• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Костюм вітровологозахисний демісезонний, вид 2, клас 2 (ДК 021:2015: 35810000-5: Індивідуальне обмундирування)

Завершена

28 800 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 144 000.00 UAH
Номер: 60d2258b9fa6410aaa67794320ca4cff
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-07-28-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.07.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 28.07.2025 11:41 - 19.08.2025 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 28.07.2025 Київ № 198 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 9 UA-2025-06-24-013754-a 24.06.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, chia86@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостям № 1275, розгляду пропозиції ФОП Ларін В. А., ТОВ «ТОП ГВАРДІАН ФОРМ», ФОП Крючков Б. В. та ТОВ «ТУСМО», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостям здійснення закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (в редакції станом на дату проведення закупівлі) (далі – Особливості № 1275) (далі – Особливості № 1275) (в редакції станом на дату проведення закупівлі), розгляду пропозицій учасників, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі затверджене рішенням уповноваженої особи Державного підприємства Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» (далі – ДП «ДОТ») від 24.06.2025 року № 2406-10, реєстр отриманих пропозицій, протокол розкриття пропозицій, пропозиції фізичної особи - підприємця Ларіна Василя Анатолійовича (далі – ФОП Ларін В. А.), товариства з обмеженою відповідальністю «ТОП ГВАРДІАН ФОРМ» (далі – ТОВ «ТОП ГВАРДІАН ФОРМ»), фізичної особи - підприємця Крючкова Богдана Володимировича (далі – ФОП Крючков Б. В.), товариства з обмеженою відповідальністю «ТУСМО» (далі – ТОВ «ТУСМО»), вимогу про усунення невідповідностей до 09.07.2025, протоколи уповноваженої особи ДП «ДОТ» від 07.07.2025 за №№ 0707-1 та 0707-2, від 10.07.2025 № 1007-3, від 15.07.2025 № 1507-1 та від 17.07.2025 № 1707-2, повідомлення про намір укласти договір від 17.07.2025, державний контракт (договір) про закупівлю від 28.07.2025 № 675/07-25-РМ на суму 24 719 040,00 грн з ПДВ, пояснення та документи ДП «ДОТ» надані 08.08.2025 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 15.08.2025 11:39 - 21.08.2025 00:00
Дата публікації висновку: 15.08.2025 11:39

Запити/Пояснення