-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт частини орендованих нежитлових приміщень (6 та 1 поверхи) КНП «Обласна лікарня інтенсивного лікування м. Маріуполь» за адресою: м. Київ, проспект Повітряних Сил України, 9 (1 та 2 черги)
Протокол №84 від 27.06.2025р.
Завершена
26 584 238.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 797 527.15 UAH
мін. крок: 3% або 797 527.15 UAH
Номер:
d459f332a0644da9ae981f1465c4d28a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-07-28-000060
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.07.2025 00:00
Період моніторингу:
28.07.2025 11:50 - 19.08.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.07.2025 Київ № 198
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
46 UA-2025-06-27-002451-a 27.06.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АНТА», своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 серпня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Обласна лікарня інтенсивного лікування м. Маріуполь» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 16.05.2025 № 120 зі змінами, затвердженими протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 27.06.2025 № 84, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АНТА» (далі – ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АНТА»), повідомлення про намір укласти договір від 22.07.2025, договір підряду від 04.08.2025 № 54 на суму 20 519 926,32 грн з ПДВ (далі – Договір), пояснення (інформація та документи) Замовника надані 01.08.2025 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
13.08.2025 17:23 - 19.08.2025 00:00
Дата публікації висновку:
13.08.2025 17:23
Запити/Пояснення
Номер:
2582c73da74944e3b5a3cde31f4d21f5
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
29.07.2025 16:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт частини орендованих нежитлових приміщень (6 та 1 поверхи) КНП «Обласна лікарня інтенсивного лікування м. Маріуполь» за адресою: м. Київ, проспект Повітряних Сил України, 9 (1 та 2 черги)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-06-27-002451-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Інформації та відповідних розрахунків з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. За рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням постанови (розпорядження) Кабінету Міністрів України, кодів програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету).
3. Інформації, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
4. Надати інформацію та документальне підтвердження щодо надання переможцем ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АНТА» забезпечення виконання договору про закупівлю у відповідності до вимог пункту 5 розділу VІ тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
cd4ffe4618e44bd8b3bf75d35cb678d3
Назва:
На виконання запиту Державної аудиторської служби України від 29.07.2025р.
Дата опублікування:
01.08.2025 13:27
Опис:
1. Інформації та відповідних розрахунків з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідно до пункту 27 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» предметом закупівлі є роботи з капітального ремонту.
Предмет закупівлі визначено замовником за об’єктом будівництва, як це передбачено пунктом 4 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 р. за № 500/34783.
Відповідно до пункту 11 частини першої статті 1 Закону України «Про регулювання містобудівної документації» технічні вирішення, кошториси об’єктів будівництва тощо визначені проектною документацією.
На виконання частини другої статті 31 цього Закону проведено експертизу проектної документації за обʼєктом будівництва «Капітальний ремонт частини орендованих нежитлових приміщень (6 та 1 поверхи) КНП «Обласна лікарня інтенсивного лікування м.Маріуполь» за адресою: м.Київ, проспект Повітряних Сил України, 9».
Отже, обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснено на підставі проектної документації, яка пройшла експертизу, за результатами якої надано позитивний експертний звіт.
Проектна документація та позитивний експертний звіт оприлюднені в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва. Реєстраційні номери проектної документації в системі - PD01:2426-4796-5814-1293, кошторисної документації - EM01:7496-2799-0841-9038.
Разом з тим, згідно з частиною десятою статті 22-1 Закону України «Про регулювання містобудівної документації» доступ до проектної документації на будівництво об’єктів здійснюється у режимі читання без можливості копіювання із застереженням, що така проектна документація є об’єктом авторського права відповідно до розділу VI Закону України «Про архітектурну діяльність».
У звʼязку з цим на виконання запиту надаємо завдання на проєктування та позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації з зведенням витрат вартості обʼєкта.
2. За рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням постанови (розпорядження) Кабінету Міністрів України, кодів програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету) та
3. Інформації, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Щодо джерел фінансування інформуємо, що фінансування закупівлі передбачено за рахунок коштів обласного бюджету Донецької області, згідно з розпорядженням голови облдержадміністрації, керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 09.12.2024 № 815/5-24 «Про обласний бюджет на 2025 рік».
Дане джерело фінансування зазначено замовником в електронній системі закупівель під час оприлюднення плану закупівлі та додатково – в тендерній документації під час оприлюднення закупівлі.
У зв’язку з цим, замовник відповідно до закону не є розпорядником запитуваної інформація щодо інших джерел фінансування, зазначених у запиті Держаудитслужби України.
4. Надати інформацію та документальне підтвердження щодо надання переможцем ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АНТА» забезпечення виконання договору про закупівлю у відповідності до вимог пункту 5 розділу VІ тендерної документації.
Згідно з пунктом 16 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються відомості про строк та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати).
Відповідно до пункту п.5.1 розділу VI тендерної документації під час укладення Договору Учасник-Переможець вносить забезпечення виконання Договору у формі електронної банківської гарантії шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель.
Банківська гарантія має бути внесена замовнику до укладання договору. Якщо станом на 16 год 00 хв останнього дня зазначеного строку належним чином оформлена банківська гарантія не передана замовнику, то тендерна пропозиція переможця цієї процедури закупівлі підлягає відхиленню.
Час укладення договору визначено Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі - Особливості).
Згідно з пунктом 49 Особливостей замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Рішення про намір укласти договір про закупівлю прийнято 22.07.2025.
Таким чином, забезпечення виконання договору про закупівлю має бути надано переможцем найближчим часом у зазначений вище строк, який ще триває.