-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Персональний комп’ютер форм-фактора ноутбук вчителя; Персональний комп’ютер форм-фактора ноутбук учня
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НОУТБУКИ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та з урахуванням Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
Завершена
528 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 287.00 UAH
мін. крок: 1% або 5 287.00 UAH
Номер:
21c4c32c464c452e8acc1ad25cfa4139
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-08-04-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.08.2025 00:00
Період моніторингу:
04.08.2025 12:40 - 26.08.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.08.2025 № 78-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-07-03-000422-a, 03.07.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності закупівлі умовам Рамкової угоди виявлено невстановлення замовником вимог щодо обмежувальних заходів ЄС, правил щодо прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання, вимог щодо прозорості, визнання походження та забезпечення публічності, передбачених статтями 3, 5, 7, 16 Рамкової угоди.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень на запитання до процедури закупівлі; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПАРТНЕР АЙ ТІ», ФОП Ковальової Н. В., ТОВ «ЕКСПОТЕН» та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо врахування надалі вимог статей 3, 5, 7, 16 Рамкової угоди, недопущення надалі недотримання вимог Рамкової Угоди, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 серпня 2025 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень на запитання до процедури закупівлі; відповідності закупівлі умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода); надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Виконавчого комітету Стеблівської селищної ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 03.07.2025, зі змінами; перелік змін до тендерної документації; запитання до процедури закупівлі та надання відповідей на них; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПАРТНЕР АЙ ТІ» (далі – ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПАРТНЕР АЙ ТІ»); тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Ковальової Наталії Володимирівни (далі – ФОП Ковальова Н.В.); тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКСПОТЕН» (далі – ТОВ «ЕКСПОТЕН»); протокольні рішення уповноваженої особи від 18.07.2025 № 31, від 22.07.2025 № 32 та № 33; повідомлення про намір укласти договір; документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, надані переможцем відкритих торгів з особливостями ТОВ «ЕКСПОТЕН» у спосіб, визначений тендерною документацією; договір про закупівлю від 30.07.2025 № 327 на суму 528 700,00 гривень; пояснення Замовника, отримані 08.08.2025 в електронній системі закупівель; звіт про результати проведення процедури закупівлі.
З метою здійснення фінансової підтримки України від Європейського Союзу, спрямованої, зокрема на фінансування державного бюджету, стимулювання інвестицій, між Україною та Європейським Союзом підписана Рамкова угода. Для реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility» розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р схвалено План України (далі – План).
Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 15 листопада 2024 року № 1318 «Деякі питання реалізації інструменту Ukraine Facility», Держаудитслужбу визначено органом, який здійснює в установленому законодавством порядку державний фінансовий контроль за видатками, передбаченими у межах виконання Плану, зокрема під час здійснення публічних закупівель, виплати компенсацій та кредитів.
Під час моніторингу встановлено, що відповідно до річного плану закупівель Замовника на 2025 рік закупівля за ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) співфінансується, зокрема, за бюджетною програмою «Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2025 році» на суму 422 700,00 грн (КПКВК 2211850).
Зокрема, згідно з отриманими 08.08.2025 в електронній системі закупівель поясненнями Замовника закупівля здійснюється з метою виконання заходів, спрямованих на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» шляхом облаштування навчальних приміщень закладів освіти визначеними засобами навчання та обладнання для забезпечення викладання навчальних предметів, з урахуванням вимог відповідних модельних навчальних програм та застосування навчального обладнання для вирішення комплексу завдань у освітній і позаурочній діяльності із використанням різних методик навчання. Відповідно до Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31 грудня 2024 р. № 1554, використання субвенції здійснюється на засадах співфінансування: для бюджетів місцевого самоврядування з індексом податкоспроможності 0,7 і більше: не більш як 90 відсотків – за рахунок субвенції; не менш як 10 відсотків – за рахунок коштів місцевих бюджетів. Крім того, Замовник зазначив: «У відповідь на ваш запит, повідомляємо, що фінансування даної закупівлі не здійснювалося на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility».
Порядок та умови надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 31.12.2024 № 1554 (далі – Порядок № 1554).
Відповідно до додатку Порядку № 1554 «Розподіл обсягу субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2025 році» Замовник отримує субвенцію з державного бюджету на закупівлю засобів навчання та обладнання, комп’ютерного та мультимедійного обладнання для навчальних кабінетів закладів середньої освіти комунальної форми власності, які здійснюють освітній процес відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти в другому циклі середньої освіти за очною формою, з поєднанням очної та дистанційної форми здобуття освіти (КПКВК 2211850).
Розподіл коштів зазначеної субвенції здійснено на виконання індикатору Плану «Інвестиція 1. Інвестиції в освіту» Міністерством освіти і науки України, відповідальним за впровадження вказаної інвестиції.
Враховуючи зазначене, на закупівлю UA-2025-07-03-000422-a поширюються умови Рамкової угоди, однак в електронній системі закупівель зазначена процедура закупівлі не замаркована як така, що здійснюється в рамках програми Ukraine Facility.
Статтею 3 Рамкової угоди встановлені обмежувальні заходи Європейського Союзу щодо:
- ненадання коштів або економічних ресурсів прямо або опосередковано Особі, що підпадає під дію обмежувальних заходів, або на її користь (пункт 1 статті 3 Рамкової угоди) шляхом встановлення зобов’язання для всіх реципієнтів коштів, виплачених для здійснення заходів із реалізації реформ та інвестиційних проектів, включених до Плану, або для всіх інших фізичних осіб чи суб’єктів, залучених до їх реалізації (пункт 11 статті 9 Рамкової Угоди);
- участі Осіб та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, що підпадають під дію обмежувальних заходів, шляхом відстеження збігів із даними в санкційному списку ЄС, перш ніж укласти відповідні угоди або здійснити згідно з ними платежі, стосовно кожного виконавця, щоб жодна фізична або юридична особа, суб’єкт або орган, що опосередковано отримає фінансування, не були Особами, що підпадають під дію обмежувальних заходів (стаття 3 Рамкової угоди).
Статтею 5 Рамкової угоди визначені наступні правила щодо прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання:
- участі у закупівлі міжнародних і регіональних організації, фізичних осіб, які є громадянами, і юридичних осіб та укладення з ними договорів за результатами закупівлі, що фактично зареєстровані у прийнятних країнах (частина перша статті 5 Рамкової угоди);
- участі у закупівлі учасників та укладення з ними договорів за результатами закупівлі, пропозиції яких не відповідають умовам, що усі поставки та матеріали повинні походити із прийнятних країн, зазначених у підпунктах (a) та (b) пункту 1 статті 5 Рамкової угоди, крім випадків, коли поставки та матеріали не можуть бути отримані на розумних умовах у жодній із таких країн (пункт третій статті 5 Рамкової угоди);
- участі у закупівлі учасників та укладення з ними договорів за результатами закупівлі з неприйнятних країн (країни, які не визначені пунктом 1 статті 5) не у випадках, передбачених пунктом 8 статті 5 Рамкової Угоди.
Статтею 7 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо внутрішньої системи управління та контролю України, а також зобов’язання щодо протидії неналежному управлінню коштами:
- участі у закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, пропозиція яких не містить інформації про найменування підрядника та субпідрядника (імен, прізвищ та дат народження бенефіціарних власників реципієнта коштів, підрядника або субпідрядника), як визначено у Статті 3(6) Директиви Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2015/849 від 20 травня 2015 року (підпункти ii. та iii. пункту 5 статті 7 Рамкової Угоди).
Статтею 16 Рамкової угоди передбачено вимогу щодо зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility», зокрема, допущення до участі учасника та укладення договору про закупівлю без аналогічних умов щодо зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» (пункт 1 статті 16 Рамкової Угоди).
Звіркою з джерелом інформації щодо санкцій ЄС (https://www.sanctionsmap.eu/#/main) щодо наявності/відсутності даних в санкційних списках ЄС на дату оприлюднення висновку із ТОВ «ЕКСПОТЕН» збігів із списком ЄС не встановлено.
Відповідно до пункту 3 статті 5 розділу ІІ «Податки та прийнятність» Рамкової угоди: усі поставки та матеріали, які фінансуються та закуповуються Україною або суб’єктами під її контролем для реалізації заходів Плану, повинні походити із прийнятних країн, зазначених у пункті 1(a) – (Держави-члени Європейського Союзу, Україна, країни-партнери з регіону Західні Балкани, Грузія та Молдова, а також Договірні сторони Угоди про Європейський економічний простір) та (b) – (країни, які надають Україні рівень підтримки, порівняний з рівнем, що надається Союзом, з урахуванням розміру їхньої економіки і для яких Комісією встановлений взаємний доступ до зовнішньої допомоги в Україні) цієї Статті, крім випадків, коли поставки та матеріали не можуть бути отримані на розумних умовах у жодній із таких країн.
Аналізом встановлено, що відповідно до тендерної пропозиції ТОВ «ЕКСПОТЕН», передбачено постачання персональних комп’ютерів походженням із Китайської Народної Республіки.
В розміщеній 11.02.2025 інформації щодо переліку прийнятних країн відповідно до статті 11 Регламенту Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2024/792 від 29 лютого 2024 року та статті 5 Рамкової угоди на сайті Міністерства економіки України (за посиланням https://me.gov.ua/Documents/Detail?lang=uk-UA&id=99515de8-4512-4941-afaaca 5887a9b4f4&title=PerelikPriiniatnikhKrain), країна Китай відсутня.
Отже, моніторингом питання дотримання умов статей 3, 5 Рамкової угоди правил щодо прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання встановлено, що Замовник, за умовами договору, має намір придбати персональні комп’ютери на суму 528 700,00 гривень, походженням з країни, яка відсутня в переліку 1(а) та (b) статті 5 Рамкової угоди (Китайська Народна Республіка).
Отже, аналізом питання відповідності умов тендерної документації та договору про закупівлю умовам Рамкової угоди встановлено, що Замовником не враховані вимоги, встановлені статтею статтями 3, 5, 7, 16 Рамкової угоди.
Період усунення порушень:
21.08.2025 14:51 - 05.09.2025 00:00
Дата публікації висновку:
21.08.2025 14:51
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація та/або документи, що свідчать про вжиття заходів щодо врахування надалі вимог статей 3, 5, 7, 16 Рамкової угоди, недопущення надалі недотримання вимог Рамкової Угоди.
Дата публікації звіту:
27.08.2025 15:32
Запити/Пояснення
Номер:
2f11e74447264d7ab3bf55cdb3398301
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
05.08.2025 13:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-07-03-000422-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- за рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам проводиться фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків);
- чи здійснювалося фінансування цієї закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18.03.2024 № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility? Якщо так, то яка сума коштів була виділена?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
9b1b8d8002254c0b9a9bf3dade241076
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
08.08.2025 10:57
Опис:
Щодо першого питання вашого запиту, стосовно отримання пояснень (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі
Згідно частини першої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Також згідно пункту 14 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 із змінами (далі – Особливості) закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Таким чином, замовник самостійно та виходячи з наявної потреби визначає очікувану вартість предмета закупівлі, враховуючи його специфіку, з дотриманням принципів, передбачених згідно статті 5 Закону. Згідно чинного законодавства не визначено загальнообов’язкових вимог, інструкцій тощо щодо планування закупівель, в тому числі щодо визначення очікуваної вартості таких закупівель.
При визначенні технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Персональний комп’ютер форм-фактора ноутбук вчителя; Персональний комп’ютер форм-фактора ноутбук учня (Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина)», очікуваної вартості предмета закупівлі використано в тому числі примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затверджену наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020р. № 275 в частині здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель тощо), а також в частині консультацій з ринком, зокрема отримання комерційних (цінових) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників тощо.
Визначення потреби в закупівлі товару здійснено з урахуванням запланованих поточних завдань замовника в тому числі в частині вжиття заходів щодо укомплектування та облаштування навчальних приміщень закладів освіти, які використовуються в освітньому процесі, з метою створення безпечного освітнього середовища шляхом забезпечення безпечних, нешкідливих та здорових умов здобуття освіти в ході організації освітнього процесу з дотриманням визначених Санітарним регламентом для закладів загальної середньої освіти медичних вимог безпеки (правил і норм) щодо освітнього середовища у закладах освіти, а також вимог до комп’ютерного обладнання, яким комплектуються навчальні приміщення (класи, групи, майстерні, аудиторії) закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, враховуючи вимоги новітніх технологій викладання навчальних предметів у цих закладах, установлених Типовим переліком комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, затвердженого наказ Міністерства освіти і науки України від 02.11.2017 № 1440. Беручи до уваги особливості організації освітнього процесу (в тому числі тривалість навчального року, навчального тижня, навчального дня, занять, відпочинку між ними тощо) та зумовлений цим процесом тісний та тривалий контакт учнів з навчальним приладдям (обладнанням), яке буде використовуватися в освітньому процесі, існує необхідність придбання безпечних товарів, вироблених (виготовлених) з безпечних матеріалів, які відповідають вимогам щодо забезпечення безпечності продукції, встановленим чинним законодавством, відповідають вимогам технічних регламентів, санітарно-епідеміологічного законодавства. Технічні та якісні характеристики товару та матеріалів, з яких цей товар виготовлений (вироблений), повинні відповідати чинним державним санітарним нормам, правилам, гігієнічним нормативам (в тому числі державним гігієнічним нормативам щодо норм радіаційної безпеки), вимогам, установленим у відповідних міжнародних, національних (державних) та регіональних стандартах, технічних регламентах тощо, а також вимогам, які забезпечують безпеку навчального приладдя (обладнання) при експлуатації.
Закупівля здійснюється з метою виконання заходів, спрямованих на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» шляхом облаштування навчальних приміщень закладів освіти визначеними засобами навчання та обладнання для забезпечення викладання навчальних предметів, з урахуванням вимог відповідних модельних навчальних програм та застосування навчального обладнання для вирішення комплексу завдань у освітній і позаурочній діяльності із використанням різних методик навчання. Забезпечення учнів Стеблівського ліцею – опорного закладу загальної середньої освіти імені І. С. Нечуя-Левицького Стеблівської селищної ради Черкаської області сучасною комп’ютерною технікою для належного облаштування автоматизованих навчальних місць. Нове комп’ютерне обладнання в закладах освіти потрібне для модернізації навчального процесу, підвищення якості освіти та підготовки учнів до життя в сучасному цифровому суспільстві, забезпечує доступ до нових технологій, покращує мотивацію учнів, дає можливість використовувати різноманітні освітні програми та інструменти, а також сприяє розвитку важливих навичок, таких як критичне мислення та вміння працювати з інформацією. Забезпечення учнів та вчителів доступом до сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, розвиток цифрової компетентності та впровадження інноваційних методів навчання, підвищення якості освіти, покращення управління навчальним процесом та створення сучасного інформаційного освітнього середовища.
Відповідно до статті 144 Конституції України органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які є обов'язковими до виконання на відповідній території. А також, відповідно до ст. 73 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» акти ради, сільського, селищного, міського голови, голови районної в місті ради, виконавчого комітету сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її створення) ради, прийняті в межах наданих їм повноважень, є обов'язковими для виконання всіма розташованими на відповідній території органами виконавчої влади, об'єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями, посадовими особами, а також громадянами, які постійно або тимчасово проживають на відповідній території.
Розмір бюджетного призначення (витрат) визначено в тому числі згідно Рішення № 56-2/VIII п’ятдесят шостої сесії восьмого скликання Стеблівської селищної ради Звенигородського району Черкаської області від 06.02.2025 року.
Відповідно до Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31 грудня 2024 р. № 1554, використання субвенції здійснюється на засадах співфінансування: для бюджетів місцевого самоврядування з індексом податкоспроможності 0,7 і більше: не більш як 90 відсотків - за рахунок субвенції; не менш як 10 відсотків - за рахунок коштів місцевих бюджетів.
Відповідно до частини четвертої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі і запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання, Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена методом порівняння ринкових цін, на підставі відкритих даних ринку про ціни на товари з відповідними параметрами з використанням інтернет-ресурсу та електронного каталогу (Prozorro Market, який знаходиться у відкритому доступі), а також з урахуванням розміру індексу інфляції в Україні у 2025 році (дана інформація оприлюднена на офіційному сайті Міністерства фінансів України - https://index.minfin.com.ua/ua/economy/index/inflation/). Замовником здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації, в тому числі: інформації про ціни на ідентичні товари, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, на сайтах виробників та/або постачальників товарів даної категорії, рекламі, прайс-листах. Крім того, Замовником здійснено моніторинг та аналіз ринкових цін ідентичних закупівель, що відображені в електронній системі закупівель PROZORRO, та які проводились іншими замовниками.
Для визначення очікуваної вартості предмету закупівлі використано, зокрема, інформацію, отриману шляхом проведення ринкових консультацій, аналізу закупівель в системі «Prozorro». Для отримання відповідних комерційних пропозицій від учасників ринку замовником було направлено запити та отримано комерційні пропозиції з наступними ціновими показниками за одиницю:
1) Персональний комп’ютер форм-фактора ноутбук вчителя – 35 000,00 грн;
Персональний комп’ютер форм-фактора ноутбук учня – 35 000,00 грн;
2) Персональний комп’ютер форм-фактора ноутбук вчителя – 33 700,00 грн;
Персональний комп’ютер форм-фактора ноутбук учня – 33 000,00 грн.
До розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі включені усі необхідні податки, збори та обов’язкові платежі, витрати пов’язані з передпродажною підготовкою та реалізацією товару, навантаження, транспортування, доставка товару за адресою замовника, розвантаження товару у місці призначення, занесення товару в приміщення визначене замовником та проведення інструктажу персоналу замовника щодо подальшої експлуатації обладнання.
Отже, для визначення очікуваної вартості прийнято розмір бюджетного призначення, затвердженого для замовника у встановленому порядку, та з підтвердженням можливості виконання поставки товару та супутніх поставці послуг згідно отриманих цінових (комерційних) пропозицій від учасників ринку, при цьому враховано, що згідно ч. 1 ст. 48 Бюджетного кодексу України розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов’язання та здійснюють платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами.
За наявності затверджених у встановленому порядку кошторисних призначень та сукупності отриманої інформації від учасників ринку, а також аналізу закупівель в системі «Prozorro», прийнято рішення здійснити організацію та проведення процедури закупівлі згідно Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Враховуючи вищезазначене, замовник обґрунтовано та у відповідності до існуючих методик визначив очікувану вартість предмета закупівлі з подальшим оприлюдненням вказаної закупівлі на веб-порталі уповноваженого органу.
Щодо другого питання вашого запиту, стосовно отримання пояснень (інформації та документів), за рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам проводиться фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків)
Фінансування даної закупівлі здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету в розмірі 106 000,00 грн. за наступними кодами типової програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету, а саме: 1183 – Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа», 1184 - Виконання заходів, спрямованих на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, а також коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа” у 2025 році (КПК-2025: 2211850 – Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа») в розмірі 422 700,00 грн.
Щодо третього питання вашого запиту, стосовно отримання пояснень (інформації та документів), чи здійснювалося фінансування цієї закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18.03.2024 № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility. Якщо так, то яка сума коштів була виділена
У відповідь на ваш запит, повідомляємо, що фінансування даної закупівлі не здійснювалося на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.