• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт поліклініки КНП "Міська лікарня швидкої медичної допомоги" Кропивницької міської ради" із облаштуванням безбар'єрного простору, вул. Героїв-земляків, 56

Завершена

3 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 000.00 UAH
Номер: fba08dfbd8d8431bb7882f9ab31faee7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-08-000070
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.10.2025 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127015
Період моніторингу: 08.10.2025 14:16 - 29.10.2025 23:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 08.10.2025 № 39-З Сіверськодонецьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о.начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 08.10.2025 № 39-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 27 UA-2025-07-04-001053-a 04.07.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Тетяна КАЛЬНИЦЬКА
Адреса: Ukraine, Сєвєродонецьк
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 991-70-21, a.a.kaminska@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 і 11 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) закупівель Комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня швидкої медичної допомоги» Кропивницької міської ради» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 04.07.2025 № 152, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця «Мосієнко Р.О.» (далі – ФОП «Мосієнко Р.О.»), вимогу про усунення невідповідностей до 24.07.2025 року, протокольне рішення уповноваженої особи від 24.07.2025 № 158, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 24.07.2025, договір від 04.08.2025 № 205 (далі – Договір) на суму 2 851 371, 00 без ПДВ з додатками, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 13.10.2025, 15.10.2025. Порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва визначено постановою Кабінету Міністрів України № 668 від 01.08.2005 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (зі змінами та доповненнями) (далі – Постанова № 668). Відповідно до пункту 83 Постанови № 668 визначено, що фінансування робіт (будівництва об’єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід’ємною частиною договору підряду. План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об’єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. За результатами моніторингу було встановлено, що Замовником 04.08.2025 року було оприлюднено в електронній системі закупівель Договір № 205, відповідно до пункту 18.1 якого «Невід'ємною частиною цього Договору є: - Додаток № 1 Договірна ціна; - Додаток № 2 Календарний графік; - Додаток № 3 Локальний кошторис; - Додаток № 4 Дефектний акт. Проте, план фінансування до укладеного Договору відсутній чим, не дотримано вимоги пункту 83 Постанови КМУ № 668. На запит Управління щодо вищезазначеного порушення Замовником 13.10.2025 надано пояснення, в якому він зазначив «…коли реєстрували даний договір в казначействі, то даний додаток був підписаний обома сторонами, але не опублікований в електронній системі закупівель.…». В ході проведення моніторингу Замовник 13.10.2025 разом з поясненнями оприлюднив в електронній системі закупівель план фінансування на виконання робіт по об’єкту (додаток до Договору) у форматі PDF. Згідно з пунктом 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Абзацом другим частини першої статті 41 Закону до договорів про закупівлю віднесені договори із закупівлі послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об'єкта будівництва. Разом з тим, вимогами пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення № 835) визначено, що машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Згідно з пунктом 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати: текстові дані (TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*); структуровані дані (RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*). Крім цього, відповідно до пункту 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 01.11.2020 за № 610/34893 (далі – Порядок №1082), Замовник розміщує в електронній системі закупівель у форматі PDF та машинозчитувальному форматі текстових даних (TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML) договір про закупівлю, зазначений в абзаці другому частини першої статті 41 Закону, додаток (додатки) до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси). Інформація, що розміщується Замовником в електронній системі закупівель у машинозчитувальному форматі текстових даних, не повинна відрізнятися від інформації, розміщеної в електронній системі закупівель у форматі PDF. В той же час, відповідно до пункту 11 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та/або про ціни на матеріальні ресурси - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін до договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону. До такого повідомлення додаються зміни до договору про закупівлю (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, в разі зміни цін на них) у машинозчитувальному форматі (у разі внесення змін до договорів, зазначених в абзацах другому, третьому частини першої статті 41 цього Закону). Таким чином, у разі розміщення Замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю та додатків до нього, змін до договору про закупівлю (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, Замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі. В ході проведення моніторингу Замовник 13.10.2025 разом з поясненнями оприлюднив в електронній системі закупівель план фінансування на виконання робіт по об’єкту (додаток до Договору) у форматі PDF, проте не оприлюднив план фінансування у машинозчитувальному форматі, чим порушив вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що Замовник 08.08.2025 року оприлюднив в електронній системі закупівель Додаткову угоду № 2 до Договору у форматі PDF, проте не оприлюднив Додаткову угоду у машинозчитувальному форматі, чим порушив вимоги пункту 11 частини першої статті 10 Закону. На запит Управління щодо вищезазначеного порушення Замовником 13.10.2025 надано пояснення, в якому він зазначив «…08 серпня 2025 року було виявлено технічну помилку в розрізі місяців, тому було вирішено укласти додаткову угоду з відкоригованими в табличці місяцями. Так як даний додаток був оприлюднений раніше окремим файлом, то Замовником разом з додатковою угодою №2 від 08.08.25р. не розміщено в системі в машинозчитувальному форматі», що не спростовує вищезазначене порушення.
Період усунення порушень: 29.10.2025 13:47 - 13.11.2025 00:00
Дата публікації висновку: 29.10.2025 13:47

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: КНП «МЛШМД» КМР» повідомляє, що з огляду на проведений моніторинг закупівлі (UA-2025-07-04-001053-a), який був розпочатий управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області щодо виявлення органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, на підставі Вашого висновку нами вжиті заходи, а саме: - щодо недопущення встановлених порушень в подальшому керівником закладу проведена роз’яснювальна робота з провідним фахівцем з публічних закупівель, а також будуть взяті до уваги питання підписання та оприлюднення договорів та додатків до них
Дата публікації звіту: 04.11.2025 14:27

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Відсутній механізм
Опис: Здійснено заходи щодо недопущення виявлених порушень у подальшому шляхом проведення роз’яснювальної роботи з провідним фахівцем з публічних закупівель, а також буде взято до уваги питання підписання та оприлюднення договорів та додатків до них.
Дата публікації: 04.11.2025 15:42

Запити/Пояснення