• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Шафи релейні, шафи батарейні

Більш детальна інформація та проект договору розміщено в тендерній документації.

Завершена

3 540 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 35 400.00 UAH
Номер: cfadeb26cfcb4b67b1a40d7d4c465f85
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-08-28-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.08.2025 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 28.08.2025 16:34 - 19.09.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 28.08.2025 № 58-З Чернігів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу процедур закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6. UA-2025-07-02-012000-a 02.07.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 46) 267-72-67, i.v.zhukova@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимог абзацу 4 підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, стану виконання рішень комісії АМКУ, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Цивільного кодексу України та чинного законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), стану виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ «ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 02.07.2025 № 116, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «СМАРТ ЕКСІМ» (далі – ТОВ «СМАРТ ЕКСІМ»), вимогу про усунення невідповідностей до 14:43 год. 15.07.2025, протокол уповноваженої особи від 17.07.2025 № 116/2, скарга ТОВ «СЦБ-ГРУП» до комісії АМКУ від 21.07.2025 № UA-2025-07-02-012000-a.b1, рішення комісії АМКУ від 23.07.2025 № 11472-р/пк-пз та від 08.08.2025 № 12265-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 17.07.2025, договір про закупівлю матеріально-технічних ресурсів від 18.08.2025 № ПЗ/НХ-25757/НЮ, укладений Замовником з ТОВ «СМАРТ ЕКСІМ» (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 18.08.2025, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 03.09.2025. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено наступне. Пунктом 5.1 Розділу 5. Розгляд та оцінка тендерної пропозиції тендерної документації передбачено, що для створення рівного конкурентного середовища, учасник повинен вказати ціну пропозиції без ПДВ. Додавання чи не додавання ПДВ до ціни договору, що укладатиметься з переможцем, визначатиметься згідно з діючим, на дату укладання договору, податковим законодавством та статусом реєстрації платника ПДВ такого переможця. Також, пунктом 6.7 Розділу 6. Результати відкритих торгів та укладання договору про закупівлю тендерної документації передбачено, що цією тендерною документацією замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі надання ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю (договірне забезпечення) у розмірі 5,0% вартості договору про закупівлю. Згідно з даними електронної системи закупівель цінова пропозиція ТОВ «СМАРТ ЕКСІМ» становила 2 915 985,00 грн, та відповідно до Витягу № 1726594502282 з реєстру платників податку на додану вартість, наданому у складі тендерної пропозиції, ТОВ «СМАРТ ЕКСІМ» є платником ПДВ. За результатами процедури закупівлі Замовником укладено з ТОВ «СМАРТ ЕКСІМ» Договір, пунктом 6.3 якого визначено, що Ціна Договору становить 2 915 985,00 грн (Два мільйони дев'ятсот п'ятнадцять тисяч дев'ятсот вісімдесят п'ять гривень 00 коп.) без ПДВ, крім того ПДВ 20% 583 197,00 грн (П'ятсот вісімдесят три тисячі сто дев'яносто сім гривень 00 коп.), усього з ПДВ 3 499 182,00 грн (Три мільйони чотириста дев'яносто дев'ять тисяч сто вісімдесят дві гривні 00 коп.). Також, пунктом 11.1. Договору передбачено, що постачальник до підписання Договору зобов'язаний надати забезпечення виконання цього Договору у вигляді гарантії, у розмірі 5,0% від ціни Договору, що становить 174 959,10 грн (Сто сімдесят чотири тисячі дев'ятсот п'ятдесят дев'ять гривень 10 коп.). Переможцем торгів, ТОВ «СМАРТ ЕКСІМ», завантажено в електронну систему закупівель банківську гарантію АТ «АКЦІОНЕРНИЙ БАНК «РАДАБАНК» №18125/15Г-Вз/0 (Вих.№1540/29 від 06.08.2025р.), згідно з якою сума гарантії складає 145 799,25 грн, що не відповідає вимогам пункту 6.7 тендерної документації, відповідно до якого розмір гарантії складає 5% вартості договору про закупівлю та суперечить положенням пункту 11.1. Договору. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «СМАРТ ЕКСІМ» підлягала відхиленню на підставі вимог абзацу 4 підпункту 3 пункту 44 Особливостей, натомість Замовником укладено Договір. Згідно з поясненнями Замовника, наданими на запит Управління, невідповідність у сумі забезпечення виконання договору, наданого переможцем, не було встановлено до дати укладення договору.
Період усунення порушень: 10.09.2025 12:17 - 25.09.2025 00:00
Дата публікації висновку: 10.09.2025 12:17

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Договір від 18.08.2025 № ПЗ/НХ-25757/НЮ, укладений за результатами проведення процедури закупівлі "Шафи релейні, шафи батарейні" № UA-2025-07-02-012000-a, розірвано додатковою угодою від 15.09.2025.
Дата публікації звіту: 15.09.2025 16:27

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто
Дата публікації: 16.09.2025 12:37

Запити/Пояснення