-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт авдиторій № 224, № 225, № 226, № 227, № 319, № 324, № 407 Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, м.Львів, вул.Клепарівська, 35
Мова тендерної пропозиції - українська
Завершена
13 039 900.78
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 65 199.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 65 199.50 UAH
Номер:
3e47112ec82a47cdb2aa4523b5e96212
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-08-06-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.08.2025 00:00
Період моніторингу:
06.08.2025 11:52 - 28.08.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.08.2025 № 86-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15, 16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 04.08.2025 №003100-18/9610-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ігор КОРОТКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 06.08.2025 №86-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2025-06-26-010450-a 26.06.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Катерина СЕМЕНОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 серпня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 17.05.2025 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівського державного університету безпеки життєдіяльності (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 26.06.2025 (протокол № 294), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 04.07.2025, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Евро буд Транс», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 08.07.2025 №303, повідомлення про намір укласти договір від 08.07.2025, договір про закупівлю від 23.07.2025 №372, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 08.08.2025.
Період усунення порушень:
14.08.2025 13:52 - 20.08.2025 00:00
Дата публікації висновку:
14.08.2025 13:52
Запити/Пояснення
Номер:
8d93e56fa6a1447b9177e37696daca5d
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
07.08.2025 11:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Поточний ремонт авдиторій № 224, № 225, № 226, № 227, № 319, № 324, № 407 Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, м.Львів, вул.Клепарівська, 35» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-26-010450-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
a87b376bfa01470f8b4ae3604363259c
Назва:
Пояснення Замовника на Запит Держаудитслужби України щодо закупівлі «Поточний ремонт авдиторій № 224, № 225, № 226, № 227, № 319, № 324, № 407 Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, м.Львів, вул.Клепарівська, 35», UA-2025-06-26-010450-a
Дата опублікування:
08.08.2025 15:29
Опис:
На Запит замовнику на пояснення, який оприлюднено в електронній системі закупівель 07.08.2025 11:08:59 год та на виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо пояснення та документи щодо закупівлі «Поточний ремонт авдиторій № 224, № 225, № 226, № 227, № 319, № 324, № 407 Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, м.Львів, вул.Клепарівська, 35» ID № UA-2025-06-26-010450-a.
1. Відповідно до наказу ЛДУ БЖД від 08.04.2025 № НГ-40/90 «Про проведення поточного ремонту», ініціативним структурним підрозділом сформовано (відповідно вимог Наказу ДСНС України від 29 березня 2019 року № 200 (зі змінами)) та подано в сектор закупівель службову записку від 20.06.2025 № 332, в якій міститься інформація про обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості (додається).
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) - https://ldubgd.edu.ua/sites/default/files/files/obgruntuvannya_tehnichnih_ta_yakisnih_harakteristik_potochniy_remont_avditoriy_ldubzhd_0.pdf
Додатки до пояснення:
1. Наказ ЛДУ БЖД від 08.04.2025 № НГ-40/90 в 1 прим. на 2 арк.;
2. Службова записка від 20.06.2025 № 332 в 1 прим. на 40 арк.