• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Природний газ (Додаткова угода №5 до договору на постачання природного газу №17-336 від 02.02.2018р.)

Завершена

2 055 968.64 UAH з ПДВ
Номер: f5b64c64ab9440b7939130a2d045758b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-02-15-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.02.2019 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 15.02.2019 15:50 - 12.03.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 15.02.2019 № 34 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник О. ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 15.02.2019 № 34 Перелік процедур закупівель, щодо яких пропонується здійснення моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 1 UA-2019-01-29-001958-b 29.01.2019 Комунальний заклад «Дніпропетровське обласне бюро судово-медичної експертизи» Дніпропетровської обласної ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 2 UA-2019-01-31-001088-c 31.01.2019 Квартирно-експлуатаційний відділ м.Дніпро виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 3 UA-2018-09-06-001047-a 06.09.2018 Вілліл освіти виконкому Жовтоводської місцевої ради дані автоматичних індикаторів ризиків 4 UA-2018-11-16-000391-с 16.11.2018 Державна установа «Дніпропетровська регіональна державна лабораторія Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів» дані автоматичних індикаторів ризиків 5 UA-2018-11-16-001966-а 16.11.2018 Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ дані автоматичних індикаторів ризиків 6 UA-2018-11-16-002106-а 16.11.2018 Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ дані автоматичних індикаторів ризиків 7 UA-2018-11-16-001891-а 16.11.2018 Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ дані автоматичних індикаторів ризиків 8 UA-2019-01-15-001182-с 15.01.2019 Управління охорони здоров'я Кам'янської міської ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 9 UA-2019-02-08-000777-а 08.02.2019 Комунальне некомерційне підприємство «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №9» Дніпровської міської ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 10 UA-2019-02-05-002995-b 05.02.2019 Комунальний заклад «Дніпровська міська клінічна лікарня №9» Дніпропетровської обласної ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 11 UA-2017-12-01-004072-с 01.12.2017 Комунальний заклад освіти «Криворізький багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр «Перлина» Дніпропетровської обласної ради дані автоматичних індикаторів ризиків 12 UA-2018-11-12-002213-a 12.11.2018 Виконавчий комітет Вербківської сільської ради дані автоматичних індикаторів ризиків 13 UA-2018-11-12-002252-а 12.11.2018 Виконавчий комітет Вербківської сільської ради дані автоматичних індикаторів ризиків 14 UA-2018-09-04-001052-а 04.09.2018 Відділ освіти Саксаганської сільської ради П'ятихатського району Дніпропетровської області дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, novobranec1204@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо вибору процедури закупівлі порушено статтю 12 Закону про закупівлю. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі та відображення закупівлі у річному плані – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 27 лютого 2019 року. Предметом аналізу були питання дотримання Виконавчим комітетом Вербківської сільської ради (далі – Замовник) законодавства у сфері публічних закупівель на стадіях планування закупівлі, правильності вибору і застосування процедури закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення процедури закупівлі (звіт про укладений договір), річний план закупівлі на 2018 рік, додаткову угоду від 08.10.2018 №5 до договору від 02.02.2018 №17-336, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 19.02.2019, 25.02.2019. Підставою для проведення моніторингу закупівлі є дані спрацьованого автоматичного індикатора ризика RISK-1-10-1, а саме: Замовник оприлюднив звіт про укладені договори на закупівлю товарів або послуг на суму, що перевищує вартісні межі, встановлені частиною першою статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон про закупівлі). Так, Замовником проведено вище зазначену закупівлю як допорогову, з оприлюдненням в електронній системі закупівель звіту про укладений договір, що є порушенням вимог, установлених Законом про закупівлі в частині прийняття рішень щодо вибору і застосування процедури закупівлі не у відповідності до статті 12 Закону. За результатами моніторингу закупівлі, враховуючи пояснення, встановлено, що Замовник відповідно до вимог частини першої статті 12 Закону провів відкриті торги на закупівлю газу природного, скрапленого (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2017-12-18-001872-b) та уклав договір від 02.02.2018 №17-336 з ТОВ «Укртрассервіс-Груп» на суму 2 604 930,24 гривні. Поряд з цим Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель звіт про укладені договори за результатами проведеної процедури відкритих торгів. Слід зазначити, що вимоги розділу IV Закону не містять обов’язку замовників щодо оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу звіту про укладені договори за результатами проведених відкритих торгів, що спричинило спрацювання зазначеного автоматичного індикатора ризика. Враховуючи вищевикладене, аналізом оприлюднення інформації про закупівлю встановлено невідповідність вимогам частини 1 статті 2 та статті 12 Закону про закупівлю в частині визначення процедури закупівлі.
Період усунення порушень: 27.02.2019 11:22 - 15.03.2019 00:00
Дата публікації висновку: 27.02.2019 11:22

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами проведеного маніторингу закупівель Східним офісом Держаудитслужби Дніпропетровської області було проаналізовано та встановлено порушення при проведенні процедури закупівлі - оприлюднення на веб- порталі звіту про укладений договір "Додаткова угода від 08.10.2018р. №5 до тендерного договору від 02.02.2018р. №17-336 на суму 2 604 930,24грн. Дана додаткова угода була проведена як допорогова з оприлюдненням в електронній системі закупівель як звіт про укладений договір. Як підтверджено результатами маніторингу Виконавчим комітетом Вербківської сільської ради відповідно до вимог частини першої ст.12 Закону проведено відкриті торги на закупівлю газу природного,скрапленого та укладено договір від 02.02.2018р. №17-336 з ТОВ "Укртраносервіс -Груп" на суму 2 604 930,24грн. У зв'язку з підвищенням ціни на природний газ на ринку ,керуючись п.2 ч.4 ст, 36 Закону внесено зміни до вище зазначеного договору додатковою угодою №5 від 08.10.2018р.на суму 2 055 968,64 грн. В результаті допущеної технічної помилки при заповненні звіту про результати проведення відкритих торгів щодо закупівлі газу природного,скрапленого договір від 02.02.2018р. №17-336 набув статусу " Закритий" що унеможливлює подальше працювання з договором в тоту числі прикріплення додаткових угод. Отже ,оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу додаткової угоди як звіт про укладений договір було винятковою необхідністю з метою створення подальших умов реалізації договору , оплати рахунків казначейською службою. На засіданні тендерного комітету було обговорено дії та необхідність оприлюднення додаткової угоди які призвели до вище зазначеного порушення .Також підтверджено, що має місце невідповідність вимогам ч.1ст.2 та ст12 Закону в частині визначення процедури закупівлі. З огляду на вище зазначене , усунення виявленого порушення не має можливості:кожна з прцедур звіт про укладений договір та проведення відкритих торгів завершені та підписані.
Дата публікації звіту: 28.02.2019 11:54

Запити/Пояснення