• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Побутові інверторні спліт системи (кондиціонери)

Завершена

468 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 680.00 UAH
Номер: 66f6b2fe39da401a81ea87047e9c99f3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-08-04-000095
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.08.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 04.08.2025 16:44 - 26.08.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 04.08.2025 № 242 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 04.08.2025 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 04.08.2025 № 242 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 1 UA-2025-07-03-002107-a 03.07.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 982-71-49, v.v.logvynenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРВЕНТКЛІМАТ» встановлено порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення виконання зобов’язань за Договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Комунального закладу Богодухівської міської ради «Міський будинок культури» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи Замовника від 07.07.2025 №24 (далі – Тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій від 12.07.2025 року; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРВЕНТКЛІМАТ» (далі – ТОВ «УКРВЕНТКЛІМАТ»); протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 18.07.2025 №25 про визначення учасника переможцем процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір від 19.07.2025, договір від 29.07.2025 № 138 (далі – Договір), пояснення Замовника від 12.08.2025, оприлюднені через електронну систему закупівель. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРВЕНТКЛІМАТ» встановлено наступне. Вимогами до пункту 5.3 розділу 3 Додатку 6 до тендерної документації (Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей) визначено, що Переможець процедури закупівлі, згідно тендерної документації, у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи відповідно додатку 6 тендерної документації, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Також пунктом 2.1 Додатку 6 до тендерної документації передбачено, що Переможець торгів на виконання вимоги згідно пункту 47 Особливостей повинен надати повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. Документ повинен бути виданий/ сформований/ отриманий в поточному році. Поряд з цим, згідно із вимогами абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих Особливостей. За результатами проведеної процедури закупівлі Замовник визначив Переможцем закупівлі ТОВ «УКРВЕНТКЛІМАТ» та 19.07.2025 оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. При цьому Переможець закупівлі ТОВ «УКРВЕНТКЛІМАТ» завантажив документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 6 і 12 пункту 47 цих Особливостей, які необхідні для укладення договору про закупівлю 25.07.2025 тобто протягом шести днів з наступного дня після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Отже на порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ «УКРВЕНТКЛІМАТ», як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 6 і 12 пункту 47 цих Особливостей, та уклав з ним Договір. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби від 08.08.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання інформації стосовно вищевикладеного. Замовник 12.07.2025 надав пояснення наступного змісту: «Переможець ТОВ «УКРВЕНТКЛІМАТ» завантажив документи та інформацію, які необхідні для укладення договору про закупівлю 25.07.2025р. враховуючи робочі дні - протягом 4 днів. Також Переможцем ТОВ «УКРВЕНТКЛІМАТ» було надано лист №1 від 28.07.2025р. (сканована копія листа додається) з роз'ясненням по даному питанню з урахуванням проблем сьогодення в період воєнного стану та проханням лояльного ставлення в зв'язку з ситуацією в країні.». Однак, надане пояснення не спростовує факт невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «УКРВЕНТКЛІМАТ» вимогам тендерної документації в частині не завантаження в електронній системі повного витягу з інформаційноаналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» в строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Період усунення порушень: 15.08.2025 13:01 - 30.08.2025 00:00
Дата публікації висновку: 15.08.2025 13:01

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На відповідь щодо усунення виявлених порушень повідомляємо, що припинити виконання зобов’язань за Договором № 138 від 29.07.2025 року неможливо так як товар: побутові інверторні спліт системи (кондиціонери) в кількості 6 штук вже встановлено та введено в експлуатацію (Фото кондиціонерів та технічних паспортів додається), а також проведено розрахунки з Продавцем (Сканована копія видаткової накладної №PH-0000117 від 05.08.2025 року додається).
Дата публікації звіту: 15.08.2025 14:17

Запити/Пояснення