-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Побутові інверторні спліт системи (кондиціонери)
Завершена
468 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 680.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 680.00 UAH
Номер:
66f6b2fe39da401a81ea87047e9c99f3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-08-04-000095
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.08.2025 00:00
Період моніторингу:
04.08.2025 16:44 - 26.08.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.08.2025 № 242
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 04.08.2025 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 04.08.2025 № 242
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 UA-2025-07-03-002107-a 03.07.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРВЕНТКЛІМАТ» встановлено порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення виконання зобов’язань за Договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 серпня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Комунального закладу Богодухівської міської ради «Міський будинок культури» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи Замовника від 07.07.2025 №24 (далі – Тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій від 12.07.2025 року; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРВЕНТКЛІМАТ» (далі – ТОВ «УКРВЕНТКЛІМАТ»); протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 18.07.2025 №25 про визначення учасника переможцем процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір від 19.07.2025, договір від 29.07.2025 № 138 (далі – Договір), пояснення Замовника від 12.08.2025, оприлюднені через електронну систему закупівель.
Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРВЕНТКЛІМАТ» встановлено наступне.
Вимогами до пункту 5.3 розділу 3 Додатку 6 до тендерної документації (Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей) визначено, що Переможець процедури закупівлі, згідно тендерної документації, у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи відповідно додатку 6 тендерної документації, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
Також пунктом 2.1 Додатку 6 до тендерної документації передбачено, що Переможець торгів на виконання вимоги згідно пункту 47 Особливостей повинен надати повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі.
Документ повинен бути виданий/ сформований/ отриманий в поточному році.
Поряд з цим, згідно із вимогами абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих Особливостей.
За результатами проведеної процедури закупівлі Замовник визначив Переможцем закупівлі ТОВ «УКРВЕНТКЛІМАТ» та 19.07.2025 оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір.
При цьому Переможець закупівлі ТОВ «УКРВЕНТКЛІМАТ» завантажив документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 6 і 12 пункту 47 цих Особливостей, які необхідні для укладення договору про закупівлю 25.07.2025 тобто протягом шести днів з наступного дня після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Отже на порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ «УКРВЕНТКЛІМАТ», як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 6 і 12 пункту 47 цих Особливостей, та уклав з ним Договір.
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби від 08.08.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання інформації стосовно вищевикладеного.
Замовник 12.07.2025 надав пояснення наступного змісту: «Переможець ТОВ «УКРВЕНТКЛІМАТ» завантажив документи та інформацію, які необхідні для укладення договору про закупівлю 25.07.2025р. враховуючи робочі дні - протягом 4 днів. Також Переможцем ТОВ «УКРВЕНТКЛІМАТ» було надано лист №1 від 28.07.2025р. (сканована копія листа додається) з роз'ясненням по даному питанню з урахуванням проблем сьогодення в період воєнного стану та проханням лояльного ставлення в зв'язку з ситуацією в країні.».
Однак, надане пояснення не спростовує факт невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «УКРВЕНТКЛІМАТ» вимогам тендерної документації в частині не завантаження в електронній системі повного витягу з інформаційноаналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» в строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Період усунення порушень:
15.08.2025 13:01 - 30.08.2025 00:00
Дата публікації висновку:
15.08.2025 13:01
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На відповідь щодо усунення виявлених порушень повідомляємо, що припинити виконання зобов’язань за Договором № 138 від 29.07.2025 року неможливо так як товар: побутові інверторні спліт системи (кондиціонери) в кількості 6 штук вже встановлено та введено в експлуатацію (Фото кондиціонерів та технічних паспортів додається), а також проведено розрахунки з Продавцем (Сканована копія видаткової накладної №PH-0000117 від 05.08.2025 року додається).
Дата публікації звіту:
15.08.2025 14:17
Запити/Пояснення
Номер:
260b57e5276044fd8ab14329bbe1c3d5
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
08.08.2025 16:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Побутові інверторні спліт системи (кондиціонери)» ДК 021:2015:42510000-4: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером (UA-2025-07-03-002107-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до пункту 5.3. розділу 5 Додатку 6 до тендерної документації замовника Переможець процедури закупівлі, згідно тендерної документації, у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи відповідно додатку 6 тендерної документації, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
При цьому Переможець ТОВ «УКРВЕНТКЛІМАТ» завантажив документи та інформацію, які необхідні для укладення договору про закупівлю 25.07.2025 тобто протягом шести днів з наступного дня після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Повідомлення про намір укласти договору Замовником оприлюднено 19.07.2025.
Просимо надати пояснення стосовно вищевикладених невідповідностей.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
538e1b30b379427e9a981745c3096722
Назва:
Відповідь на питання моніторингу
Дата опублікування:
12.08.2025 16:11
Опис:
На виконання вимог, щодо роз’яснення питань моніторингу закупівлі «Побутові інверторні спліт системи (кондиціонери)» ДК 021:2015:42510000-4: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером (UA-2025-07-03-002107-a ) повідомляю, що для визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості було проведено розрахунок необхідної кількості та потужності кондиціонерів з урахуванням площі приміщення, висоти стелі, інших особливостей приміщення: поверху, кількості вікон, освітлення та інше. Було залучено спеціалістів з монтажу та встановлення кондиціонерів для консультації. Так після визначення технічних та якісних характеристик проведено аналіз відкритих джерел: вивчення веб-сайтів виробників, постачальників, каталогів, прайс-листів, а також інформації на сайті ProZorro, вивчено ціни, наявність, якість та інших характеристики пропонованих товарів на ринку. Проаналізувавши вивчену інформацію було визначено очікувану вартість закупівлі.
По другому питанню щодо не своєчасного надання Переможцем процедури закупівлі документів та інформації, необхідних для укладання договору повідомляю, що повідомлення про намір укласти договір оприлюднено 19.07.2025р. Переможець ТОВ «УКРВЕНТКЛІМАТ» завантажив документи та інформацію, які необхідні для укладення договору про закупівлю 25.07.2025р. враховуючи робочі дні - протягом 4 днів. Також Переможцем ТОВ «УКРВЕНТКЛІМАТ» було надано лист №1 від 28.07.2025р. (сканована копія листа додається) з роз'ясненням по даному питанню з урахуванням проблем сьогодення в період воєнного стану та проханням лояльного ставлення в зв'язку з ситуацією в країні.