-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Комплект навчального обладнання для оснащення кабінету «Захист України»
Завершена
480 764.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 403.82 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 403.82 UAH
Номер:
a5cea7a575d04dc0b5cc82ab8f2346c2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-08-11-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.08.2025 00:00
Період моніторингу:
11.08.2025 16:04 - 02.09.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.08.2025 № 87-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ігор КОРОТКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 11.08.2025 №87-З
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2025-06-30-009588-a 30.06.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 серпня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 17.05.2025 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Роменської міської ради Сумської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 30.06.2025 (протокол № 136), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 09.07.2025, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Пеляка Сергія Федоровича, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 10.07.2025 №147, від 11.07.2025 №148 та від 30.07.2025 №164, вимогу про усунення невідповідностей до 30.07.2025, повідомлення про намір укласти договір від 30.07.2025, договір про закупівлю від 05.08.2025 №314, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 24.07.2025 № 11576-р/пк-пз, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 13.08.2025.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
19.08.2025 09:18 - 23.08.2025 00:00
Дата публікації висновку:
19.08.2025 09:18
Запити/Пояснення
Номер:
a0bcd1beb1514ba4b0d213d22fdc9906
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
12.08.2025 14:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Комплект навчального обладнання для оснащення кабінету «Захист України»» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-30-009588-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
da617a66894c4ae2841b19db342651f4
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
13.08.2025 14:06
Опис:
Пояснення на запит
Відділ освіти Роменської міської ради Сумської області повідомляє наступне:
1. Відділом освіти Роменської міської ради Сумської області 30.06.2025 було оголошено закупівлю за предметом «Комплект навчального обладнання для оснащення кабінету «Захист України»», (ДК 021:2015 39162000-5 Приладдя для навчальних закладів) за процедурою відкритих торгів з особливостями в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-2025-06-30-009588-a.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом загальнодоступної інформації про ціни на відповідне обладнання для кабінетів «Захист України» (https://www.educluster.com.ua/zahist-ukrajini, https://elizlabs.com.ua/zakhist-ukraini-a?srsltid=AfmBOop9db2zNnqzRAgmJpnQs5KrRa5iBK7TYE0r6jYdDVlqhKQivQzK, https://b-pro.com.ua/katalog/zahist-vitchizni, https://stemclass.com.ua/catalog/defender-of-the-fatherland, https://nsta.com.ua/product-category/subject-classrooms/defense-of-ukraine-cabinet/?srsltid=AfmBOorhhz6y3pJY7oRcPR6hN0K7eduM_hBB6iwDwSmmc66ltUDkIrOZ, https://mirroschool.com/catalog/kabinet-zahistu-ukrayini, https://osvita.podillyafinance.com.ua/kabinet-zakhist-ukrayini ), враховуючи динаміку цін на непродовольчі товари, вартість доставки, забезпечення належної якості продукції та бюджетне призначення.
Кількісні та якісні характеристики предмету Закупівлі були сформовані на основі потреби закладів освіти та згідно Наказу № 659 від 10.05.2024 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для забезпечення викладання предмета «Захист України» закладів освіти, що забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти» (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0771-24#Text ), а також з огляду на наявний технічний прогрес та наявні пропозиції на ринку.
2. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір витрат, очікуваної вартості предмета розміщено за посиланням: https://voromny.org.ua/2025/07/01/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-zakupivli-komplekt-navchalnogo-obladnannya-dlya-osnashhennya-kabinetu-zahyst-ukrayiny-rozmiru-byudzhetnogo-pryznachennya-ta-ochikuvanoyi-vartosti-pr/