• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Капітальний ремонт (благоустрій) ділянки території міського кладовища Балаклійської міської ради Харківської області за адресою: провулок Шосейний, м. Балаклія Харківської області для вшанування пам’яті загиблих Героїв

Завершена

7 030 845.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 35 154.23 UAH
Номер: a3f2a7c0693f4d86b05e53cfac139d48
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-07-25-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.07.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 25.07.2025 21:53 - 16.08.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 25.07.2025 №238 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 25.07.2025 року. В.о. начальника Артур ЄГІОЗАР’ЯН Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.07.2025 № 238 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 11 UA-2025-07-01-006696-a 01.07.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 96) 810-10-74, y.s.kononenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БК МІРАЖ» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно – східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, ТРАНСПОРТУ ТА БЛАГОУСТРОЮ БАЛАКЛІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 01.07.2025 (далі – Тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій від 16.07.2025; тендерну пропозицію ТОВ «БК МІРАЖ»); ПРОТОКОЛ щодо прийняття рішення уповноваженої особи Замовника від 21.07.2025 № 45; повідомлення про намір укласти договір від 21.07.2025 року; пояснення Замовника, отримане 30.07.2025 через електронну систему закупівель на запити Північно-східного офісу Держаудитслужби. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БК МІРАЖ» встановлено наступне. Пунктом 2 Додатку 1 (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ) до тендерної документації передбачено, що Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію, що вимагається у додатку № 1.1 до цього додатка, що містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Поряд з цим, вимогами Додатку 1.1 передбачено, що документи, які містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси (щодо інформації про найменування матеріального ресурсу (з характеристиками). При цьому, учасником ТОВ «БК МІРАЖ» надано інформація про ціни на матеріальні ресурси, що будуть застосовані Виконавцем для виконання Договору (файл «ДЦ у форматі xlsx.rar»), яка не містить характеристик наступних матеріальних ресурсів: Плита гранітна, Поребрик, Суміш цементно-гравійна, В'язальний дріт, що не відповідає вимогам тендерної документації. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби від 28.07.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання інформації стосовно вищевикладеного. Замовник 30.07.2025 надав пояснення наступного змісту: « … Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «БК МІРАЖ» в складі тендерної пропозиції надав: Інформацію про ціни на матеріальні ресурси в файлі «ДЦ з додатками PDF» сторінка 18-20, яка містить інформацію про найменування та характеристики матеріального ресурсу (стовпчик 2) даної інформації, в тому числи, але не виключно таких як: Плита гранітна, Поребрик, Суміш цементно-гравійна, В'язальний дріт Вважати Замовнику надану Учасником ТОВ «БК МІРАЖ» інформацію про ціни такою яка не містить характеристик наступних матеріальних ресурсів: Плита гранітна, Поребрик, Суміш цементно-гравійна, В'язальний дріт є безпідставним, оскільки жодним нормативним документом (включаючи Закон України "Про публічні закупівлі" та пов’язані підзаконні акти) не визначено перелік обов’язкових технічних параметрів для зазначених матеріальних ресурсів. Неоднозначність трактування терміна "характеристики" – оскільки критерії визначення обов’язкових характеристик (наприклад, марка, розмір, склад, ГОСТ тощо) не закріплені, Учасник міг вважати достатнім лише зазначення найменування матеріалу без додаткових технічних деталей. Умовами тендерної документації не передбачено жорстких вимог до конкретних технічних параметрів цих матеріалів. Відсутність конкретних характеристик, щодо зазначених вище будівельних матеріалів, в інформації про ціни на матеріальні ресурси, наданій у складі тендерної пропозиції ТОВ «БК МІРАЖ» ні в якому разі не призводить до зміни предмета закупівлі. Однак, надане пояснення не спростовує наявність порушення, оскільки вимогами Тендерної документації встановлена чітка вимога надання в тому числі імені та по батькові працівників. Отже, Замовник не виявив зазначену невідповідність в документах, наданих у складі тендерної пропозиції та на порушення пункту 43 Особливостей, не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість Учаснику ТОВ «БК МІРАЖ» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції.
Період усунення порушень: 07.08.2025 21:30 - 22.08.2025 00:00
Дата публікації висновку: 07.08.2025 21:30

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами здійснення моніторингу закупівлі, та з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, здійснені заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому - шляхом зауваження та проведення роз’яснювальної роботи з уповноваженою особою Одерій О.М. Підстава Наказ №144-П від 08.08.2025 р.
Дата публікації звіту: 08.08.2025 19:02

Запити/Пояснення