВКП «КЕРАМІКА-ДТ» документів на виконання вимог пункту 47 Особливостей №1178 та Додатку №4 до тендерної документації Замовника та пояснити причини не застосування норм підпункту 3 пункту 44 Особливостей №1178.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
2da21b935fe04955a8f8039c2e2ee5d6
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
12.08.2025 16:01
Опис:
На запит щодо надання пояснення від 08 серпня 2025року щодо закупівлі за номером ID: UA-2025-07-04-002677-a, відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості) та частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Львівське міське комунальне підприємство "Львівтеплоенерго" інформує про те, що дана закупівля проводилась як відкриті торги з особливостями з урахуваннями Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 . 1. Визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної його вартості здійснювалося шляхом проведення ринкових консультацій . Технічні служби підприємства формують заявки на закупівлю товарів, робіт та послуг згідно затвердженого річного плану потреб підприємства. Службові записки на закупівлю товару формуються із технічними вимогами та специфікаціями на товар технічними спеціалістами ЛМКП «Львівтеплоенерго». Відділ логістики ЛМКП « Львівтеплоенерго» проводить моніторинг ринку та формує очікувану вартість закупівлі на підставі даних ринку та інформації з отриманих комерційних пропозицій на момент вивчення ринку. На підтвердження очікуваної вартості надаються комерційні пропозиції (рахунок- фактура) ТОВ « УКРЄВРОСВІТ», ТОВ «ВТОРМА ВЕСТ» ,ПВКП «КЕРАМІКА-ДТ»(підтверджуюча інформація надається). Замовником проведено аналіз в електронній системі закупівель "Prozorro" по аналогічних закупівлях. Тому замовником оголошено закупівлю очікуваною вартістю 654 000,00 грн.. Технічні та якісні характеристики надаються відповідними службами, які спеціалізуються у даній продукції до проведення закупівлі. 2. Щодо невиконання учасником ПВКП «КЕРАМІКА-ДТ» вимог пунктів 4.5 та 4.7 Додатку №1 до тендерної документації. Дійсно, в складі тендерної пропозиції учасника ПВКП «КЕРАМІКА-ДТ» не було подано документів, передбачених пунктами 4.5 та 4.7 Додатку №1. Проте, зазначений учасник не є об’єднанням учасників, тому вимога пункту 4.7 до нього не застосовується. Щодо відсутності витягу з ЄДР (п. 4.5), повідомляємо, що Замовником у повідомленні про усунення невідповідностей було помилково не включено дану вимогу. Це є (механічною) технічною помилкою. Замовником було вжито заходів для перевірки даного документа (підтверджуюча інформація надається). 3. Щодо надання переможцем тендеру інформації відповідно до пункту 17 Особливостей №1178. Під час укладення договору з переможцем ПВКП «КЕРАМІКА-ДТ» ним було надано документ, що підтверджує право підписання договору, а саме рішення власника,наказ (підтверджуюча інформація надається). 4. Щодо невиконання переможцем вимог пункту 47 Особливостей №1178 та Додатку №4 до тендерної документації. Дійсно, в складі тендерної пропозиції учасника ПВКП «КЕРАМІКА-ДТ» не було подано документів на підтвердження пункту 47 Особливостей №1178. Уповноваженою особою ведеться робота щодо можливого розірвання договору. На даний момент поставка по даному договору не відбувалась. Зауваження, виявлені під час моніторингу, будуть враховані у подальшій роботі з метою підвищення якості перевірки тендерних пропозицій.