-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту службових автомобілів
Завершена
16 499 940.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 164 999.40 UAH
мін. крок: 1% або 164 999.40 UAH
Номер:
40e8faabbf18479580761a10ed9e729a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-08-04-000114
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.08.2025 00:00
Період моніторингу:
04.08.2025 16:58 - 26.08.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.08.2025 № 34-З
Сіверськодонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 04.08.2025 № 34-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2025-06-30-007848-a 30.06.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРАВТО ГОЛОСІЇВСЬКИЙ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 серпня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) закупівель Департаменту патрульної поліції (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 30.06.2025), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «УКРАВТО ГОЛОСІЇВСЬКИЙ» (далі –ТОВ «УКРАВТО ГОЛОСІЇВСЬКИЙ»), вимогу про усунення невідповідностей до 15 липня 2025 року, протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю від 15.07.2025, договір від 25.07.2025 № 613 на суму 16 499 940,00 з ПДВ, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 08.08.2025 та 11.08.2025.
Період усунення порушень:
26.08.2025 15:05 - 30.08.2025 00:00
Дата публікації висновку:
26.08.2025 15:05
Запити/Пояснення
Номер:
f3f09ad2f1504f6aae831fe6d0eeb4b6
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
05.08.2025 13:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з технічного обслуговування та поточного ремонту службових автомобілів за кодом ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-30-007848-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступні питання:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Відповідно до пункту 13.1 Розділу 13 Проекту договору про закупівлю (Додаток № 4 до тендерної документації) та пункту 3 Додатку № 10 до тендерної документації визначено, що переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у формі банківської гарантії, в розмірі 5 % від ціни договору про закупівлю. Проте, в оголошенні про проведення відкритих торгів Вами зазначено, що розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю – відсутні.
Просимо надати пояснення з цього питання.
4. Відповідно до частини 12 статті 29 Закону за результатами розгляду замовником в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону складається та оприлюднюється протокол розгляду всіх тендерних пропозицій. Водночас, відповідно до частини 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Проте, в електронній системі закупівель відсутній протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця процедури закупівлі.
Просимо надати пояснення з цього питання.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
97c771e6b8dd410889656377ad790484
Назва:
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України Північно-східного офісу Держаудитслужби Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області щодо процедури відкритих торгів, опублікованих на сайті zakupivli.pro (UA-2025-06-30-007848-a) на закупівлю за предметом «Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту службових автомобілів» (код ДК 021:2015 (CPV) 50110000-9 – «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання»)
Дата опублікування:
11.08.2025 10:45
Опис:
На Ваш запит повідомляємо наступне:
1. Обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик послуг з технічного обслуговування та поточного ремонту службових автомобілів визначено відповідно до потреб замовника для забезпечення територіальних (відокремлених) підрозділів Департаменту патрульної поліції з метою належного виконання покладених обов’язків та завдань та ґрунтуються відповідно до вимог Правил надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 28.11.2014 № 615, технологічної документації заводів виробників, висновків та заключень експертів з оцінювання автомобілів.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно до «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про потенційних учасників, та проведення моніторингу цін по кожному обласному центру України, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу комерційних пропозиції про ціну послуг, а також з урахуванням цін за попередні роки та в свою чергу коливання іноземної валюти, так як запасні частини, які встановлені на автомобілі переважно імпортного виробництва (Додаток 1 до пояснення).
2. На виконання вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» інформацію з обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на власному/офіційному вебсайті, яка доступна для перегляду:
https://patrolpolice.gov.ua/wp-content/uploads/2025/01/UA-2025-06-30-007848- a.pdf.
3. Відповідно до пункту 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» Розділу VI. «Результати відкритих торгів та укладання договору про закупівлю пункту» тендерної документації, пункту 13.1 Розділу 13 «Проекту договору про закупівлю» проєкту Договору (Додаток № 4 до тендерної документації) та пункту 3 розділу «Документи, які повинен надати переможець» Додатку № 10 до тендерної документації визначено, що переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у формі банківської гарантії, в розмірі 5 % від ціни договору про закупівлю.
Під час оголошення процедури закупівлі послуг з технічного обслуговування та поточного ремонту службових автомобілів (ідентифікатор закупівлі - UA-2025-06-30-007848-a) на майданчику Zakupivli.Pro в особистому кабінеті в розділі «Електронна тендерна документація» в пункті 14 заповнена інформація щодо «Забезпечення виконання договору про закупівлю» (скріншот/знімок екрана додається, Додаток № 2 до пояснення), яка містить наступні дані:
- п. 14.1 «Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю» – становить 5% від суми прийнятої тендерної пропозиції;
- п. 14.1 абз 4 «Спосіб підтвердження відповідності» - «Відповідно до пункту 6 Розділу VI «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації та Додатку № 10 до Документації»;
- п. 14.2 «Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на» - «0 (день)».
Крім того, вищевказані відомості відображені в інформації щодо вказаної закупівлі на електронному майданчику системи закупівель Prozorro за посиланням https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-06-30-007848-a в пункті «Інші вимоги» розділ «Лоти» (скріншот/знімок екрана додається, Додаток №3 до пояснення).
4. Відповідно до пункту 37 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), період дії правового режиму воєнного стану в Україні, введеного Указом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 64/2022, затвердженим Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 2102-IX закупівлі проводяться з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
Відповідно до вимог п.3 Особливостей «Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.».
Відповідно до вимог п. 49 Особливостей «Рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та цього пункту.»
Відповідно до вимог п.1 ст. 33 Закону рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення учасника переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та протягом одного дня з дати ухвалення такого рішення замовник оприлюднює в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (Додаток 4 до пояснення).
Відповідно до вимог п. 40 Особливостей «Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі інформація, що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей.».
Крім того, згідно інформації яка розміщена на ресурсі «Prozorro Інфобокс» від 29.10.2024
(посилання: https://infobox.prozorro.org/articles/avtomatine-formuvannya-protokoliv-v-sistemi-prozorro#:~:text=%D0%94%D0%B5%20%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B0%D0%B6%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BC%D0%B5%D1%82%D1%8C%D1%81%D1%8F%20%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%BD%D0%B8%D0%B9%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%BA%D0%BE%D0%BB%20%D0%BD%D0%B0%20%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%96%20%D0%95%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%BD%D0%B8%D0%B9,%D1%83%20%D0%B2%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D1%86%D1%96%20%E2%80%9C%D0%9B%D0%BE%D1%82%D0%B8%E2%80%9D%20%D0%B2%20%D1%96%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%20%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D0%B6%D1%86%D1%8F), в системі прозоро впроваджено новий функціонал:
– автоматичне формування рішень уповноважених осіб у вигляді електронних протоколів;
– електронна тендерна пропозиція.
Так у Замовника є можливість формувати протокол автоматично (у вигляді протоколу в .pdf форматі) на підставі рішень уповноваженої особи, які вона приймає в системі. Однак, цей функціонал можливий лише для тих протоколів, які не потребують додаткового внутрішнього погодження зі сторони замовника.
Отже, відповідно до пункту 36 Особливостей «Якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 цих особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється відповідно до частин третьої та четвертої статті 28 Закону.
Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення) частини другої, п’ятої, дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації.
Статтею 33 Закону встановлено, що при визначенні учасника переможцем процедури закупівлі замовник в електронній системі закупівель повинен оприлюднити повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. У частині 2 цієї ж статті визначено інформацію, яку повинно містити таке повідомлення.
Враховуючи положення всіх вище наведених пунктів, статей Закону та Особливостей щодо вимог здійснення закупівель та у зв’язку з тим, що в електронній системі закупівель автоматично складається (формується) та оприлюднюється протокол розгляду всіх тендерних пропозицій, Замовником було оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі, який містить всі відомості, що вимагаються Законом та Особливостями.
Замовником під час проведення закупівлі забезпечено прозорість і відкритість процесу та надано можливість учасникам та громадськості ознайомитися з рішенням замовника щодо визначення переможця.
Номер:
1f3c56be6a0545738e45f86c616ac108
Назва:
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України Північно-східного офісу Держаудитслужби Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області щодо процедури відкритих торгів, опублікованих на сайті zakupivli.pro (UA-2025-06-30-007848-a) на закупівлю за предметом «Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту службових автомобілів» (код ДК 021:2015 (CPV) 50110000-9 – «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання»)
Дата опублікування:
08.08.2025 17:25
Опис:
На Ваш запит повідомляємо наступне:
1. Обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик послуг з технічного обслуговування та поточного ремонту службових автомобілів визначено відповідно до потреб замовника для забезпечення територіальних (відокремлених) підрозділів Департаменту патрульної поліції з метою належного виконання покладених обов’язків та завдань та ґрунтуються відповідно до вимог Правил надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 28.11.2014 № 615, технологічної документації заводів виробників, висновків та заключень експертів з оцінювання автомобілів.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно до «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про потенційних учасників, та проведення моніторингу цін по кожному обласному центру України, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу комерційних пропозиції про ціну послуг, а також з урахуванням цін за попередні роки та в свою чергу коливання іноземної валюти, так як запасні частини, які встановлені на автомобілі переважно імпортного виробництва (Додаток 1 до пояснення).
2. На виконання вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» інформацію з обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на власному/офіційному вебсайті, яка доступна для перегляду:
https://patrolpolice.gov.ua/wp-content/uploads/2025/01/UA-2025-06-30-007848- a.pdf.
3. Відповідно до пункту 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» Розділу VI. «Результати відкритих торгів та укладання договору про закупівлю пункту» тендерної документації, пункту 13.1 Розділу 13 «Проекту договору про закупівлю» проєкту Договору (Додаток № 4 до тендерної документації) та пункту 3 розділу «Документи, які повинен надати переможець» Додатку № 10 до тендерної документації визначено, що переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у формі банківської гарантії, в розмірі 5 % від ціни договору про закупівлю.
Під час оголошення процедури закупівлі послуг з технічного обслуговування та поточного ремонту службових автомобілів (ідентифікатор закупівлі - UA-2025-06-30-007848-a) на майданчику Zakupivli.Pro в особистому кабінеті в розділі «Електронна тендерна документація» в пункті 14 заповнена інформація щодо «Забезпечення виконання договору про закупівлю» (скріншот/знімок екрана додається, Додаток № 2 до пояснення), яка містить наступні дані:
- п. 14.1 «Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю» – становить 5% від суми прийнятої тендерної пропозиції;
- п. 14.1 абз 4 «Спосіб підтвердження відповідності» - «Відповідно до пункту 6 Розділу VI «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації та Додатку № 10 до Документації»;
- п. 14.2 «Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на» - «0 (день)».
Крім того, вищевказані відомості відображені в інформації щодо вказаної закупівлі на електронному майданчику системи закупівель Prozorro за посиланням https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-06-30-007848-a в пункті «Інші вимоги» розділ «Лоти» (скріншот/знімок екрана додається, Додаток №3 до пояснення).
4. Відповідно до пункту 37 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), період дії правового режиму воєнного стану в Україні, введеного Указом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 64/2022, затвердженим Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 2102-IX закупівлі проводяться з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
Відповідно до вимог п.3 Особливостей «Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.».
Відповідно до вимог п. 49 Особливостей «Рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та цього пункту.»
Відповідно до вимог п.1 ст. 33 Закону рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення учасника переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та протягом одного дня з дати ухвалення такого рішення замовник оприлюднює в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (Додаток 4 до пояснення).
Відповідно до вимог п. 40 Особливостей «Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі інформація, що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей.».
Крім того, згідно інформації яка розміщена на ресурсі «Prozorro Інфобокс» від 29.10.2024
(посилання: https://infobox.prozorro.org/articles/avtomatine-formuvannya-protokoliv-v-sistemi-prozorro#:~:text=%D0%94%D0%B5%20%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B0%D0%B6%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BC%D0%B5%D1%82%D1%8C%D1%81%D1%8F%20%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%BD%D0%B8%D0%B9%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%BA%D0%BE%D0%BB%20%D0%BD%D0%B0%20%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%96%20%D0%95%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%BD%D0%B8%D0%B9,%D1%83%20%D0%B2%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D1%86%D1%96%20%E2%80%9C%D0%9B%D0%BE%D1%82%D0%B8%E2%80%9D%20%D0%B2%20%D1%96%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%20%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D0%B6%D1%86%D1%8F), в системі прозоро впроваджено новий функціонал:
– автоматичне формування рішень уповноважених осіб у вигляді електронних протоколів;
– електронна тендерна пропозиція.
Так у Замовника є можливість формувати протокол автоматично (у вигляді протоколу в .pdf форматі) на підставі рішень уповноваженої особи, які вона приймає в системі. Однак, цей функціонал можливий лише для тих протоколів, які не потребують додаткового внутрішнього погодження зі сторони замовника.
Отже, відповідно до пункту 36 Особливостей «Якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 цих особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється відповідно до частин третьої та четвертої статті 28 Закону.
Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення) частини другої, п’ятої, дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації.
Статтею 33 Закону встановлено, що при визначенні учасника переможцем процедури закупівлі замовник в електронній системі закупівель повинен оприлюднити повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. У частині 2 цієї ж статті визначено інформацію, яку повинно містити таке повідомлення.
Враховуючи положення всіх вище наведених пунктів, статей Закону та Особливостей щодо вимог здійснення закупівель та у зв’язку з тим, що в електронній системі закупівель автоматично складається (формується) та оприлюднюється протокол розгляду всіх тендерних пропозицій, Замовником було оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі, який містить всі відомості, що вимагаються Законом та Особливостями.
Замовником під час проведення закупівлі забезпечено прозорість і відкритість процесу та надано можливість учасникам та громадськості ознайомитися з рішенням замовника щодо визначення переможця.