-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Шафи електричні
Завершена
586 260.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 5 862.60 UAH
мін. крок: 1% або 5 862.60 UAH
Номер:
5c61989a25ad4a17b5a6a94b7b4bf0d4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-31-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.10.2025 00:00
Період моніторингу:
31.10.2025 14:47 - 22.11.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
31.10.2025 № 76-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 31.10.2025 № 76-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2025-06-23-012503-a 23.06.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків Онищенко І.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 листопада 2025 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Філії «Відокремлений підрозділ «Хмельницька атомна електрична станція» акціонерного товариства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від «23» червня 2025 протокол №296, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ "ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ Е-НЕКСТ-УКРАЇНА", обґрунтування аномально низької ціни від 05.07.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції від 10.07.2025 № 348, тендерну пропозицію ТОВ "ЕКСТРІМ ЛТД", обґрунтування аномально низької ціни від 12.07.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції від 22.07.2025 № 376, тендерну пропозицію ТОВ "ЕНЕРГОУСТАНОВКА", обґрунтування аномально низької ціни від 24.07.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції від 28.07.2025 №393, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю "КОНЦЕРН "КСІМЕКС" (далі – ТОВ "КОНЦЕРН "КСІМЕКС"), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 05.08.2025 № 415, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 05.08.2025, договір поставки від 19.08.2025 № 53-124-01-25-26636, пояснення та документи від 07.11.2025, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
17.11.2025 14:53 - 21.11.2025 00:00
Дата публікації висновку:
17.11.2025 14:53
Запити/Пояснення
Номер:
08a36df978ab43269cc7896022999c0d
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
04.11.2025 11:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Шаф електричних за кодом ДК 021:2015: 31210000-1 — Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-23-012503-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів), а саме необхідно:
1. Надати інформацію та долучити відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
7cd0dc6c26f14f10b1e6436fa154f856
Назва:
«Шафи електричні» (код 31210000-1 згідно ДК 021:2015 - Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл)
Дата опублікування:
07.11.2025 15:33
Опис:
Пояснення
на запит ДАСУ щодо закупівлі UA-2025-06-23-012503-a
Закупівля за номером UA-2025-06-23-012503-a «Шафи електричні (код згідно ДК 021:2015 31210000-1 - Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл)» за процедурою відкриті торги з особливостями здійснювалася відповідно до визначеної потреби на підставі поданої позапланової заявки, згідно організаційно – розпорядчих документів, технічної документації АТ «НАЕК «Енергоатом» та філії «ВП «Хмельницька АЕС» з метою виконання заходу по заміні трансформаторів напруги типу НКФ 330 кВ за технічним станом з метою запобігання руйнуванню не тільки самих трансформаторів, але і поруч розташованого обладнання, виведення обладнання з експлуатації на великий термін, а також до істотного зниження або обмеження видачі потужності філії «ВП ХАЕС» та міжсистемних перетоків. Шафа трансформаторів напруги необхідна для забезпечення сталої безаварійної роботи основного обладнання.
Технічні, якісні характеристики та комплектація предмета закупівлі визначені Додатками №3 до тендерної документації «Технічна специфікація до предмета закупівлі Шафи електричні» та №3.1 до тендерної документації «Технічна специфікація до предмета закупівлі Шафи трансформаторів напруги».
Очікувана вартість закупівлі визначена згідно виробничих та організаційно - розпорядчих документів АТ «НАЕК «Енергоатом» (Наказ АТ «НАЕК «Енергоатом» від 08.10.2024 № 01-1011-н «Про порядок визначення очікуваної вартості закупівель товарів, робіт та послуг) з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 у відповідності до виділеного бюджету філії «ВП ХАЕС» та на основі попереднього цінового аналізу ринку потенційних постачальників, а саме: ПАТ «НВП «РАДІЙ» (м. Кропивницький), ТОВ «ЕЛТРАНС-УКРАЇНА» (м. Запоріжжя), ТОВ «ТД «ДОНОВАТ» (м. Запоріжжя), ПрАТ «ЕНКО» (м. Луцьк), результатом якого є інформаційна довідка про визначення очікуваної вартості закупівлі від 17.06.2025 (додається). Джерелом фінансування закупівель АТ «НАЕК «Енергоатом» є власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі:
https://old.energoatom.com.ua/parts/pdf-file/haes/2025/06/haes-23062510.DOCX
Додаток: Інформаційна довідка про визначення очікуваної вартості закупівлі з додатками від 17.06.2025 на 6 аркушах.