• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 4

КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ФАСАДУ БУДІВЛІ КНП “КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР” ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА ВУЛ. САКСАГАНСЬКОГО 100 (ЗАХОДИ З ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ)

Завершена

63 716 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 637 166.00 UAH
Номер: ad664d118d1d4e3f982662d2e8f1b027
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-08-06-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.08.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 06.08.2025 15:59 - 28.08.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 06.08.2025 № 84-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доручення Державної аудиторської служби України від 04.08.2025 № 003100-18/9610-2025; доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія Черновола від 06.08.2025. В.о. начальника Анатолій ВОЙЧЕНКО Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 06.08.2025 № 84-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 6 UA-2025-06-30-000890-a 30.06.2025 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 98) 065-88-20, i.i.nedbaylo@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «УВБА «Центр» встановлено порушення пункту 43 та підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця встановлено порушення пункту 18 Особливостей. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, надання роз’яснень щодо тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом приведення у відповідність договірної ціни, локальних кошторисів, підсумкової відомості ресурсів та дефектного акту договору підряду від 31.07.2025 № 72/25 до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції ТОВ «УВБА «Центр» з оприлюдненням договору та додатків до нього (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі, а у разі неможливості, припинити зобов’язання за договором підряду від 31.07.2025 № 72/25, укладеним з ТОВ «УВБА «Центр», з дотриманням положень Цивільного кодексу України. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції на дату проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості); надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2025 рік Комунального некомерційного підприємства «Консультативно-діагностичний центр» Шевченківського району міста Києва (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол) від 16.06.2025 № 138 (далі – тендерна документація); звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та відповіді на них; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «Український виробничо-будівельний Альянс «Центр» (далі – ТОВ «УВБА «Центр»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.07.2025 № 161; повідомлення про намір укласти договір; договір підряду від 31.07.2025 № 72/25 (далі – Договір про закупівлю); пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УВБА «Центр» встановлено наступне. У пункті 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» додатку 2 до тендерної документації Замовник встановив наступну вимогу: «Підтвердити право власності/право користування на підйомні (підвісні) колиски/люльки не менше двох, розшифровкою рахунку балансу учасника, на якому обліковується це обладнання за останній звітній період. Розшифровку рахунку 10, 11 «основні засоби» Балансу учасника закупівлі за останній звітній період, або договору оренди з переліком майна що передається в оренду та актом приймання-передачі такого майна (підйомні (підвісні) колиски/люльки), або договору на надання послуг». На виконання зазначеної вимоги учасник ТОВ «УВБА «Центр» надав у складі тендерної пропозиції копію договору оренди майна від 14.05.2025 № 1405/01, який не містить підписів сторін. У пункті 9.1 договору оренди майна від 14.05.2025 № 1405/01 зазначено наступне: «Цей договір набуває чинності з дня його підписання обома сторонами та діє до закінчення передбаченого ним строку оренди, але в будь-якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов’язань за ним». Згідно частини другої статті 207 Цивільного кодексу України правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо він підписаний його стороною (сторонами). Правочин, який вчиняє юридична особа, підписується особами, уповноваженими на це її установчими документами, довіреністю, законом або іншими актами цивільного законодавства. У пояснення на запит від 21.08.2025 Замовник зазначив: «На вимогу п.1.1 розділу 1 Додатку 2 технічної документації учасник надав у складі тендерної пропозиції договір оренди майна від 14.05.2025 № 1405/01, який завірений електронними печатками з обох сторін та містить електронні цифрові підписи сторін (ст.26 файл «д.2 п.1.9 о.люльки.pdf.») і є таким, що в повному обсязі підтверджує вимоги Замовника щодо підтвердження наявності права власності/права користування на підйомні (підвісні) колиски/люльки». Разом з тим, відповідно до інформації, поданої у складі тендерної пропозиції ТОВ «УВБА «Центр», копія договору оренди майна від 14.05.2025 № 1405/01 не містить інформації щодо накладення на нього електронних підписів сторін. Отже, в тендерній пропозиції ТОВ «УВБА «Центр» наявна невідповідність, визначена пунктом 43 Особливостей. Проте, Замовник не виявив вищезазначену невідповідність та на порушення вимог пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення вказаної невідповідності. Крім того, у пункті 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» додатку 2 до тендерної документації Замовник встановив наступну вимогу, зокрема: «Для документального підтвердження наявності обладнання, машин і механізмів та технологій, вказаних учасником у довідці, Учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції: протоколи періодичних випробувань на запобіжні пояси та стропи». Учасник ТОВ «УВБА «Центр» надав у складі тендерної пропозиції довідку про наявність техніки, устаткування, обладнання, приладів, будівельних механізмів, матеріально-технічної бази від 07.07.2025 № З-2-25, яка містить інформацію про наявність поясів безлямкових (1ПБ) з строп-стрічкою та карабіном у кількості 4 штуки. Разом з цим, на виконання вимог тендерної документації учасник ТОВ «УВБА «Центр» надав у складі тендерної пропозиції протокол періодичних випробувань від 09.03.2025 № 102, в якому зазначено результати випробувань лише одного поясу безлямкового 1ПБ з строп-стрічкою та карабіном. Таким чином, в тендерній пропозиції ТОВ «УВБА «Центр» наявна невідповідність, визначена пунктом 43 Особливостей. Проте, Замовник не виявив вищезазначену невідповідність та на порушення вимог пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення вказаної невідповідності. За результатами моніторингу процедури закупівлі також встановлено наступне. Згідно з пунктом 9 додатку 2 до тендерної документації Замовник вимагає надання учасниками тендерної пропозиції за формою вказаною в додатку 1 до тендерної документації. У додатку 1 до тендерної документації Замовник зазначив, що розрахунок тендерної пропозиції повинен бути підтверджений кошторисною документацією: договірна ціна; локальний(-і) кошторис(-и); зведений кошторисний розрахунок; відомість (або підсумкова відомість) ресурсів). В додатках 2 та 5 до тендерної документації Замовник встановив наступне: «Якщо пропозиція закупівлі учасника містить не весь перелік робіт або зміну обсягів та складу робіт (та/або не розцінені всі пункти технічного завдання) згідно з документацією закупівлі або відсутня взагалі, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам документації закупівлі, та відхиляється Замовником». Згідно з розділом ІІІ «Будівельні матеріали, вироби і комплекти» відомості ресурсів, оприлюдненої в додатку 5 «Технічна специфікація» до тендерної документації, Замовник передбачив, що при виконанні робіт будуть використовуватися такі будівельні матеріали, вироби і комплекти, зокрема: борошно андезитове кислототривке, марка А (0,0551835 т) (пункт 16); карборунд (386,65239 кг) (пункт 58); порошок полірувальний (0,85841 кг) (пункт 88); розчин готовий опоряджувальний цементний 1:3 (42,9205 м3) (пункт 100). Проте, підсумкова відомість ресурсів, надана у складі тендерної пропозиції ТОВ «УВБА «Центр», не містить інформації, що під час робіт будуть використанні зазначені вище матеріали. Отже, учасником ТОВ «УВБА «Центр» у складі тендерної пропозиції не розцінені вищевказані пункти технічної специфікації. Крім того, у локальному кошторисі 02-01-02 на загально-будівельні роботи (монтаж), наданому в додатку 5 «Технічна специфікація» до тендерної документації Замовник зазначив перелік робіт, зокрема : - пункт 71 – На кожні 0,5 см зміни товщини шару додавати або виключати до норми 18-46-1 / додати 1см – 424,5 м2. Також, пунктом 8 розділу ІІІ «Будівельні матеріали, вироби і комплекти» відомості ресурсів, наданої в додатку 5 «Технічна специфікація» до тендерної документації передбачено використання асфальтобетонної суміші Г-4 у кількості 40,5822 тонн. Разом з тим, у складі тендерної пропозиції ТОВ «УВБА «Центр» передбачено перелік робіт, який не відповідає вимогам додатку 5 «Технічна специфікація» до тендерної документації, зокрема: - пункт 125 - На кожні 0,5 см зміни товщини шару додавати або виключати до норми 18-46-1 / додати 2см – 4,245 100м2 загальною вартістю 113 945,61 гривень. При цьому, підсумковою відомістю ресурсів, наданою у складі тендерної пропозиції ТОВ «УВБА «Центр», передбачено використання асфальтобетонної суміші Г-4 у кількості 50,8551 т загальною вартістю 249 789,06 грн, що на 10,2729 т більше ніж було передбачено вимогами додатку 5 «Технічна специфікація» до тендерної документації. Отже, учасником ТОВ «УВБА «Центр» під час подання тендерної пропозиції змінено склад робіт в частині додавання 2 см замість 1 см шару асфальтобетонного покриття, передбаченого технічною специфікацією, що призвело до перевищення витрат асфальтобетонної суміші на 10,2729 т та завищення вартості робіт на 50 458,23 гривень. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Проте, Замовник на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «УВБА «Центр», визнав його переможцем відкритих торгів та уклав з ним договір підряду від 31.07.2025 № 72/25. Під час моніторингу процедури закупівлі також встановлено наступне. У поясненнях на запит від 25.08.2025 Замовник зазначив наступне: «Замовником встановлена вимога п. 11 Додатку 2 тендерної документації - «Технічна специфікація за формою, встановленою Додатком 5 Тендерної документації», яка містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Учасником у складі тендерної пропозиції подано Додаток 5 на фірмовому бланку з власноручним підписом уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, та з відбитком печатки організації (файл «д.2 п.11 д.5 Технічна специфікація зав..,pdf»). Технічна специфікація повністю відповідає вимогам про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, визначені Замовником. Враховуючи вище викладене підстави для відхилення Учасника відсутні». Учасник ТОВ «УВБА «Центр» у складі тендерної пропозиції надав підписану «Технічну специфікацію» у відповідності до додатку 5 до тендерної документації, пункт 71 якої передбачає : «На кожні 0,5 см зміни товщини шару додавати або виключати до норми 18-46-1 / додати 1см». При цьому, у пункті 71 Дефектного акту та в пункті 125 локального кошторису 02-01-02 на загально-будівельні роботи (монтаж), які є додатками до договору підряду від 31.07.2025 № 72/25 зазначено наступне: «На кожні 0,5 см зміни товщини шару додавати або виключати до норми 18-46-1 / додати 2см». Згідно пункту 18 Особливостей умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків, визначених цим пунктом. Відповідно до пункту 21 Особливостей договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 цих особливостей. Враховуючи вищевикладене, Замовником на порушення пункту 18 Особливостей укладено договір підряду від 31.07.2025 № 72/25, умови якого не відповідають змісту тендерної пропозиції переможця ТОВ «УВБА «Центр». За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено наступне. Згідно додатку 5 «Технічна специфікація» до тендерної документації та інформації, оприлюдненій у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «УВБА «Центр», локальний кошторис № 02-01-04 на влаштування системи блискавкозахисту містить, зокрема, розділи 5 «Витратні матеріали» та 6 «ПНР». Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, локальний кошторис № 02-01-04 на влаштування системи блискавкозахисту є додатком до Договору про закупівлю. Проте, на порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовник не оприлюднив локальний кошторис № 02-01-04 на влаштування системи блискавкозахисту як додаток до договору в повному обсязі, зокрема відсутні розділи 5 «Витратні матеріали» та 6 «ПНР». Під час моніторингу процедури закупівлі також встановлено наступне. Абзацом першим пункту 17 Особливостей визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей. Згідно з пунктом 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Абзацом другим частини першої статті 41 Закону до договорів про закупівлю віднесені договори із закупівлі послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об'єкта будівництва. Разом з тим, вимогами пункту 1 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення № 835) визначено, що машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Також, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строки, встановлені пунктами 10 і 11 частини першої статті 10 Закону. Замовник 31.07.2025 оприлюднив в електронній системі закупівель Договір про закупівлю та додатки до нього, в тому числі Підсумкову відомість ресурсів, яка містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси. Разом з цим, зазначена інформація про ціни на матеріальні ресурси оприлюднена у форматі PDF, який не має властивостей машинозчитувального формату. Таким чином, на порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель інформацію про ціни на матеріальні ресурси не у машинозчитувальному форматі.
Період усунення порушень: 29.08.2025 10:01 - 13.09.2025 00:00
Дата публікації висновку: 29.08.2025 10:01

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Комунальним некомерційним підприємством «Консультативно-діагностичний центр» Шевченківського району м. Києва (далі – Замовник) розглянуто висновок Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 29.08.2025 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-06-30-000890-a , предметом якої є «Капітальний ремонту фасаду будівлі КНП «Консультативно-діагностичний центр» Шевченківського району м. Києва вул. Саксаганського 100 (заходи з енергозбереження)», та здійснено наступні заходи: - Проведено нараду із фахівцями закладу, які долучаються до формування тендерної документації закупівель, щодо врахування в подальшій роботі зауважень викладених у висновку. - Уповноваженій особі буде надано можливість пройти навчання у сфері публічних закупівель. - Підрядника було проінформовано про необхідність приведення у відповідність договірної ціни, локальних кошторисів, підсумкової відомості ресурсів та дефектного акту договору підряду від 31.07.2025 № 72/25 до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції ТОВ «УВБА «Центр» з необхідністю оприлюднення договору та додатків до нього (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі, а у разі неможливості, припинити зобов’язання за договором підряду від 31.07.2025 № 72/25, укладеним з ТОВ «УВБА «Центр», з дотриманням положень Цивільного кодексу України. Оприлюднено в електронній системі закупівель, відповідно до вимог встановлених пунктом 10 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», інформацію про ціни на матеріальні ресурси до Договору у форматі pdf та у машинозчитувальному форматі.
Дата публікації звіту: 02.09.2025 14:16

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: -
Дата публікації: 15.09.2025 10:57

Запити/Пояснення