-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
25Т-328_42130000-9 – Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Арматури фонтанні в асортименті)
Завершена
162 458 827.41
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 624 588.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 624 588.00 UAH
Номер:
39f1d1b473ee46a1a2a2de06d538496d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-08-19-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.08.2025 00:00
Період моніторингу:
19.08.2025 11:23 - 10.09.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
18.08.2025 Київ № 216
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
37 UA-2025-07-03-002477-a 30.07.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ХУНХУА ІНТЕРНЕШНЛ УКРАЇНА», ТОВ «МІК» - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 серпня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Акціонерного товариства «УКРГАЗВИДОБУВАННЯ» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи, протокол від 14.07.2025 № 354, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ХУНХУА ІНТЕРНЕШНЛ УКРАЇНА» (далі-ТОВ «ХУНХУА ІНТЕРНЕШНЛ УКРАЇНА»), товариства з обмеженою відповідальністю «МІК» (далі-ТОВ «МІК»), протокол від 06.08.2025 № 403 рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції, протокол від 14.08.2025 № 424 рішення уповноваженої особи про визначення переможця, повідомлення про намір укласти договір, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 22.08.2025.
Період усунення порушень:
01.09.2025 17:49 - 05.09.2025 00:00
Дата публікації висновку:
01.09.2025 17:49
Запити/Пояснення
Номер:
9a76d62ec66245ed962c10ea76c41331
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
20.08.2025 16:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару «25Т-328_42130000-9 – Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Арматури фонтанні в асортименті)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-03-002477-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1.Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію, чи було оприлюднено на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»
(зі змінами).
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 7 розділу I «Загальні положення» тендерної документації та додатку 8.1 до тендерної документації в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу
національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати
відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим
доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Номер:
3f66d06bbd8e4fc788a3b29c94704224
Назва:
НАДАННЯ ПОЯСНЕНЬ НА ЗАПИТ ДАСУ
Дата опублікування:
22.08.2025 14:05
Опис:
Надання пояснень на запит Державної аудиторської служби України в рамках моніторингу процедури відкритих торгів проведених у порядку, визначеному «Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами) щодо закупівлі 42130000-9 – Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Арматури фонтанні в асортименті), №25Т-328, ідентифікатор закупівлі №UA-2025-07-03-002477-a.