Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Лєскова, 1-А, під'їзд 1 у Печерському районі м. Києва
Контактна особа замовника, уповноважена здійснити зв'язок з учасниками: Колісник Володимир Петрович - заступник директора, Кривша Тетяна Федорівна - начальник відділу організації та проведення закупівель, тел.(044) 235-71-05, 01001 м.Київ, Шевченківський район, вул. Володимирська 51-А, каб. 401, e-mail: kpkievbudrec@gmail.com. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частини предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція). Кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): відповідно до вимог Технічної специфікації Додатку 5 до тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: житловий будинок за адресою: вул. Лєскова, 1-А, під'їзд 1 у Печерському районі м. Києва. Місце знаходження замовника (фактичне): вул. Володимирська, 51-А, місто Київ, Україна, 01001. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: зазначено у п. 7 Розділу І Інструкції з підготовки пропозицій відкритих торгів до Тендерної документації.
Завершена
10 263 510.40UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 51 317.55 UAH
Період моніторингу:06.08.2025 13:06 - 28.08.2025 00:00
Статус:Порушення не виявлені
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
06.08.2025 № 54-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114 та на виконання доручення Держаудитслужби від 04 серпня 2025 року № 003100-18/9610-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій КРАСИЛЕНКО
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 06.08.2025 № 54-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2025-07-01-002438-a 01.07.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель,Постанови № 710, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЮНІТ-Л», своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 22 серпня 2025 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі - Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 17.05.2025, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція" (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи від «01» липня 2025 року № 57; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЮНІТ-Л» (далі – ТОВ «ЮНІТ-Л»); протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця та про намір укласти договір з ТОВ «ЮНІТ-Л» від 21.07.2025 №91; повідомлення про намір укласти договір від 21.07.2025; пояснення Замовника, договір підряду № 18/25-КТ від 30.07.2025; надані через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 07 серпня 2025 року.
Період усунення порушень:22.08.2025 12:00 - 28.08.2025 00:00
Дата публікації висновку:22.08.2025 12:00
Запити/Пояснення
140519
Номер:9f651c5f612b44a4b153e6d85f41c54d
Назва:Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:07.08.2025 15:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:13.08.2025 00:00
Автор:Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40922492
Контактна особа:
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.) +38 (0 50) 183-50-60 n.s.ravliuk@dasu.gov.ua
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Лєскова, 1-А, під'їзд 1 у Печерському районі м. Києва» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-01-002438-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1) Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2) Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення, надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3) Просимо надати інформацію чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility та обсяг виділених коштів в розрізі місцевого та державного бюджету?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
p7s
sign.p7s
140772
Номер:16dd7e574f88413495658887397a9dbf
Назва:Надання пояснень (інформації, документів) у межах проведення моніторингу процедури закупівлі
Дата опублікування:11.08.2025 14:07
Автор:Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція"
×
Код ЄДРПОУ:
37932233
Контактна особа:
Кривша Тетяна 380442357105 tetkryvsha@gmail.com
Адреса:
01025, Україна, Київська область, Київ, вул. Велика Житомирська, буд. 15-А
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:На запит Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Лєскова, 1-А, під'їзд 1 у Печерському районі м. Києва», очікуваною вартістю 10 263 510,40 гривень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-01-002438-a), щодо надання пояснень яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено очікувану вартість предмета закупівлі, «Дирекція з капітального будівництва та реконструкції «Київбудреконструкція» повідомляє наступне. За результатами укладеного договору № 94-ПР від 20.06.2024 року на виконання проєктних робіт із реконструкції ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Лєскова, 1-А, під'їзд 1 у Печерському районі м. Києва, відповідно до якого ТОВ «ЮНІТ-Л» виготовлено проєктну документацію (стадія «Робочий проєкт»), яка пройшла комплексну експертизу та отримано позитивний експертний звіт № V-0265-24/ПРОЕКСП від 27.09.2024р., виданий ТОВ «ПРОЕКСП». При проведенні процедури закупівлі на виконання будівельно-монтажних робіт за вищевказаною адресою (номер UA-2025-07-01-002438-a) технічні, якісні та кількісні характеристики були визначені на підставі проєктної документації. Очікувана вартість будівельно-монтажних робіт по об’єкту «Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Лєскова, 1-А, під'їзд 1 у Печерському районі м. Києва» склала 10 263 510,40 грн., яка розрахована шляхом виключення із загальної кошторисної вартості зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва суми глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірінгові послуги» окрім коштів на оплату послуг, пов’язаних із підготовкою до виконання робіт, їх здійсненням та введенням об’єктів будівництва в експлуатацію та суми глави 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд», окрім витрат на первинний технічний огляд цієї глави. Розмір бюджетного призначення та кошторисну вартість розраховано на підставі експертного звіту № V-0265-24/ПРОЕКСП від 27.09.2024р. року та враховано у «Програмі економічного і соціального розвитку м. Києва на 2024-2026 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 10.06.2025 №64/10531 «Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 14 грудня 2023 року № 7530/7571». Щодо вашого запиту надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо, що КП «Київбудреконструкція» власного веб-сайту не має та розміщує обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення предмета закупівлі, очікувану вартість предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, а саме Департаменту житлово-комунальної інфраструктури Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). Посилання на веб-сайт додається https:// https://dzki.kyivcity.gov.ua/rekonstruktsiia-liftiv-u-zhytlovomu-budynku-za-adresoiu-vul-lieskova-1-a-pidizd-1-u-pecherskomu-raioni-m-kyieva-za-kodom-cpv-za-dk-0212015-45454000-4-rekonstruktsiia. Щодо наданні інформації чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility та обсяг виділених коштів в розрізі місцевого та державного бюджету чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility та обсяг виділених коштів в розрізі місцевого та державного бюджету, повідомляємо, що фінансування даної закупівлі не здійснювалось по вищезазначених заходах.
Експертний звіт № V-0265-24/ПРОЕКСП від 27.09.2024р, зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, рішення Київської міської ради від 10.06.2025 №64/10531 «Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 14 грудня 2023 року № 7530/7571».