«Капітальний ремонт (утеплення) огороджувальних конструкцій та технічне переоснащення внутрішніх інженерних систем ДНЗ №9, що розташований за адресою Львівська обл.., м. Новояворівськ, вул.Шевченка,16А»
(Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
«У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та абзацу 10 пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зазначені певні додаткові обов’язкові умови. Їхнє встановлення передбачено Фінансовою угодою між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Проєкту, ратифікованого Законом України від 15 липня 2021 р. № 1663-IX «Про ратифікацію Фінансової угоди (Проект "Енергоефективність громадських будівель в Україні") між Україною та Європейським інвестиційним банком», та описано у Керівних принципах імплементації Проєкту, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Зазначені додаткові обов’язкові умови є обов’язковими для застосування у цьому тендері».
Завершена
42 663 829.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 213 319.15 UAH
Період моніторингу:26.08.2025 12:03 - 17.09.2025 00:00
Статус:Порушення не виявлені
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.08.2025 №58-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 25.08.2025 № 003100-18/10589-2025
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Андрій ТИМОФІЙЧУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 26.08.2025 №58-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2025-07-01-009539-a 01.07.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду та відхилення тендерної пропозиції ТОВ "СЕРВІСНІ ЕНЕРГЕТИЧНІ РІШЕННЯ", розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ЖИТЛО БУД СЕРВІС", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом – порушень, із врахуванням пояснень замовника, не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 16 вересня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Новояворівської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену протоколом уповноваженої особи від 01.07.2025 року (б/н) (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІСНІ ЕНЕРГЕТИЧНІ РІШЕННЯ" (далі – ТОВ "СЕРВІСНІ ЕНЕРГЕТИЧНІ РІШЕННЯ") та ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТЛО БУД СЕРВІС" (далі – ТОВ "ЖИТЛО БУД СЕРВІС"), протоколи уповноваженої особи від 23.07.2025 (б/н) та від 30.07.2025 (б/н), вимогу про усунення невідповідностей до 29 липня 2025, повідомлення про намір укласти договір від 30.07.2025 року, договір про закупівлю робіт від 08.08.2025 №13-NOV-1 (далі - Договір), відповіді Замовника на запити про надання пояснення від 01.09.2025 року, від 11.09.2025 року та від 12.09.2025 року.
Період усунення порушень:16.09.2025 14:49 - 20.09.2025 00:00
Дата публікації висновку:16.09.2025 14:49
Запити/Пояснення
142245
Номер:26b5002e98114a9b829b81f38da51037
Назва:Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:27.08.2025 12:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:02.09.2025 00:00
Автор:Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40913619
Контактна особа:
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.) +38 (0 34) 255-64-75 h.v.solodzhuk@dasu.gov.ua
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт (утеплення) огороджувальних конструкцій та технічне переоснащення внутрішніх інженерних систем ДНЗ №9, що розташований за адресою Львівська обл.., м. Новояворівськ, вул.Шевченка,16А» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-07-01-009539-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
p7s
sign.p7s
142702
Номер:14eaf85bb8824293b98582a2ee25f2fb
Назва:«Капітальний ремонт (утеплення) огороджувальних конструкцій та технічне переоснащення внутрішніх інженерних систем ДНЗ №9, що розташований за адресою Львівська обл.., м. Новояворівськ, вул.Шевченка,16А».
81053, Україна, Львівська область, Новояворівськ, вулиця Шевченка, 2
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Опис:
1. По першому питанні:
Очікувана вартість визначена відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду проєктної документації на будівництво за робочим проєктом «Капітальний ремонт (утеплення) огороджувальних конструкцій та технічне переоснащення внутрішніх інженерних систем ДНЗ №9, що розташований за адресою Львівська обл.., м. Новояворівськ, вул.Шевченка,16А».
Розмір бюджетних призначень обґрунтований та залежить від очікуваної вартості об’єкта будівництва. Джерелом фінансування закупівлі є кошти Європейського інвестиційного банку. Кошти будуть виділені відповідно до Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (Проект «Енергоефективність громадських будівель в Україні», далі – «Проект»), ратифікованої Законом України від 15 липня 2021 року № 1663-IX, та Договору про передачу коштів позики №13110-05/150 від 14.06.2024 року між Міністерством фінансів України, Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України та Новояворівською міською радою.
Технічне завдання на закупівлю розроблене на основі затвердженої проектної документації на будівництво. Відповідно до п.5.1. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» встановлено, Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. Замовник на виконання зазначеної норми надає відомість обсягів робіт та відомість ресурсів до неї, а також експертний звіт та пояснювальну записку.
По другому питанні:
Посилання на сайт
https://novmiskrada.gov.ua/2025/07/01/kapitalnyj-remont-ogorodzhuvalnyh-konstruktsij-dnz-9-2/
p7s
sign.p7s
rar
кошторисні документи.rar
143410
Номер:64026f8b42404ccca963939525520f7e
Назва:Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:08.09.2025 15:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:12.09.2025 00:00
Автор:Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40913619
Контактна особа:
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.) +38 (0 34) 255-64-75 h.v.solodzhuk@dasu.gov.ua
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт (утеплення) огороджувальних конструкцій та технічне переоснащення внутрішніх інженерних систем ДНЗ №9, що розташований за адресою Львівська обл., м. Новояворівськ, вул.Шевченка,16А» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-07-01-009539-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
Відповідно до інформації зазначеної у річному плані закупівель та у відповіді Замовника на пояснення від 01.09.2025 року процедура закупівлі відбувається в рамках реалізації Проєкту "Енергоефективність громадських будівель в Україні" Фінансова угода між Україною та Європейським інвестиційним банком, ратифікованого Законом України від 15 липня 2021 р. № 1663-IX (далі – Угода).
Додатком А1 «ТЕХНІЧНІ УМОВИ» Угоди передбачено, що інвестиції прийнятні для фінансування Банком не включають неприйнятні для ЄІБ складові, такі як ПДВ та інші податки.
Крім того, пунктом 197.11 статті 197 Податкового кодексу України, визначено, що постачання товарів та послуг на митній території України та ввезення на митну територію України товарів, що фінансуються за рахунок міжнародної технічної допомоги, яка надається відповідно до міжнародних договорів України, згода на обов'язковість яких надана у встановленому законодавством порядку звільняються від оподаткування ПДВ.
Чи враховано Замовником вищеперелічені норми законодавства при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі, складанні тендерної документації та укладанні Договору про закупівлю робіт № 13-NOV-1 від 08.08.2025 року?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
81053, Україна, Львівська область, Новояворівськ, вулиця Шевченка, 2
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Опис:На Ваш запит про надання пояснень по закупівлі робіт «Капітальний ремонт (утеплення) огороджувальних конструкцій та технічне переоснащення внутрішніх інженерних систем ДНЗ №9, що розташований за адресою Львівська обл., м. Новояворівськ, вул.Шевченка,16А» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-07-01-009539-a), інформуємо, що процедура закупівлі відбувається в рамках реалізації Проєкту, ратифікованого Законом України від 15 липня 2021 р. № 1663-IX «Про ратифікацію Фінансової угоди (Проект "Енергоефективність громадських будівель в Україні") між Україною та Європейським інвестиційним банком». У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та абзацу 10 пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зазначені певні додаткові обов’язкові умови. Їхнє встановлення передбачено Фінансовою угодою між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Проєкту, ратифікованого Законом України від 15 липня 2021 р. № 1663-IX «Про ратифікацію Фінансової угоди (Проект "Енергоефективність громадських будівель в Україні") між Україною та Європейським інвестиційним банком», та описано у Керівних принципах імплементації Проєкту, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Зазначені додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону та Особливостей, однак є обов’язковими для застосування у цьому тендері.
Додатком А1 «Технічні умови» Угоди визначено, що неприйнятними витратами для ЄІБ є, зокрема, ПДВ та інші податки. Водночас, з метою узгодження вимог Банку із законодавством України, ЄІБ видав офіційний Waiver Letter №2 від 02.06.2023, яким було надано згоду включати ПДВ до складу прийнятних витрат для фінансування у межах Програми UPBEE (додається).
Також інформуємо, що діяльність кінцевих бенефіціарів в межах Програми «Енергоефективність громадських будівель в Україні» здійснюється на підставі Операційного Посібника Програми, який затверджено Наказом Міністерством розвитку громад та територій Україні №1109 від 11.10.2024.
Відповідно до Операційного посібника Програми, усі фінансові операції здійснюються відповідно до Фінансової угоди та законодавства України. Це підтверджує, що у процесі закупівель Замовник зобов’язаний враховувати національні вимоги, у тому числі щодо формування договірної ціни з ПДВ.
Отже, при визначенні очікуваної вартості закупівлі, складанні тендерної документації та укладенні договору Замовником було враховано як положення Фінансової угоди з ЄІБ (із урахуванням офіційного Waiver), так і вимоги українського законодавства. Включення ПДВ у вартість закупівлі є правомірним та відповідає погодженому механізму фінансування Програми.
Дата до якої повинна бути надана відповідь:13.09.2025 00:00
Автор:Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40913619
Контактна особа:
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.) +38 (0 34) 255-64-75 h.v.solodzhuk@dasu.gov.ua
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт (утеплення) огороджувальних конструкцій та технічне переоснащення внутрішніх інженерних систем ДНЗ №9, що розташований за адресою Львівська обл., м. Новояворівськ, вул.Шевченка,16А» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-07-01-009539-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
У пункті 2.2.1 Додатку 2 до Тендерної документації Замовник зазначив:
«На підтвердження наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт / надання послуг / постачання товару, Учасник має надати довідку за формою, наведеною у Додатку 2.2. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці, Учасник має надати документи, що підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, наявність відповідної кваліфікації працівників*, а також, за необхідності, документи, що підтверджують виконання Учасником вимог спеціального законодавства щодо виконання робіт.
*Зазначається для працівників, щодо яких законодавством передбачено проведення професійної атестації з видачею відповідного кваліфікаційного сертифіката (в разі, якщо відповідна інформація не міститься у відкритих реєстрах)».
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЖИТЛО БУД СЕРВІС" надано файл «Довідка працівники.PDF» в якому міститься Довідка про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. У довідці зазначено інформацію, зокрема, про наявність в учасника кошторисника Садового Т.М. та виконавця робіт Лимара Р.Л., які відповідно до статті 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» від 20.05.1999 № 687-XIV та постанови Кабінету Міністрів України від 23.05.2011 № 554 «Деякі питання професійної атестації виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури» відносяться до працівників, щодо яких законодавством передбачено проведення професійної атестації з видачею відповідного кваліфікаційного сертифіката.
Крім того, у наданій Довідці про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід зазначено інформацію, зокрема, про наявність в учасника електрогазозварника Воловецького П.І., який згідно НПАОП 0.00-1.16-96 «Правила атестації зварників», затвердженого наказом Держнаглядохоронпраці від 19.04.1996 №61 відноситься до працівників щодо яких законодавством передбачено проведення професійної атестації з видачею відповідного кваліфікаційного сертифіката – посвідчення.
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника, що ТОВ "ЖИТЛО БУД СЕРВІС" не надано у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують наявність відповідної кваліфікації на кошторисника Садового Т.М., виконавця робіт Лимара Р.Л. та електрогазозварника Воловецького П.І.?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
81053, Україна, Львівська область, Новояворівськ, вулиця Шевченка, 2
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Опис:На Ваш запит про надання пояснень по закупівлі робіт «Капітальний ремонт (утеплення) огороджувальних конструкцій та технічне переоснащення внутрішніх інженерних систем ДНЗ №9, що розташований за адресою Львівська обл., м. Новояворівськ, вул.Шевченка,16А» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-07-01-009539-a), повідомляємо наступне.
Відповідно до статті 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» від 20.05.1999 № 687-XIV передбачена професійна атестація виконавців робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури.
Відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 23.05.2011 № 554 «Деякі питання професійної атестації виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури» виконавці окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури (далі - виконавці), - архітектор, інженер-проектувальник, інженер технічного нагляду та експерт, які здобули вищу освіту за напрямом професійної атестації відповідно до кваліфікаційних вимог та мають стаж роботи за фахом не менш як три роки.
Під час перевірки документів ТОВ "ЖИТЛО БУД СЕРВІС", які були надані для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;» було враховано, що:
- Садовий Т.М. є кошторисником, а не інженером-проектувальником. Різниця між кошторисником та інженером-проектувальником полягає в їхніх основних функціях: інженер-проектувальник (проектант) створює сам проект, розробляючи технічні рішення та документацію для об'єкта. Кошторисник може розраховувати вартість робіт, складає кошториси та акти виконаних робіт.
- Лимар Л.Р. є виконавцем робіт (виконробом), але не виконавцем окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури. Виконроб у будівництві – це керівник середньої ланки, відповідальний за окрему ділянку будівельних робіт, який керує будівельними бригадами, контролює якість та терміни виконання, веде облік матеріалів, а також відповідає за техніку безпеки та документацію на своїй ділянці.
Предметом нашої закупівлі є лише будівельні роботи (капітальний ремонт), а не послуги з проектування (створення об’єкта архітектури). В межах цієї закупівлі на учасника-переможця не покладалися обов’язки зі створення проектної документації (тобто це закупівля лише будівельних робіт, а не будівельних робіт зі створення проектної документації про принципу «проектуй-будуй»). У зв’язку із цим при складенні тендерної документації та формуванні вимог до потенційних учасників замовник не вимагав підтверджувати наявність саме інженера-проектувальника та виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури.
Натомість вимоги про наявність кошторисника (яким буде формувати в підрядній організації акти виконаних робіт, які передаватимуться замовнику) та виконроба (який на будівельному майданчику керуватиме робітниками) цілком релевантні до предмета закупівлі.
Оскільки відповідно до чинного законодавства для кошторисників і виконробів не передбачено проходження професійної атестації з подальшим отриманням кваліфікаційного сертифіката, то й відсутність таких документів у складі тендерної пропозиції не є невідповідністю вимогам тендерної документації.
Відповідно до пунктів 7.1.-7.2.розділу 7 НПАОП 0.00-1.16-96 «Правила атестації зварників», затвердженого наказом Держнаглядохоронпраці від 19.04.1996 №61 встановлено, що:
7.1. Результати перевірки теоретичних знань і практичних випробовувань зварників атестаційна комісія в 10-денний термін оформляє протоколом, за встановленою формою (додаток N 3).
7.2. До протоколу додаються:
- копія посвідчення про присвоєння кваліфікації зварника і довідка відділу кадрів підприємства про стаж роботи зварника за спеціальністю (при первинній атестації) або копія посвідчення зварника при інших видах атестації…
. У запиті ви просили пояснити чи врахував замовник відсутність у складі тендерної пропозиції учасника кваліфікаційного сертифіката – посвідчення.
Оскільки для електрогазозварників чинними нормативно-правовими актами не передбачено отримання кваліфікаційного сертифіката, то його відсутність не розцінювалося замовником як невідповідність.