• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт покрівлі будівлі Васищевського старостинського округу Безлюдівської селищної ради за адресою: Харківська область, Харківський район, с-ще Васищеве, вул. Орєшкова, буд. 49 (заходи з усунення аварії). Коригування, код ДК 021:2015 - 45453000-7- Капітальний ремонт і реставрація.

Завершена

2 290 119.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 450.60 UAH
Номер: 186c958cf608434f9c02fe760cb67285
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-08-18-000111
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.08.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 18.08.2025 18:08 - 09.09.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 18.08.2025 № 249 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 18.08.2025 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 18.08.2025 № 249 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 3 UA-2025-07-04-001623-a 04.07.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 780-52-61, o.v.shkuropatska@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СМ ДАХ» встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства; відображення закупівлі у річному плані; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; своєчасності його розміщення та виконання учасником; своєчасності укладання договору про закупівлю; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно – східний офіс Держаудитслужби зобов’язує: оприлюднити інформацію про характеристики окремих матеріальних ресурсів згідно вимог абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону; здійснити заходи направлені на не допущення встановлених порушень в подальшому (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань); протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Безлюдівської селищної ради (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 04.07.2024 № 5; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 28.07.2025 року, тендерну пропозицію ТОВ "СМ ДАХ", протокол уповноваженої особи № 6 від 01.08.2025, договір підряду від 05.08.2025 № 15 (далі – Договір), пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 26.08.2025 року. Моніторингом дотримання законодавства про закупівлі в частині питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне. Відповідно до статті 41 Закону Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. Невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту з розробленням проектної документації, робіт з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, що долучаються після складання договірної ціни, уточненої (узгодженої) відповідно до затвердженої проектної документації (затвердження проектної документації є обов’язковим, якщо це передбачено законодавством). У документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію. Враховуючи, що предметом закупівлі є капітальний ремонт, Замовник мав оприлюднити документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси із зазначенням найменування матеріального ресурсу з характеристиками. Відповідно до даних електронної системи закупівель Замовником 15.08.2025 оприлюднено разом з Договором підряду № 15 від 15.08.2025 Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-001, Відомість ресурсів до Договірної ціни № 1, Розрахунок № 1-1 прямих витрат і загальновиробничих витрат до договірної ціни № 1, Розрахунок № 1-2 загальновиробничих витрат до договірної ціни № 1 та Додаток 6 Інформація про ціни на матеріальні ресурси які не містять характеристик окремих матеріальних ресурсів, а саме: Коліно труби, Коньок, Кріплення жолоба, Кріплення труби, Скоби та Снігозатримувач. Отже, Замовником під час оприлюднення Договору недотримано вимоги абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону. Моніторингом дотримання законодавства про закупівлю в частині питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СМ ДАХ» встановлено наступне. Пунктом 5 Додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога надання документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси (щодо інформації про найменування матеріального ресурсу (з характеристиками). При цьому, учасником надано файл «2566_Інформ. про ціни на матер..xlsx» та файл 2 5.2. інформація про ціни на ма. ресурси.pdf», що не містять характеристик окремих матеріальних ресурсів, а саме: Коліно труби, Коньок, Кріплення жолоба, Кріплення труби, Скоби та Снігозатримувач, що не відповідає вимогам тендерної документації. Слід зазначити, що абзацом першим пункту 43 Особливостей імперативно визначені наступні умови та зобов’язання: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Отже, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про надання Інформації про ціни на матеріальні ресурси які б містили характеристики матеріальних ресурсів на Коліно труби, Коньок, Кріплення жолоба, Кріплення труби, Скоби та Снігозатримувач, чим не надав можливість учаснику ТОВ «СМ ДАХ» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції.
Період усунення порушень: 05.09.2025 16:45 - 20.09.2025 00:00
Дата публікації висновку: 05.09.2025 16:45

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У відповідь на висновок за результатами моніторингу акупівлі «Капітальний ремонт покрівлі будівлі Васищевського старостинського округу Безлюдівської селищної ради за адресою: Харківська область, Харківський район, с-ще Васищеве, вул. Орєшкова, буд. 49 (заходи з усунення аварії). Коригування, код ДК 021:2015 - 45453000-7- Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-07-04-001623-a) , надаємо інформацію про те, що Замовником: 1. На виконання вимоги щодо вжиття заходів з оприлюднення інформації про ціни на матеріальні ресурси (Додаток 6 до договору) за позиціями: позиція 16 «Коліно труби», позиція 17 «Коньок», позиція 18 «Кріплення жолоба», позиція 19 «Кріплення труби», позиція 34 «Скоби», позиція 35 «Снігозатримувач», Замовником та Підрядником підписано додаткову угоду про внесення змін до Додатку 6. Додаткову угоду з відповідним додатком оприлюднено в електронній системі закупівель «Prozorro» у встановлений строк, що підтверджує виконання вимоги та вжиття необхідних заходів. 2. Вжито заходів щодо попередження та недопущення встановлених порушень у подальшому шляхом: 1) посилення контролю за роботою уповноваженої особи для недопущення порушень у подальшому; 2) направлення на проходження додаткового навчання уповноваженої особи з питань публічних закупівель згідно Розпорядження №55 від 09.09.2025р. «Про вжиття заходів щодо підвищення кваліфікації за напрямком закупівля робіт і послуг головним спеціалістом з публічних закупівель договірного відділу Вікторією КЛЮЄВОЮ». Додається: 1.Додаткова угода №1 від 11.09.20.25р. 2.Розпорядження №55 від 09.09.2025р
Дата публікації звіту: 11.09.2025 14:37

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: -
Дата публікації: 26.09.2025 10:47

Запити/Пояснення