• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Суміш асфальтобетонна гаряча дрібнозерниста тип Б марка 1

Завершена

1 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 500.00 UAH
Номер: e2fce1f71bc74f49b5a5e7a3951f5371
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-09-05-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.09.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 05.09.2025 11:19 - 27.09.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 04.09.2025 № 91-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доручення Державної аудиторської служби України від 25.08.2025 № 003100-18/10589-2025; доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія Черновола від 04.09.2025. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 04.09.2025 № 91-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 15 UA-2025-07-01-009787-a 01.07.2025 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 98) 065-88-20, i.i.nedbaylo@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено порушення пункту 1 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «НВПП «КОМБІ» встановлено порушення пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень в подальшому та забезпечити виконання вимог частини другої статті 21 Закону, з урахуванням пункту 27 Особливостей, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 вересня 2025 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на час здійснення процедури закупівлі) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2025 рік Комунального підприємства «Калушавтодор» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи від 01.07.2025 № 30/02-08 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція приватного підприємства «Науково-виробниче приватне підприємство «КОМБІ» (далі – ПП «НВПП «КОМБІ»); вимога про усунення невідповідності; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір від 11.07.2025 № 31/02-08; повідомлення про намір укласти договір; договір на закупівлю товару від 22.07.2025 № 145/25к; пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне. Згідно пункту 1 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію щодо найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія. Під час моніторингу встановлено, що електронне поле «Місцезнаходження замовника» оголошення про проведення відкритих торгів UA-2025-07-01-009787-a містить наступну інформацію: Україна. Відповідно до пункту 27 Особливостей у разі коли оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження (для юридичної особи)/місце проживання (для фізичної особи) постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг (оприлюднення якої передбачено Законом та/або цими особливостями) несе загрозу безпеці замовника та/або постачальника, така інформація може зазначатися як назва адміністративно-територіальної одиниці (область, район, місто, район у місті, селище, село) місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження (для юридичної особи)/місце проживання (для фізичної особи) постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або назва адміністративно-територіальної одиниці (область, район, місто, район у місті, селище, село), в який здійснюється доставка товару (в якому виконуються роботи чи надаються послуги). Враховуючи вищевикладене, Замовник на порушення пункту 1 частини другої статті 21 Закону не зазначив в оголошенні про проведення відкритих торгів інформацію про Замовника щодо його місцезнаходження, а саме його повну адресу, з урахуванням вимог встановлених пунктом 27 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «НВПП «КОМБІ» встановлено наступне. Згідно пункту 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»» додатку 1 до тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати: «1.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору)»; «1.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці, виконаного в повному обсязі»; «1.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці». Крім того, Замовник в тендерній документації розмістив форму, відповідно до якої учасник подає довідку з інформацією про виконання аналогічного договору та в якій зазначає, зокрема, суму договору. Учасник ПП «НВПП «КОМБІ» у складі тендерної пропозиції надав інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору від 05.07.2025 № 5 за наведеною в тендерній документації формою. Проте, в наданій інформації від 05.07.2025 № 5 відсутній запис щодо суми договору. Крім того, учасник ПП «НВПП «КОМБІ» надав у складі тендерної пропозиції копію аналогічного договору від 01.11.2023 №06/КП2023, який не містить інформації щодо ціни договору. Також, учасником надано видаткову накладну від 09.11.2023 № РН-000033 до договору від 01.11.2023 №06/КП2023 на суму 171132,00 грн з ПДВ. В ході проведення моніторингу процедури закупівлі Замовником надано пояснення наступного змісту: «Замовнику достатньо суми у видатковій накладній, щоб зрозуміти, що договір був виконаний». Зважаючи на зазначене, надані учасником документи щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору в частині інформації про ціну договору містять невідповідність, визначену пунктом 43 Особливостей. Проте, Замовник не виявив вищезазначену невідповідність та на порушення вимог пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення вказаної невідповідності. Моніторингом процедури закупівлі також встановлено наступне. Згідно додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» учасник процедури закупівлі повинен надати наступні документи: «Завірені копії документів виробника, що підтверджують якість продукції, та будуть надані при постачанні продукції (паспорт якості, або сертифікати якості, або інші документи виробника, що підтверджують якісні (технічні) характеристики товару)». Учасником ПП «НВПП «КОМБІ» не надано у складі тендерної пропозиції до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а саме до 09.07.2025, вищевказані документи. Замовник в електронній системі закупівель розмістив до ПП «НВПП «КОМБІ» повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей наступного змісту: «Учасник процедури закупівлі повинен надати наступні документи: 1. Завірені копії документів виробника, що підтверджують якість продукції, та будуть надані при постачанні продукції (паспорт якості, або сертифікати якості, або інші документи виробника, що підтверджують якісні (технічні) характеристики товару). Прошу усунути невідповідності». Враховуючи вищевикладене, Замовник на порушення пункту 43 Особливостей розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей щодо надання документа на підтвердження інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. На виконання вимоги про усунення невідповідностей учасник ПП «НВПП «КОМБІ» 10.07.2025 розмістив в електронній системі закупівель паспорт якості на а/б суміш гарячу дрібнозернисту тип Б марка 1 від 15.06.2025.
Період усунення порушень: 26.09.2025 12:00 - 11.10.2025 00:00
Дата публікації висновку: 26.09.2025 12:00

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У відповідь на висновок від 26.09.2025 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-07-01-009787-a, Комунальне підприємство «Калушавтодор» Калуської міської ради Івано-Франківської області (далі – замовник) повідомляє, що з метою недопущення в подальшому порушень вимог пункту 1 частини другої статті 21 Закону з урахуванням вимог встановлених пунктом 27 Особливостей та порушення пункту 43 Особливостей - з уповноваженою особою, якою було допущено порушення законодавства у сфері публічних закупівель, було проведено відповідну роз’яснювальну роботу та організовано додаткове поглиблене вивчення положень Закону та Особливостей, а також попереджено про неприпустимість допущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 30.09.2025 11:01

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: -
Дата публікації: 30.10.2025 17:15

Запити/Пояснення