-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт покрівлі будівлі за адресою : Кіровоградська область, Олександрійський район, село Григорівка, вул. Центральна, 51а
Торги відмінено
1 685 103.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 425.52 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 425.52 UAH
Номер:
3d0546d3f50d4cc6aca0c60e21707aa4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-07-28-000071
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.07.2025 00:00
Період моніторингу:
28.07.2025 14:38 - 19.08.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.07.2025 № 71-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 28.07.2025 № 71-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2025-07-03-012979-a 03.07.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей установлено порушення вимог абзацу 1 пункту 17 Особливостей, частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України, абзацу 3 пункту 103 Загальних умов.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Ігнатенко С.О. установлено порушення вимог пункту 43, підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 серпня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Великоандрусівської сільської ради Олександрійського району Кіровоградської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 03.07.2025 № 47, тендерну пропозицію учасника фізичної особи-підприємця Ігнатенко Сергій Олександрович (далі – ФОП Ігнатенко С.О.), протоколи уповноваженої особи від 22.07.2025 № 59, від 04.08.2025 № 64, від 11.08.2025 № 68, пояснення надані 01.08.2025, 04.08.2025 Замовником через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей установлено наступне.
Відповідно до вимог абзацу 1 пункту 17 Особливостей, договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої – п`ятої, сьомої – дев`ятої статті 41 Закону та Особливостей.
Частиною 1 статті 884 Цивільного кодексу України та абзацом 3 пункту 103 розділу «Гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об’єкта будівництва) та порядок усунення виявлених недоліків (дефектів)» Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Загальні умови) визначено, що гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об’єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Однак, Замовником у пункті 8.1 Розділу 8 «Гарантійні зобов`язання» Проєкту договору підряду Додатку 4 до тендерної документації передбачено, що підрядник гарантує можливість нормальної експлуатації об`єкту, при умові правильної його експлуатації, протягом 3 років з моменту підписання акта виконаних робіт.
Слід зазначити, що гарантійний строк якості закінчених робіт (експлуатації об’єкта будівництва), згідно із вимогами Цивільного кодексу України та Загальних умов, є істотними умовами договору підряду, які не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов`язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, передбачених пунктом 19 Особливостей.
Таким чином, враховуючи зазначене, Замовником при складанні тендерної документації не враховано вимоги Цивільного кодексу України та Загальних умов стосовно гарантійного строку якості закінчених робіт (експлуатації об’єкта будівництва), чим порушено вимоги частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України, абзацу 3 пункту 103 Загальних умов.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Ігнатенко С.О. установлено наступне.
Так, згідно із пунктом 16 Додатку 5 «Перелік документів та інформації, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації (далі – Додаток 5 до тендерної документації) Замовник зазначив, що: «Учасник або субпідрядник повинен підтвердити наявність у нього: сертифікату на систему управління охороною здоров`я та безпекою праці Учасника ДСТУ ISO 45001:2018. Сертифікат має бути чинним та дійсним протягом всього строку виконання робіт».
Проте, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Ігнатенко С.О. відсутній вказаний сертифікат учасника та/або субпідрядника, чим не дотримано вимоги Додатку 5 до тендерної документації.
На запит Держаудитслужби Замовником 04.08.2025 через електронну систему закупівель надано відповідь, яка не спростовує суті виявленого порушення.
Таким чином, Замовник у порушення вимог пункту 43 Особливостей не скористався можливістю надати учаснику ФОП Ігнатенко С.О. вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме чинного Сертифікату на систему управління охороною здоров`я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2018.
Крім того, встановлено, що відповідно до пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що: «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим даною тендерною документацією (Додаток 3 Тендерної документації).
Для підтвердження відповідності запропонованих робіт умовам тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи та інформацію, перелік яких передбачений Додатком 5 Тендерної документації.
Тендерна пропозиція, що не відповідає технічним вимогам, викладеним у Додатку 3 та/або не містить документів / інформації, передбачених Додатком 5, буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації».
У пункті 15 Розділу 2 «Монтажні роботи» Додатку 3 «Технічне завдання» до тендерної документації (далі – Додаток 3 до тендерної документації) передбачено виконання робіт з нанесення вручну в один шар вогнезахисного покриття на горизонтальні і вертикальні поверхні дерев`яних конструкцій в кількості 1650 м2, а також у пункті 20 Розділу ІІІ «Будівельні матеріали, вироби і комплекти» Підсумкової відомості ресурсів цього Додатку зазначено вогнезахисний засіб ДСА-1 в кількості 153,4 кг.
Так, тендерна пропозиція учасника ФОП Ігнатенко С.О. містить Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01, у якому пунктом 32 Розділу 2 «Монтажні роботи» передбачено виконання робіт з нанесення вручну в один шар вогнезахисного покриття на горизонтальні і вертикальні поверхні дерев`яних конструкцій в кількості 16,5 одиницею виміру 100 м2, та Підсумкову відомість ресурсів, у пункті 20 Розділу ІІІ «Будівельні матеріали, вироби і комплекти» якої передбачено застосування вогнезахисного засобу ДСА-1 в кількості 153,4 кг.
Слід зазначити, що пунктом 15 Додатку 5 «Перелік документів та інформації, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасником копії відповідної ліцензії учасника або субпідрядника на провадження господарської діяльності у будівництві клас наслідків не нижче СС1.
Учасником у складі тендерної пропозиції надано Декларацію про провадження господарської діяльності № 112604/25 (далі – Декларація), яка містить перелік дозвільних документів, а саме: погодження на зведення житлових, виробничих, культурно-побутових та інших будівельних споруд; дозвіл на розміщення споруд малих архітектурних форм; ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об`єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками.
Однак, надана Декларація не містить інформації про наявність ліцензії (дозволу) на провадження учасником ФОП Ігнатенко С.О. господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Слід зазначити, що відповідно до пункту 13 частини першої статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягає такий вид господарської діяльності, як надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України.
Постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» затверджено перелік послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню та Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Отже, учасником ФОП Ігнатенко С.О. у складі тендерної пропозиції не надано ліцензію та/або інформацію про наявність ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення видана на ім`я учасника та/або субпідрядника, чим не дотримано вимоги Додатку 3 до тендерної документації.
На запит Держаудитслужби стосовно ліцензії та/або інформації про наявність ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, Замовником 04.08.2025 через електронну систему закупівель надано відповідь, в якій Замовник визнав допущення виявленого в ході моніторингу порушення.
Внаслідок вищевказаного, Замовник, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей, не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ФОП Ігнатенко С.О. як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації, натомість протокольним рішенням уповноваженої особи від 22.07.2025 № 59 визнав його переможцем закупівлі.
В ході моніторингу Замовник 11.08.2025 оприлюднив інформацію про відміну торгів разом із протоколом уповноваженої особи від 11.08.2025 № 68 у зв`язку із неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Період усунення порушень:
15.08.2025 10:01 - 30.08.2025 00:00
Дата публікації висновку:
15.08.2025 10:01
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
В ході моніторингу Замовник 11.08.2025 оприлюднив інформацію про відміну торгів разом із протоколом уповноваженої особи від 11.08.2025 № 68 у зв`язку із неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
18.08.2025 11:32
Запити/Пояснення
Номер:
d94303a5519a45bf9606bf51aa74d3c0
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
30.07.2025 10:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт покрівлі будівлі за адресою: Кіровоградська область, Олександрійський район, село Григорівка, вул. Центральна, 51а» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-07-03-012979-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
91cfe750ba864cd88806561ab9c599a7
Назва:
На виконання Запиту Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 30 липня 2025 року надання пояснення
Дата опублікування:
01.08.2025 16:23
Опис:
На виконання Запиту Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 30 липня 2025 року надання пояснення : «Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.» повідомляємо про те, що Замовником, В.Андрусівською сільською радою Олександрійського району Кіровоградської області, обґрунтування очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі проектно-кошторисної документації «Капітальний ремонт покрівлі будівлі за адресою Кіровоградська область, Олександрійський район, село Григорівка, вулиця Центральна, 51а.» ,яку було затверджено рішенням Виконавчого комітету В.Андрусівської сільської ради Олександрійського району Кіровоградської області від 25.06.2025 року № 189, та відповідно рішення сесії Великоандрусівської сільської ради від 20.05.2025 року № 3423 «Про внесення змін до рішення сільської ради від 20 грудня 2024 року №3294 «Про бюджет Великоандрусівської сільської територіальної громади на 2025 рік»» .
Також надаємо посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме :
https://velykoandrusivska-gromada.gov.ua/news/1737964380/
Номер:
4da256adc69c43199b4a743284797c69
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
30.07.2025 11:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт покрівлі будівлі за адресою: Кіровоградська область, Олександрійський район, село Григорівка, вул. Центральна, 51а» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-07-03-012979-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Відповідно до п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що: «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим даною тендерною документацією (Додаток 3 Тендерної документації).
Для підтвердження відповідності запропонованих робіт умовам тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи та інформацію, перелік яких передбачений Додатком 5 Тендерної документації. …
Тендерна пропозиція, що не відповідає технічним вимогам, викладеним у Додатку 3 та/або не містить документів / інформації, передбачених Додатком 5, буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації».
У пункті 15 Розділу 2 «Монтажні роботи» Додатку 3 «Технічне завдання» до тендерної документації Замовник зазначив роботи з нанесення вручну в один шар вогнезахисного покриття на горизонтальні і вертикальні поверхні дерев`яних конструкцій в кількості 1650 м2. У пункті 20 Розділу ІІІ «Будівельні матеріали, вироби і комплекти» Підсумкової відомості ресурсів Замовником зазначено вогнезахисний засіб ДСА-1 в кількості 153,4 кг.
Пунктом 15 Додатку 5 «Перелік документів та інформації, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації вказано, що учасник повинен надати копію відповідної ліцензії учасника або субпідрядника на провадження господарської діяльності у будівництві клас наслідків не нижче СС1.
У складі тендерної пропозиції учасника ФОП Ігнатенко С.О. надано Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01, у пункті 32 Розділу 2 «Монтажні роботи» якого передбачені роботи з нанесення вручну в один шар вогнезахисного покриття на горизонтальні і вертикальні поверхні дерев`яних конструкцій в кількості 16,5 одиницею виміру 100 м2.
Крім того, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Ігнатенко С.О. надано Підсумкову відомість ресурсів, у пункті 20 Розділу ІІІ «Будівельні матеріали, вироби і комплекти» якої передбачено застосування вогнезахисного засобу ДСА-1 в кількості 153,4 кг.
Також, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Ігнатенко С.О. надано Декларацію про провадження господарської діяльності № 112604/25, яка містить перелік дозвільних документів, а саме: погодження на зведення житлових, виробничих, культурно-побутових та інших будівельних споруд; дозвіл на розміщення споруд малих архітектурних форм; ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об`єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками.
Однак, в переліку наданої учасником ФОП Ігнатенко С.О. декларації не міститься інформація про наявність ліцензії (дозволу) на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Слід зазначити, що відповідно до пункту 13 частини першої статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягає такий вид господарської діяльності, як надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України.
Постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» затверджено перелік послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню та Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Вказана постанова встановлює загальні вимоги (кадрові, технологічні, організаційні) вимоги щодо виконання робіт з вогнезахисту (вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення).
Крім того, наказом Міністерства внутрішніх справ України від 26.12.2018 № 1064 затверджені Правила з вогнезахисту, які установлюють основні вимоги щодо виконання робіт з вогнезахисту матеріалів, виробів, будівельних конструкцій та перевірки відповідності вогнезахисту, а також вимоги щодо забезпечення експлуатаційної придатності вогнезахисних покривів (просочування, облицювання) та виробів.
Ліцензія це право суб`єкта господарювання на провадження виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню.
Видача ліцензії є надання суб`єкту господарювання права на провадження виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, шляхом прийняття органом ліцензування рішення про видачу ліцензії, про що робиться запис у ліцензійному реєстрі.
Отже, надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, в тому числі обробляння (просочування) дерев`яних конструкцій вогнезахисним покриттям, здійснюється лише за наявності відповідної ліцензії.
Рішення про її видачу приймає Державна служба України з надзвичайних ситуацій у разі відповідності заявника всім ліцензійним вимогам.
Чинним законодавством забороняється здійснювати господарську діяльність, що підлягає ліцензуванню, без ліцензії чи у період зупинення дії ліцензії повністю або частково.
В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ФОП Ігнатенко С.О. наявна ліцензія та/або інформація про наявність ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
461c4128c75e4546bfb4d6a3a9b10d2f
Назва:
На виконання Запиту Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 30 липня 2025 року надання пояснення
Дата опублікування:
04.08.2025 16:09
Опис:
На виконання Запиту Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 30 липня 2025 року надання пояснення : «Відповідно до п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що: «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим даною тендерною документацією (Додаток 3 Тендерної документації). Для підтвердження відповідності запропонованих робіт умовам тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи та інформацію, перелік яких передбачений Додатком 5 Тендерної документації. … Тендерна пропозиція, що не відповідає технічним вимогам, викладеним у Додатку 3 та/або не містить документів / інформації, передбачених Додатком 5, буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації». У пункті 15 Розділу 2 «Монтажні роботи» Додатку 3 «Технічне завдання» до тендерної документації Замовник зазначив роботи з нанесення вручну в один шар вогнезахисного покриття на горизонтальні і вертикальні поверхні дерев`яних конструкцій в кількості 1650 м2. У пункті 20 Розділу ІІІ «Будівельні матеріали, вироби і комплекти» Підсумкової відомості ресурсів Замовником зазначено вогнезахисний засіб ДСА-1 в кількості 153,4 кг. Пунктом 15 Додатку 5 «Перелік документів та інформації, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації вказано, що учасник повинен надати копію відповідної ліцензії учасника або субпідрядника на провадження господарської діяльності у будівництві клас наслідків не нижче СС1. У складі тендерної пропозиції учасника ФОП Ігнатенко С.О. надано Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01, у пункті 32 Розділу 2 «Монтажні роботи» якого передбачені роботи з нанесення вручну в один шар вогнезахисного покриття на горизонтальні і вертикальні поверхні дерев`яних конструкцій в кількості 16,5 одиницею виміру 100 м2. Крім того, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Ігнатенко С.О. надано Підсумкову відомість ресурсів, у пункті 20 Розділу ІІІ «Будівельні матеріали, вироби і комплекти» якої передбачено застосування вогнезахисного засобу ДСА-1 в кількості 153,4 кг. Також, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Ігнатенко С.О. надано Декларацію про провадження господарської діяльності № 112604/25, яка містить перелік дозвільних документів, а саме: погодження на зведення житлових, виробничих, культурно-побутових та інших будівельних споруд; дозвіл на розміщення споруд малих архітектурних форм; ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об`єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками. Однак, в переліку наданої учасником ФОП Ігнатенко С.О. декларації не міститься інформація про наявність ліцензії (дозволу) на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення… В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ФОП Ігнатенко С.О. наявна ліцензія та/або інформація про наявність ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення ?» повідомляємо про те, що уповноваженою особою Замовника, В.Андрусівської сільської ради Олександрійського району Кіровоградської області, була допущена помилка у складанні вимог щодо переліку надання ліцензій для виконання спеціалізованих робіт, перелічених у пункті 15 Розділу 2 «Монтажні роботи» Додатку 3 «Технічне завдання» до тендерної документації, що призвело до порушень, на які вказав спеціаліст Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області. Відповідно до перелічених вимог уповноважена особа відміняє рішення про оголошення учасника ФОП Ігнатенко С.О. переможцем, та відміняє процедуру відкритих торгів, так як допущена помилка призведе до порушення пункту 13 частини першої статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», Постанови Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» та Правил з вогнезахисту, які установлюють основні вимоги щодо виконання робіт з вогнезахисту матеріалів, виробів, будівельних конструкцій та перевірки відповідності вогнезахисту, а також вимоги щодо забезпечення експлуатаційної придатності вогнезахисних покривів (просочування, облицювання) та виробів.
Номер:
c5fa63478d014af5a92ab483fe06eb7c
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
30.07.2025 11:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт покрівлі будівлі за адресою: Кіровоградська область, Олександрійський район, село Григорівка, вул. Центральна, 51а» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-07-03-012979-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
Згідно із пунктом 16 Додатка 5 «Перелік документів та інформації, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації Замовник зазначив, що: «Учасник або субпідрядник повинен підтвердити наявність у нього: сертифікату на систему управління охороною здоров`я та безпекою праці Учасника ДСТУ ISO 45001:2018. Сертифікат має бути чинним та дійсним протягом всього строку виконання робіт».
Проте, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Ігнатенко С.О. відсутній вказаний сертифікат учасника або субпідрядника.
Слід зазначити, що у наданій у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Ігнатенко С.О. довідки про субпідрядні організації від 16.07.2025 № 202 вказано, що учасник не планує залучення субпідрядників у зазначених обсягах.
Прошу пояснити чому Замовник, на порушення вимог пункту 43 Особливостей, не скористався можливістю надати учаснику ФОП Ігнатенко С.О. вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, в частині надати чинний Сертифікат на систему управління охороною здоров`я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2018 на ім`я учасника або субпідрядника, натомість протокольним рішенням уповноваженої особи визнав його переможцем закупівлі ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
21a808dbc685480db69930cca9d8cca1
Назва:
На виконання Запиту Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 30 липня 2025 року надання пояснення
Дата опублікування:
04.08.2025 16:14
Опис:
На виконання Запиту Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 30 липня 2025 року надання пояснення : «Згідно із пунктом 16 Додатка 5 «Перелік документів та інформації, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації Замовник зазначив, що: «Учасник або субпідрядник повинен підтвердити наявність у нього: сертифікату на систему управління охороною здоров`я та безпекою праці Учасника ДСТУ ISO 45001:2018. Сертифікат має бути чинним та дійсним протягом всього строку виконання робіт». Проте, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Ігнатенко С.О. відсутній вказаний сертифікат учасника або субпідрядника. Слід зазначити, що у наданій у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Ігнатенко С.О. довідки про субпідрядні організації від 16.07.2025 № 202 вказано, що учасник не планує залучення субпідрядників у зазначених обсягах. Прошу пояснити чому Замовник, на порушення вимог пункту 43 Особливостей, не скористався можливістю надати учаснику ФОП Ігнатенко С.О. вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, в частині надати чинний Сертифікат на систему управління охороною здоров`я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2018 на ім`я учасника або субпідрядника, натомість протокольним рішенням уповноваженої особи визнав його переможцем закупівлі ?» повідомляємо про наступне:
- Учасником ФОП Ігнатенко Сергій Олександрович було надано довідку про ліцензію від 16 липня 2025 року № 195, в якій зазначено, що учасник має договір підряду від 20 березня 2025 року №6 з фізичною особою Дєгунковим Д.В. на виконання обов’язків інженера з охорони праці. Дана особа має всі відповідні допуски та проходження з охорони праці. Також ФОП Ігнатенко Сергій Олександрович надав на підтвердження посвідчення та протокол засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці.
Номер:
87873d4812c341b69fb4d332f36944f0
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
30.07.2025 11:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт покрівлі будівлі за адресою: Кіровоградська область, Олександрійський район, село Григорівка, вул. Центральна, 51а» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-07-03-012979-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
Відповідно вимог пункту 3 Особливостей, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Згідно із частиною 1 статті 41 Закону, договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Частиною 1 статті 884 Цивільного кодексу України та абзацом 3 пункту 103 розділу «Гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об’єкта будівництва) та порядок усунення виявлених недоліків (дефектів)» Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Загальні умови) визначено, що гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об’єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Однак, Замовником у пункті 8.1 Розділу 8 «Гарантійні зобов`язання» Проєкту договору підряду Додатку 4 до тендерної документації передбачено, що підрядник гарантує можливість нормальної експлуатації об`єкту, при умові правильної його експлуатації, на протязі 3 років з моменту підписання акта виконаних робіт.
В якому пункті Проєкту договору підряду міститься гарантійний строк якості закінчених робіт (експлуатації об’єкта будівництва), який є істотною умовою договору підряду, згідно із вимогами Цивільного кодексу України та Загальних умов ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
5f0353ea7ed24e1db17a832360975f6b
Назва:
На виконання Запиту Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 30 липня 2025 року надання пояснення
Дата опублікування:
04.08.2025 16:15
Опис:
На виконання Запиту Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 30 липня 2025 року надання пояснення : «Відповідно вимог пункту 3 Особливостей, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Згідно із частиною 1 статті 41 Закону, договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Частиною 1 статті 884 Цивільного кодексу України та абзацом 3 пункту 103 розділу «Гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об’єкта будівництва) та порядок усунення виявлених недоліків (дефектів)» Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Загальні умови) визначено, що гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об’єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом. Однак, Замовником у пункті 8.1 Розділу 8 «Гарантійні зобов`язання» Проєкту договору підряду Додатку 4 до тендерної документації передбачено, що підрядник гарантує можливість нормальної експлуатації об`єкту, при умові правильної його експлуатації, на протязі 3 років з моменту підписання акта виконаних робіт. В якому пункті Проєкту договору підряду міститься гарантійний строк якості закінчених робіт (експлуатації об’єкта будівництва), який є істотною умовою договору підряду, згідно із вимогами Цивільного кодексу України та Загальних умов?» повідомляємо про те, що уповноваженою особою Замовника, В.Андрусівської сільської ради Олександрійського району Кіровоградської області, була допущена помилка у складанні Проєкту договору підряду, так як за основу було використано зразок із подібних закупівель, а такий підхід призвів до порушення вимог Цивільного кодексу України та Загальних умов. Тож для усунення допущених помилок, та для запобігання порушень Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, уповноважена особа В.Андрусівської сільської ради Олександрійського району Кіровоградської області прийняла рішення про відміну процедури відкритих торгів по закупівлі робіт «Капітальний ремонт покрівлі будівлі за адресою: Кіровоградська область, Олександрійський район, село Григорівка, вул. Центральна, 51а» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-07-03-012979-a).