• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт покрівлі будівлі за адресою : Кіровоградська область, Олександрійський район, село Григорівка, вул. Центральна, 51а

Торги відмінено

1 685 103.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 425.52 UAH
Номер: 3d0546d3f50d4cc6aca0c60e21707aa4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-07-28-000071
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.07.2025 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 28.07.2025 14:38 - 19.08.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 28.07.2025 № 71-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Тетяна СВЯТОКУМ Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 28.07.2025 № 71-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2025-07-03-012979-a 03.07.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Адреса: Ukraine, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби ( обл.), +38 (0 99) 082-87-50, n.l.sliusarenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей установлено порушення вимог абзацу 1 пункту 17 Особливостей, частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України, абзацу 3 пункту 103 Загальних умов. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Ігнатенко С.О. установлено порушення вимог пункту 43, підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Великоандрусівської сільської ради Олександрійського району Кіровоградської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 03.07.2025 № 47, тендерну пропозицію учасника фізичної особи-підприємця Ігнатенко Сергій Олександрович (далі – ФОП Ігнатенко С.О.), протоколи уповноваженої особи від 22.07.2025 № 59, від 04.08.2025 № 64, від 11.08.2025 № 68, пояснення надані 01.08.2025, 04.08.2025 Замовником через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей установлено наступне. Відповідно до вимог абзацу 1 пункту 17 Особливостей, договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої – п`ятої, сьомої – дев`ятої статті 41 Закону та Особливостей. Частиною 1 статті 884 Цивільного кодексу України та абзацом 3 пункту 103 розділу «Гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об’єкта будівництва) та порядок усунення виявлених недоліків (дефектів)» Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Загальні умови) визначено, що гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об’єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом. Однак, Замовником у пункті 8.1 Розділу 8 «Гарантійні зобов`язання» Проєкту договору підряду Додатку 4 до тендерної документації передбачено, що підрядник гарантує можливість нормальної експлуатації об`єкту, при умові правильної його експлуатації, протягом 3 років з моменту підписання акта виконаних робіт. Слід зазначити, що гарантійний строк якості закінчених робіт (експлуатації об’єкта будівництва), згідно із вимогами Цивільного кодексу України та Загальних умов, є істотними умовами договору підряду, які не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов`язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, передбачених пунктом 19 Особливостей. Таким чином, враховуючи зазначене, Замовником при складанні тендерної документації не враховано вимоги Цивільного кодексу України та Загальних умов стосовно гарантійного строку якості закінчених робіт (експлуатації об’єкта будівництва), чим порушено вимоги частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України, абзацу 3 пункту 103 Загальних умов. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Ігнатенко С.О. установлено наступне. Так, згідно із пунктом 16 Додатку 5 «Перелік документів та інформації, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації (далі – Додаток 5 до тендерної документації) Замовник зазначив, що: «Учасник або субпідрядник повинен підтвердити наявність у нього: сертифікату на систему управління охороною здоров`я та безпекою праці Учасника ДСТУ ISO 45001:2018. Сертифікат має бути чинним та дійсним протягом всього строку виконання робіт». Проте, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Ігнатенко С.О. відсутній вказаний сертифікат учасника та/або субпідрядника, чим не дотримано вимоги Додатку 5 до тендерної документації. На запит Держаудитслужби Замовником 04.08.2025 через електронну систему закупівель надано відповідь, яка не спростовує суті виявленого порушення. Таким чином, Замовник у порушення вимог пункту 43 Особливостей не скористався можливістю надати учаснику ФОП Ігнатенко С.О. вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме чинного Сертифікату на систему управління охороною здоров`я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2018. Крім того, встановлено, що відповідно до пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що: «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим даною тендерною документацією (Додаток 3 Тендерної документації). Для підтвердження відповідності запропонованих робіт умовам тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи та інформацію, перелік яких передбачений Додатком 5 Тендерної документації. Тендерна пропозиція, що не відповідає технічним вимогам, викладеним у Додатку 3 та/або не містить документів / інформації, передбачених Додатком 5, буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації». У пункті 15 Розділу 2 «Монтажні роботи» Додатку 3 «Технічне завдання» до тендерної документації (далі – Додаток 3 до тендерної документації) передбачено виконання робіт з нанесення вручну в один шар вогнезахисного покриття на горизонтальні і вертикальні поверхні дерев`яних конструкцій в кількості 1650 м2, а також у пункті 20 Розділу ІІІ «Будівельні матеріали, вироби і комплекти» Підсумкової відомості ресурсів цього Додатку зазначено вогнезахисний засіб ДСА-1 в кількості 153,4 кг. Так, тендерна пропозиція учасника ФОП Ігнатенко С.О. містить Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01, у якому пунктом 32 Розділу 2 «Монтажні роботи» передбачено виконання робіт з нанесення вручну в один шар вогнезахисного покриття на горизонтальні і вертикальні поверхні дерев`яних конструкцій в кількості 16,5 одиницею виміру 100 м2, та Підсумкову відомість ресурсів, у пункті 20 Розділу ІІІ «Будівельні матеріали, вироби і комплекти» якої передбачено застосування вогнезахисного засобу ДСА-1 в кількості 153,4 кг. Слід зазначити, що пунктом 15 Додатку 5 «Перелік документів та інформації, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасником копії відповідної ліцензії учасника або субпідрядника на провадження господарської діяльності у будівництві клас наслідків не нижче СС1. Учасником у складі тендерної пропозиції надано Декларацію про провадження господарської діяльності № 112604/25 (далі – Декларація), яка містить перелік дозвільних документів, а саме: погодження на зведення житлових, виробничих, культурно-побутових та інших будівельних споруд; дозвіл на розміщення споруд малих архітектурних форм; ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об`єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками. Однак, надана Декларація не містить інформації про наявність ліцензії (дозволу) на провадження учасником ФОП Ігнатенко С.О. господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Слід зазначити, що відповідно до пункту 13 частини першої статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягає такий вид господарської діяльності, як надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України. Постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» затверджено перелік послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню та Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Отже, учасником ФОП Ігнатенко С.О. у складі тендерної пропозиції не надано ліцензію та/або інформацію про наявність ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення видана на ім`я учасника та/або субпідрядника, чим не дотримано вимоги Додатку 3 до тендерної документації. На запит Держаудитслужби стосовно ліцензії та/або інформації про наявність ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, Замовником 04.08.2025 через електронну систему закупівель надано відповідь, в якій Замовник визнав допущення виявленого в ході моніторингу порушення. Внаслідок вищевказаного, Замовник, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей, не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ФОП Ігнатенко С.О. як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації, натомість протокольним рішенням уповноваженої особи від 22.07.2025 № 59 визнав його переможцем закупівлі. В ході моніторингу Замовник 11.08.2025 оприлюднив інформацію про відміну торгів разом із протоколом уповноваженої особи від 11.08.2025 № 68 у зв`язку із неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Період усунення порушень: 15.08.2025 10:01 - 30.08.2025 00:00
Дата публікації висновку: 15.08.2025 10:01

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: В ході моніторингу Замовник 11.08.2025 оприлюднив інформацію про відміну торгів разом із протоколом уповноваженої особи від 11.08.2025 № 68 у зв`язку із неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 18.08.2025 11:32

Запити/Пояснення