• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт адміністративної будівлі 2 черга

Згідно умов тендерної документації

Завершена

10 887 906.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 54 439.53 UAH
Номер: e2ffa3ad24124fdd983940bc28fb3f7c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-08-26-000067
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.08.2025 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919605
Період моніторингу: 26.08.2025 12:52 - 17.09.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 26.08.2025 №120-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 25 серпня 2025 року №003100-18/10589-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 26.08.2025 №120-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 7. UA-2025-06-26-002580-a, 26.06.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Вінниця
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, y.v.ilchenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону, абзацу 4 частини першої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства установлено порушення вимог пункту 83 Постанови № 668. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Комплектснаб», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом приведення умов договору у відповідність до вимог законодавства, а також оприлюднити зміни до Договору (додаткову угоду від 10.09.2025 № 1) у машинозчитувальному форматі та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Криворізького міського відділу Управління поліції охорони (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 26.06.2025 № 81, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Комплектснаб» (далі – ТОВ «Комплектснаб»), протокольне рішення уповноваженої особи від 14.07.2025 № 89, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, договір від 24.07.2025 № 4545-2 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору, додаткову угоду від 10.09.2025 № 1 та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 29.08.2025, 05.09.2025 та 11.09.2025 через електронну систему закупівель. Порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва визначено постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року № 668 «Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (далі – Постанова № 668). Вимоги Постанови № 668 відповідно до Цивільного кодексу України визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва. Постанова № 668 є обов'язковою для врахування під час укладення та виконання договорів підряду в будівництві (далі - договір підряду) незалежно від джерел фінансування робіт, а також форми власності замовника та підрядника (субпідрядників). Так, пунктом 83 Постанови № 668 установлено, що фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об'єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. Сторони узгоджують план фінансування будівництва у порядку, визначеному договором. За результатами моніторингу установлено, що Замовник уклав Договір, який не містить плану фінансування будівництва, чим не дотримався вимог пункту 83 Постанови № 668. На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області (далі – Управління) щодо вказаного Замовник пояснив, що «норма, наведена у постанові №668, безпосередньо стосується випадків будівництва (капітального ремонту) за рахунок бюджетних коштів, коли передбачене погодження плану фінансування з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів). Зі змісту норми випливає, що вона безпосередньо стосується замовників, які будують/ремонтують за бюджетні кошти, оскільки саме в такому випадку існує інвестор (головний розпорядник бюджетних коштів), з яким обов’язкового погоджується план і сенс полягає в узгодженні фінансування з тим, хто надає кошти. Обов’язку узгоджувати план фінансування з підрядником без інвестора (головного розпорядника бюджетних коштів) не передбачено». З огляду на зазначене Замовник у наданому поясненні не спростував суті порушення, оскільки згідно з нормою пункту 83 Постанови № 668 план фінансування будівництва є обов’язковим документом, що узгоджується сторонами договору незалежно від наявності інвестора (головного розпорядника бюджетних коштів). Згідно з абзацом 2 пункту 46 Постанови № 1178 договір про закупівлю в електронній системі закупівель оприлюднюється відповідно до статті 10 Закону. Пунктами 10, 11 частини першої статті 10 Закону визначено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю, зокрема: договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці 2 частини першої статті 41 Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення; а також повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та/або про ціни на матеріальні ресурси - протягом трьох робочих днів з дня: внесення змін до договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону. До такого повідомлення додаються зміни до договору про закупівлю (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, в разі зміни цін на них) у машинозчитувальному форматі (у разі внесення змін до договорів, зазначених в абзацах 2, 3 частини першої статті 41 цього Закону). Відповідно до абзацу 2 частини першої статті 41 Закону невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. Абзацом 4 частини першої статті 41 Закону встановлено, що у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію. Моніторингом установлено, що на порушення зазначеного у додатку 2 «Інформаційна відомість цін на матеріальні ресурси», що є невід’ємною частиною Договору, не міститься інформація щодо країни походження товару стосовно кожної номенклатурної позиції. На запит Управління Замовником повідомлено, що було «…внесено зміни до договору та відображено інформацію про країну походження матеріалів чим усунуто формальний недолік…». При цьому, моніторингом установлено, що Замовник на порушення вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону, абзацу 4 частини першої статті 41 Закону не оприлюднив в електронній системі закупівель зміни до Договору (додаткову угоду від 10.09.2025 № 1) у машинозчитувальному форматі.
Період усунення порушень: 16.09.2025 16:35 - 01.10.2025 00:00
Дата публікації висновку: 16.09.2025 16:35

Запити/Пояснення