-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт найпростіших укриттів та захисних споруд цивільного захисту середньої загальноосвітньої школи № 35 за адресою: вул. Гната Юри, 10-Б у Святошинському районі м. Києва (код ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)
Завершена
26 444 393.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 132 221.97 UAH
мін. крок: 0.5% або 132 221.97 UAH
Номер:
16885835aa0645fe9c1895d048ae5415
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-07-28-000055
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.07.2025 00:00
Період моніторингу:
28.07.2025 11:47 - 19.08.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.07.2025 Київ № 198
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
33 UA-2025-06-23-010883-a 23.06.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ОЛМІ БУД», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 серпня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості) (в редакції станом на дату проведення торгів), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи № 96 від 23 червня 2025 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ОЛМІ БУД» (далі – ТОВ «ОЛМІ БУД»), вимогу про усунення невідповідностей до 15 липня 2025 року, протокол уповноваженої особи від 15 липня 2025 року № 131, повідомлення про намір укласти договір від 15 липня 2025 року, договір від 29 липня 2025 року № 699 на суму 26 443 430,99 грн з ПДВ (далі – договір), додаткову угоду від 05 серпня 2025 року № 1 до договору, пояснення та документи Замовника, надані 01 серпня 2025 року на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
13.08.2025 17:30 - 19.08.2025 00:00
Дата публікації висновку:
13.08.2025 17:30
Запити/Пояснення
Номер:
d009245f999e447e8ff1276579194d59
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
30.07.2025 09:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту найпростіших укриттів та захисних споруд цивільного захисту середньої загальноосвітньої школи № 35 за адресою: вул. Гната Юри, 10-Б у Святошинському районі м. Києва (код ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-06-23-010883-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
cb07c6fb88c24e909370622aac0c9c50
Назва:
Пояснення щодо моніторингу ID: UA-M-2025-07-28-000055
Дата опублікування:
01.08.2025 13:54
Опис:
Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації надає пояснення щодо моніторингу закупівлі щодо закупівлі Капітальний ремонт найпростіших укриттів та захисних споруд цивільного захисту середньої загальноосвітньої школи № 35 за адресою: вул. Гната Юри, 10-Б у Святошинському районі м. Києва (код ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) за номером ID: (UA-2025-06-23-010883-a) та в межах своєї компетенції зазначає наступне:
1. Очікувану вартість закупівлі визначено відповідно до розробленої Проєктної документації реєстраційний номер PD01:7231-0599-2795-8811, Експертного звіту (позитивний) № 1461-ЕК-25 від 28 березня 2025 (сканкопія звіту надається), та в межах бюджетних призначень.
Технічні та якісні характеристики закупівлі Капітальний ремонт найпростіших укриттів та захисних споруд цивільного захисту середньої загальноосвітньої школи № 35 за адресою: вул. Гната Юри, 10-Б у Святошинському районі м. Києва (код ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) за номером ID: (UA-2025-06-23-010883-a) сформовано з урахуванням вимог чинного законодавства, державних стандартів, будівельних, протипожежних та санітарних норм і правил встановлених для даних видів робіт, відповідно до Проєктної документації реєстраційний номер PD01:7231-0599-2795-8811.
2. Також надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - https://svyatruo.org.ua/blog/2025/06/24/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-124/ (Обгрунтування КР укриття ЗЗСО 35).