• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Дизельне паливо ( налив)

Завершена

3 240 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 200.00 UAH
Номер: e02964cc072d49a38c0aea37429b6ede
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-07-15-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.07.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 15.07.2025 12:23 - 06.08.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 14.07.2025 № 258 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2025-06-23-012252-a 23.06.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 391-39-85, m.o.mendel@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозицій ТОВ «СК АЛЬЯНС 2006», установлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 23.06.2025 № 26/06/25 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 01.07.2025, тендерну пропозицію ТОВ «СК АЛЬЯНС 2006» (далі – Переможець), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця торгів ТОВ «СК АЛЬЯНС 2006» від 08.07.2025 № 08/07/25, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 08.07.2025, договір про закупівлю товару від 14.07.2025 № 327, додаткову угоду від 15.07.2025 № 1, пояснення та документи надані Замовником від 21.07.2025 та від 31.07.2025 на запити Північного офісу Держаудитслужби. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що протоколом про прийняття уповноваженою особою рішення від 08.07.2025 № 08/07/25, Замовником переможцем торгів визначено пропозицію єдиного учасника - ТОВ «СК АЛЬЯНС 2006», з яким укладено договір про закупівлю товару від 14.07.2025 № 327 вартістю 2 820 000,00 гривень з ПДВ. У ході моніторингу установлено, що тендерна пропозиція ТОВ «СК АЛЬЯНС 2006» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника з огляду на наступне. Відповідно до пункту 4.11 Додатку 2 до ТД, Замовником установлено, щодо надання учасниками у складі пропозиції протокoлу та/або паспорту якості на ім’я учасника, виданого не раніше січня 2025 року, які підтверджують відповідність запропонованого товару ДСТУ 7688:2015 та 7687:2015 (Прoтокол /паспорт випробувань повинні бути видані акредитованою лабораторією, з якою учacником підпиcано договір або влаcною лабораторією). Моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «СК АЛЬЯНС 2006» відсутній зазначений вище документ. З огляду на викладене, орган державного фінансового контролю, керуючись положеннями частини 5 статті 8 Закону № 922-VIII, 28.07.2025 через електронну систему закупівель звернувся до Замовника із запитом про надання пояснень, щодо того, яким чином Замовником установлено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «СК АЛЬЯНС 2006» вимогам пункту 4.11 Додатку 2 до ТД. Варто зазначити, що надані Замовником від 31.07.2025 пояснення, не спростовують виявлені у ході моніторингу невідповідності тендерної пропозиції Переможця вимогам ТД, зокрема, в частині відсутності у складі пропозиції протокoлу та/або паспорту якості, виданого акредитованою лабораторією (з якою учacником підпиcано договір або влаcною лабораторією) на ім’я учасника не раніше січня 2025 року, які підтверджують відповідність запропонованого товару вимогам ДСТУ 7688:2015 та 7687:2015. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Натомість, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «СК АЛЬЯНС 2006», як таку, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а, натомість укладено з Переможцем договір про закупівлю товару від 14.07.2025 № 327 вартістю 2 820 000,00 гривень з ПДВ.
Період усунення порушень: 05.08.2025 17:36 - 20.08.2025 00:00
Дата публікації висновку: 05.08.2025 17:36

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Договір розірвано
Дата публікації звіту: 11.08.2025 16:58

Запити/Пояснення