-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт (благоустрій) ділянки території міського кладовища Балаклійської міської ради Харківської області за адресою: провулок Шосейний, м. Балаклія Харківської області для вшанування пам’яті загиблих Героїв
Завершена
7 030 845.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 35 154.23 UAH
мін. крок: 0.5% або 35 154.23 UAH
Номер:
a3f2a7c0693f4d86b05e53cfac139d48
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-07-25-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.07.2025 00:00
Період моніторингу:
25.07.2025 21:53 - 16.08.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.07.2025 №238
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 25.07.2025 року.
В.о. начальника Артур ЄГІОЗАР’ЯН
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 25.07.2025 № 238
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
11 UA-2025-07-01-006696-a 01.07.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БК МІРАЖ» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно – східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 серпня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, ТРАНСПОРТУ ТА БЛАГОУСТРОЮ БАЛАКЛІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 01.07.2025 (далі – Тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій від 16.07.2025; тендерну пропозицію ТОВ «БК МІРАЖ»); ПРОТОКОЛ щодо прийняття рішення уповноваженої особи Замовника від 21.07.2025 № 45; повідомлення про намір укласти договір від 21.07.2025 року; пояснення Замовника, отримане 30.07.2025 через електронну систему закупівель на запити Північно-східного офісу Держаудитслужби.
Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БК МІРАЖ» встановлено наступне.
Пунктом 2 Додатку 1 (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ) до тендерної документації передбачено, що Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію, що вимагається у додатку № 1.1 до цього додатка, що містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Поряд з цим, вимогами Додатку 1.1 передбачено, що документи, які містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси (щодо інформації про найменування матеріального ресурсу (з характеристиками).
При цьому, учасником ТОВ «БК МІРАЖ» надано інформація про ціни на матеріальні ресурси, що будуть застосовані Виконавцем для виконання Договору (файл «ДЦ у форматі xlsx.rar»), яка не містить характеристик наступних матеріальних ресурсів: Плита гранітна, Поребрик, Суміш цементно-гравійна, В'язальний дріт, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби від 28.07.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання інформації стосовно вищевикладеного.
Замовник 30.07.2025 надав пояснення наступного змісту: « … Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «БК МІРАЖ» в складі тендерної пропозиції надав:
Інформацію про ціни на матеріальні ресурси в файлі «ДЦ з додатками PDF» сторінка 18-20, яка містить інформацію про найменування та характеристики матеріального ресурсу (стовпчик 2) даної інформації, в тому числи, але не виключно таких як:
Плита гранітна, Поребрик, Суміш цементно-гравійна, В'язальний дріт
Вважати Замовнику надану Учасником ТОВ «БК МІРАЖ» інформацію про ціни такою яка не містить характеристик наступних матеріальних ресурсів: Плита гранітна, Поребрик, Суміш цементно-гравійна, В'язальний дріт є безпідставним, оскільки жодним нормативним документом (включаючи Закон України "Про публічні закупівлі" та пов’язані підзаконні акти) не визначено перелік обов’язкових технічних параметрів для зазначених матеріальних ресурсів.
Неоднозначність трактування терміна "характеристики" – оскільки критерії визначення обов’язкових характеристик (наприклад, марка, розмір, склад, ГОСТ тощо) не закріплені, Учасник міг вважати достатнім лише зазначення найменування матеріалу без додаткових технічних деталей.
Умовами тендерної документації не передбачено жорстких вимог до конкретних технічних параметрів цих матеріалів. Відсутність конкретних характеристик, щодо зазначених вище будівельних матеріалів, в інформації про ціни на матеріальні ресурси, наданій у складі тендерної пропозиції ТОВ «БК МІРАЖ» ні в якому разі не призводить до зміни предмета закупівлі.
Однак, надане пояснення не спростовує наявність порушення, оскільки вимогами Тендерної документації встановлена чітка вимога надання в тому числі імені та по батькові працівників.
Отже, Замовник не виявив зазначену невідповідність в документах, наданих у складі тендерної пропозиції та на порушення пункту 43 Особливостей, не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість Учаснику ТОВ «БК МІРАЖ» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції.
Період усунення порушень:
07.08.2025 21:30 - 22.08.2025 00:00
Дата публікації висновку:
07.08.2025 21:30
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами здійснення моніторингу закупівлі, та з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, здійснені заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому - шляхом зауваження та проведення роз’яснювальної роботи з уповноваженою особою Одерій О.М. Підстава Наказ №144-П від 08.08.2025 р.
Дата публікації звіту:
08.08.2025 19:02
Запити/Пояснення
Номер:
eca7e1bbdc1d4bdd99ec4b951736a7fb
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
28.07.2025 16:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт (благоустрій) ділянки території міського кладовища Балаклійської міської ради Харківської області за адресою: провулок Шосейний, м. Балаклія Харківської області для вшанування пам’яті загиблих Героїв» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-07-01-006696-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати інформація щодо оприлюднення на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень та очікуваної вартості предмета закупівлі? (Надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду).
3. Форма 2 Додатку 1 до ТД передбачає надання інформації щодо Прізвище, ім`я, по батькові працівників, при цьому у довідці надано Прізвище, ініціали, тобто ім`я, по батькові працівників, відсутні.
Надати пояснення щодо причин не виявлення зазначеної невідповідності.
4. Вимогами Додатку 1.1 передбачено, що документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси (щодо інформації про найменування матеріального ресурсу (з характеристиками). Надана інформація про ціни не містить характеристик наступних матеріальних ресурсів: Плита гранітна, Поребрик, Суміш цементно-гравійна, В'язальний дріт.
Надати пояснення щодо причин не виявлення зазначеної невідповідності.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
9d6fdc1449f84cd5941baddf82a7013b
Назва:
Надання пояснень
Дата опублікування:
30.07.2025 15:06
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт (благоустрій) ділянки території міського кладовища Балаклійської міської ради Харківської області за адресою: провулок Шосейний, м. Балаклія Харківської області для вшанування пам’яті загиблих Героїв» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-07-01-006696-a) надаємо документи та інформацію
1. Щодо запиту: «1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?»
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням Настанови з визначення вартості будівництва, та затвердженого Експертного звіту (позитивний) №49052 від 15.11.2024р. щодо розгляду кошторисної частини проектної документації: «Капітальний ремонт (благоустрій) ділянки території міського кладовища Балаклійської міської ради Харківської області за адресою: провулок Шосейний, м. Балаклія Харківської області для вшанування пам’яті загиблих Героїв». Реєстраційний номер ЕХ01:1839-6023-7572-2122 доступний на порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва за посиланням https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3501839602291836032/optype=6.
Робочий проєкт на «Капітальний ремонт (благоустрій) ділянки території міського кладовища Балаклійської міської ради Харківської області за адресою: провулок Шосейний, м. Балаклія Харківської області для вшанування пам’яті загиблих Героїв» розроблений на підставі:
1.Договір на виконання проєктних робіт, а саме робочий проект на: «Капітальний ремонт (благоустрій) ділянки території міського кладовища Балаклійської міської ради Харківської області за адресою: провулок Шосейний, м. Балаклія Харківської області для вшанування пам'яті загиблих Героїв» № 55-п від 06 листопада 2024 р;
2. Експертний звіт №49052 від 15.11.2024р.;
3 Наказ про затвердження Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва: «Капітальний ремонт (благоустрій) ділянки території міського кладовища Балаклійської міської ради Харківської області за адресою: провулок Шосейний, м. Балаклія Харківської області для вшанування пам'яті загиблих Героїв»» №180-П від « 03» грудня 2024 р.
Документи додаються:
1. Договір на виконання проєктних робіт, а саме робочий проект на: «Капітальний ремонт (благоустрій) ділянки території міського кладовища Балаклійської міської ради Харківської області за адресою: провулок Шосейний, м. Балаклія Харківської області для вшанування пам'яті загиблих Героїв» № 55-п від 06 листопада 2024 р
2. Експертний звіт №49052 від 15.11.2024р.;
3 Наказ про затвердження Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва: «Капітальний ремонт (благоустрій) ділянки території міського кладовища Балаклійської міської ради Харківської області за адресою: провулок Шосейний, м. Балаклія Харківської області для вшанування пам'яті загиблих Героїв»» №180-П від « 03» грудня 2024 р.
2. Щодо запиту: «2. Надати інформація щодо оприлюднення на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень та очікуваної вартості предмета закупівлі? (Надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду)»
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено на власному сайті за адресою https://balakleyamer.gov.ua/?page_id=11012 гортаючи до рядку: «Капітальний ремонт (благоустрій) ділянки території міського кладовища Балаклійської міської ради Харківської області за адресою: провулок Шосейний, м. Балаклія Харківської області для вшанування пам’яті загиблих Героїв» під яким розміщений файл під назвою «Обґрунтування Шосейная на сайт»
3. Щодо запиту: «3. Форма 2 Додатку 1 до ТД передбачає надання інформації щодо Прізвище, ім`я, по батькові працівників, при цьому у довідці надано Прізвище, ініціали, тобто ім`я, по батькові працівників, відсутні. Надати пояснення щодо причин не виявлення зазначеної невідповідності.»
Відповідно до пункту 1.2. «Кваліфікаційний критерій “наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід”» Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що:
У цій закупівлі замовник вимагає підтвердити наявність в учасника працівників, що мають необхідні знання та досвід.:
Учасник зазначає інформацію, що містить інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації (не менше 7 (семи) працівників), які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі.
Для підтвердження відповідності цьому критерію учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
1) Довідка про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за встановленою за формою 2.
«Шапка» Форми 2 Довідки з інформацією про працівників відповідної кваліфікації» має наступні назви стовпчиків: «№ з/п» (1); «Прізвище, ім`я, по батькові» (2); «Штатний - посада (робоча професія) або за договором ЦПУ *» (3); «Досвід роботи на цій посаді (роки, місяці)**» (4); «Освіта та/або спеціальність**» (5)
Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «БК МІРАЖ» в складі тендерної пропозиції надав довідку з інформацією про працівників відповідної кваліфікації вих.№08/07-2-1 від 09.07.2025р. яка містить наступну інформацію:
«…
Довідка з інформацією про працівників відповідної кваліфікації
«№ з/п» (1); «Прізвище, ім`я, по батькові» (2); «Штатний - посада (робоча професія) або за договором ЦПУ *» (3); «Досвід роботи на цій посаді (роки, місяці)**» (4); «Освіта та/або спеціальність**» (5)
1. Тесаловська Г.В. ЦПУ (інженер-проектувальнику частині кошторису) 5 вища
2. Бойко І.Г. ЦПУ (виконроб) 4 вища
3. Гончаров Ю.І. ЦПУ (монтажник будівельний) 2 середня
4. Кубрак П.С. ЦПУ (монтажник будівельний) 3 середня
5. Шовкопляс Є.С. ЦПУ (монтажник будівельний) 2 середня
6. Римар М.П. ЦПУ (дорожній робітник) 3 середня
7. Римар Я.П. ЦПУ (дорожній робітник) 2 середня
8. Кошель О.С. ЦПУ (дорожній робітник) 1 середня
…»
Дана довідка містить прізвище, ім`я, по батькові кожного працівника. Окремих вимог щодо зазначення ініціали або повного ім’я та по-батькові умовами тендерної документації не встановлено.
З урахуванням вище визначеного в Замовника відсутня підстава вважати зазначення ініціалів ім’я та прізвища в скороченій формі поданих в інформації про працівників відповідної кваліфікації Учасником, такої що не відповідає вимогам тендерної документації.
Таким чином Замовник вважає подане Учасником ТОВ «БК МІРАЖ» підтвердження Кваліфікаційного критерію “наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід” таке, що повністю відповідає умовам та вимогам визначених в тендерній документації Замовника та не містить невідповідностей.
4. Щодо запиту: «4. Вимогами Додатку 1.1 передбачено, що документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси (щодо інформації про найменування матеріального ресурсу (з характеристиками). Надана інформація про ціни не містить характеристик наступних матеріальних ресурсів: Плита гранітна, Поребрик, Суміш цементно-гравійна, В'язальний дріт. Надати пояснення щодо причин не виявлення зазначеної невідповідності.»
Відповідно до Технічного завдання Додатку № 1.1 до додатка № 1 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати:
документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси (щодо інформації про найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниці його виміру, кількості, відпускної ціни, вартості транспортування та заготівельно-складських витрат – відомість ресурсів за формою згідно з додатком 11 до Настанови; (повинна містить інформацію про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції);
Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «БК МІРАЖ» в складі тендерної пропозиції надав:
Інформацію про ціни на матеріальні ресурси в файлі «ДЦ з додатками PDF» сторінка 18-20, яка містить інформацію про найменування та характеристики матеріального ресурсу (стовпчик 2) даної інформації, в тому числи, але не виключно таких як:
Плита гранітна, Поребрик, Суміш цементно-гравійна, В'язальний дріт
Вважати Замовнику надану Учасником ТОВ «БК МІРАЖ» інформацію про ціни такою яка не містить характеристик наступних матеріальних ресурсів: Плита гранітна, Поребрик, Суміш цементно-гравійна, В'язальний дріт є безпідставним, оскільки жодним нормативним документом (включаючи Закон України "Про публічні закупівлі" та пов’язані підзаконні акти) не визначено перелік обов’язкових технічних параметрів для зазначених матеріальних ресурсів.
Неоднозначність трактування терміна "характеристики" – оскільки критерії визначення обов’язкових характеристик (наприклад, марка, розмір, склад, ГОСТ тощо) не закріплені, Учасник міг вважати достатнім лише зазначення найменування матеріалу без додаткових технічних деталей.
Умовами тендерної документації не передбачено жорстких вимог до конкретних технічних параметрів цих матеріалів. Відсутність конкретних характеристик, щодо зазначених вище будівельних матеріалів, в інформації про ціни на матеріальні ресурси, наданій у складі тендерної пропозиції ТОВ «БК МІРАЖ» ні в якому разі не призводить до зміни предмета закупівлі.
Окрім цього, умовами тендерної документації передбачено виконання робіт відповідно до проєкту «Капітальний ремонт (благоустрій) ділянки території міського кладовища Балаклійської міської ради Харківської області за адресою: провулок Шосейний, м. Балаклія Харківської області для вшанування пам’яті загиблих Героїв» (експертний звіт № №49052 від 15.11.2024 , Реєстраційний номер ЕХ01:1839-6023-7572-2122 доступний на порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва за посиланням https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3501839602291836032/optype=6) та з дотриманням технологічних процесів будівництва, відповідність вимогам будівельних норм, правилам та стандартам, установленим для виконання такого виду робіт; матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам нормативно-правових актів і нормативним документам у галузі будівництва, проєктній документації, п.3.8 Тендерної документації, умовам проєкту договору про закупівлю, зазначеному в додатку №3 до тендерної документації. Тендерна документація містить Перелік файлів з документами / розділами / частинами проєктної документації та іншою інформацією, що завантажені до електронної системи закупівель у складі тендерної документації, серед яких, зокрема, але не виключно надано відомість ресурсів файл під назвою «1649_вр_Капітальний_ремонт_благоустрій_ділянки_території_місь», в якому представлені будівельні матеріали, в тому числи:
Позиція 8 (*С147-29) В'язальний дріт
Позиція 25 (*С1421-10322) Плита гранітна
Позиція 28 (*С1416-8684) Поребрик
Позиція 36 (*С1421-9599) Суміш цементно-гравійна.
Учасник повинен був завантажити в електронну систему закупівель договірну ціну, відповідно до пункту 3.8 тендерної документації з урахуванням вимог технічного завдання ДОДАТКУ № 1.1 ДО ДОДАТКА № 1 до тендерної документації, що ТОВ «БК МІРАЖ» і зробив.
Надана учасником ТОВ «БК МІРАЖ» договірна ціна з розрахунками, в тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси (щодо інформації про найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниці його виміру, кількості, відпускної ціни, вартості транспортування та заготівельно-складських витрат – відомість ресурсів за формою згідно з додатком 11 до Настанови повністю відповідає умовам та вимогам тендерної документації, оскільки розрахована відповідно до проєкту «Капітальний ремонт (благоустрій) ділянки території міського кладовища Балаклійської міської ради Харківської області за адресою: провулок Шосейний, м. Балаклія Харківської області для вшанування пам’яті загиблих Героїв», З УРАХУВАННЯМ ВИМОГ ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ ДОДАТКУ № 1.1 ДО ДОДАТКА № 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, тобто з урахуванням відомістю ресурсів Замовника у файлі під назвою «1649_вр_Капітальний_ремонт_благоустрій_ділянки_території_місь».