• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Видатки з благоустрою населених пунктів: поточний ремонт центральної площі парку ( улаштування покриття з плитки тротуарної та бордюр входу до парку зі сторони проспекту Перемоги та площі навколо пішохідного фонтану) у міському парку м. П'ятихатки Дніпропетровської області).

Завершена

4 900 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 49 000.00 UAH
Номер: 3926e8b851be41278ffd68b0851558c4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-07-25-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.08.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 05.08.2025 17:39 - 27.08.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 04.08.2025 № 226 Дніпро Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 04.08.2025 № 226 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 4 UA-2025-06-23-011350-a 23.06.2025 КП Комунальне підприємство П'ятихатської міської ради "КОМУНАЛЬНИЙ СЕРВІС" Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга КОВАЛЬОВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, l.v.khytrenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Маковлева В.В встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності умов договору умовам тендерної документації та пропозиції учасника, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом приведення умов договору до вимог законодавства (здійснити перерахунок договірної ціни із застосуванням діючої норми граничного розміру кошторисної заробітної плати згідно з Рішенням від 24.06.2025 №169), а у разі неможливості – припинити зобов’язання за договором від 18.07.2025 №69 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної документації та пропозиції учасника, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства П'ятихатської міської ради "КОМУНАЛЬНИЙ СЕРВІС" (далі – Замовник) UA-P-2025-06-23-013043-a, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника згідно протоколу від 23.06.2025 №27, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі ТОВ "БУД ПРОМ ІНВЕСТ" (в частині відхилення), ФОП "МАКОВЛЕВА ВІКТОРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА", протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 03.07.2025 №28 про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "БУД ПРОМ ІНВЕСТ", протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 07.07.2025 №29 про визначення переможцем та намір укласти договір з ФОП "МАКОВЛЕВА ВІКТОРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене 07.07.2025, договір від 18.07.2025 №69, пояснення Замовника надане через електронну систему закупівель 08.08.2025 на запит Східного офісу Держаудитслужби 06.08.2025. Моніторингом встановлено, що відповідно до Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації (далі – Додаток 3) Учасник визначає ціну тендерної пропозиції (договірну ціну) згідно кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва». У свою чергу, згідно із пунктом 5.3 Настанови з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021р. №281, далі – Настанова №281) заробітна плата в складі прямих витрат розраховується учасником процедури закупівлі (підрядником) на підставі нормативних трудовитрат на певний обсяг робіт і вартості людино-години середнього нормативного розряду цих робіт для ланки робітників –будівельників і монтажників та середнього нормативного розряду ланки робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів. Вартість людино-години, яка відповідає середньому нормативному розрядові робіт або за видами робіт, або по об’єкту будівництва в цілому, визначається виходячи з середньомісячної заробітної плати на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник процедури закупівлі (підрядник) планує отримувати на об’єкті замовлення, з урахуванням показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановленого центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері праці, зайнятості населення, трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту, соціального діалогу. Поряд із цим, рішенням Виконавчого комітету П'ятихатської міської ради від 24.06.2025 №169 «Про встановлення граничного розміру кошторисної заробітної плати при визначенні вартості будівництва об’єктів на 2025-2026 роки» (далі – Рішення від 24.06.2025 №169) у 2025-2026 році встановлено розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва (нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, технічного переоснащення) об'єктів, що споруджуються із залученням коштів бюджету П’ятихатської міської територіальної громади, коштів комунальних підприємств, установ та організацій у розмірі 23 385,00 грн та відповідає середньому розряду складності робіт у будівництві 3,8 при виконанні робіт у звичайних умовах. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ФОП Маковлева В.В. завантажено пояснювальну записку до договірної ціни із визначенням середньомісячної заробітної плати на 1 робітника в режимі повної зайнятості у сумі 30 431,51 грн (файл Кошторис.pdf.p7s), що суперечить пункту 5.3 Настанови №281 та не відповідає вимозі визначеній Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації Замовника в частині розрахунку договірної ціни відповідно до кошторисних норм Настанови № 281, зокрема без урахування показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановленого центральним органом виконавчої влади. Отже, тендерна пропозиція учасника закупівлі ФОП Маковлева В.В. підлягала відхиленню, проте в порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника закупівлі ФОП Маковлева В.В. натомість визнав його переможцем та уклав договір від 18.07.2025 №69.
Період усунення порушень: 27.08.2025 15:53 - 11.09.2025 00:00
Дата публікації висновку: 27.08.2025 15:53

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Виявлені порушення усунені шляхом приведення умов договору до вимог законодавства(здійснено перерахунок договірної ціни із застосуванням діючої норми граничного розміру кошторисної заробітної плати згідно з Рішенням від 24.06.2025 №169).Укладена з ФОП Маковлева В.В. додаткова угода на зменшення ціни.
Дата публікації звіту: 02.09.2025 15:16

Запити/Пояснення