• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Виконання робіт по об’єкту «Реконструкція Василівської зрошувальної системи для забезпечення централізованим водопостачанням сільських населених пунктів Солонянської СТГ»

Завершена

130 947 690.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 654 738.45 UAH
Номер: aa84b08b6b4b43f5b3f78099ce73285c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-01-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.09.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 01.10.2025 11:35 - 23.10.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 30.09.2025 Київ № 261 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 25 вересня 2025 року № 140-к «Про закордонне відрядження» НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 44 UA-2025-06-30-003496-a 30.06.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 67) 326-09-47, o.i.nikitiuk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «НВП «ТЕХБУДПРОМ» установлено порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Регіонального офісу водних ресурсів у Дніпропетровській області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 30 червня 2025 року № 60, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «СК СТРОЙІНВЕСТ» (далі – ТОВ «СК СТРОЙІНВЕСТ»), вимогу про усунення невідповідностей до 24 липня 2025 року, протокольне рішення від 11 серпня 2025 року № 79, тендерну пропозицію приватного підприємства «Науково-виробниче підприємство «Техбудпром» (далі – ПП «НВП «Техбудпром»), протокольне рішення від 14 серпня 2025 року №84, повідомлення про намір укласти договір від 14 серпня 2025 року, договір про закупівлю робіт від 20 серпня 2025 року №2008 на суму 127 790 470,80 грн з ПДВ, пояснення та документи, отримані 08 жовтня 2025 року, 15 жовтня 2025 року та 17 жовтня 2025 року на запити Держаудитслужби через електронну систему закупівель. Під час моніторингу встановлено, що Замовник імперативно встановив вимоги та перелік документів, які повинні надати учасники, щодо інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі в пункті 6 Розділу ІІІ тендерної документації, зокрема до ціни тендерної пропозиції мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни згідно з вимогами наказу Мінрегіону від 01 листопада 2021 року № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» в тому числі, розрахунок показників загально-виробничих та адміністративних витрат, виходячи зі структури цих витрат по підприємству за попередній період з урахуванням потужностей будівельної організації або довідку у довільній формі, якщо у попередньому періоді фінансова діяльність по підприємству не проводилась.(абзац четвертий та п’ятий пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації). Керуючись нормами частини п’ятої статті 8 Закону Держаудитслужба 15 жовтня 2025 року звернулась до Замовника з відповідним запитом стосовно надання учасником ПП «НВП «ТЕХБУДПРОМ» документів, які підтверджують розрахунок показників загально-виробничих та адміністративних витрат, виходячи зі структури цих витрат по підприємству за попередній період з урахуванням потужностей будівельної організації або довідки у довільній формі, якщо у попередньому періоді фінансова діяльність по підприємству не проводилась. Замовник 17 жовтня 2025 року надав пояснення (протокольне рішення від 17 жовтня 2025 року № 136), в яких послався на пояснювальну записку та розрахунок загальновиробничих витрат по локальному кошторису 02-01-01 у Файлі № 4 «Розрахунок ціни тендерної пропозиції.pdf», наданий учасником ПП «НВП «ТЕХБУДПРОМ» у складі тендерної пропозиції. При цьому, тендерна пропозиція ПП «НВП «ТЕХБУДПРОМ», зокрема і Файл № 4 «Розрахунок ціни тендерної пропозиції.pdf не містить розрахунок показників загально-виробничих та адміністративних витрат, виходячи зі структури цих витрат по підприємству за попередній період з урахуванням потужностей будівельної організації або довідки у довільній формі, якщо у попередньому періоді фінансова діяльність по підприємству не проводилась Розрахунок загально-виробничих та адміністративних витрат та розрахунок кошторисної заробітної плати за 2024 рік учасника ПП «НВП «ТЕХБУДПРОМ» Замовник завантажив тільки 17 жовтня 2025 року на запит Держаудитслужби. Отже, Замовник на порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «НВП «ТЕХБУДПРОМ» із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, тендерна пропозиція якого не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Період усунення порушень: 22.10.2025 18:02 - 05.11.2025 23:00
Дата публікації висновку: 22.10.2025 18:02

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Протокольне рішення від 29.10.2025 № 146
Дата публікації звіту: 29.10.2025 13:58

Запити/Пояснення