-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Природний газ (Додаткова угода №6 до договору на постачання природного газу №17-336 від 02.02.2018р.)
Завершена
2 055 968.64
UAH з ПДВ
Номер:
02eba670186f4c83b08c5569bd2a7555
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-02-15-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.02.2019 00:00
Період моніторингу:
15.02.2019 15:31 - 12.03.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
15.02.2019 № 34
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 15.02.2019 № 34
Перелік
процедур закупівель, щодо яких пропонується здійснення моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2019-01-29-001958-b 29.01.2019 Комунальний заклад «Дніпропетровське обласне бюро судово-медичної експертизи» Дніпропетровської обласної ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
2 UA-2019-01-31-001088-c 31.01.2019
Квартирно-експлуатаційний відділ м.Дніпро виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
3 UA-2018-09-06-001047-a 06.09.2018 Вілліл освіти виконкому Жовтоводської місцевої ради
дані автоматичних індикаторів ризиків
4 UA-2018-11-16-000391-с 16.11.2018 Державна установа «Дніпропетровська регіональна державна лабораторія Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів»
дані автоматичних індикаторів ризиків
5 UA-2018-11-16-001966-а 16.11.2018 Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ
дані автоматичних індикаторів ризиків
6
UA-2018-11-16-002106-а
16.11.2018 Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ
дані автоматичних індикаторів ризиків
7
UA-2018-11-16-001891-а
16.11.2018 Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ
дані автоматичних індикаторів ризиків
8
UA-2019-01-15-001182-с
15.01.2019
Управління охорони здоров'я Кам'янської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
9 UA-2019-02-08-000777-а 08.02.2019 Комунальне некомерційне підприємство «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №9» Дніпровської міської ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
10 UA-2019-02-05-002995-b 05.02.2019 Комунальний заклад «Дніпровська міська клінічна лікарня №9» Дніпропетровської обласної ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
11 UA-2017-12-01-004072-с 01.12.2017 Комунальний заклад освіти «Криворізький багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр «Перлина» Дніпропетровської обласної ради
дані автоматичних індикаторів ризиків
12 UA-2018-11-12-002213-a 12.11.2018 Виконавчий комітет Вербківської сільської ради
дані автоматичних індикаторів ризиків
13 UA-2018-11-12-002252-а 12.11.2018 Виконавчий комітет Вербківської сільської ради
дані автоматичних індикаторів ризиків
14 UA-2018-09-04-001052-а 04.09.2018 Відділ освіти Саксаганської сільської ради П'ятихатського району Дніпропетровської області
дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо вибору процедури закупівлі порушено статтю 12 Закону про закупівлю.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі та відображення закупівлі у річному плані – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 01 березня 2019 року.
Предметом аналізу були питання дотримання Виконавчим комітетом Вербківської сільської ради (далі – Замовник) законодавства у сфері публічних закупівель на стадіях планування закупівлі, правильності вибору і застосування процедури закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення процедури закупівлі (звіт про укладений договір), річний план закупівлі на 2018 рік, додаткову угоду від 15.10.2018 №6 до договору від 02.02.2018 №17-336, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 22.02.2019.
Підставою для проведення моніторингу закупівлі є дані спрацьованого автоматичного індикатора ризика RISK-1-10-1, а саме: Замовник оприлюднив звіт про укладені договори на закупівлю товарів або послуг на суму, що перевищує вартісні межі, встановлені частиною першою статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон про закупівлі).
Так, Замовником проведено вище зазначену закупівлю як допорогову, з оприлюдненням в електронній системі закупівель звіту про укладений договір, що є порушенням вимог, установлених Законом про закупівлі в частині прийняття рішень щодо вибору і застосування процедури закупівлі не у відповідності до статті 12 Закону.
Однак за результатами моніторингу закупівлі, враховуючи пояснення, встановлено, що Замовник відповідно до вимог частини першої статті 12 Закону провів відкриті торги на закупівлю газу природного, скрапленого (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2017-12-18-001872-b) та уклав договір від 02.02.2018 №17-336 з ТОВ «Укртрассервіс-Груп» на суму 2 604 930,24 гривні.
Поряд з цим Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель звіт про укладені договори за результатами проведеної процедури відкритих торгів.
Слід зазначити, що вимоги розділу IV Закону не містять обов’язку замовників щодо оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу звіту про укладені договори за результатами проведених відкритих торгів, що спричинило спрацювання зазначеного автоматичного індикатора ризика.
Враховуючи вищевикладене, аналізом оприлюднення інформації про закупівлю встановлено невідповідність вимогам частини 1 статті 2 та статті 12 Закону про закупівлю в частині визначення процедури закупівлі.
Період усунення порушень:
01.03.2019 14:49 - 19.03.2019 00:00
Дата публікації висновку:
01.03.2019 14:49
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Додаткову угоду №6 до договору про постачання природного газу за № 17-336 від 02.02.2018р.та додаткову угоду №5 до договору про постачання природного газу за № 17-336 від 02.02.2018р. не можливо прикріпити до договору так як він мав із-за технічної помилки статус "Закритий" Отже своєчасно оприлюднити вище зазначені додаткові угоди не було можливості, договір про постачання природного газу за № 17-336 від 02.02.2018р укладений в результаті проведення відкритих торгів.Терміни орилюднення додаткових угод в рамках "звіту про укладений договір" законом не передбачені .Проведення таких дій було винятковою необхідністю.
Дата публікації звіту:
04.03.2019 08:37
Запити/Пояснення
Номер:
f3afeef1f10d45ecaa46902dee42e908
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
18.02.2019 17:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.02.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 09123000-7 - Природний газ» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-11-12-002252-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Чому за результатами процедури закупівлі за номером: UA-2018-11-12-002252-a Замовником оприлюднено звіт про укладений договір на суму 2 055 968,64 UAH з ПДВ, тоді як сума перевищує вартісні межі, встановлені частиною 1 статті 2 Закону про закупівлю?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
a98ba32b8ebb4bf191fb71cc98130ec9
Назва:
Вербківська ОТГ
Дата опублікування:
22.02.2019 14:52
Опис:
Додаткову угоду №6 до договору про постачання природного газу за № 17-336 від 02.02.2018р.не можливо прикріпити до договору так як він мав із-за технічної помилки статус "Закритий"
Номер:
b514aef5e7a9458c99a2265f7e901eaf
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
25.02.2019 16:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.03.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 09123000-7 - Природний газ» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-11-12-002252-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
Згідно з наданим поясненням від 22.02.2019, в результаті допущеної технічної помилки при заповненні звіту про результати проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі «Газ природний, скраплений», договір № 17-336 від 02.02.2018 набув статусу "Закритий", що унеможливлює прикріплення додаткових угод до договору.
Водночас, договір вважається виконаним, коли оприлюднений звіт про виконання договору про закупівлю (наказ МФУ від 22.03.2016 №490).
Аналізом закупівель Замовника встановлено, що на закупівлю природного газу були проведені відкриті торги та укладено договір з ТОВ «Укртрассервіс-Груп» від 02.02.2018 №17-336 на суму 2 604 930,24 гривні.
В подальшому до договору від 02.02.2018 №17-336 укладено додаткову угоду від 08.10.2018 №5, згідно з якою сума договору становить 2 055 968,64 грн, та яка оприлюднена 12.11.2018 як звіт про укладений договір по процедурі закупівлі UA-2018-11-12-002213-a, додаткову угоду від 15.10.2018 №6, згідно з якою сума договору становить 2 055 968,64 грн, та яка оприлюднена 12.11.2018 як звіт про укладений договір по процедурі закупівлі UA-2018-11-12-002252-a.
Відповідно до частини 1 статті 10 Закону про закупівлю повідомлення про внесення змін до договору оприлюднюється протягом трьох днів з дня внесення змін. З огляду на зазначене просимо пояснити:
1. Чому в порушення вимог частини 1 статті 10 Закону про закупівлі не були оприлюднені повідомлення про внесення змін до договору, а натомість оприлюднено звіти про укладені договори за результатами процедур закупівель за номерами: UA-2018-11-12-002213-a; UA-2018-11-12-002252-a?
2. Чому Замовником оприлюднено додаткові угоди від 08.10.2018 №5, від 15.10.2018 №6 з порушенням терміну, визначеного частиною 1 статті 10 Закону про закупівлю?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
b218751974374cdf9af830608bced35d
Назва:
інформація про результати моніторингу
Дата опублікування:
01.03.2019 10:48
Опис:
Додаткову угоду №6 до договору про постачання природного газу за № 17-336 від 02.02.2018р.та додаткову угоду №5 до договору про постачання природного газу за № 17-336 від 02.02.2018р. не можливо прикріпити до договору так як він мав із-за технічної помилки статус "Закритий"
Отже своєчасно оприлюднити вище зазначені додаткові угоди не було можливості, договір про постачання природного газу за № 17-336 від 02.02.2018р укладений в результаті проведення відкритих торгів.Терміни орилюднення додаткових угод в рамках "звіту про укладений договір" законом не передбачені .Проведення таких дій було винятковою необхідністю.