• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 45453000-7. Капітальний ремонт і реставрація. «Реставрація житлового будинку Людвіка Гірша, пам‘ятки-архітектури на вул. Є. Коновальця,44 (охоронний номер 4608-Лв) у м. Львові, постраждалого внаслідок ракетного удару зі сторони країни-агресора російської федерації 04.09.2024»

Завершена

46 450 730.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 232 253.65 UAH
Номер: e795af2f599e4646a69efb1df3f2da3d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-08-06-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.08.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127366
Період моніторингу: 06.08.2025 18:11 - 28.08.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 06.08.2025 № 41-з Маріуполь Про початок моніторингу закупівель На підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до пункту 3,10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами) та доручення заступника голови Держаудитслужби від 04.08.2025 № 003100-18/9610-2025. НАКАЗУЮ: 1.Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області Наталія НЕКРАСОВА Додаток до наказу від 06.08.2025 № 41-з Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. Франківська районна адміністрація Львівської міської ради UA-2025-06-23-002310-a 23.06.2025 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Маріуполь
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 932-39-10, tamarabeleckaja@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання законодавства при розгляді тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства встановлено порушення вимог пункту 84 Постанови № 668, пункту 17 Особливостей, частини першої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 серпня 2025 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 із змінами (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Франківської районної адміністрації Львівської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація затверджена рішенням уповноваженої особи від 23.06.2025 протокол № 1/ВТ3, реєстр пропозицій від 09.07.2025, протокол розкриття, тендерну пропозицію Приватного підприємства «Фасад-Сервіс» (далі - ПП «Фасад-Сервіс»), протокольне рішення уповноваженої особи від 15.07.2025 № 3 /ВТЗ про обрання переможцем ПП «Фасад-Сервіс», повідомлення про намір укласти договір від 15.07.2025, договір від 24.07.2025 № 47 на суму 45 966 119,25 грн. з урахуванням ПДВ, відповіді замовника надані на запити Управління про надання пояснень, що оприлюднені в електронній системі закупівель від 12.08.2025, від 19.08.2025 та від 21.08.2025. Відповідно до пункту 3 Особливостей, Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Моніторингом питання щодо розгляду тендерних пропозицій встановлено наступне: Умовами пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Розділу 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі» Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації замовника, зазначено про надання Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, яка подається у вигляді згідно наведеної Таблиці 1. Інформація про будівельну техніку, що наведена в Таблиці 1 підтверджується документально, зокрема: у разі, якщо будівельна техніка (будівельні машини та механізми) орендована, чи у лізингу, чи надаються послуги автотранспорту, тощо, то подаються копії договорів оренди з актами приймання-передачі (лізингу, надання послуг, тощо) та копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (технічних паспортів). Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору. На виконання зазначених вимог Учасником ПП «Фасад-Сервіс» у файлі під назвою «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій.pdf.asice.zip» наведено довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій № 1 / UA-2025-06-23-002310-a від 03.07.2025, в якій у позиціях 15,16,17,18 зазначено про транспортні засоби, зокрема: Самоскид КРАЗ-65055 АХ4897ЕК, Самоскид Кобальт АС 3258/2, АХ0457НМ, автокран XCMG QY50K, AX1950KH та автокран ЗСО КС-55713 5Л-6, АХ4789КЕ, які використовуються згідно укладених договорів №24/26, №1/Т7 про надання послуг технікою / спеціальною технікою. Також, у складі пропозиції учасника надані у файлах під назвою «Договір про надання послуг спеціальною технікою_ТОВ АЛЬФА-КРАН.pdf», та «Договір №1/Т7 про надання послуг технікою_ТЕХБУД 7.pdf з відповідними додатками, але без наявності актів приймання-передачі на зазначені транспортні засоби, що не відповідає умовам пункту 1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації замовника. Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону, посадовою особою Управління відповідальною за проведення моніторингу процедури закупівель, через електронну систему закупівель наданий запит про надання пояснень, щодо відсутності у складі пропозиції актів приймання-передачі на транспортні засоби. Згідно наданої на запит відповіді від 19.08.2025 Замовником зазначено, що «відсутність актів не впливає на дійсність договору та їх відсутність не робить договір недійсним. Умовами Договорів №24/26, №1/Т7 про надання послуг технікою не передбачено надання актів приймання-передачі на транспортні засоби», що не спростовує факту виявленого порушення. Пунктом 43 Особливостей передбачено: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Однак, на порушення пункту 43 Особливостей Замовником в електронній системі закупівель не розміщено повідомлення з вимогою про усунення вищевикладених невідповідностей, чим не надано учаснику ПП «Фасад-Сервіс» можливості усунути ці невідповідності. Моніторингом питання відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства встановлено наступне Пунктом 17 Особливостей визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей. Частиною першою статті 41 Закону визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до частини першої статті 323 Господарського кодексу України договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до закону. Порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва визначено постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року № 668 «Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (далі – Постанова КМУ № 668). Відповідно до пункту 84 Постанови КМУ № 668 план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Під час моніторингу встановлено, Замовник проводить фінансування виконаних робіт за рахунок коштів місцевого бюджету. Пунктом 2.1. Договору зазначено стосовно загальної вартості робіт, що підлягають виконанню за Договором, яка визначена на підставі твердої договірної ціни (додаток 1), становить 45 966 119,25 грн. в т.ч. ПДВ 7 661 019 грн. 88 коп. грн., в тому числі: - вартість робіт, що підлягають виконанню за Договором у 2025 році становить 330 000,00 грн. в тому числі ПДВ 55 000 грн.; - вартість робіт, що підлягають виконанню за Договором у наступних бюджетних періодах становить 45 636 119, 25 грн. в т.ч. ПДВ 7 606 019 грн. 88 коп. Водночас, план фінансування (Додаток № 3 до Договору) складено без зазначення найменування всіх видів (етапів, комплексів) робіт за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат) на поточний рік за об’єктом будівництва. На запит Управління щодо підстав невідповідності плану фінансування виконаних робіт (додаток 3 до Договору) вимогам чинного законодавства. Замовником 12.08.2025 через електронну систему закупівель надано пояснення, в якому факт встановленого порушення не спростовується та зазначено, що «додатковою угодою №1 від 07.08.2025 внесені зміни до Договору №47 від 24.07.2025, де розписані етапи виконання робіт за місяцями та з врахуванням видів робіт. Джерело фінансування (джерела капітальних вкладень) зазначені у Додатку №3 до Договору «План фінансування робіт», а саме кошти міського бюджету». В ході проведення моніторингу замовником порушення усунуто, шляхом завантаження через електронну систему додаткової угоди №1 від 07.08.2025 з внесенням відповідних змін. Отже, Замовником укладено Договір з порушенням норм, встановлених пунктом 84 Постанови № 668, чим не дотримано вимоги пункту 17 Особливостей, а також частини першої статті 41 Закону.
Період усунення порушень: 25.08.2025 17:41 - 09.09.2025 00:00
Дата публікації висновку: 25.08.2025 17:41

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Франківська районна адміністрація Львівської міської ради стосовно проведення Східним офісом Державної Аудиторської служби України у Донецькій області моніторингу щодо закупівлі, опублікованої в електронній системі закупівель Prozorro за № UA-2025-06-23-002310-а, повідомляє, що вказане у висновку порушення взято до уваги. Уповноваженій особі рекомендовано вдосконалювати свої знання та навички на навчанні, лекції та вебінарі з питань публічних закупівель, нормативно-правового регулювання договірних відносин і в подальшому проводити закупівлі з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель та інших нормативно-правових актів.
Дата публікації звіту: 29.08.2025 12:08

Запити/Пояснення