• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт шкільної майстерні Новосільського обласного спеціального навчально-виховного комплексу в с. Нове Село Підволочиського району Тернопільської області (Корегування кошторисної частини проекту)» (ДК:021:2015 (CPV) 45200000-9 –Роботи пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва)

Завершена

2 442 485.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 212.43 UAH
Номер: 34fa0affe584423893970e5b03af3b67
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2018-12-27-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.12.2018 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 27.12.2018 16:02 - 23.01.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 26.12.2018 Львів № 300 Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7 1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатків 1-3, що додаються. 2.Відділам та секторам контролю у сфері закупівель у областях забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатках 1-3 до цього наказу. 3.Відповідальність за своєчасність та якість проведення моніторингу закупівель покладено на начальників управлінь Західного офісу Держаудитслужби. Начальник Р.КРОЛЯК Додаток 3 до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 26.12.2018 № 300 № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 1. UA-2018-09-26-000072-b від 26.09.2018 - Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.
Адреса: Ukraine, Тернопільська, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Тернопільська обл.), +38 (0 97) 471-63-96, te060970tgl@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено, що тендерна документація Замовника не відповідає нормам частини 2 та абзацу 1 частини 3 статті 17, пункту 2 та 3 частини 2 статті 22 Закону. В порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилено тендерну пропозицію ПП «Євроцентр», як таку що не відповідала умовам тендерної документації. За результатами аналізу наступних питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області затвердженого наказом Західного офісу від 02 липня 2018 р. № 188, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Питання, що стали предметом аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель: 1)Передбачення в річному плані процедури закупівлі; 2)Правильність вибору предмету закупівлі; 3)Оприлюднення та подання інформації під час проведення процедури закупівлі; 4)Тендерна документація, надання роз'яснень щодо умов тендерної документації та внесення змін до неї; 5)Розгляд та оцінка тендерних пропозицій; 6)Своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Документи, на підставі яких був здійснений моніторинг закупівлі: річний план закупівель на 2018 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерна документація; протокол розгляду тендерних пропозицій; тендерна пропозиція приватного підприємства «ЄВРОЦЕНТР» (далі - ПП «Євроцентр»), повідомлення про намір укласти договір, договір. Предмет закупівлі Замовником визначено у відповідності до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454. Згідно ч.1 ст.4 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Аналізом тендерної документації встановлено, що вона складена з порушенням Закону, а саме : - в порушення частини 3 статті 17 Закону Замовником в п.2 додатку 2 до тендерної документації встановлено вимогу щодо подачі учасником довідки у довільній формі про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів); - в порушення пункту 2 частини 2 статті 22 Закону Замовником в п.3додатку 2 тендерної документації зазначено вимогу щодо надання інформації, яка міститься у реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, (завірений Учасником) виданий не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання пропозицій. За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції, Замовником визначено переможцем ПП «Євроцентр», 22.10.2018 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір та 07.11.2018 укладено договір за №19 на суму 2 110 378,0 гривень. Аналізом тендерної пропозиції ПП «Євроцентр» встановлено , що ним не подано окремих документів (або подано не за встановленою формою) як це передбачено тендерною документацією, а саме : - на виконання пункту 2 розділу 3 тендерної документації Учасником не надано банківську гарантію з накладенням електронного цифрового підпису; - на виконання пункту 6 розділу 3 тендерної документації Учасником не надано ліцензію на види робіт за кодом 2.00.00 «Будівництво об’єктів інженерної інфраструктури»; - всупереч пункту 1 розділу 3 тендерної документації надані учасником листи-відгуки про виконання аналогічного договору датовані раніше дня виходу оголошення про проведення закупівлі; - всупереч пункту 1 додатку 2 тендерної документації в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання відсутня інформація про кваліфіковані працівники необхідні для здійснення ряду робіт, зазначених в технічному завданні, таких як: сантехнічних, каналізаційних та електричних робіт; - всупереч пункту 1 додатку 2 не надано копію звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період подану в орган статистики до якого подається, або офіційний лист від органу статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою та копію штатного розпису; - лист-відгук від проектної організації, яка виконувала проект та проводила авторський нагляд, щодо дотримання проекту під час виконання аналогічного договору з реконструкції даху дошкільного закладу «Журавлик» в селі Соколів Теребовлянського району Тернопільської області, що наведено в довідці та підтверджено копією договору (ів); - в поданому проекті договору сторінки не засвідчено написом «Згідні з умовами договору», як це передбачалося підпунктом 6 пункту 3 додатку 2 тендерної документації. Виходячи з вищенаведеного пропозиція ПП «Євроцентр» не відповідає умовам тендерної документації. Однак, Замовником, відповідно до пункту 4 частини 1 статті 30 Закону не відхилено пропозицію ПП «Євроцентр».
Період усунення порушень: 17.01.2019 16:26 - 01.02.2019 00:00
Дата публікації висновку: 17.01.2019 16:26

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами розгляду Вашого висновку від 17.01.2019 щодо процедури закупівлі «Капітальний ремонт шкільної майстерні Новосільського обласного спеціального навчально-виховного комплексу в с. Нове Село Підволочиського району Тернопільської області (Корегування кошторисної частини проекту)» (ДК:021:2015 (CPV) 45200000-9 –Роботи пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) повідомляємо про наступне. Відносно зауваження Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області про те, що в порушення частини 3 статті 17 Закону Замовником в п.2 додатку 2 до тендерної документації встановлено вимогу щодо подачі учасником довідки у довільній формі про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) та в порушення пункту 2 частини 2 статті 22 Закону Замовником в п.3додатку 2 тендерної документації зазначено вимогу щодо надання інформації, яка міститься у реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, (завірений Учасником) виданий не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання пропозицій повідомляємо наступне. Відповідно до норм чинного законодавства, Замовник не має права встановити додатковий кваліфікаційний критерій, але має право обґрунтовано вимагати вищезазначені документи в рамках інших вимог тендерної документації і така вимога не є дискримінаційною. Згідно ч.2. ст.17 Закону Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Відповідно до ч.3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. З метою підтвердження відсутності підстав, передбачених ч.1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником у складі тендерної документації визначено обов’язок подання учасником у довільній формі інформації про відсутність підстав, передбачених ч.2 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» у відповідності до вимог, визначених ч.3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі». Також повідомляємо, в силу норми абзацу першого ч. 3 ст.12 Закону № 922 електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону України від 22.05.2003 № 851-15 «Про електронні документи та електронний документообіг» електронний документ – це документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. Водночас для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис (ч. 1 ст. 6 Закону № 851-15). При цьому накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа (ч. 2 ст. 6 Закону № 851-15). Акцентуємо увагу на те, що в Законі № 922 законодавець не уточнює, в якій саме частині має бути враховано положення Закону № 851-15. Натомість відповідно до ч. 1 ст. 14 Закону № 922 передбачено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Одночасно такі ж само вимоги до подання тендерної пропозиції, тобто подання її в електронному вигляді, законодавець установив і в ч. 1 ст 25 Закону № 922. З огляду на зазначене, законодавець не встановлює обов’язкових вимог щодо накладення ЕЦП на будь-який документ. Згідно вимог ст.21 ЗУ «Про публічні закупівлі», в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначаються розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Відповідно до вимог ст.25 цього закону, тендерна пропозиція повинна містити підтвердження надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі. Відповідно до положень ст.30 цього закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Згідно вимог п.13 Постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», документи, оформлення яких передбачено вимогами цього Положення для здійснення операцій за гарантіями, створюються в електронному або паперовому вигляді та подаються в тому вигляді, у якому вони були створені. Акцентуємо Вашу увагу, що на підставі експертного звіту від 07.11.2017 р. № 20-0707-17 за робочим проектом «» встановлено клас наслідків об’єкту СС1. 10 червня 2017 року набрав чинності Закон України № 1817 VІІІ від 17.01.2017 р. «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення містобудівної діяльності». Даний закон передбачає, що об’єкти, що за класом наслідків відносяться до СС1 не підлягають ліцензуванню. Також повідомляємо, що лист-відгук від Територіального управління Державної судової адміністрації України в Тернопільській області датовано 02.10.2018 року всупереч описаному Вами зауваженню. На момент проведення процедури закупівлі у штаті ПП «Євроцентр» немає працівників, що можуть виконувати сантехнічні, каналізаційні та електричні роботи;, однак це жодним чином не перешкоджає учаснику у разі перемоги працевлаштувати вищезазначені категорії працівників. Вимогу про надання Довідки в довільній формі за підписом керівника та з печаткою про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням ПІБ, посади, кількості, рівня освіти, досвіду та кваліфікації працівників Учасника які будуть залучені до виконання робіт у разі обрання його переможцем, учасник виконав відповідно до вимог чинного законодавства. За роз’ясненням учасника, він не звітує за формою 1-ПВ, про що свідчить довідка в довільній формі за підписом керівника та з печаткою про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням ПІБ, посади, кількості, рівня освіти, досвіду та кваліфікації працівників Учасника які будуть залучені до виконання робіт у разі обрання його переможцем (їх менше 10). Учасником у складі тендерної пропозиції надано відгук від проектної організації стосовно двох об’єктів, на думку тендерного комітету цього достатньо для допущення учасника до розгляду та його оцінки. За словами учасника. У нього відсутня інформація щодо проведення на об’єкті «Реконструкція даху Соколівського дошкільного закладу «Журавлик» по вул. Шевченка 25а в с. Соколів Теребовлянського району Тернопільської області» авторського нагляду. Також повідомляємо, не зазначення у проекті договору «Згідні з умовами договору» носить суто технічний характер і не може вважатися підставою для визнання торгів дійсними чи ні. Ця технічна помилка не є підставою визнання неправомірного укладення договору і перерахування коштів і не призвела до грубих порушень бюджетного законодавства. До того ж учасником надано гарантійний лист від 11.10.2018 р. № 78 щодо істотних умов договору. Шляхом подання даного гарантійного листа, учасник процедури закупівлі підтверджує та гарантує застосування ним передбачених вимогами чинного законодавства істотних умов, що передбачені у проекті договору. Інші зауваження, які зазначені у Вашому висновку, будуть нами враховані в процесі здійснення закупівель.
Дата публікації звіту: 23.01.2019 14:49

Рішення про призначення перевірки

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Не усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Ні
  • corruptionAwarded: Ні
Опис: Порушення не усунуто
Дата публікації: 27.02.2019 15:54