• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1
  • Донорські кошти

Комплекти засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів фізики, хімії, біології

Цей крок співфінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility. Закупівля здійснюється в межах реалізації програми фінансової підтримки Ukraine Facility, що впроваджується Європейським Союзом

Завершена

379 670.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 898.35 UAH
Номер: f577b6485d72436ca0145704cbdb7843
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-07-14-000083
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.07.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 14.07.2025 17:49 - 05.08.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 14.07.2025 Одеса № 144 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, доручення Державної аудиторської служби України від 08.07.2025 № 003100-18/8504-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ірини ШЕВЕЛЬОВОЇ від 14.07.2025. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 14.07.2025 № 144 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 6 UA-2025-06-30-009990-a 30.06.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ірина ШЕВЕЛЬОВА
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 99) 533-17-31, ket211083@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 22 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Степанівської сільської ради Роздільнянського району Одеської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 30.06.2025 № 56, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОБІЗНЕСКОНСАЛТИНГ» (далі – ТОВ «ДНІПРОБІЗНЕСКОНСАЛТИНГ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 09.07.2025 № 63, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 09.07.2025, договір про закупівлю товарів від 16.07.2025 № 180, пояснення Замовника, надане 17.07.2025 на запит Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено. У пункті 10 Додатка 1 до ТД Замовником зазначено, що з метою підтвердження відповідності товару, що поставляється, технічним вимогам, учасник повинен надати в електронному вигляді (сканованому в форматі pdf.) в складі своєї пропозиції також наступні документи, зокрема: якщо учасник процедури закупівлі не є виробником, для підтвердження статусу офіційного представника виробника необхідно надати листи авторизації виробника (або його офіційного представника/дистриб’ютора) із зазначенням найменування замовника, номера тендера в системі публічних закупівель на електронні освітні ресурси з біології, кабінети фізики, хімії, біології. Відповідно до пункту 11 Додатка 1 до ТД для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає технічну специфікацію, складену учасником згідно з Таблицею 1. У стовпці 6 «Виробник товару» Таблиці 1 учасником зазначається найменування виробника із зазначенням організаційно-правової форми (товариство з обмеженою відповідальністю, приватне підприємство тощо). Учасником ТОВ «ДНІПРОБІЗНЕСКОНСАЛТИНГ» у складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі надано технічну специфікацію від 04.07.2025 № 1376, в якій у стовпці 6 «Виробник товару» міститься інформація, що виробником комплектів засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів фізики, хімії, біології є товариство з обмеженою відповідальністю «СТЕМ-КЛАС» (далі – ТОВ «СТЕМ-КЛАС»). Також учасником ТОВ «ДНІПРОБІЗНЕСКОНСАЛТИНГ» у складі тендерної пропозиції на підтвердження статусу офіційного представника виробника надано авторизаційний лист виробника навчальних кабінетів з хімії, фізики, біології ТОВ «СТЕМ-КЛАС» від 07.07.2025 № 759 та авторизаційний лист виробника засобів навчання та обладнання для кабінетів навчальних та електронних освітніх ресурсів біології приватного акціонерного товариства «ЕЛЕКТРОВИМІРЮВАЧ». Проте у наданій учасником ТОВ «ДНІПРОБІЗНЕСКОНСАЛТИНГ» в складі тендерної пропозиції технічної специфікації від 04.07.2025 № 1376, по позиції 1 «Набір лабораторний для кабінету біології (вчителя)» комплекту засобів навчання та обладнання для навчального кабінету біології у стовпці 6 «Виробник товару» не зазначено виробника електронного освітнього ресурсу з предмету біології, чим не дотримано вимоги пункту 11 Додатка 1 до ТД. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник розглянув тендерну пропозицію учасника ТОВ «ДНІПРОБІЗНЕСКОНСАЛТИНГ» (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 09.07.2025 № 63, оприлюднений в електронній системі закупівель 09.07.2025), проте невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «ДНІПРОБІЗНЕСКОНСАЛТИНГ» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник не виявив. Зважаючи на зазначене, Замовник не встановив невідповідності в інформації та/або документах учасника ТОВ «ДНІПРОБІЗНЕСКОНСАЛТИНГ» та на порушення вимог пункту 43 Особливостей не надав можливості зазначеному учаснику виправити вищезазначені невідповідності. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 16.07.2025 щодо вищевказаної невідповідності Замовник 17.07.2025 надав пояснення, яке не спростовує факту встановленої невідповідності.
Період усунення порушень: 22.07.2025 15:24 - 06.08.2025 00:00
Дата публікації висновку: 22.07.2025 15:24

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі за предметом закупівлі Комплекти засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів фізики, хімії, біології (UA-2025-06-30-009990-a) від 22.07.2025 року Уповноважена особа зобов'язується вжити заходів направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому, виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені в майбутніх закупівлях. Крім того, дані обставини будуть враховані керівництвом установи під час встановлення розміру заохочуваних виплат Уповноваженій особі.
Дата публікації звіту: 23.07.2025 13:30

Запити/Пояснення