• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • Донорські кошти

Комп’ютерне обладнання для навчально-практичного центру Одеського фахового коледжу транспортних технологій

Завершена

674 778.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 747.78 UAH
Номер: e6239e79e23e4532ade9c17fa9bbead7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-07-21-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.07.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 21.07.2025 14:25 - 12.08.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 21.07.2025 Одеса № 149 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 21.07.2025. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 21.07.2025 № 149 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 5 UA-2025-07-01-012158-a 01.07.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 48) 705-51-89, s.p.makarova@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, відповідності вимог тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю відповідно до вимог законодавства, надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановленого порушення у подальшому шляхом розгляду тендерних пропозицій відповідно до вимог тендерної документації, Закону та Особливостей, а також притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 31 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю відповідно до вимог законодавства, надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Одеського фахового коледжу транспортних технологій (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 01.07.2025, тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ПБГ19», товариства з обмеженою відповідальністю «КОМПАКОМ» (далі – ТОВ «КОМПАКОМ»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 11.07.2025 № 41 та від 14.07.2025 № 43, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 14.07.2025, договір від 21.07.2025 № 25/25 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 22.07.2025, додаткову угоду від 22.07.2025 до Договору, пояснення Замовника, надані 23.07.2025 на запити Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено. У пункті 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником зазначено, що перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зазначено у Додатку 5 до цієї ТД. Відповідно до пункту 6 Додатка 5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД, учасник у складі тендерної пропозиції надає цінову пропозицію. Проте учасником процедури закупівлі ТОВ «КОМПАКОМ» у складі тендерної пропозиції не надано цінову пропозицію, чим не дотримано вимоги пункту 6 Додатка 5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД. Крім того, відповідно до пункту 10 Додатка 5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД, для підтвердження відповідності Регламенту та Рамкової угоди в складі тендерної пропозиції учасник подає інформацію в довільній формі щодо дотримання наступник вимог, а саме: фізична особа, фізична особа – підприємець чи юридична особа – резидент або нерезидент, всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у закупівлях, незалежно від вартості таких закупівель, товарів, робіт і послуг в рамках виконання заходів Плану України, що схвалений для реалізації інструменту Ukraine Facility, на рівних умовах, крім випадків, передбачених пунктами 85 та 86 цих Особливостей, за умови, що вони зареєстровані у прийнятних країнах; усі товари, товари та/або матеріальні ресурси в складі закупівель робіт і послуг, незалежно від їх вартості, у рамках виконання заходів Плану України, що схвалений для реалізації інструменту Ukraine Facility, повинні походити з прийнятних країн; спроможності суб’єкта господарювання можуть бути залучені як субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт чи послуг за умови, що такий суб’єкт господарювання зареєстрований у прийнятних країнах; учасник процедури закупівлі особисто або його кінцевий бенефіціарний власник, його член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та про те, що не знаходиться у санкційному списку Європейського Союзу. Проте учасником процедури закупівлі ТОВ «КОМПАКОМ» у складі тендерної пропозиції не надано інформацію щодо підтвердження відповідності Регламенту та Рамкової угоди, чим не дотримано вимоги пункту 10 Додатка 5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник розглянув тендерну пропозицію учасника ТОВ «КОМПАКОМ» (протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 14.07.2025 № 43, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 14.07.2025), проте невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «КОМПАКОМ» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник не виявив. Зважаючи на зазначене, Замовник не встановив невідповідності в інформації та/або документах учасника ТОВ «КОМПАКОМ» та на порушення вимог пункту 43 Особливостей не надав можливості зазначеному учаснику виправити вищезазначені невідповідності. На запит Південного офісу Держаудитслужби щодо зазначених питань Замовник 23.07.2025 надав пояснення, яке не спростовує фактів встановлених невідповідностей. Крім того, на запит Південного офісу Держаудитслужби щодо ненадання учасником ТОВ «КОМПАКОМ» у складі тендерної пропозиції інформації, яка визначена у пункті 10 Додатка 5 до ТД, Замовник надав пояснення, в якому зазначив: «Учасником надана інформація в довільній формі щодо дотримання вимог пункту 10 Додатка 5 у файлі «Додаток 4». Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації не є підставою для відхилення». Зазначене пояснення не спростовує факту встановленої невідповідності, оскільки в інформації (файл «Додаток 4»), яка надана вказаним учасником у складі тендерної пропозиції, не містяться відомості щодо підтвердження відповідності Регламенту та Рамкової угоди.
Період усунення порушень: 31.07.2025 16:18 - 15.08.2025 00:00
Дата публікації висновку: 31.07.2025 16:18

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Вжито заходи щодо недопущення виявлених порушень в подальшому, а саме шляхом проведення роз’яснювальної роботи та економічних навчань. З уповноваженою особою проведено роз’яснювальну роботу. Також уповноважена особа, відповідальна за проведення процедури закупівлі «Комп’ютерне обладнання для навчально-практичного центру Одеського фахового коледжу транспортних технологій» направлена на курси підвищення кваліфікації у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 05.08.2025 11:02

Запити/Пояснення